Lexus Is200 -99 & Datsun 200l Laurel -80
Lexus Is200 -99 & Datsun 200l Laurel -80
Pitää vissiin itelläkin laittaa tuosta katiskasta topiccia et lopettaa Mysticci tuon hätyyttelyn
Elikkäs tuossa elokuussa 2010 mitta täyteen pösön vikoja korjaillessa ja päätin laitta ruoskan kiertoon. Tilalle tuli otsikon mukainen leka joka oli täysin vakio kuntoinen, varusteita löytyi 2.0 rivi 6 motti, takaveto, automaatti ilmastointi ja kilometrejä vain 175t.
Lähes heti auton saatuani piti lähteä rengas kaupoille (poliisien saattelemana). Sieltä tuli sit puoli vahingossa ostettua myös uudet 17" vanteet. Rengas ruljanssin jälkeen sitten kurvailinkin Hifikonexiin Timpan juttusille ja lekaan päätettiin laittaa seuraavanlainen setti:
Soittimeksi Alpine IVA-W505 ja sen perään Alpine TUE-T150DV Digiboksi.
Erkkasarjaksi muodostui Ground Zeron GZCW6-4Y midit ja Rainbow:n CAL20silk diskantit.
Konttiin laitettiin Alpinen 12" DDDrive subi.
Vahvareiksi tuli Alpine MRA-F355 teatterivahvistin ja Alpine MRP-F650 monovahvari.
Näillä eväin mentiin oikeastaan koko talvi, paitsi vahvistimet vaihtui Ground Zeron Hydrogen sarjan mopommat 2- ja 4-kanavaiset.
Kevät saapui ja koitti ensinmäinen katsastus lekaan, noh eihän se läpi mennyt vaan jo jonkin aikaa olin ihmetellyt pientä kolinaa etupäässä ja syyksi selvisi hajonut etuiskari. Konttorilta ajelin suoraan tojotalle kyselemään iskareita, 600e pari! Ei paha! no tarkoitus olikin kysyä vain sen takia et muijalla alkais hirvittämään ja pääsis ostamaan säädettävää alustaa.
Alustaksi valikoitu BC-Racingin V1 desing joka tilattiinkin heti samana päivänä ja viikkoa myöhemmin olikin jo postissa paketti odottamassa. Alustaa pääsin asentelemaan vasta samana päivänä kun kuukauden ajoaika oli menossa umpeen, pirunmoisella kiireellä alusta ilman minkäänlaista säätöä alle ja leimalle. Läpi meni ja otteeseen tuli merkinnät kaaren ylimmän kohdan ja navan keskikohdan väli edessä 345mm ja takana 310mm .
Näillä olaan menty nyt tähän päivään asti, alustaakaan ei ole kerinnyt/jaksanut säätää kun töissä on pitänyt "vähän" kiirettä, mutta asia pistetään nyt kuntoon kun saa kesärenkaat alle.
Vielä muutama räpsy matkan varrelta. Pahoittelen kuvien laatua, vaan kun ei ole raaskinu ostaa oikeata kameraa niin pitää yrittää ottaa kuvat puhelimella
Viime syksynä uusilla vanteilla
Talvi mentiin tuollaisilla perus 16" dötseillä feat. 6-v vanhat Bridgestonen kitkat (elämäni jännittävin talvi)
Hämeenlinnan kohdilla, Tampere-Helsinki välisellä motarilla piti pysähtyä "metsää" ihailemaan
Alustan asennusta
Alusta paikoillaan ja pestynä
Elikkäs tuossa elokuussa 2010 mitta täyteen pösön vikoja korjaillessa ja päätin laitta ruoskan kiertoon. Tilalle tuli otsikon mukainen leka joka oli täysin vakio kuntoinen, varusteita löytyi 2.0 rivi 6 motti, takaveto, automaatti ilmastointi ja kilometrejä vain 175t.
Lähes heti auton saatuani piti lähteä rengas kaupoille (poliisien saattelemana). Sieltä tuli sit puoli vahingossa ostettua myös uudet 17" vanteet. Rengas ruljanssin jälkeen sitten kurvailinkin Hifikonexiin Timpan juttusille ja lekaan päätettiin laittaa seuraavanlainen setti:
Soittimeksi Alpine IVA-W505 ja sen perään Alpine TUE-T150DV Digiboksi.
Erkkasarjaksi muodostui Ground Zeron GZCW6-4Y midit ja Rainbow:n CAL20silk diskantit.
Konttiin laitettiin Alpinen 12" DDDrive subi.
Vahvareiksi tuli Alpine MRA-F355 teatterivahvistin ja Alpine MRP-F650 monovahvari.
Näillä eväin mentiin oikeastaan koko talvi, paitsi vahvistimet vaihtui Ground Zeron Hydrogen sarjan mopommat 2- ja 4-kanavaiset.
Kevät saapui ja koitti ensinmäinen katsastus lekaan, noh eihän se läpi mennyt vaan jo jonkin aikaa olin ihmetellyt pientä kolinaa etupäässä ja syyksi selvisi hajonut etuiskari. Konttorilta ajelin suoraan tojotalle kyselemään iskareita, 600e pari! Ei paha! no tarkoitus olikin kysyä vain sen takia et muijalla alkais hirvittämään ja pääsis ostamaan säädettävää alustaa.
Alustaksi valikoitu BC-Racingin V1 desing joka tilattiinkin heti samana päivänä ja viikkoa myöhemmin olikin jo postissa paketti odottamassa. Alustaa pääsin asentelemaan vasta samana päivänä kun kuukauden ajoaika oli menossa umpeen, pirunmoisella kiireellä alusta ilman minkäänlaista säätöä alle ja leimalle. Läpi meni ja otteeseen tuli merkinnät kaaren ylimmän kohdan ja navan keskikohdan väli edessä 345mm ja takana 310mm .
Näillä olaan menty nyt tähän päivään asti, alustaakaan ei ole kerinnyt/jaksanut säätää kun töissä on pitänyt "vähän" kiirettä, mutta asia pistetään nyt kuntoon kun saa kesärenkaat alle.
Vielä muutama räpsy matkan varrelta. Pahoittelen kuvien laatua, vaan kun ei ole raaskinu ostaa oikeata kameraa niin pitää yrittää ottaa kuvat puhelimella
Viime syksynä uusilla vanteilla
Talvi mentiin tuollaisilla perus 16" dötseillä feat. 6-v vanhat Bridgestonen kitkat (elämäni jännittävin talvi)
Hämeenlinnan kohdilla, Tampere-Helsinki välisellä motarilla piti pysähtyä "metsää" ihailemaan
Alustan asennusta
Alusta paikoillaan ja pestynä
Last edited by Toncha on 18. Sep 2012 09:02, edited 4 times in total.
Re: Lexus Is200 -99
Pah, minä mitään hätyyttele. Mukava saada Lexuksiakin lisää tänne foorumille. Minkälaiset vanteet nyt tähän sitten lopulta ostit, kun jo tuolla toisessa topicissa huutelit? Pientä ET:tä kehiin vaikka spacereillä, sievää mankelointia, cambereiden värkkäämistä ja alustan säätämistä niin kyllä kelpaa jo näilläkin muutoksilla. Jos oikein HC:ksi alat niin pysyy vielä nopeudetkin kurissa, niin ei tarvitse ainakaan niitä metsiä ihailla.
Tsekkaatko nuo kuvalinkit vielä läpi, kun tahtoo heittää vain kuvan uppaus sivuille eikä näytä isoa kuvaa ollenkaan. Epäilin aluksi olisiko ollut järjestelmässä vikaa ja kokeilin omalla kuvalla, mutta näkyi kyllä ihan hyvin.
Tsekkaatko nuo kuvalinkit vielä läpi, kun tahtoo heittää vain kuvan uppaus sivuille eikä näytä isoa kuvaa ollenkaan. Epäilin aluksi olisiko ollut järjestelmässä vikaa ja kokeilin omalla kuvalla, mutta näkyi kyllä ihan hyvin.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Lexus Is200 -99
Vanteiksi tuli MSW 16 Titanium Mirror koko 18"x8" et 45 ja renkaiksi Hankook Ventus sport k104 kokoa 215/40.Mystic wrote: Minkälaiset vanteet nyt tähän sitten lopulta ostit, kun jo tuolla toisessa topicissa huutelit? Pientä ET:tä kehiin vaikka spacereillä, sievää mankelointia, cambereiden värkkäämistä ja alustan säätämistä niin kyllä kelpaa jo näilläkin muutoksilla. Jos oikein HC:ksi alat niin pysyy vielä nopeudetkin kurissa, niin ei tarvitse ainakaan niitä metsiä ihailla.
Spacerit ois nyt seuraavana hankinta listalla ja mankelointikin on kummitellut mielessä. Oisko täällä pohjosessa kellään makelia tai oisko joku joka haluaisi makeloida noi kaaret pientä korvausta vastaan?
Alustaakin tuli tuossa hiukan säädeltyä ja paljoa nykyistä alemmas en rupea laskemaan kun pitäs vielä sorateitäkin pystyä ajelemaan (en jaksa körryytellä noita sorateitä mitään 20km/h)
Muutama räpsy paskasesta autosta
Re: Lexus Is200 -99
Komea tämä IS. Ja oot vissiin tästä Rovaniemen alueelta? Olen muutaman kerran bongannut tämän auton täällä.
Tämä sun värisävy Auburn Sky Pearl (3N3) taitaa olla melko lähellä omaa Cinnabar Pearl (3N1). Tiedot löytyypi tuolta... http://www.toyotareference.com/
Ja pistähän sitten raporttia tuosta BC Racingin alustasarjasta Sitten talvikäytöstä varsinkin.
Tämä sun värisävy Auburn Sky Pearl (3N3) taitaa olla melko lähellä omaa Cinnabar Pearl (3N1). Tiedot löytyypi tuolta... http://www.toyotareference.com/
Ja pistähän sitten raporttia tuosta BC Racingin alustasarjasta Sitten talvikäytöstä varsinkin.
Toyota Corolla KE70
Lexus GS300 gen2
Subaru Outback MY07
Lexus GS300 gen2
Subaru Outback MY07
Re: Lexus Is200 -99
Juu Rovaniemellä asustelen, oon yrittäny lapaa nostella aina kun olet vastaan tullu mut en oo varma ootko hoksinu.cosmicci wrote:Komea tämä IS. Ja oot vissiin tästä Rovaniemen alueelta? Olen muutaman kerran bongannut tämän auton täällä.
Tämä sun värisävy Auburn Sky Pearl (3N3) taitaa olla melko lähellä omaa Cinnabar Pearl (3N1). Tiedot löytyypi tuolta... http://www.toyotareference.com/
Ja pistähän sitten raporttia tuosta BC Racingin alustasarjasta Sitten talvikäytöstä varsinkin.
Aika lähellä toisiaan näyttäs olevan sävyt ainakin kuvien perusteella.
Pitää laitella raporttia sitten talven jälkeen, nyt muutaman tuhannen kilometrin kokemuksella oon kyllä erittäin tyytyväinen alustaan. Mukavan "pehmeä" muttei kuitenkaan niiaile mutkissa turhia mutta radalle varmaan on vähän turhan löysä (tai sitten riippuu vain kuka sen jäykkyyden säätää)
Re: Lexus Is200 -99
Ei JP:lle kannate mitään nostella, kun se on aina niin omissa aatoksissaan. No ei vais. Oletko jo mittaillut minkälaiset spacerit tuonne menee? Näyttäisi olevan ihan kivasti tilaa, niin varmaankin pultattavat sitten? Hyvin parani ulkonäkö kyllä vanteilla!
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Lexus Is200 -99
Toncha wrote: Juu Rovaniemellä asustelen, oon yrittäny lapaa nostella aina kun olet vastaan tullu mut en oo varma ootko hoksinu.
Aika lähellä toisiaan näyttäs olevan sävyt ainakin kuvien perusteella.
Pitää laitella raporttia sitten talven jälkeen, nyt muutaman tuhannen kilometrin kokemuksella oon kyllä erittäin tyytyväinen alustaan. Mukavan "pehmeä" muttei kuitenkaan niiaile mutkissa turhia mutta radalle varmaan on vähän turhan löysä (tai sitten riippuu vain kuka sen jäykkyyden säätää)
Nyt täytyy sanoa, että on kyllä menny ihan ohi nuo morotukset. Ens kerralla oon sit skarppinaMystic wrote:Ei JP:lle kannate mitään nostella, kun se on aina niin omissa aatoksissaan. No ei vais.
Ehkä se hieman spaceriä kaipaa mutta muuten tosi kliini. Keep up the good work !
Toyota Corolla KE70
Lexus GS300 gen2
Subaru Outback MY07
Lexus GS300 gen2
Subaru Outback MY07
Re: Lexus Is200 -99
Pikaisesti tuossa päivällä rullamitalla mittailin niin renkaan kuvion reunasta lokasuojan ulko reunaan on n.30mm edessä ja 35mm takana, eli jos kantin ottais lokasuojasta poies niin vois 30mm ja 35mm lätyt heittää paikoilleen. Saattas tosin joutua jo hiukan mankeloimaan, mikä nyt ei haittais jos vaan löytys jostain sellanen kaveri joltai homma luonnistuis.Mystic wrote:Oletko jo mittaillut minkälaiset spacerit tuonne menee? Näyttäisi olevan ihan kivasti tilaa, niin varmaankin pultattavat sitten? Hyvin parani ulkonäkö kyllä vanteilla!
Re: Lexus Is200 -99
Onko tapahtunut mitään muutoksia?
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Lexus Is200 -99
Ei mitään, pesty sillon tällön ja erkkasatsin sain viime vkl asennettua loppuun (vihdoin ja viimein), uusia vanteita kuolannu ja jonkun näköistä lippaakin on tullu kuolattua. Ois vaan rahaaMystic wrote:Onko tapahtunut mitään muutoksia?
Re: Lexus Is200 -99
^ Liikkuuko missä hinnoissa nuo katselemasi lipat? Miten jos itse vääntäisi?
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Lexus Is200 -99
Englannista 400e-500e yhenlainen setti ja jenkkilässä on 1200-1500e hiilikuituinen malli. Voishan sen ittekki vääntää mut ei oikein viitti kerrostalo kämpässä kusilaidulla ja hartsilla leikkimään, enkä ole kyseisillä aineilla leikkinytkään koskaan.Mystic wrote:^ Liikkuuko missä hinnoissa nuo katselemasi lipat? Miten jos itse vääntäisi?
Sais vaan jonkunlaisen inspiraation alkaa laittelee eikä vaan istuskelis kämpillä ja haaveilis
Re: Lexus Is200 -99
Hieno auto sulla. Itse ajelin samanlaisella kolmisen vuotta.
http://bwcustoms.com/forum/index.php?topic=11.0 Tuolla juttua ja kauheasti linkkejä
Kaverille tilattiin Enkuista TTE:n lippasarja talvella ja on istunu aika hyvin ilman muokkauksia paikalleen. Itse tykkäsin kyllä autosta todella. Ei muuta kuin valmista lippasarjaa tilaukseen jos ei ole paikkaa tehdä. Ne vaatii vaan paljon aikaa ja kunnon tilat jos ite rupeaa tekeen alusta loppuun. Tulehan nykäsemään hihasta Rovaniemellä Motorshowssa jos olet paikalla.
http://bwcustoms.com/forum/index.php?topic=11.0 Tuolla juttua ja kauheasti linkkejä
Kaverille tilattiin Enkuista TTE:n lippasarja talvella ja on istunu aika hyvin ilman muokkauksia paikalleen. Itse tykkäsin kyllä autosta todella. Ei muuta kuin valmista lippasarjaa tilaukseen jos ei ole paikkaa tehdä. Ne vaatii vaan paljon aikaa ja kunnon tilat jos ite rupeaa tekeen alusta loppuun. Tulehan nykäsemään hihasta Rovaniemellä Motorshowssa jos olet paikalla.
Lexus GS300 -05
Lexus is250 Tuning.fi 3/2011
Gti-Magazine 09/-12
Lexus is200 GTI-Magazine 11-12/2007
Bwcustoms.com
Lexus is250 Tuning.fi 3/2011
Gti-Magazine 09/-12
Lexus is200 GTI-Magazine 11-12/2007
Bwcustoms.com
Re: Lexus Is200 -99
Aika häröt; hyvässä mielessä. Nuihin nykyisiinkin vähän jotain ehostusta pintaan ja spaceria väliin, niin jo alkaa näyttää hyvältä. Muistaa vain tontittaa sitten tunteella!
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests