Masan CRX Si ED9
Re: Masan CRX ED9 & Civic EP3R
---------
Last edited by ej9civic on 01. Oct 2017 18:24, edited 1 time in total.
Re: Masan CRX ED9 & Civic EP3R
-----------
Last edited by ej9civic on 01. Oct 2017 18:24, edited 1 time in total.
Re: Masan CRX ED9 & Civic EP3R
Kyllä tän varmaan joutuu nyt näiden lisäkiillotteluidenki jälkeen maalaan uusiks. Suunnitelma maalauttamisesta pyörinyt hetken jo mielessä...
Taitaa olla, nyt on paha jakaa mitään eksaktia tietoa. Googlesta kyllä löytyy kun näkee hieman vaivaa ja käyttää ajatusta...
Ei ole hetkeen tullut päivitettyä yhtään vaan ei paljoa ole ACS:n jälkeen tapahtunutkaan.
Sen verran kuitenkin että tuli pyörähdettyä MLV Spring meetissä kerta tuli kutsu showparkkiin. Ennen miittiä hierastiin taakse naksu lisää camberia ja leeput pidemmillä pinnapulteilla.
Lippaa tuli soviteltua, vaatii "lievästi" työstöä jotta saa istumaan. Irkun muotti ja leikkaukset ei olleet välttämättä ihan oikeat...
Putkiston kävin eräänä iltana purkamassa. Hieman on hakenut kattia myöten paikkaansa. Custom hommiksi menee pakosarjan loppukäyrää myöten.
Koitetaan tähän nyt taikoa leima. Mietitään sitten lippaa ja penkkejä. Jatkosuunnitelmat alkaa olla aikalailla jo tiedossa.
Re: Masan CRX Si ED9
Alustajumppa leimaa varten aloitettu. Etupäässä olkavarsi hölpännyt kiinni ylätukivarteen pallonivelen kiinnityksen alla ja jouseen:
Takana rengas osuu pyöräkotelon ylimpään kohtaanja pitkittäisvarsi ottaa kiinni koriin:
Tästä nyt voi vetää nopean johtopäätöksen että takapää alkaa olla fine, edestä pitäisi vielä saada sentti pois. Tilattava melkeimpä kampeammat renkaat eteen ja löydettävä seppä joka hitsailis olkavarret lyhyemmiksi...
Takana rengas osuu pyöräkotelon ylimpään kohtaanja pitkittäisvarsi ottaa kiinni koriin:
Tästä nyt voi vetää nopean johtopäätöksen että takapää alkaa olla fine, edestä pitäisi vielä saada sentti pois. Tilattava melkeimpä kampeammat renkaat eteen ja löydettävä seppä joka hitsailis olkavarret lyhyemmiksi...
Re: Masan CRX Si ED9
Photobucketin kanssa on nyt käynyt jotain huisin hauskaa. Projektikuvien linkkaaminen 400$ lisenssin takana tällä hetkellä... Kokeillaan googlen palvelua. Kai tämän postauksen kuvat näkyy oikein?
Eli leima käyty hakemassa ja j´s racing lippa soviteltu puskuriin. Myös putkisto modifioitu mutta hölppii vieläkin kiinni.
Mystic kävi napsimassa myös hieman kuvia.
Fitted Festeille 5.8. Lahteen napsahti kutsu.
Ensiviikolla tarkoitus saada ylimääräiset olka-akselit lyhenneltyä, katotaan miten pitävät saumat tulee...
Tuolle pariin otteeseen myllytetylle/kiillotetulle maalipinnalle pitäisi jotain tehdä, tuntuu että omat taidot ja välineet ei riitä. Pinnassa sameampia/rasvaisia kohtia.
Eli leima käyty hakemassa ja j´s racing lippa soviteltu puskuriin. Myös putkisto modifioitu mutta hölppii vieläkin kiinni.
Mystic kävi napsimassa myös hieman kuvia.
Fitted Festeille 5.8. Lahteen napsahti kutsu.
Ensiviikolla tarkoitus saada ylimääräiset olka-akselit lyhenneltyä, katotaan miten pitävät saumat tulee...
Tuolle pariin otteeseen myllytetylle/kiillotetulle maalipinnalle pitäisi jotain tehdä, tuntuu että omat taidot ja välineet ei riitä. Pinnassa sameampia/rasvaisia kohtia.
-
- SUPPORTER
- Posts: 271
- Joined: 04. May 2015 07:57
- Location: Kajaani / Kuusamo
- Contact:
Re: Masan CRX Si ED9
Ei näy ainakaan minulle.
Piti käydä napsimassa jo omat kuvat talteen projekti topiceista.
Ei varmaan olla kaukana että imgur tekee saman...
Piti käydä napsimassa jo omat kuvat talteen projekti topiceista.
Ei varmaan olla kaukana että imgur tekee saman...
Honda Prelude 2.2 VTEC BB8 JDM SiR 4WS -98
Honda Prelude 2.0i16 BA4 4WS (B20A7) -88 (Silmäterä)
Instagram: @AleksiKoppine
http://iusedtodriveaprelude.blogspot.fi/
Honda Prelude 2.0i16 BA4 4WS (B20A7) -88 (Silmäterä)
Instagram: @AleksiKoppine
http://iusedtodriveaprelude.blogspot.fi/
Re: Masan CRX Si ED9
Kokeillaampa nyt päivittää pitkästä aikaa. En tiedä miten nuo flikr:n kuvat linkkauttuu
Fittedfesteillä tuli käytyä, mukaan tarttui "california"-lookista connoisseur-pysti.
Tätä ennen saatiin formula-tyyppisesti kiireellä paikoilleen lyhennetyt olkavarret, nyt jopa etupää joustaa ja laski sen suurin piirtein sentin verran
Loppukauden aikana ehdin kiertelemään Venetsilais-driftingit sekä Kemoran ja Ahveniston Radalle.comit joista tarttui myös pystit sekä tietysti Hötsi tuli taputeltua Japtoys x Level Nonen osastolla.
Viimeisimmässä Tuning.fi-lehdessä artikkeli Hondasta
Nyt Honda talviteloille ja miettimään jatkosuunnitelmia joita kyllä riittää.
Ps. vanteet olis kaupan https://www.nettivaraosa.com/vanteet/2510398
Fittedfesteillä tuli käytyä, mukaan tarttui "california"-lookista connoisseur-pysti.
Tätä ennen saatiin formula-tyyppisesti kiireellä paikoilleen lyhennetyt olkavarret, nyt jopa etupää joustaa ja laski sen suurin piirtein sentin verran
Loppukauden aikana ehdin kiertelemään Venetsilais-driftingit sekä Kemoran ja Ahveniston Radalle.comit joista tarttui myös pystit sekä tietysti Hötsi tuli taputeltua Japtoys x Level Nonen osastolla.
Viimeisimmässä Tuning.fi-lehdessä artikkeli Hondasta
Nyt Honda talviteloille ja miettimään jatkosuunnitelmia joita kyllä riittää.
Ps. vanteet olis kaupan https://www.nettivaraosa.com/vanteet/2510398
Last edited by Masa808 on 10. Dec 2017 20:48, edited 1 time in total.
Re: Masan CRX Si ED9
Lyödääs tähän nyt alustava to-do -lista talveksi:
- Takavanteiden levitys, eteen lätyt takaa koska camber ja kääntyvyys, keskiöt uuteen väriin ( ? )
- Kone pois:
- öljypohjan korjaus/modaus
- lämppärin kennon poisto
- pyyhinmoottorin poisto
- jarrutehostimen poisto ja pääsylinterin vaihto tehokkaampaan
- syylärin vaihto matalempaan ja sijoitus lukkopellin alle piiloon
- hiilari CAI/HAI:n vaihto johonkin sirompaan
- Värinvaihto konehuoneeseen ja ylimaalautus uudella värillä ( ? )
Tuossa nyt jotain suunnitelmia mitkä käyneet mielessä. Sistustallekin on suunnitelmat mutta niitä toteutellaan sitten kun aika ja rahat antaa myöten. Väriehdotuksia saa heitellä vapaasti.
- Takavanteiden levitys, eteen lätyt takaa koska camber ja kääntyvyys, keskiöt uuteen väriin ( ? )
- Kone pois:
- öljypohjan korjaus/modaus
- lämppärin kennon poisto
- pyyhinmoottorin poisto
- jarrutehostimen poisto ja pääsylinterin vaihto tehokkaampaan
- syylärin vaihto matalempaan ja sijoitus lukkopellin alle piiloon
- hiilari CAI/HAI:n vaihto johonkin sirompaan
- Värinvaihto konehuoneeseen ja ylimaalautus uudella värillä ( ? )
Tuossa nyt jotain suunnitelmia mitkä käyneet mielessä. Sistustallekin on suunnitelmat mutta niitä toteutellaan sitten kun aika ja rahat antaa myöten. Väriehdotuksia saa heitellä vapaasti.
Re: Masan CRX Si ED9
Hommat nitkahtanu parina iltana eteen päin. Jospa ensi viikolla kone pois ja konehuonetta hieromaan.
Sisältä vielä purkamatta kojelauta ja pakolliset takasivupaneelit kontin johtosarjan ja takasivulistojen irrotusta varten.
Maalareita jo tiedusteltu hommiin. Värit vieläkin päättämättä.
Kovana kombona joku vihreä tai sininen valkoisilla vanteilla...
Sisältä vielä purkamatta kojelauta ja pakolliset takasivupaneelit kontin johtosarjan ja takasivulistojen irrotusta varten.
Maalareita jo tiedusteltu hommiin. Värit vieläkin päättämättä.
Kovana kombona joku vihreä tai sininen valkoisilla vanteilla...
Re: Masan CRX Si ED9
Honda taas pian purettuna. Lämppärin kenno poistettu ja samalla tosiaan poistu veden sekoitin konehuoneesta.
Kellään parempaa tietoa tulppaanko vaan koneen päästä nuo letkulähdöt lämppärille vai onko sen verran suuri mahdollisuus ilmalukkoon että olis parempi kierrättää nää lähdöt yhteen?
Sitten niitä väriehdotuksia? Myös konehuoneen vetäminen korin väriseksi käynyt mielessä
Kellään parempaa tietoa tulppaanko vaan koneen päästä nuo letkulähdöt lämppärille vai onko sen verran suuri mahdollisuus ilmalukkoon että olis parempi kierrättää nää lähdöt yhteen?
Sitten niitä väriehdotuksia? Myös konehuoneen vetäminen korin väriseksi käynyt mielessä
Re: Masan CRX Si ED9
Minä ainakin olisin laittanu letkun, niin että vesi kiertää
Re: Masan CRX Si ED9
Lämmpärin kennon lähdöt tulppaan koneesta. Lohkoon löytyi suoraan Hondalta sopiva kuusiokolotulppa.
Syyläri ja AN-letkut saisi laittaa tilaukseen, samoin jarrupääsylinterin.
Tilanne tällä hetkellä. loput hankalemmista paikoista joutuu hiekkapuhaltamaan eli vaatisi jonkulaisen puhalluskammion virittelyn...
Maalari/maalaamo vielä auki, samoin väri/värit... Ehdotuksia saa heitellä! Ei tule kiire ei
Re: Masan CRX Si ED9
Proppu oli sopiva kannen päähän lämppärinkennon lähtöön. Loctitet väliin ja rok. Termarikoteloon sitten kumitulppa klemmarilla. AN-letkut ja liittimet laitettu tilaukseen.
Maalari taisi löytyä laskurin näyttäessä deadlineen 62 päivää, 6 tuntia, 20 minuuttia ja 59 sekuntia.
Väriksi saattaa valikoitua esim. BMW:n alpine white. "Pisteosat" suurikokoisella kulta-flakella. Yhtenä vaihtoehtona jokin helmiäis punainen tai sininen...
Loput irtoavat osat pitäisi käydä näppäämässä irti ja sitten auto takas pyörille ja odottaan sopivaa hetkeä työntää koppa pihalle hiekkapuhallusta varten.
Maalari taisi löytyä laskurin näyttäessä deadlineen 62 päivää, 6 tuntia, 20 minuuttia ja 59 sekuntia.
Väriksi saattaa valikoitua esim. BMW:n alpine white. "Pisteosat" suurikokoisella kulta-flakella. Yhtenä vaihtoehtona jokin helmiäis punainen tai sininen...
Loput irtoavat osat pitäisi käydä näppäämässä irti ja sitten auto takas pyörille ja odottaan sopivaa hetkeä työntää koppa pihalle hiekkapuhallusta varten.
Re: Masan CRX Si ED9
tsemppiä projektiin looking good
If You Can Dream It You Can Do It
Honda Accord CL3 2.3i ES -02 -Ex
Honda Civic ED3 -91 -Ex
Honda Accord CL9 Type-S - 06
@Flushmike
Honda Accord CL3 2.3i ES -02 -Ex
Honda Civic ED3 -91 -Ex
Honda Accord CL9 Type-S - 06
@Flushmike
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 30 guests