Do88.se Toimitti tarvittavat mutkat jotta sai vesiputket kasaan tossa keskiviikkona. Torstaina sit oli vuorossa vuotojen korjaamiset, joita oli kyllä ihmeellisen vähän, järjestelmän ilmaus ja sitten tottakai piti koittaa että liikkuuko se omin voimin.
Tallinoven edessä oli tosin semmonen 10cm paksunen jääkakku esteenä, mutta onneks paikalle pyöräili pieni faniryhmä heti kun löi veekasin tulille niin hoidettiin lumet ja jäät pois talkootyönä.
Mitään ongelmia en oikeestaan havainnu, muutakun että säädöt on aikalailla päin metsää joten luonnollisesti köröttelin vaan pintakaasulla ennenun niihin perehdytään.
Bemarin oihjaustehostinpumppu tuntuu pelittävän oikein hyvin nissanin hammastangon kanssa, ja kyllä muuten kääntyilee.
Laturikin lähti lataamaan kun vähän näpäytti kaasua, öljynpaineet ok, vesi kiertää järjestelmässä niinkun pitää ja lämmöt pysyy kurissa.
Vaihteet eteen ja taakse löytyy ja kytkinkin toimii niinkun pitää.
Tänään oli tarkotus vähän paremmin säätää edes sinnepäin kaasuunvastaavuus ja matalakuorma-alue mutta jäi lyhyeen se leikki kun viinat loppu.

Huomasin ettei ole muutenkaan mikään herkku ajaa ilman ikkunoita tuolla loskassa niin ehkä jätetään suosiolla ne säätöleikit vielä tonne ensi-viikonlopulle.
Seuraavaks pitäis auto nostaa taas pukeille ja kiristää kaikki löysälle jääneet mutterit ja pulit, niitähän luonnollisesti aina löytyy ekojen ajojen jälkeen...
Ahtoputket versio 2 valmiit hitsausta varten.
Pohjien tekoja varovasti aloteltu, tämähän tosiaan maalataan eikä teipata niinkun aluksi oli tarkotus.
Pitääpä laittaa maalit tilaukseen niin saa ensiviikonloppuna maalata ja asentaa tuulilasi jos kaikki menee niinkun strömsöössä. Polykarbonaattilaseille 3kk toimitusaika tähän korimalliin joten ei tässä paljon muukaan auta kuin tilata muutama neliö pc-levyä ja ruveta askartelemaan.
Villeimpien heittojen mukaan piti olla jo parinviikon päästä ajamassa lapualla mutta ei taida millään saada valmiiksi siihen mennessä. 5.5 ollut kauan tähtäimessä päästä kemoralle ratapäiville mutta sit pitää kyllä hommat mennä nappiin.
Penkkiaikaakaan ei kehtaa varata enenkun on kunnolla koeajettu ensin ja pyöränkulmat pitäis jonnekkin päästä säätämään, mielellään itse.
Nyt painetaan täysiä että pääsee radalle kokeilemaan, oli niinkun bensaa liekkeihin ajaa nämä ekat metrit "ite tehdyllä" autolla.
