Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4 - only JDM
Alustan korkeus on säädettynä (joka kerta kestää yhtä kauan, että saa samat korkeudet joka kulmaan), takana pikkusen korkeammalla kuin edessä niinku oon tavannu laittaa.
Vanteetkin nakkasin kiinni siinä samalla. Nuista JR vanteista sen verran, että en osta enää ikinä yhtäkään moista
Maalit lohkeilee todella iloisesti pois, onneks huomaamattomista paikoista tälläkertaa. Taidan hiekkapuhaltaa ne enstalvena ja maalata itte.
Pieni loppukevennys auringonpimennyksestä ja tekemästäni hallijakkarasta
Vanteetkin nakkasin kiinni siinä samalla. Nuista JR vanteista sen verran, että en osta enää ikinä yhtäkään moista
Maalit lohkeilee todella iloisesti pois, onneks huomaamattomista paikoista tälläkertaa. Taidan hiekkapuhaltaa ne enstalvena ja maalata itte.
Pieni loppukevennys auringonpimennyksestä ja tekemästäni hallijakkarasta
Käyttis: Nissan Cube z11
Kesä ja Radio Rock
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4 - only JDM
Omissa on kyllä pysynyt. Tulivat Fullcartuningilta kimppatilauksella aikoinaan ja ei mulla ole pahaa sanottavaa.
Toki maaliruiskun alle nyt joutuu nekin ;D
Toki maaliruiskun alle nyt joutuu nekin ;D
Honda Civic Type R FN2 #05979
Honda CR-X del Sol ESi
Backwoods Customs
Honda CR-X del Sol ESi
Backwoods Customs
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4 - only JDM
No perhana, onkohan mulla jotkut maanantai kappaleet? Vanteissa ei muuta moittimista oo, ei ollu kovin painavatkaan kun aiemmin ne punnitsin. Ruisku pelastaaShakini wrote:Omissa on kyllä pysynyt. Tulivat Fullcartuningilta kimppatilauksella aikoinaan ja ei mulla ole pahaa sanottavaa.
Toki maaliruiskun alle nyt joutuu nekin ;D
Käyttis: Nissan Cube z11
Kesä ja Radio Rock
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4 - only JDM
Voi olla. Itsehän kolhin omani, niin nyt saa tehdä vähän töitä, että voi laittaa alle ja ajaa ihmisten ilmoille...JonttuK wrote:No perhana, onkohan mulla jotkut maanantai kappaleet? Vanteissa ei muuta moittimista oo, ei ollu kovin painavatkaan kun aiemmin ne punnitsin. Ruisku pelastaaShakini wrote:Omissa on kyllä pysynyt. Tulivat Fullcartuningilta kimppatilauksella aikoinaan ja ei mulla ole pahaa sanottavaa.
Toki maaliruiskun alle nyt joutuu nekin ;D
Voipahan samalla vaihtaa värin. Valkoinen on jees, MUTTA se puhtaanapito...
Näpäkällä noin yleisesti näyttää
Honda Civic Type R FN2 #05979
Honda CR-X del Sol ESi
Backwoods Customs
Honda CR-X del Sol ESi
Backwoods Customs
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4 - only JDM
Jep, valkoinen on komia (lempivärini ). Pesemäänhän sitä aina joutuu, mutta kait sen kestää.Shakini wrote:Voi olla. Itsehän kolhin omani, niin nyt saa tehdä vähän töitä, että voi laittaa alle ja ajaa ihmisten ilmoille...JonttuK wrote:No perhana, onkohan mulla jotkut maanantai kappaleet? Vanteissa ei muuta moittimista oo, ei ollu kovin painavatkaan kun aiemmin ne punnitsin. Ruisku pelastaaShakini wrote:Omissa on kyllä pysynyt. Tulivat Fullcartuningilta kimppatilauksella aikoinaan ja ei mulla ole pahaa sanottavaa.
Toki maaliruiskun alle nyt joutuu nekin ;D
Voipahan samalla vaihtaa värin. Valkoinen on jees, MUTTA se puhtaanapito...
Näpäkällä noin yleisesti näyttää
Kiitos vaan, itsekkin olen aika tyytyväinen. Tosin stance miehet ja naiset ei tykkää kun vanne ei oo kaaren tasalla, mutta käyttötarkoitus huomioiden se ei haittaa
Olis mulla ollu lätytkin väliin taakse mutta en niitä enää löytänyt.
Edessä camber on kohtuulailla negatiivisella. Hienosäädetään pyörienkulmat vielä.
Taakse tulee myös englannista kallistuksen vakaaja niin se olis sitten siinä hetkeksi, kunhan ne muutkin osat tulee.
Edit. Torneoon sitten stance juttuja enemmänkin. Vaikka auto on vielä alkutekijöissään niin hieman olen tyylisuuntaa jo pyöritelly. Ainakaan mitään race henkisiä juttuja siihen ei tule koska vaihtelu virkistää
Käyttis: Nissan Cube z11
Kesä ja Radio Rock
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4 - only JDM
juu mullaki sama homma että vanteista lohkeili maalit
sitten kun on vielä painojakin vielä enemmän kuin honda orkkis vanteissa ja näin puolen vuoden käytön jälkeen paljon kiven iskeymiä ja alta näkyy pohjamaalit. viimenen kerta kun ostan halppis vanteet.
sitten kun on vielä painojakin vielä enemmän kuin honda orkkis vanteissa ja näin puolen vuoden käytön jälkeen paljon kiven iskeymiä ja alta näkyy pohjamaalit. viimenen kerta kun ostan halppis vanteet.
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4 - only JDM
Kannattee nuista mainita eteenpäin; tuskin mitään ikinä takaisin saa, mutta jos edes kourallinen reklamaatioista kantautuu tehtaalle asti, niin ehkä laatua ja laadunvalvontaa jossain vaiheessa alkavat päivittämään. Ei meinaan taida olla mitenkään harvinaista tuo heikko maalipinta.JonttuK wrote:Vanteetkin nakkasin kiinni siinä samalla. Nuista JR vanteista sen verran, että en osta enää ikinä yhtäkään moista
Maalit lohkeilee todella iloisesti pois, onneks huomaamattomista paikoista tälläkertaa. Taidan hiekkapuhaltaa ne enstalvena ja maalata itte.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4 - only JDM
Mustikki puhuu asiaa, eli sitten kaikki jotka noita omistaa ja maalit on lohkeillu niin reklamaatiota menemään, ite laitan heti huomenna. Sen verran otti pattiin kuitenkiMystic wrote:Kannattee nuista mainita eteenpäin; tuskin mitään ikinä takaisin saa, mutta jos edes kourallinen reklamaatioista kantautuu tehtaalle asti, niin ehkä laatua ja laadunvalvontaa jossain vaiheessa alkavat päivittämään. Ei meinaan taida olla mitenkään harvinaista tuo heikko maalipinta.JonttuK wrote:Vanteetkin nakkasin kiinni siinä samalla. Nuista JR vanteista sen verran, että en osta enää ikinä yhtäkään moista
Maalit lohkeilee todella iloisesti pois, onneks huomaamattomista paikoista tälläkertaa. Taidan hiekkapuhaltaa ne enstalvena ja maalata itte.
Tosin en ajatellutkaan saavani edullisesti mitään huippua. Seuraavaksi sitten jotkut oikeat vanteet kun noihin kyllästyn.
Tosin mulla ei menny painoja paljonkaan, aika vähän iteasiassa. Mutta ei silti varmastikkaan oo kivaa ku uudet vanteet on vuoden päästö ihan pilalla.
Käyttis: Nissan Cube z11
Kesä ja Radio Rock
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4 - only JDM
Noniin, hieman päivitystä mitä tähän asti on tapahtunut.
Elikkä uutena syylärinä toimii englannista hankittu paksu alumiininen "half size" malli sähkötuulettimella. Öljynsuodatimen siirtosarjan sain kiinni vastoinkäymisistä huolimatta, letkujen alumiini nipat oli väärää kokoa mitkä tuli mukana
Kaveri asialle hankkimaan seinäjoelta uudet teräsnipat hudrauli liikkeestä, noh nekin oli väärillä jengoilla perhana.
Tein sitten uudet jengat suodatinjalkoihin uusille nipoille sopiviksi.
Tässä vaiheessa teetätin myös uudet, jämerät (ehkä turhan järeät) letkut mukana tulleiden hötöisten oloosten tilalle, nyt hilppeet kiinni ja ei varmasti vuoda
Huohotuspöntön laitoin myös, venakannessa ollut tötteröfiltteri ei ollut hyvä eikä hieno. Defin ahtopaine ja Aem uego laajakaista mittaritkin eksyi kojetaululle. Kuvista puuttu huohotuspöntön letkut ja sammutin jonka laitoin apukuskin penkin taakse.
Puskurikin tuli maalarilta, hyvää jälkeä teki taas kerran, kiitokset Koiviston Könttäpajalle taas
En olisi halunnut verkottaa aukkoja, mutta oli sen verran suuria että koin paremmaksi tehdä noin.
Vielä rellun lippa puskurin jatkoksi niin ulkokuori olisi mielestäni aikalailla siinä, kunhan vaan saisi aikaiseksi haettua kyseinen lippa joskus.
Moottorin ohjaus ja bensapumppu vielä kuntoon niin avot. Boksista on jo hierottu kauppojakin foorumilaisen kanssa, mutta asia jäi kesken
Varmaan jotain unohtukin, mutta palaillaan asiaan
Elikkä uutena syylärinä toimii englannista hankittu paksu alumiininen "half size" malli sähkötuulettimella. Öljynsuodatimen siirtosarjan sain kiinni vastoinkäymisistä huolimatta, letkujen alumiini nipat oli väärää kokoa mitkä tuli mukana
Kaveri asialle hankkimaan seinäjoelta uudet teräsnipat hudrauli liikkeestä, noh nekin oli väärillä jengoilla perhana.
Tein sitten uudet jengat suodatinjalkoihin uusille nipoille sopiviksi.
Tässä vaiheessa teetätin myös uudet, jämerät (ehkä turhan järeät) letkut mukana tulleiden hötöisten oloosten tilalle, nyt hilppeet kiinni ja ei varmasti vuoda
Huohotuspöntön laitoin myös, venakannessa ollut tötteröfiltteri ei ollut hyvä eikä hieno. Defin ahtopaine ja Aem uego laajakaista mittaritkin eksyi kojetaululle. Kuvista puuttu huohotuspöntön letkut ja sammutin jonka laitoin apukuskin penkin taakse.
Puskurikin tuli maalarilta, hyvää jälkeä teki taas kerran, kiitokset Koiviston Könttäpajalle taas
En olisi halunnut verkottaa aukkoja, mutta oli sen verran suuria että koin paremmaksi tehdä noin.
Vielä rellun lippa puskurin jatkoksi niin ulkokuori olisi mielestäni aikalailla siinä, kunhan vaan saisi aikaiseksi haettua kyseinen lippa joskus.
Moottorin ohjaus ja bensapumppu vielä kuntoon niin avot. Boksista on jo hierottu kauppojakin foorumilaisen kanssa, mutta asia jäi kesken
Varmaan jotain unohtukin, mutta palaillaan asiaan
Käyttis: Nissan Cube z11
Kesä ja Radio Rock
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4 - only JDM
Näyttää just hyvältä, eikä varmaan kulkupuolessakaan valittamista
Life's too short to drive boring cars.
Mazda 6 MPS
IG: juhoq_
Mazda 6 MPS
IG: juhoq_
- Tuppurainen
- SUPPORTER
- Posts: 337
- Joined: 04. Nov 2014 22:01
- Location: Laitila
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4 - only JDM
Tämäkin on jotain niin kaunista
Toyota Crown JZS171W -03
Volvo V50 D2 -12
Ex:
Toyota Corolla CXI 1.6 -96
Toyota Hiace 4WD 2.4 -89
BMW E39 530D -00
Volvo V50 D2 -12
Ex:
Toyota Corolla CXI 1.6 -96
Toyota Hiace 4WD 2.4 -89
BMW E39 530D -00
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4 - only JDM
Kulkupuolta on kyllä, tehdaspainoa 900kg ja nyt hivenen kevyempi sais enemmän irti ku olis viä ecu ajantasalla.
Ja kiitti kehuista
Ja kiitti kehuista
Käyttis: Nissan Cube z11
Kesä ja Radio Rock
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4 - only JDM
Hyvää meininkiä kyllä ja tykkään tuosta rataorientoituneesta rakentelufilosofiasta!
Yksi mikä itsellä ollut mielessä on jos kääntäisi turbon hotpipen suoraan alas päin, saisi vähän hotpipeä lyhyemmäksi ja ilmansuodattimen vedettyä tuohon moottoritilan vasempaan etukulmaan, missä mulla on ABS. Sulla kun ei ABS:iä ole, siinä olis oivasti tilaa filtterille. Sitten voisit tehdä lasikuidusta ilmanoton ajovalon tilalle ratakäyttöön.
Miten ois?
Yksi mikä itsellä ollut mielessä on jos kääntäisi turbon hotpipen suoraan alas päin, saisi vähän hotpipeä lyhyemmäksi ja ilmansuodattimen vedettyä tuohon moottoritilan vasempaan etukulmaan, missä mulla on ABS. Sulla kun ei ABS:iä ole, siinä olis oivasti tilaa filtterille. Sitten voisit tehdä lasikuidusta ilmanoton ajovalon tilalle ratakäyttöön.
Miten ois?
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4 - only JDM
Tuossa on kyllä ideaa, eikä olisi mahdoton toteuttaa. Kylmän ilman virtaus olisi taattua, ja näyttääs rajulta
Mulla on itellä ilmansuodatin heti puskurin takana, kylmästöinti kompuraa kun ei enää ole ja syylärikin on pienempi niin onhan siellä tilaa
Edit. Kiitti, kovalla innolla odotan että pääsee piiskaamaan tätä radalle
Mulla on itellä ilmansuodatin heti puskurin takana, kylmästöinti kompuraa kun ei enää ole ja syylärikin on pienempi niin onhan siellä tilaa
Edit. Kiitti, kovalla innolla odotan että pääsee piiskaamaan tätä radalle
Käyttis: Nissan Cube z11
Kesä ja Radio Rock
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4 - only JDM
Eikai tuo filtterin siirtojalka suoraan mennyt/mahtunut paikalleen?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 33 guests