Evo III Mitsun hipistelyä VOL.2 s.3
Re: Evo III Mitsun hipistelyä
Tötteröllä päästelty +5000km ongelmitta! Vetoja riittävästi vaikkei säätöä ole tehtykään. Hukkaportin reikää pitäis pirrata isommaksi kun ahtopaineet meinaa karkailla ylärekisterissä. Pitkiä vetoja ei oo otettu juurikin ahtopaineiden karkailun takia.
Mutta asiaan. Mitsu myynnissä Joku käyttis tilalle kun Mriun civic on harrasteautona ja itsellä kelkkailu on ns. pääharrastus niin käytän mielummin rahat sen bensaan kuin mitsuun. Pitkin hampain luovun kyllä mitsusta! Mukava auto varsinkin näin talvisin.
Ei muuta kun isompi turbo ja säätö niin veikkaan että 400hv/500nm ei ole kaukana.
Linkki nettiautoon tässä
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/6998963
Mutta asiaan. Mitsu myynnissä Joku käyttis tilalle kun Mriun civic on harrasteautona ja itsellä kelkkailu on ns. pääharrastus niin käytän mielummin rahat sen bensaan kuin mitsuun. Pitkin hampain luovun kyllä mitsusta! Mukava auto varsinkin näin talvisin.
Ei muuta kun isompi turbo ja säätö niin veikkaan että 400hv/500nm ei ole kaukana.
Linkki nettiautoon tässä
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/6998963
Re: Evo III Mitsun hipistelyä
En jaksanu sittenkään ottaa vaihossa mitään bemaria, -88 1,6 laser sierraa tai 99 saabia niin ajattelin pitää itellä koko auton
AEM uego laajakaista-lambda on tullut jo asennettua, hukkaportin reikää portattu että ahdot pysyis edes jotenkin kurissa ja kesävanteet/renkaat myyty. Seuraavaksi kesävanteet ostolistalla, ahdot baarin paremmalle puolelle ja säätö. Ylimaalaus myös tähän tulossa kunhan muut remontit on saatu tehtyä.
Siis nämä heti kunhan Mriun civic on ylimaalattu, alusta saatu alangon civicistä ja vanteet uusittu Deadlinekin on jo tiedossa civicciin kun auton oli Mr.Mystic ilmoittanu jo backwoodsiin niin pakkokai se on sinne sitten viedä
Evoon oon katsellu kojeludan yms. luovuttajaa niin sais kesän aikana swapattua ohjauksenkin toiselle puolen kabiinia. Hammastanko enää oikeastaan brobleemana kun normi lancerissa se on huomattavasti hitaampi kuin evon oma.
Jos joku tietää että voiko niitä risteyttää että ottais evon omasta hammastangosta hammasrattaan minkä naittais normi lancerin hammastankoon ja täten saisi vanhan nopeuden ohjaukseen.
Ja myös kesävanteita renkaineen saa kaupata jos tuntuu olevan ylimääräisenä 4x114,3 jaolla olevia 7-8" leveänä 16-17" koossa ET35-45
AEM uego laajakaista-lambda on tullut jo asennettua, hukkaportin reikää portattu että ahdot pysyis edes jotenkin kurissa ja kesävanteet/renkaat myyty. Seuraavaksi kesävanteet ostolistalla, ahdot baarin paremmalle puolelle ja säätö. Ylimaalaus myös tähän tulossa kunhan muut remontit on saatu tehtyä.
Siis nämä heti kunhan Mriun civic on ylimaalattu, alusta saatu alangon civicistä ja vanteet uusittu Deadlinekin on jo tiedossa civicciin kun auton oli Mr.Mystic ilmoittanu jo backwoodsiin niin pakkokai se on sinne sitten viedä
Evoon oon katsellu kojeludan yms. luovuttajaa niin sais kesän aikana swapattua ohjauksenkin toiselle puolen kabiinia. Hammastanko enää oikeastaan brobleemana kun normi lancerissa se on huomattavasti hitaampi kuin evon oma.
Jos joku tietää että voiko niitä risteyttää että ottais evon omasta hammastangosta hammasrattaan minkä naittais normi lancerin hammastankoon ja täten saisi vanhan nopeuden ohjaukseen.
Ja myös kesävanteita renkaineen saa kaupata jos tuntuu olevan ylimääräisenä 4x114,3 jaolla olevia 7-8" leveänä 16-17" koossa ET35-45
Re: Evo III Mitsun hipistelyä
Tässä mulla on lista parhaillaan lähetä-napin takana, että vielä ehtii perua.Bete wrote:Siis nämä heti kunhan Mriun civic on ylimaalattu, alusta saatu alangon civicistä ja vanteet uusittu Deadlinekin on jo tiedossa civicciin kun auton oli Mr.Mystic ilmoittanu jo backwoodsiin niin pakkokai se on sinne sitten viedä
Kyllä tästäkin vielä hyvä saadaan kesäksi.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Evo III Mitsun hipistelyä
Ei sitä tartte perua niin tuleepahan tehtyä
Nyt keskitytään civicciin ja kuvia pitää alkaa napsimaan kuhan mitsun aika koittaa.
Nyt keskitytään civicciin ja kuvia pitää alkaa napsimaan kuhan mitsun aika koittaa.
Re: Evo III Mitsun hipistelyä
Aamulla tuli matkahuollosta viesti että paketti noudettavissa. Siellä odotti nätisti paketoituna aidot Volk Racing vanteet!
7x17" ET40 4 ja 5x114,3 tuplajaolla.
Kiitokset Mikolle lähetyshässäkästä ja hienosta toiminnasta!
Seuraavaksi alustan putsaus ja voitelu että uskaltaa alkaa liikuttelemaan lähemmäs maan pintaa kesärenkaiden myötä.
Muutama fotokin vanteista. Ovat kyllä loistokunnossa vaikka 90-luvulta ovatkin.
7x17" ET40 4 ja 5x114,3 tuplajaolla.
Kiitokset Mikolle lähetyshässäkästä ja hienosta toiminnasta!
Seuraavaksi alustan putsaus ja voitelu että uskaltaa alkaa liikuttelemaan lähemmäs maan pintaa kesärenkaiden myötä.
Muutama fotokin vanteista. Ovat kyllä loistokunnossa vaikka 90-luvulta ovatkin.
Re: Evo III Mitsun hipistelyä
<3
.. Ja nyt ei sitten enää nössöillä sen korkeuden kanssa, eihän?
.. Ja nyt ei sitten enää nössöillä sen korkeuden kanssa, eihän?
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Evo III Mitsun hipistelyä
Ei tästä mitään low'n slow mallia tule! Viime kesänäkin raapi jo downpipe maahan kun mriun civicistä piti muka päästellä fullboostilla ohi rikkinäiset männät helisten
Toki voishan sen putken käyttää pois auton alta ja.... tehä vaikka vähän isomman "outletin" jolla sais herävyyttä ja voimaa lisää. Samalla repästä se laippa pois siitä putkesta mikä raapii maahan ja painaa samalla putken alkupää ainakin soikeaksi niin ei vie tilaa auton alta niin paljon. Tuskin noilla vanteilla pystyy edes älyttömiä laskemaan kun tulee muistaakseni 2mm(!!!) ulommas kuin edeltävät kesävanteet. Mutta katotaan miten sopii pyörimään. Onhan mulla täällä yhen sankarin kaarimankeli eteisessä valmiina
Toki voishan sen putken käyttää pois auton alta ja.... tehä vaikka vähän isomman "outletin" jolla sais herävyyttä ja voimaa lisää. Samalla repästä se laippa pois siitä putkesta mikä raapii maahan ja painaa samalla putken alkupää ainakin soikeaksi niin ei vie tilaa auton alta niin paljon. Tuskin noilla vanteilla pystyy edes älyttömiä laskemaan kun tulee muistaakseni 2mm(!!!) ulommas kuin edeltävät kesävanteet. Mutta katotaan miten sopii pyörimään. Onhan mulla täällä yhen sankarin kaarimankeli eteisessä valmiina
Re: Evo III Mitsun hipistelyä
Itelläki kolissu dp välillä aika ikävästi vaikka auto onki aika traktori korkeudessa. Mulla ainaki auton matalin kohta tällä hetkellä on nimenomaa dp ja sitä ei tekis mieli ajaa lyttyy mihkää hidastetöyssyy...Bete wrote:Viime kesänäkin raapi jo downpipe maahan
Mitsubishi Lancer Evolution V
Re: Evo III Mitsun hipistelyä
Omasta evosta on koneen alla menevä rauta ajettu jo vähän kippuralle ja toinen "runkopalkki" on myös ottanu osumaa edellisten omistajien toimesta. DP.n muokkaan heti kun kerkeää ja muutenkin putken vaihtoa miettiny. Eikä tosiaan tee mieli rymistellä putkea asfalttia vaste, ottaa turbon päälle se homma!
Re: Evo III Mitsun hipistelyä
Yks kännikkäräpsy ja pari pylväshaapaaki on edessä mutta vähän näkee että millanen on. Jospa sitä vkl saatais parempia kuvatuksia oikeilla kameroilla.
Kääntäessä osuu etukaareen jos on joku patti/nousu ajaessa. Mankelia vähän näyttää ja jousien esijännitystä lisätä niin jospa se siitä.
Dp.n muokkaukseenkin hain jo tarvikkeet niin saa senkin muokattua ylemmäs ja uskaltaa ajella paremmin.
Kääntäessä osuu etukaareen jos on joku patti/nousu ajaessa. Mankelia vähän näyttää ja jousien esijännitystä lisätä niin jospa se siitä.
Dp.n muokkaukseenkin hain jo tarvikkeet niin saa senkin muokattua ylemmäs ja uskaltaa ajella paremmin.
Re: Evo III Mitsun hipistelyä
Noin livenäkin aletaan olla jo alueella. Keulasta vielä se 1-2 senttiä pois tai muutama milli enemmänkin, jos vain kunnollisen mankeloinnin myötä pelivaraa on. Takapää sitten sen mukaan, mutta jos keulaa vain maltillisesti pudottaa, niin alkanee asento olla jo aika hyvä nuin. Minähän nyt vänkäisin keulasta vielä useammankin sentin pois ja takapäästäkin yhden, mutta mää oon mä vinoine silmineni u know. Jotkut 4-7mm lätyt voisivat vielä pinnapulttien rajoissa olla hyvät hiposteluun ja pienet "DIY-splitterit" ympäriinsä, niin olisi helmalinjakin sitten lähempänä auton todellista alinta kohtaa. Tsemiä!
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Evo III Mitsun hipistelyä
Jos sun mukaan laskee niin ei sillä sitten vois ajaa enää
Dp.stä oli maahan 4,5cm, konttorille kun menin niin ei puhettakaan nosturille, mutta onneksi olivat ymmärtäväisiä ja sain siellä ruuvata keulaa ylemmäs että pääsi nosturille.
Taka-alatukivarsien ulommaisista puslista jäi leima vaille, jos jollain linkkiä koko puslasarjaan niin saa laittaa yv.tä.
Viikonloppuna täytyy käydä katsomassa yhestä purkuun menevästä evosta taka-apurunkoa kun tuota nykyistä on japaniassa jo hitsailtu.
Dp.stä oli maahan 4,5cm, konttorille kun menin niin ei puhettakaan nosturille, mutta onneksi olivat ymmärtäväisiä ja sain siellä ruuvata keulaa ylemmäs että pääsi nosturille.
Taka-alatukivarsien ulommaisista puslista jäi leima vaille, jos jollain linkkiä koko puslasarjaan niin saa laittaa yv.tä.
Viikonloppuna täytyy käydä katsomassa yhestä purkuun menevästä evosta taka-apurunkoa kun tuota nykyistä on japaniassa jo hitsailtu.
Re: Evo III Mitsun hipistelyä
No ei nyt ihan niiiiiiin matalalle; rajansa kaikella. Pelivaraa mankelilla sekä jäykkyydet kuntoon ja sen mukaan sitten korkeus, että kanttailemaan vielä pystyy. Hieromista hieromista!Bete wrote:Jos sun mukaan laskee niin ei sillä sitten vois ajaa enää
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Evo III Mitsun hipistelyä
MYYTY! Vähänmatkaa koilliseen lähti auto Oulun perältä.
Katsotaan mitä ja millon tulee tilalle. Nyt ajetaan vag laitteella kun sellainen tuli ostettua käyttöautoksi ja panostetaan talvella MRIUn civicciin taas jotain pientä ja kallista
Katsotaan mitä ja millon tulee tilalle. Nyt ajetaan vag laitteella kun sellainen tuli ostettua käyttöautoksi ja panostetaan talvella MRIUn civicciin taas jotain pientä ja kallista
Re: Evo III Mitsun hipistelyä
^ Lukotettu; uusi omistaja ottakoon YV:llä yhteyttä, mikäli haluaa projektia samaan topicciin jatkaa.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 17 guests