Masan CRX Si ED9
Re: CRX ED9
Hyvältä näyttää Oliko tähän mikä alusta tulossa?
Life's too short to drive boring cars.
Mazda 6 MPS
IG: juhoq_
Mazda 6 MPS
IG: juhoq_
Re: CRX ED9
En oo vielä päättäny. Uutena vaihtoehtona toi BCn extreme drop tai D2. Pakosarjankin joutuu vaihtamaan 4-1 -> 4-2-1 että saa lisää pudotustilaa alle.mCoupe wrote:Hyvältä näyttää Oliko tähän mikä alusta tulossa?
Re: CRX ED9
Tuo BC:n extreme drop putoaa pois laskuista koska sitä ei ilmeisesti saa Crx:ään sopivana.
Eli vaihtoehdot D2, BC BR tai BC V1. Plussat ja miinukset tervetulleita sarjoista. Ilmeisesti noissa BC:n coilien yläpäissä ero?
Eli vaihtoehdot D2, BC BR tai BC V1. Plussat ja miinukset tervetulleita sarjoista. Ilmeisesti noissa BC:n coilien yläpäissä ero?
Re: CRX ED9
Vastaan itse itselleni: toinen noista BC:n austoista on kumiyläpäällä, toinen pallonivelellä.Masa808 wrote:Tuo BC:n extreme drop putoaa pois laskuista koska sitä ei ilmeisesti saa Crx:ään sopivana.
Eli vaihtoehdot D2, BC BR tai BC V1. Plussat ja miinukset tervetulleita sarjoista. Ilmeisesti noissa BC:n coilien yläpäissä ero?
Laitoin myös race.fi:lle s-postia josko heiltä sais tuota D2:n "super low" versioo. Ei ole kuulunut kahteen päivään vastausta.
Viikonloppuna pitäisi tilailla myös säädettävät etuylätukivarret ja taakse camber-varret...
Re: CRX ED9
Vinkkinä Race.fi puljusta: Jos tarvitset infoa SOITA sinne. Odottelin itsekkin joskus johonkin vastausta sähköpostitse eikä kuulunut mitään. Soitto, 5min ja asia selvä!Masa808 wrote:Vastaan itse itselleni: toinen noista BC:n austoista on kumiyläpäällä, toinen pallonivelellä.Masa808 wrote:Tuo BC:n extreme drop putoaa pois laskuista koska sitä ei ilmeisesti saa Crx:ään sopivana.
Eli vaihtoehdot D2, BC BR tai BC V1. Plussat ja miinukset tervetulleita sarjoista. Ilmeisesti noissa BC:n coilien yläpäissä ero?
Laitoin myös race.fi:lle s-postia josko heiltä sais tuota D2:n "super low" versioo. Ei ole kuulunut kahteen päivään vastausta.
Viikonloppuna pitäisi tilailla myös säädettävät etuylätukivarret ja taakse camber-varret...
TOYOTA Avensis 2005
- AslaMonTTi
- JUNKIE
- Posts: 674
- Joined: 23. Jul 2012 18:40
- Location: Kajaani
Re: CRX ED9
Kannattaa Futurezilta tai Jh-soundilta kysellä myös tarjousta. ''Perus'' d2:n setistä kannattaa kans kysellä, ei ole itellä ainakaan vielä säädöt loppunu keksen.Masa808 wrote: Laitoin myös race.fi:lle s-postia josko heiltä sais tuota D2:n "super low" versioo.
o.O Elämä on kovaa, ota sämpylä O.o
Nissan Primera P11-144
Ex:
Nissan Maxima A32 Vq20de
Nissan BlueBird T12 Ca18et (Ex-työjuhta)
Mazda 626 GF
Nissan Sunny N13 x 4
Nissan Primera P11-144
Ex:
Nissan Maxima A32 Vq20de
Nissan BlueBird T12 Ca18et (Ex-työjuhta)
Mazda 626 GF
Nissan Sunny N13 x 4
Re: CRX ED9
Race.fi:lläkin vastattiin useamman soittoyrityksen jälkeen. D2 alusta tulee näillä näkymin. Kaikkialla melkolailla saman hintaisia... Toimitusajat vain 2-3 viikkoa.
Säädettävät ylätukivarret eteen ja camber-varret taakse tilattu. Marmoritiskille pitäis vielä töiden jälkeen ehtiä hakeen tilaus ja tilaamaan taas uutta...
Säädettävät ylätukivarret eteen ja camber-varret taakse tilattu. Marmoritiskille pitäis vielä töiden jälkeen ehtiä hakeen tilaus ja tilaamaan taas uutta...
Re: CRX ED9
Taas tuli läjä osia. Etupään kolinat saa kuriin ja pääsee kohta leimaamaan. Eri että mitä mieltä katsuri on noista säädettävistä palikoista...
Samalla tuli uusi moottorin etummainen tukikumi (vanhasta ei paljoa käytännön hyötyä) ja pikku detailina uusi tarra imusarjaan.
Öljyvuotoa nyt tutkittu ja vaikuttaisi tulevan kampiakselin takastefalta. Täytyy tilata ihan oem-tiiviste, tarvike ei näemmä pitänyt kauaa. Pohjamuovit käytin samalla kertaa auki; löytyi ylimääräinen kyytiläinen.
Maanantaina tukivarsien vaihto ja pyöränkulmien säätö. Samalla selvittää pyörienlaakerien kunto. Ensi kuussa tarkoitus tilailla D2 alusta niin pääsee hirvitorni korkeudesta.
Samalla tuli uusi moottorin etummainen tukikumi (vanhasta ei paljoa käytännön hyötyä) ja pikku detailina uusi tarra imusarjaan.
Öljyvuotoa nyt tutkittu ja vaikuttaisi tulevan kampiakselin takastefalta. Täytyy tilata ihan oem-tiiviste, tarvike ei näemmä pitänyt kauaa. Pohjamuovit käytin samalla kertaa auki; löytyi ylimääräinen kyytiläinen.
Maanantaina tukivarsien vaihto ja pyöränkulmien säätö. Samalla selvittää pyörienlaakerien kunto. Ensi kuussa tarkoitus tilailla D2 alusta niin pääsee hirvitorni korkeudesta.
Re: CRX ED9
Taas vietetty illat korjaamolla. Ylätukivarret vaihdeltu, kolinat loppui jo tällä hyvin. Tyhjäkäyntisäätimen imuvuoto korjattu ja väljä pyöränlaakeri vaihdeltu. Muutama kuva...
Camberit säädin toistaiseksi kohtuu miedoiksi. Ajettavuus parani, hieman herkemmin tuntuu ohjatuvan.
Vanhat ylätukivarret oli kyllä ihan finaalissa...
Joku kyläseppä irroittanut oikeaoppisesti rälläkällä vanhat laakerin jämät navasta.
Vielä pari kuvaa tämän hetkisestä "stancesta". Bilsteinit asappina vaihtoon ja maata kohti...
Camberit säädin toistaiseksi kohtuu miedoiksi. Ajettavuus parani, hieman herkemmin tuntuu ohjatuvan.
Vanhat ylätukivarret oli kyllä ihan finaalissa...
Joku kyläseppä irroittanut oikeaoppisesti rälläkällä vanhat laakerin jämät navasta.
Vielä pari kuvaa tämän hetkisestä "stancesta". Bilsteinit asappina vaihtoon ja maata kohti...
Re: CRX ED9
Päivitelläänpä tänne. Piti nopeesti säätää toi roikkuva etupuskuri mutta siinä meni koko ilta hyvin pitkälti.Puskurin runko oli saanu damagea. Tää peli ollu kyllä viimesen päälle pidolla...
Metrin leveä kilpiteline lähti samoilla vauhdeilla. Puskurissa törkeät ruuvireiät. Peitin väliaikaisesti ne kilvellä. Parempi paikka tolle pitäis keksiä, mieluusti jättäis keulan ilman kilpeä!
D2 alustan pitäis tulla joko tällä tai ensi viikolla. Pääsis katsastamaan tämän. Vanne valintaakin tullu pyöriteltyä mielessä, 15x8 eteen ja 15x9 taakse, tällä setupilla saisi aika vattalleen. Vaihtoehdot aika vähissä...
Metrin leveä kilpiteline lähti samoilla vauhdeilla. Puskurissa törkeät ruuvireiät. Peitin väliaikaisesti ne kilvellä. Parempi paikka tolle pitäis keksiä, mieluusti jättäis keulan ilman kilpeä!
D2 alustan pitäis tulla joko tällä tai ensi viikolla. Pääsis katsastamaan tämän. Vanne valintaakin tullu pyöriteltyä mielessä, 15x8 eteen ja 15x9 taakse, tällä setupilla saisi aika vattalleen. Vaihtoehdot aika vähissä...
Re: CRX ED9
Laitahan viestiä kun rupeet alustaa ruuvaileen niin tuun potkiin renkaita!
Projekti s13 Rocket Bunny
Re: CRX ED9
Tervetuloa!Andy-Boy wrote:Laitahan viestiä kun rupeet alustaa ruuvaileen niin tuun potkiin renkaita!
Re: CRX ED9
Tässä nyt tuli avattya yahoo ajan kuluksi ja vanteita tiirailtua sieltä. Onko tiedossa muuta mahdollisuutta muuttaa jako 114,3mm --> 100mm kuin adapterispacereilla? Navat vaihtoon?
Kuva liittyy:
Kuva liittyy:
Re: CRX ED9
Joko navat vaihtoon, tai poraa nykyisiin napoihin toisen jaon viereen.
Mullo bemari
IG : weceworks
IG : weceworks
Re: CRX ED9
todennäköisesti helpoin ratkaisu on jaonmuutos adapterit (spacerit) http://www.tommisbillet.com/fi/tuotteet/vanneadapterit paras on tietysti navan vaihto
TOYOTA Avensis 2005
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 32 guests