Joo, huomasin saman. Niin työlästä tuo kuvien uudelleen linkitys, et melkeen ois itelläki helpompi tehä kokonaan uus topikki.
Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Nissan 200sx S14A
Ford Sierra 2.0 DOHC
Nissan Primera P11-144
Instagram: @tteijah_
Ford Sierra 2.0 DOHC
Nissan Primera P11-144
Instagram: @tteijah_
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Jep, en kyllä itsekään ala käymään 77 sivua läpitte ja linkittelemään oikeat kuvat uudelleen toisen palvelun kautta. Stoorit jää mutta kuvat hävis.
Mitään mullistavaa ei ole tapahtunut näitten säxättimien suhteen. Molempiin odottelen osia jotta pääsis jatkamaan, katusäxään vähän isompaa osaa sekä tukivarsia että saadaan dät hotboi stance..
Pari aika merkittävää purkkia saapu tänään, näistä iso kiitos Lempalle ja Petrille. <3
Jossain vaiheessa tulee siis ajankohtaiseksi tehdä ensimmäiset johtosarjat.
Kojelaudan pähkäilyä..
Kaikenmoista reikää pistetty umpeen sieltä täältä.
Akulle teline.
Mielipiteitä ja perusteluita kuulisin mielellään etulasin pyyhkijän toteutuksesta sekä lämppärinkenno + sisätilanflektistä. Onko näitä jotain yleismallisia? Mitä porukka on käytellyt? Tuo tuliseinä on niin liimattu ja leikelty että vakiopalikoista ei tarvi unelmoidakaan. Yhdellä pyyhkijällä ajattelin toteuttaa.
Värivaihtoehdoistakin vähän feedbackia olisi kiva kuulla. Kriteerit että amatööri (minä) pystyy maalaamaan ja saamaan hyvän lopputuloksen ilman liian isoja oppirahoja. Se aikalailla sulkee pois hileet.
Perusväri ja koko ulkokuori tulee valkoiseksi. Konehuoneen ja sisustan kanssa olen vähän kahden vaiheilla. Valkoinen olis siisti myös sinne mutta toisalta jotain kirkuvampaa haluisin.
Esim tumma lila tai kirkuva pinkki. loppitulos höystettäis kultaisilla detaljeilla. Akryylimaaleilla mielellään toteuttaisin kaikki maalailut mikä sekin rajaa pois aika hyvin efektimaaleja. Toisalta joku pinkki metalliväri tai midnight purplekin himottais...
Pää niin täynnä ideoita ja joka päivä laidasta laitaan ettei mitään rajaa.
Pidettiin myös kaveriporukan kesken pienet ratapäivät, kivaa oli kunnes kaveri spinnas kylkeen ja raidetangonpää poikki.
Pieni fiilistelyvideo päivästä: https://www.youtube.com/watch?v=hbtHJ1O4F2U
Mitään mullistavaa ei ole tapahtunut näitten säxättimien suhteen. Molempiin odottelen osia jotta pääsis jatkamaan, katusäxään vähän isompaa osaa sekä tukivarsia että saadaan dät hotboi stance..
Pari aika merkittävää purkkia saapu tänään, näistä iso kiitos Lempalle ja Petrille. <3
Jossain vaiheessa tulee siis ajankohtaiseksi tehdä ensimmäiset johtosarjat.
Kojelaudan pähkäilyä..
Kaikenmoista reikää pistetty umpeen sieltä täältä.
Akulle teline.
Mielipiteitä ja perusteluita kuulisin mielellään etulasin pyyhkijän toteutuksesta sekä lämppärinkenno + sisätilanflektistä. Onko näitä jotain yleismallisia? Mitä porukka on käytellyt? Tuo tuliseinä on niin liimattu ja leikelty että vakiopalikoista ei tarvi unelmoidakaan. Yhdellä pyyhkijällä ajattelin toteuttaa.
Värivaihtoehdoistakin vähän feedbackia olisi kiva kuulla. Kriteerit että amatööri (minä) pystyy maalaamaan ja saamaan hyvän lopputuloksen ilman liian isoja oppirahoja. Se aikalailla sulkee pois hileet.
Perusväri ja koko ulkokuori tulee valkoiseksi. Konehuoneen ja sisustan kanssa olen vähän kahden vaiheilla. Valkoinen olis siisti myös sinne mutta toisalta jotain kirkuvampaa haluisin.
Esim tumma lila tai kirkuva pinkki. loppitulos höystettäis kultaisilla detaljeilla. Akryylimaaleilla mielellään toteuttaisin kaikki maalailut mikä sekin rajaa pois aika hyvin efektimaaleja. Toisalta joku pinkki metalliväri tai midnight purplekin himottais...
Pää niin täynnä ideoita ja joka päivä laidasta laitaan ettei mitään rajaa.
Pidettiin myös kaveriporukan kesken pienet ratapäivät, kivaa oli kunnes kaveri spinnas kylkeen ja raidetangonpää poikki.
Pieni fiilistelyvideo päivästä: https://www.youtube.com/watch?v=hbtHJ1O4F2U
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
On joo, tulee tuoreemmassakin kalustossa eteen mm. siinä vaiheessa kun ruvetaan riisumaan tarpeetonta A/C ja servotauhkaa pois. Tuossa pari linkkiä mistä näkee mallia:Suiza wrote: ↑11. Sep 2017 22:35Mielipiteitä ja perusteluita kuulisin mielellään etulasin pyyhkijän toteutuksesta sekä lämppärinkenno + sisätilanflektistä. Onko näitä jotain yleismallisia? Mitä porukka on käytellyt? Tuo tuliseinä on niin liimattu ja leikelty että vakiopalikoista ei tarvi unelmoidakaan. Yhdellä pyyhkijällä ajattelin toteuttaa.
http://www.demon-tweeks.co.uk/motorspor ... entilation
http://www.ikh.fi/fi/lammityslaite-12v-crx12001
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Ite ois tarkotus laittaa corollaan joku moperim syyläri flektin kera koteloituna, että talvella ois edes vähän lämmintä kabiinissa.
Mutta, esim. takapotkuladassa lämppärin kenno ja puhallin valmiiksi sopivan kompaktissa paketissa, ja oman kotelon päälle voi rakentaa.vaan levyn mihin lähdöt esim. Sopiville haitariletkuille jos niillä tekee ilmakanavat..
Mutta, esim. takapotkuladassa lämppärin kenno ja puhallin valmiiksi sopivan kompaktissa paketissa, ja oman kotelon päälle voi rakentaa.vaan levyn mihin lähdöt esim. Sopiville haitariletkuille jos niillä tekee ilmakanavat..
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Perjantaina saapu tankki.
Pannat tuli vasaroitua muotoihinsa 3mm lattaraudasta.
Nehän jopa sopi!
Sitten vaan mallailemaan tankille paikkaa. suoraan perän taakse jäähdyttimen alle vaikutti parhaalta vaihtoehdolta.
Sinne sujahti. Painopiste matalalla, ehkä vaarallisen matalalla... Kuvakulma hämää, tankin pohja on noin 6-7cm perää ylempänä.
Tapoihin kuuluu tehdä kaikki ainakin kahteen kertaan, tälläkertaa muutoksen koki vaihdekeppi/vivusto. Kätevästi säädettävällä vaihdevälillä nyt. Tunnelin läpivientikin hieman järkevämpi.
Isot kiitokset noista vastauksista muuten! Demon tweeksille menossa iso tilaus kaikkia tarvikkeita.
Pannat tuli vasaroitua muotoihinsa 3mm lattaraudasta.
Nehän jopa sopi!
Sitten vaan mallailemaan tankille paikkaa. suoraan perän taakse jäähdyttimen alle vaikutti parhaalta vaihtoehdolta.
Sinne sujahti. Painopiste matalalla, ehkä vaarallisen matalalla... Kuvakulma hämää, tankin pohja on noin 6-7cm perää ylempänä.
Tapoihin kuuluu tehdä kaikki ainakin kahteen kertaan, tälläkertaa muutoksen koki vaihdekeppi/vivusto. Kätevästi säädettävällä vaihdevälillä nyt. Tunnelin läpivientikin hieman järkevämpi.
Isot kiitokset noista vastauksista muuten! Demon tweeksille menossa iso tilaus kaikkia tarvikkeita.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
HI-Line Products teki uuden katon tuohon kilpuriin, ja samalla pääsin itse vähän kokeilemaan kuidutushommia ja tein etulokariin korjauspalan. Tosihyvin onnistu kaikinpuolin!
Kaikenlaisia ideoita ollaan pyöritelty muistakin customi osista, jää nähtäväksi mitä keksitään. Tallikaverin s14 koppaankin vähän laihdutusta tulossa lasikuidun muodossa, käykääs peukuttamassa ja seuraamassa projekteja alla olevasta linkistä.
https://www.facebook.com/HiLineProducts/?fref=ts
Ennen.
Jälkeen.
Onneksi oli pajalla yksi suorapeltinen s13 mistä ottaa muoto.
Kaverin pedaaleja koitin vähä sovitella, sopihan ne melkeen heittämällä...
Enään ei pitäis maalit olla kaukana...
Kaikenlaisia ideoita ollaan pyöritelty muistakin customi osista, jää nähtäväksi mitä keksitään. Tallikaverin s14 koppaankin vähän laihdutusta tulossa lasikuidun muodossa, käykääs peukuttamassa ja seuraamassa projekteja alla olevasta linkistä.
https://www.facebook.com/HiLineProducts/?fref=ts
Ennen.
Jälkeen.
Onneksi oli pajalla yksi suorapeltinen s13 mistä ottaa muoto.
Kaverin pedaaleja koitin vähä sovitella, sopihan ne melkeen heittämällä...
Enään ei pitäis maalit olla kaukana...
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Saatiin asvaltit pajalle niin nyt kehtaa sitä suuremmalla syyllä työntää rotiskot ulos fiilistelemään.
Tosiaan viimesiä juttuja ennen maaleja on turvakaaren vahvistukset, niitä tehdessä ja työkaluja metsästäessä meni tämä viikko.
Iso kiitos Mika Salmiselle joka lyhyellä varoitusajalla sorvas mulle palikat noitten dimple reikien tekoon, unohtamatta muita apureita jotka toimitti palikat tänne mun nurkille perjantai yönä. (Juuso, Topi)
Tuli tonne ristikkoon ja oviputkien ja helman väliinkin tehtyä vahvikkeet hetken mielijohteesta.
Saapu säkillinen rst rivetnutseja myös joten kaikki lokarit ja helmat hieroin oikeisiin paikkoihin ja pistin kiinni. Harmi kun ei aluslevyt ja ruuvit saapunu vielä niin piti kilopulteilla sovitella.
Tähänkin pitäis korisarja saapua ensviikolla.
Tosiaan viimesiä juttuja ennen maaleja on turvakaaren vahvistukset, niitä tehdessä ja työkaluja metsästäessä meni tämä viikko.
Iso kiitos Mika Salmiselle joka lyhyellä varoitusajalla sorvas mulle palikat noitten dimple reikien tekoon, unohtamatta muita apureita jotka toimitti palikat tänne mun nurkille perjantai yönä. (Juuso, Topi)
Tuli tonne ristikkoon ja oviputkien ja helman väliinkin tehtyä vahvikkeet hetken mielijohteesta.
Saapu säkillinen rst rivetnutseja myös joten kaikki lokarit ja helmat hieroin oikeisiin paikkoihin ja pistin kiinni. Harmi kun ei aluslevyt ja ruuvit saapunu vielä niin piti kilopulteilla sovitella.
Tähänkin pitäis korisarja saapua ensviikolla.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Vanteet saatta vielä vaatia... Ensimmäistä kertaa koko korisarja samaa sarjaa, vähä muuttu ulkonäkö. Edestä heitin lätyt mäkeen mutta takaa en saanu ite irrotettua kun ei käsijarru toimi taas jostain syystä, mutta kyllä se vanne väännetään sinne kaaren sisään ja tottakai tyhmän matalalle koko auto.
Tapoihin kuuluu tehä kaikki kahteen kertaan niin tein uudet nuo vahvistukset, järkevämmällä jaolla.
Tänään alkaa purku maalausta varten.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Nyt alkaa sit siistiminen ja sitähän riittää. Korista jokainen irtoava osa irrotettu.
On varmaan melko perseestä maalata tommonen turvakaaritettu auto sisältä? Onko mitään neuvoja tai vinkkejä kellään antaa kyseiseen operaatioon vai pitääkö vaan kokeilla mikä kusee ja miksi. Olisiko esim yhtään järkeä maalata ensin turvakaaret ja vasta jälkeenpäin loput sisustasta, vaikka tulevatkin samaan väriin... kai...
Ahtoputket valmiit jo tässä vaiheessa projektia, yleensä se on ollu se viimesin juttu.
Eikä tarvi miettiä mitä tekee senjälkeen kun on auto ja osat maalattu, suoraan sähköjen kimppuun.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Uus alusta saapu ralliautoon.
Autossa on epoksipohjamaalit ainakin jokapaikassa missä oli paljasta peltiä. Ensviikolla jatkuu maalaus/pohjatyöt kun pääsee matkahuollosta hakemaan fillerit ja ruiskut. Tulee olemaan melko projekti tuo sisäpuolen maalaus.
Katuautoonkin siipi tilattu, alkais olemaan ulkopuolen osat näin karusti kasassa sit. Olispa paikka missä sitäkin laitella.. Saa nyt odotella autokatoksessa lottovoittoa.
Autossa on epoksipohjamaalit ainakin jokapaikassa missä oli paljasta peltiä. Ensviikolla jatkuu maalaus/pohjatyöt kun pääsee matkahuollosta hakemaan fillerit ja ruiskut. Tulee olemaan melko projekti tuo sisäpuolen maalaus.
Katuautoonkin siipi tilattu, alkais olemaan ulkopuolen osat näin karusti kasassa sit. Olispa paikka missä sitäkin laitella.. Saa nyt odotella autokatoksessa lottovoittoa.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Mai gaad.
Kuvat ei anna kyllä yhtään oikeutta tolle siivelle, ja miten läskiks ulkonäkö muuttuu. Pääsispä jo niputtlemaan totakin.
Riftinkipeliin eka huono kerros filleriä päällä, tuli muutama ahaa elämys missä järjestyksessä kannattaa maalata että pääsee jokapaikkaan maalaamaan nojaamatta märkiin pintoihin. Huonosti oli näköjään sekoitettukin kun loppua kohden valahti täysin. No hiomavärihän tämä vasta on ja tekemällä oppii.
Tänään heitin vielä auton nurin ja tein viimeset pikku fiksailut pohjaan, huomenna maalit päälle, tai siis alle.
Kuvat ei anna kyllä yhtään oikeutta tolle siivelle, ja miten läskiks ulkonäkö muuttuu. Pääsispä jo niputtlemaan totakin.
Riftinkipeliin eka huono kerros filleriä päällä, tuli muutama ahaa elämys missä järjestyksessä kannattaa maalata että pääsee jokapaikkaan maalaamaan nojaamatta märkiin pintoihin. Huonosti oli näköjään sekoitettukin kun loppua kohden valahti täysin. No hiomavärihän tämä vasta on ja tekemällä oppii.
Tänään heitin vielä auton nurin ja tein viimeset pikku fiksailut pohjaan, huomenna maalit päälle, tai siis alle.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
326 poweri siipi on kyllä ainut mikä oikeasti passaa s13 koppasiin
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Jep, tai sit järkyttävän iso lintulauta.
Pohja muuten maaleissa näin kolmelta yöllä.
Pohja muuten maaleissa näin kolmelta yöllä.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Ei jaksa jokapäivä maalilla sotkea niin tänään tuli niputettua 2jz. Kaikki momentissaa, odottaa seuraavia osia.
Pakosarjaan parit vahvistukset ja wrappi niin saa tuon kiinalookin pois, nokkapyöriin pulttien vaihto niin nekin ok.
Lauantaina ehti vähän maalausta harrastaa, vielä oli vähän paksua tuo pintamaali eli vähän huonosti tasottui, olosuhteisiin nähden kuitenkin ok lopputulos.
Sisustan melkolailla viimeiset fillerit vedetty, seuraavaksi se vaikea osuus eli pintamaalit.
Pakosarjaan parit vahvistukset ja wrappi niin saa tuon kiinalookin pois, nokkapyöriin pulttien vaihto niin nekin ok.
Lauantaina ehti vähän maalausta harrastaa, vielä oli vähän paksua tuo pintamaali eli vähän huonosti tasottui, olosuhteisiin nähden kuitenkin ok lopputulos.
Sisustan melkolailla viimeiset fillerit vedetty, seuraavaksi se vaikea osuus eli pintamaalit.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Ensin kaaret maaliin, sitten muu sisusta. Hyvin onnistu, ainoat mokat jäi penkin ja kojelaudan alle. vähän maalipölyjä.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 16 guests