Suzuki Baleno GSR Estate
Posted: 13. Jun 2014 20:34
Tällanen tuli vastaan, vähän spesiaalimpi tapaus oli ja huokeaan hintaan, niin olihan se pakko-ostos.
- Suzuki Baleno Estate (ei oikein ole selvä onko tämä GSR, Sport vai GT) vm. 1999 (facelift mallia)
- 1.8i 16v, 89kw
- sähköllä ikkunat, kaukolukitus, peilit ja alustan jäykkyyden säätö
Siinäpä se oikeastaan olikin. Rutattu hieman takaluukusta ja konepellistä. Massattu ja ruostesuojattu huolella ja huoltokirja täydellinen, mutta on ruoste päässyt pesimään paikkaan jos toiseenkin. Mukavahan noita on fiksata kun peltiä kuitenkin oli vielä alla ettei aivan puhki ole mikään kohta. Pelti oli kohtalaisen tervettä alla vaikka ensiksi säikähdin kun aloin painelemaan tuota. Tällaisia pikku kuplimisia siis myös takaovessa, etukulmassa, konepellissä ja takakontissa. Taitaa huutaa ylimaalaamista, mutta saas nähdä..
Vaikea kyllä sanoa mihin suuntaan lähden tuota räpläämään. Ei näitä näe laitettuna, eikä oikein muutenkaan. Tuo kone on kohtalaisen harvinainen farkussa, tuota löytyy jonkin verran maailmalla Baleno GSR -sporttimallissa. Sähköisesti säätyvä alustakin on harvinaisempi, Konin iskarithan siinä on ja servot säätävät kytkimellä painaen joko mukavaksi tai napakaksi ajotyylin. Ainoa harmistus on tuo kun edellinen omistaja on vaihtanut iskarit eteen ja nuukaillut niissä vaihtaen vakiot ilman jäykkyyden säätöä. No takana on vielä säädettävä ja tekniikka tuntuu pelaavan. Marmorilla etuiskareiden shokkihinta 352€/kpl.. saa nähdä etsinkö ulkomailta vielä + 40mm madallusjouset vai lähdenkö sitten metsästämään korkeussäädettävää alustaa.
Mitäs tälle tehtäis? Rokkikoneet luonnollisesti tulee, Rainbow:lta 6" erkkasatsi + 12" subi, Ground Zeron päätettä ja Alpinen soitin, ehkä despillä.. perussettiä siis. Vaimennukset kuntoon luonnollisesti. Vaparille ei mahdottomia voi tehdä. Kartiofiltterit taitaa olla mainosmiesten kamppeita, tilasin K&N:n paneelin tuohon alkuperäiseen boksiin. Kylmä ilma johdettu todella hyvin siihen joten toiminee paremmin kuin kartio noin lähellä konetta.
Umpiot jo kiillotin ja kylkiin vaihdoin kirkkaat ledivilkut, maskin dippasin puolikiiltäväksi mustaksi.
Näillä näkymin on tehty vannehankintaa Keskin KT8 vanteista, 15" koko ja 8" leveys...
ENTER MAD PHOTOSHOP SKILLZ!
Oliskos jees? Surullisen näköinenhän tämä pallopää on, mutta niinhän se oli tämäkin Leno:
https://www.youtube.com/watch?v=sPG6OQy2iwI
- Suzuki Baleno Estate (ei oikein ole selvä onko tämä GSR, Sport vai GT) vm. 1999 (facelift mallia)
- 1.8i 16v, 89kw
- sähköllä ikkunat, kaukolukitus, peilit ja alustan jäykkyyden säätö
Siinäpä se oikeastaan olikin. Rutattu hieman takaluukusta ja konepellistä. Massattu ja ruostesuojattu huolella ja huoltokirja täydellinen, mutta on ruoste päässyt pesimään paikkaan jos toiseenkin. Mukavahan noita on fiksata kun peltiä kuitenkin oli vielä alla ettei aivan puhki ole mikään kohta. Pelti oli kohtalaisen tervettä alla vaikka ensiksi säikähdin kun aloin painelemaan tuota. Tällaisia pikku kuplimisia siis myös takaovessa, etukulmassa, konepellissä ja takakontissa. Taitaa huutaa ylimaalaamista, mutta saas nähdä..
Vaikea kyllä sanoa mihin suuntaan lähden tuota räpläämään. Ei näitä näe laitettuna, eikä oikein muutenkaan. Tuo kone on kohtalaisen harvinainen farkussa, tuota löytyy jonkin verran maailmalla Baleno GSR -sporttimallissa. Sähköisesti säätyvä alustakin on harvinaisempi, Konin iskarithan siinä on ja servot säätävät kytkimellä painaen joko mukavaksi tai napakaksi ajotyylin. Ainoa harmistus on tuo kun edellinen omistaja on vaihtanut iskarit eteen ja nuukaillut niissä vaihtaen vakiot ilman jäykkyyden säätöä. No takana on vielä säädettävä ja tekniikka tuntuu pelaavan. Marmorilla etuiskareiden shokkihinta 352€/kpl.. saa nähdä etsinkö ulkomailta vielä + 40mm madallusjouset vai lähdenkö sitten metsästämään korkeussäädettävää alustaa.
Mitäs tälle tehtäis? Rokkikoneet luonnollisesti tulee, Rainbow:lta 6" erkkasatsi + 12" subi, Ground Zeron päätettä ja Alpinen soitin, ehkä despillä.. perussettiä siis. Vaimennukset kuntoon luonnollisesti. Vaparille ei mahdottomia voi tehdä. Kartiofiltterit taitaa olla mainosmiesten kamppeita, tilasin K&N:n paneelin tuohon alkuperäiseen boksiin. Kylmä ilma johdettu todella hyvin siihen joten toiminee paremmin kuin kartio noin lähellä konetta.
Umpiot jo kiillotin ja kylkiin vaihdoin kirkkaat ledivilkut, maskin dippasin puolikiiltäväksi mustaksi.
Näillä näkymin on tehty vannehankintaa Keskin KT8 vanteista, 15" koko ja 8" leveys...
ENTER MAD PHOTOSHOP SKILLZ!
Oliskos jees? Surullisen näköinenhän tämä pallopää on, mutta niinhän se oli tämäkin Leno:
https://www.youtube.com/watch?v=sPG6OQy2iwI