Tällekkin jotain tehty pitkästä aikaa.
Wiretuck hommelit tuli aloiteltua tossa joskus loppukesällä, mm. sulakerasia konehuoneesta siirtyi sisälle.
Sisältä otettiin kaikki tingeltangelit pois (kaikki made in kiina härpättimet yms.) Samalla pääsi eroon sittemmin ylimääräisestä läjästä sähköjohtoa.
Takaa lähti jo moneenkin kertaan uudestaan tehdyt "rear seat delete" levy viritykset todettuani ne susirumiksi. Tilalla on nyt muun verhoilun värinen paksuhko kangas liimattuna suoraan lattiaan.
Kojelautaan tulee oem tyylinen kolmen mittarin pahka ja pintamateriaaliksi nukkapinta. Siitä sitten tuonnempana lisää kun on jotain näkyvää.
Moottori on jo purettuna ja konehuone maalausvalmis. Kuvat vaan jäi ottamatta
Englannista tulossa tiiviste -ja laakerisarjaa, öljypumppu, männänrenkaat, kannenpultit ja ynnä muuta.
Samalla moottori osineen saa maalia päälle.
Oem ohjaustehostin ei enää takaisin tule, tilalle UK-starletin tehostamaton hammastanko (jos käy sama rattiakseli) tai EPAS. Selvenee tuonnempana.
Mutenkin tuli siistittyä ylimääräisiä nippeleitä pois.
Turbon kompurapesän kiepsautin ympäri lyhyempää ahtoputkea varten, itseasiassa kaikki ahtoputket meni uusiksi.
Taaempana näkyvälle Honda Torneolle ei ole tehty mitään pitkään aikaan, tai no toisen takakelkan hommasin blazespeedin kautta