Voi poistaa
Re: Mitsubishi Galant -81
Teit sitten erikseen tänne tälle kertomuksen. Hyvä hyvä! On paljon helpompi ja mukavampi lueskella tätä topickia,kun ei ole muita projekteja sekottamassa.
Nissan, Designed to improve your performance.
Re: Mitsubishi Galant -81
tätä on tullut lueskeltua tuolta mitsuclubin puolelta. Perusteellista työtä. Nice!
VW Golf 5 2.0TDI 4Motion (käyttis)
Toyota Supra mk3 1jz-gte (harraste peli)
VW kupla 1300 vm-68 (harraste peli)
Toyota Supra mk3 1jz-gte (harraste peli)
VW kupla 1300 vm-68 (harraste peli)
Re: Mitsubishi Galant -81
joo, niin tein Oli sen verran sekavaa luettavaa se entinenTenppa wrote:Teit sitten erikseen tänne tälle kertomuksen. Hyvä hyvä! On paljon helpompi ja mukavampi lueskella tätä topickia,kun ei ole muita projekteja sekottamassa.
Olis vaan tuo ns.talli vaatinut ennen Galantia sitä perusteelista työtä, mutta kyllähän tuo taivasalla rassailut voittaaMitsuT wrote:tätä on tullut lueskeltua tuolta mitsuclubin puolelta. Perusteellista työtä. Nice!
Tänään saapui Evo V:n kampiakseli. Ihan suoraanhan se ei käy tohon 6-bolt lohkoon, mutta sorvaamalla tilaa keskilaakerille 3mm ja vauhtipyörän päästä ~0,5mm, pitäisi kampiakseli olla käypänen.
Kuvassa vasemmalla on Evon 7-bolt kampiakseli ja oikealla entinen 6-bolt kampi.
Nythän ne Evo VII:n veivit sopii kampiakselin kanssa yhteen
Re: Mitsubishi Galant -81
Kopsataampas taas mitsuclubilta tännekkin hieman juttua lisää.
Se olis Galantin pohja putsattu ja tavaraa siitä lähti tämän verran
Tänään hiekkapuhalsin venttiilikopan ja maalasin sen Vht wrinkle plus maalilla.
Samalla puhalsin öljynsuodattimenjalan.
Etuakseliston purin myös palasiksi ja tarkoitus saada huomenna se hiekkapuhallettua ja maalattua. Uudet puslat varmaan teetätän jollain sorvarilla ellei sitten jostain saa uretaanipuslia valmiina?
Siinäpä olis koppa tekstitkin maalattuna.
Tämmönen vielä tarkotus hommata
Etuakselin kanssakin tuli touhuttua.
Piti polttamalla poistaa palkin, hankalista paikoista massat ja muut öljyn ja hiekan sekoitukset kun ei lähtenyt suoraan hiekkapuhaltamallakaan.
Näistä lähtikin massat ja ruosteet hyvin ihan vaan rälläkällä ja kuppilaikalla.
Se olis Galantin pohja putsattu ja tavaraa siitä lähti tämän verran
Tänään hiekkapuhalsin venttiilikopan ja maalasin sen Vht wrinkle plus maalilla.
Samalla puhalsin öljynsuodattimenjalan.
Etuakseliston purin myös palasiksi ja tarkoitus saada huomenna se hiekkapuhallettua ja maalattua. Uudet puslat varmaan teetätän jollain sorvarilla ellei sitten jostain saa uretaanipuslia valmiina?
Siinäpä olis koppa tekstitkin maalattuna.
Tämmönen vielä tarkotus hommata
Etuakselin kanssakin tuli touhuttua.
Piti polttamalla poistaa palkin, hankalista paikoista massat ja muut öljyn ja hiekan sekoitukset kun ei lähtenyt suoraan hiekkapuhaltamallakaan.
Näistä lähtikin massat ja ruosteet hyvin ihan vaan rälläkällä ja kuppilaikalla.
Re: Mitsubishi Galant -81
Vähä esimakua
Re: Mitsubishi Galant -81
Melkosta karkkia.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Mitsubishi Galant -81
Vissiin jostain hiilari+aramidi hybridi matosta kuidutettu, tulpanjohtojen suojakoppa tuohon venttiilikopan päälleTenppa wrote:
Mikä toi on?
Re: Mitsubishi Galant -81
Sama kun MitsuT:llä, eli mitsufoorumilla jo tullu tätä lueskeltua. Asialliselta vaikuttaa
Re: Mitsubishi Galant -81
Osien maalailua ja uusia hankintoja.
Tiivistesarjan tilasin ebay:n kautta.
Kaverilla oli ylimääräisenä käyttämätön Bilteman "044" pumppu, joten ostin sen pois kun tuntuuvat netissä ihan hyväksi haukkuvan.
Myös ahtimen ostin.
Uudet laakerit tuntuu jossainpäin maailmaa jumittavan, niin en ole vielä päässyt alakertaa kasaamaan >:(
Alkuperäinen imusarjakin on ollut kaverilla tämänviikkoa työnalla joten sekin pitäisi kohta olla valmis.
Tiivistesarjan tilasin ebay:n kautta.
Kaverilla oli ylimääräisenä käyttämätön Bilteman "044" pumppu, joten ostin sen pois kun tuntuuvat netissä ihan hyväksi haukkuvan.
Myös ahtimen ostin.
Uudet laakerit tuntuu jossainpäin maailmaa jumittavan, niin en ole vielä päässyt alakertaa kasaamaan >:(
Alkuperäinen imusarjakin on ollut kaverilla tämänviikkoa työnalla joten sekin pitäisi kohta olla valmis.
Re: Mitsubishi Galant -81
Pikkuhiljaa alkaa olla galantti hitsailtu. Ensiviikonloppuna pitää takaiskareille kotelot tehdä ja konehuone jäykistehitsailla niin sittenpä ne alkais olla hitsaukset valmiit.
Jokunen paikka tuli taas turattua.
Ja jäykistesaumoja myös.
Jokunen paikka tuli taas turattua.
Ja jäykistesaumoja myös.
Re: Mitsubishi Galant -81
...
Last edited by Tikimies on 06. Sep 2017 07:57, edited 1 time in total.
Re: Mitsubishi Galant -81
No niin nyt olisi imusarjakin valmis. Viikonloppuna pitää se vielä hiekkapuhaltaa ja vetäistä mustat Vht wrinkle plussat päälle.
Taakse sain toiselle puolelle tehtyä uuden iskarikotelon säädettävälle tolpalle. Yläpuoli on 6mm raudasta ja sivut 3,5mm joten luulisi kestävän.
Taakse sain toiselle puolelle tehtyä uuden iskarikotelon säädettävälle tolpalle. Yläpuoli on 6mm raudasta ja sivut 3,5mm joten luulisi kestävän.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 22 guests