Nissan Cube Z11 & Nissan Silvia S15
Nissan Cube Z11 & Nissan Silvia S15
Kaipa näistäkin vois väkerrellä omaa topiccia vaikka melkolailla molemmat on siinä kunnossa kun tulee olemaankin tämän kesän. Cimaan tarvitsee putkisto tosin vääntää viellä ja uudet gummit laitella vanteille. Tästä tulee nyt oikeen kuvaraiskaustopic koska kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Skylle vaihtu aikanaan toiseen autoon josta oli tavoite päästä nopeasti eroon ja eihän se montaa päivää ollutkaan mulla ja tilalle tuli japanin kulttikulttuurinen "vippilaiva" Tuollaisena tuli mulle tuo aikanaan ja jossain vaiheessa (tänäkesänä?) olis tarkotus vaihdella takasin skylleen tai säxään jos vaan saa hukattua jonnekkin tuon (gtr/s15). Kesä ja syksy suhisteltiin mukavasti hiljasella v8 lotkolla körötellen katseita käännellen, mutta jotain jäi kaipaamaan joten putkistolle ja ulkonäölle oli pakko tehdä seuraavaksi kesäksi jotain. Siispä iibein ihmeen maailmaan ja selailemaan korin osia, no eihän noita löydy edes sieltä (JES!). Japaninmaalta ebayn kautta kuitenkin osui toisenlainen maski silmään ja seoli saatava mallia välittömästi. Hintapolitiikka oli kyllä sellainen että vatsaa väänsi "buy" nappia painaessa, eikä ne postikulutkaan ollut ihan itellan halvimmasta päästä. Putkistolle oli pakko tehdä jotain, ei tuollainen moottori pääse oikeuksiin ilman kevyttä höpinää. Puolenpäivän reipas "väliaikaisratkaisu" on aina toimiva, varsinkin ennen gatebilia. Jokohan pääsis "väliaikaisesta" eroon? Tänä vuonna ajattelinkin ettei auto ole ajossa ennenkun putki on tehty, nimim. 6metriä rosteriränniä tallissa, 300zx n/a:n downpipet tallissa odottaa muokkausta ja kaveri on lupautunut kaiken muuttamaan ajatuksesta todeksi. Auto huusi samaan aikaan kiireellisesti alaspäin ja haluttiin taakse vähän camberia tyköpojaksi joten tilaukseen laitettiin s14 camber tukivarret. Eteen tarvittaisiin kipeästi myös kulmaa, mutta myös säädöt.
Keväällä -14 mainitsin muutaman kerran, että pitäis talviautoa vaihtaa ja kiikarissa oli jokin pieniruokainen japsikippo. No mikäs muukaan kuin cube tietysti vakaana nissani miehenä...
Kesä 2014 alkoi olla takana, sakottavat poliisit riesana ja mielenkiinto lähes pyöreä nolla autoa kohtaan. Japsien huutokauppoja selailtiin vähän väliä ja kuutiokuume kasvoi kasvamistaan.
Peipon facebook päivitys ja kaverin tekstiviesti saavutti meikäläisenkin puhelimen keskellä työpäivää ja ensimmäiset sanat tais kuulua kaverillekkin näin; "nääh, väärän värinen, liikaa ajettu." Tuosta ilmotuksen näkemisestä ja kaverin huutelusta tais kulua 5 minuuttia kun oli peipon kanssa sovittu että cube varataan mulle.
Taidettiin elää heinä/elokuuta -14 joten odottavan aika oli pitkä kun odotettu laivan saapuminen suomeen oli lokakuun alussa. Taisin silloin sanoa että tää pysyy maltillisen korkeana perushyvänä käyttöautona, eli alustaa ei tule.
Lokakuu läheni, kuumotus kasvoi ja pelko lumien tulosta kiiruhti mieleen. No olihan mulla almera vielä, mut enhän mä sillä halunnut ajaa enään . Lokakuu kolahti kellotauluun, pioneerin 2dinin näytöllinen odotteli pölyyntyvänä kotona autoa mutta mitään ei ollut vielä kuulunut. Kuitenkin tiedossa oli, että laivan oletettu saapuminen oli aika alussa ja melkolailla aikataulussa tulikin. Perjantaipuhelun muistaa kyllä kummasti; "sun autos olis noudettavissa huomenna ja jos satamassa kaikki sujuu mallikkaasti niin tänäänkin jo on mahdollista, ehkä." Henkinen valmistautuminen seuraavaan päivään murskattiin kertalaakista kun hikihatussa juostiin hakemaan siirtotarroja tasan viiteen saakka. "Jos saat tarrat niin tänään auto on noudettavissa."
Ei muutakun bB:n keula kohti raumaa ja ihmettelemään kuutiota. Ensinäkeminen sulatti sydämen kirjaimellisesti, sehän on oikeesti PIENI! Auton läpikoluaminen ja parin japsikolhun havainnointi vähän harmitti, mutta peltiä saa rahalla kuntoon ja kauppamiehen eleenä sovittiin hintakohdilleen. Koeajon kautta rahatukko vaihtoi omistajaa ja otettiin keula kohti turkua.
Olkapääleikkauksen aikana saadut vahvat lääkkeet ja mielikuvitus baarimikon kanssa tuotti tulosta. "Nyt mä sain idean. kattokaiteet, surffilauta, mintunvihreät vanteet, vattalleen, ehkä puukyljet?" jepjep, d2 street tilaukseen ja vanteita metsästämään. "Mä pidän tän vakiona käyttöautona" valttikortti oli justiinsa käännetty ympäri.
Jatketaan projekteja kun muistuu mieleen lisää, tai tehdään lisää.
Kiitos ja anteeks kuvien määrästä, lisää tulee.
Skylle vaihtu aikanaan toiseen autoon josta oli tavoite päästä nopeasti eroon ja eihän se montaa päivää ollutkaan mulla ja tilalle tuli japanin kulttikulttuurinen "vippilaiva" Tuollaisena tuli mulle tuo aikanaan ja jossain vaiheessa (tänäkesänä?) olis tarkotus vaihdella takasin skylleen tai säxään jos vaan saa hukattua jonnekkin tuon (gtr/s15). Kesä ja syksy suhisteltiin mukavasti hiljasella v8 lotkolla körötellen katseita käännellen, mutta jotain jäi kaipaamaan joten putkistolle ja ulkonäölle oli pakko tehdä seuraavaksi kesäksi jotain. Siispä iibein ihmeen maailmaan ja selailemaan korin osia, no eihän noita löydy edes sieltä (JES!). Japaninmaalta ebayn kautta kuitenkin osui toisenlainen maski silmään ja seoli saatava mallia välittömästi. Hintapolitiikka oli kyllä sellainen että vatsaa väänsi "buy" nappia painaessa, eikä ne postikulutkaan ollut ihan itellan halvimmasta päästä. Putkistolle oli pakko tehdä jotain, ei tuollainen moottori pääse oikeuksiin ilman kevyttä höpinää. Puolenpäivän reipas "väliaikaisratkaisu" on aina toimiva, varsinkin ennen gatebilia. Jokohan pääsis "väliaikaisesta" eroon? Tänä vuonna ajattelinkin ettei auto ole ajossa ennenkun putki on tehty, nimim. 6metriä rosteriränniä tallissa, 300zx n/a:n downpipet tallissa odottaa muokkausta ja kaveri on lupautunut kaiken muuttamaan ajatuksesta todeksi. Auto huusi samaan aikaan kiireellisesti alaspäin ja haluttiin taakse vähän camberia tyköpojaksi joten tilaukseen laitettiin s14 camber tukivarret. Eteen tarvittaisiin kipeästi myös kulmaa, mutta myös säädöt.
Keväällä -14 mainitsin muutaman kerran, että pitäis talviautoa vaihtaa ja kiikarissa oli jokin pieniruokainen japsikippo. No mikäs muukaan kuin cube tietysti vakaana nissani miehenä...
Kesä 2014 alkoi olla takana, sakottavat poliisit riesana ja mielenkiinto lähes pyöreä nolla autoa kohtaan. Japsien huutokauppoja selailtiin vähän väliä ja kuutiokuume kasvoi kasvamistaan.
Peipon facebook päivitys ja kaverin tekstiviesti saavutti meikäläisenkin puhelimen keskellä työpäivää ja ensimmäiset sanat tais kuulua kaverillekkin näin; "nääh, väärän värinen, liikaa ajettu." Tuosta ilmotuksen näkemisestä ja kaverin huutelusta tais kulua 5 minuuttia kun oli peipon kanssa sovittu että cube varataan mulle.
Taidettiin elää heinä/elokuuta -14 joten odottavan aika oli pitkä kun odotettu laivan saapuminen suomeen oli lokakuun alussa. Taisin silloin sanoa että tää pysyy maltillisen korkeana perushyvänä käyttöautona, eli alustaa ei tule.
Lokakuu läheni, kuumotus kasvoi ja pelko lumien tulosta kiiruhti mieleen. No olihan mulla almera vielä, mut enhän mä sillä halunnut ajaa enään . Lokakuu kolahti kellotauluun, pioneerin 2dinin näytöllinen odotteli pölyyntyvänä kotona autoa mutta mitään ei ollut vielä kuulunut. Kuitenkin tiedossa oli, että laivan oletettu saapuminen oli aika alussa ja melkolailla aikataulussa tulikin. Perjantaipuhelun muistaa kyllä kummasti; "sun autos olis noudettavissa huomenna ja jos satamassa kaikki sujuu mallikkaasti niin tänäänkin jo on mahdollista, ehkä." Henkinen valmistautuminen seuraavaan päivään murskattiin kertalaakista kun hikihatussa juostiin hakemaan siirtotarroja tasan viiteen saakka. "Jos saat tarrat niin tänään auto on noudettavissa."
Ei muutakun bB:n keula kohti raumaa ja ihmettelemään kuutiota. Ensinäkeminen sulatti sydämen kirjaimellisesti, sehän on oikeesti PIENI! Auton läpikoluaminen ja parin japsikolhun havainnointi vähän harmitti, mutta peltiä saa rahalla kuntoon ja kauppamiehen eleenä sovittiin hintakohdilleen. Koeajon kautta rahatukko vaihtoi omistajaa ja otettiin keula kohti turkua.
Olkapääleikkauksen aikana saadut vahvat lääkkeet ja mielikuvitus baarimikon kanssa tuotti tulosta. "Nyt mä sain idean. kattokaiteet, surffilauta, mintunvihreät vanteet, vattalleen, ehkä puukyljet?" jepjep, d2 street tilaukseen ja vanteita metsästämään. "Mä pidän tän vakiona käyttöautona" valttikortti oli justiinsa käännetty ympäri.
Jatketaan projekteja kun muistuu mieleen lisää, tai tehdään lisää.
Kiitos ja anteeks kuvien määrästä, lisää tulee.
Last edited by Vadelli on 13. Jul 2016 13:29, edited 1 time in total.
-Nissan Silvia S15 -99
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96
Re: Nissan Cima Y33 & Nissan Cube Z11
Cube on hieno! Kuten myös cima toki. Mutta cube iski verkkokalvoille lujaa, tuollaasia lisää
Käyttis: Nissan Cube z11
Kesä ja Radio Rock
Re: Nissan Cima Y33 & Nissan Cube Z11
Tuo cima huutaa vakavasti radikaalimpia muutoksia ennenkun pomppaa silmälle tosiaan, komee laitos sekin on mut täytyy myöntää et cube herättää huomiota tosi paljon enemmän
-Nissan Silvia S15 -99
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96
Re: Nissan Cima Y33 & Nissan Cube Z11
Kuutio toimii
Cimaan varmasti saa tehdä aika paljon, että on "samalla tasolla" huomion kanssa
Cimaan varmasti saa tehdä aika paljon, että on "samalla tasolla" huomion kanssa
Re: Nissan Cima Y33 & Nissan Cube Z11
Ei toi Cima vaadi muuta, kun vanteisiin lisää leveyttä ja alas tuo koppa niin heti sata kertaa parempi kun yksikään kuutio Ja keskiöihin joku muu väri kun musta.
Re: Nissan Cima Y33 & Nissan Cube Z11
Takaset eteen ja taakse leveempää lippaa olis aika jeba, noihin lock smiceihin ei tunnu oikeen löytyvän lippoja yms. Pitää varmaan teetättää jossain rosteriset tms. Alaspäin olis kova saada, vaatii lipan ja helmat vaan et näyttää hyvälle. Noissa kuvissa kuitenkin poliisin mukaan maavara 25mm (todellisuudessa jotain neljänsentin luokkaa) joten puskurit jää melko korkeelle..
-Nissan Silvia S15 -99
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96
Re: Nissan Cima Y33 & Nissan Cube Z11
Todella komeita on molemmat autot Mutta tosiaan mustat vanteet vähän hukkuu auton alle. kiillotettuna ois hienot
Re: Nissan Cima Y33 & Nissan Cube Z11
Pikkusen on nätti toi Cube! Ja toi surffilauta on modela hyvä lisä!
Instagram @juucso
"I like cars that look like they were dropped from fifteen feet"
"I like cars that look like they were dropped from fifteen feet"
Re: Nissan Cima Y33 & Nissan Cube Z11
Henkilökohtaisesti en niinkään välitä massavärisistä vanteista (=harmaa/kiiltävä) sekä musta tuo "jonkinsortin" ylellisyyttä koko kopperoon. Kaikenlisäksi yks näistä kaikista neljästä cimasta on ainakin varustettu/ollut varustettu vastaavilla mutta harmailla/kiiltävillä puolilla joten ei haluta samanlaista ulkonäköä kuitenkaan (=massavirta on paras virta). Huutaa melko kovin isompaa lippaa tai erilaista vannetta joka toisi syvyyttä taas itsessään kokonaisuuteen, mutta annetaan ajan näyttää. Ja kiitoksia, cubehan saa kehuja ihan huolella. Niin täällä kun ihan oikeastikkin Ja juu tuo surffilauta on mieluisa lisä tuonne, ei oo näillä leveysasteilla vaan ihan helppo homma järkätä sopuhintaan tuollaista.
-Nissan Silvia S15 -99
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96
Re: Nissan Cima Y33 & Nissan Cube Z11
Diggaan kovasti molemmista, seurantaan!
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Nissan Cube Z11 & Nissan Silvia S15
Sillonkun työt haittaa harrastusta niin ei mikään etene, eli nyt on oltu miltein 8kuukautta ulkomaan komennuksella ja mikään projekti ei etene niin silloin pitää edistää omalla tapaa jotain. Eli kuten varmaan mikk-:on projekteista huomaa niin cima vaihtoi omistajaa keskeneräisenä ja tilalle piti saada uutta prokkista, hommat etenee miten etenee kun tämänvuoden loppuun asti ollaan ulkomailla..
Alunperin piti R32 gt-r laittaa tilalle ja kaupat oltiin sovittu ja hakea piti kun pääsee suomivisiitille. No viikkoa ennen kauppakävi ja auto lähti eri omistajalle kuin piti eli ei minulle. No äkkipikaiseltaan haettiin sitten lisää vaihtoehtoja ja hyvin niitä tarjoiltiinkin. Kuitenkin kahteen vaihtoehtoon tuli tuo rajattua. R33 gtr ja s15 spec r. No molemmat kiinnostivat mutta vain toinen oli kaupan tällä hetkellä.
Suomeen päästiin viimeviikolla sentään jotenkin ja lähdettiin sitten getaria katsomaan, korin kuntoa tuli pohdittua todella pitkään jonka jälkeen päädyin vaihtoehtoon että jäädään miettimään kuitenkin. No jonkun aikaa rupistiin siinä ja todettiin että lähdetään samaisen myyjän luokse katsomaan s15 koppaa joka loppujen lopuksi sitten jäikin käteen.
Täysin originaalikuntoinen sisältä ja ulkoata (rattia lukuunottamatta). Koriltaan lähes virheetön niin päältä kuin pohjastakin, sopii mulle No koska auto ei ollut virallisesti edes myynnissä niin autoonhan ei ollut edes vanteita/renkaita vaan alla oli toisesta projektista wedsin vanteet. No lopulta myyjä suostui luopumaan huokeaan hintaan noistakin niin saatiin auto ajamalla kotiin..
Ennenkuin päästiin myyjän pihalta pois niin oli tosiaan jo Bc Racingin BR tilattuna, harmi ettei ollut hyllytavarana niin ei ehtinyt alle laittamaan ennenkun piti takaisin töihin raahautua, joten reilun 6 viikonpäästä pääsee sovittelemaan vasta
Alunperin piti R32 gt-r laittaa tilalle ja kaupat oltiin sovittu ja hakea piti kun pääsee suomivisiitille. No viikkoa ennen kauppakävi ja auto lähti eri omistajalle kuin piti eli ei minulle. No äkkipikaiseltaan haettiin sitten lisää vaihtoehtoja ja hyvin niitä tarjoiltiinkin. Kuitenkin kahteen vaihtoehtoon tuli tuo rajattua. R33 gtr ja s15 spec r. No molemmat kiinnostivat mutta vain toinen oli kaupan tällä hetkellä.
Suomeen päästiin viimeviikolla sentään jotenkin ja lähdettiin sitten getaria katsomaan, korin kuntoa tuli pohdittua todella pitkään jonka jälkeen päädyin vaihtoehtoon että jäädään miettimään kuitenkin. No jonkun aikaa rupistiin siinä ja todettiin että lähdetään samaisen myyjän luokse katsomaan s15 koppaa joka loppujen lopuksi sitten jäikin käteen.
Täysin originaalikuntoinen sisältä ja ulkoata (rattia lukuunottamatta). Koriltaan lähes virheetön niin päältä kuin pohjastakin, sopii mulle No koska auto ei ollut virallisesti edes myynnissä niin autoonhan ei ollut edes vanteita/renkaita vaan alla oli toisesta projektista wedsin vanteet. No lopulta myyjä suostui luopumaan huokeaan hintaan noistakin niin saatiin auto ajamalla kotiin..
Ennenkuin päästiin myyjän pihalta pois niin oli tosiaan jo Bc Racingin BR tilattuna, harmi ettei ollut hyllytavarana niin ei ehtinyt alle laittamaan ennenkun piti takaisin töihin raahautua, joten reilun 6 viikonpäästä pääsee sovittelemaan vasta
-Nissan Silvia S15 -99
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96
Re: Nissan Cube Z11 & Nissan Silvia S15
Musiikkivehkeet oli kuin olikin täydellisen alkuperäiset ja sitä 89,9fm:än sienenmetsästystä ei hullukaan jaksa kuunnella joten lähdettiin heti seuraavana aamuna kaverin kanssa motonettiin hakemaan jonkun sortin jammaria mielenterveydelle. Toki -90 luvun nissanin kajaritkin teki oman teränsä asialle Tuollanen tarttui matkaan reissulta ja tietenkin ISO johtosarja joka piti väkerrellä kun ei autokohtasta löytynyt ja ei ollut sama kuin muissa nissaneissa..
Jostain syystä puhelimesta osa kuvista hävinnyt matkanvarrelle mutta katotaan miten saadaan koostettua tätä.. Valinnanvaraa oli japsipioneerissa vaikka ja mille Varmaan jonkun vartista varttiin kerettiin käyttämään mielenterveyttä soittimen asentamiseen, oli meinaan tilaa todella hyvin mikä on todella harvinaista..
Vähän sentään siistimmin laitettiin mitä olivat alunperin..
Vedettiin samalla usb johto jotta saa liitettyä puhelimen soittimeen niin että se myös lataa samalla. Ehkä täytyy vielä siistimmin se laittaa johonkin kun ajallaan pääsee tekemään..
Ja tadaa, eihän noilla kahdella etukajarilla vielä mihinkään päästy joten katsottiin nopeasti hifimesta turusta ja lähdettiin hakemaan sitten erkkasarjoja, johtoa ja takakajarit mitä ei ollutkaan autossa alunperin. Johdotkin oli katkastu mallia jostain..
Keula lyötiin kohti hifimestaa ja sieltä tuli napattua matkaan focalin ISS 165 6.5'' erkat eteen ja ISC 6.5'' koaksiaalit taakse. No muita siellä ei ollut tarjollakaan kun olivat juuri myyneet muut loppuun, aika oli kortilla ja tärykalvot vakiokajareilla kovilla Otin sillä aikaa ovipahveja auki, vedin johdot diskanteille ja laitoin etukajarit paikoilleen kun kaveri purki keskikonsolia ja veti johdot soittimen taakse. Kyllä me saatiin purkamisesta kasaamiseen jopa puolisentuntia kulutettua
Oli todella hyvin tilaa vetää piuhaa diskanteille, tehtiin pienet reijät a pilariin jotta sai johdot tulemaan siististi piiloon.
Sitten kajarit oviin ja piuhat kiinni..
ainut kuva takakajareiden asennuksesta. Vedettiin samalla johdot vahvarille(sekä rca) mitä ei ehditty laittamaan kiinni..
Takavilkut tuli tummennettua, mielessä on käynyt yashiofactoryn ledit tilalle
Seuraavan kerran kun suomessa pääsee piipahtamaan niin alusta ruuvataan alle ja tiputellaan autoa reilusti alaspäin.
Ainakin alustava to do lista:
-Alusta kiinni
-Ajovaloille vois tehdä relekytkennän niin sais noista valoista irti jotain. Ehkä jopa kunnon ledit tai xenonit vois olla poikaa.
- Vanteet vaihtuu pienempiin kun pääsee näkemään mille näyttää alempana ja keksii mitkä laittaa alle.
- Etulipan metsästys
-Tuuliohjainten metsästys
- Yashiofactory takavalot?
To do lista on jatkumaton ja talven aikana ois tarkotus tehdä jotain enemmän..
Jostain syystä puhelimesta osa kuvista hävinnyt matkanvarrelle mutta katotaan miten saadaan koostettua tätä.. Valinnanvaraa oli japsipioneerissa vaikka ja mille Varmaan jonkun vartista varttiin kerettiin käyttämään mielenterveyttä soittimen asentamiseen, oli meinaan tilaa todella hyvin mikä on todella harvinaista..
Vähän sentään siistimmin laitettiin mitä olivat alunperin..
Vedettiin samalla usb johto jotta saa liitettyä puhelimen soittimeen niin että se myös lataa samalla. Ehkä täytyy vielä siistimmin se laittaa johonkin kun ajallaan pääsee tekemään..
Ja tadaa, eihän noilla kahdella etukajarilla vielä mihinkään päästy joten katsottiin nopeasti hifimesta turusta ja lähdettiin hakemaan sitten erkkasarjoja, johtoa ja takakajarit mitä ei ollutkaan autossa alunperin. Johdotkin oli katkastu mallia jostain..
Keula lyötiin kohti hifimestaa ja sieltä tuli napattua matkaan focalin ISS 165 6.5'' erkat eteen ja ISC 6.5'' koaksiaalit taakse. No muita siellä ei ollut tarjollakaan kun olivat juuri myyneet muut loppuun, aika oli kortilla ja tärykalvot vakiokajareilla kovilla Otin sillä aikaa ovipahveja auki, vedin johdot diskanteille ja laitoin etukajarit paikoilleen kun kaveri purki keskikonsolia ja veti johdot soittimen taakse. Kyllä me saatiin purkamisesta kasaamiseen jopa puolisentuntia kulutettua
Oli todella hyvin tilaa vetää piuhaa diskanteille, tehtiin pienet reijät a pilariin jotta sai johdot tulemaan siististi piiloon.
Sitten kajarit oviin ja piuhat kiinni..
ainut kuva takakajareiden asennuksesta. Vedettiin samalla johdot vahvarille(sekä rca) mitä ei ehditty laittamaan kiinni..
Takavilkut tuli tummennettua, mielessä on käynyt yashiofactoryn ledit tilalle
Seuraavan kerran kun suomessa pääsee piipahtamaan niin alusta ruuvataan alle ja tiputellaan autoa reilusti alaspäin.
Ainakin alustava to do lista:
-Alusta kiinni
-Ajovaloille vois tehdä relekytkennän niin sais noista valoista irti jotain. Ehkä jopa kunnon ledit tai xenonit vois olla poikaa.
- Vanteet vaihtuu pienempiin kun pääsee näkemään mille näyttää alempana ja keksii mitkä laittaa alle.
- Etulipan metsästys
-Tuuliohjainten metsästys
- Yashiofactory takavalot?
To do lista on jatkumaton ja talven aikana ois tarkotus tehdä jotain enemmän..
-Nissan Silvia S15 -99
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96
Re: Nissan Cube Z11 & Nissan Silvia S15
Väri on kyllä jees, ei taida paljoa tuossa sävyssä olla Suomessa? Tekniikalle et meinannut tehdä mitään?
Jos hinta on kohdallaan, niin Wedsit tänne kiitos.
Jos hinta on kohdallaan, niin Wedsit tänne kiitos.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Nissan Cube Z11 & Nissan Silvia S15
Väri on kyllä todella hyvä, tekniikalle tehdään kun ehditään kyllä. Tossa on vireillä jo muutama hommeli mutta niistä myöhemmin lisää.. Hintahan saadaan kohdilleen, siitä se ei ole kiinni
-Nissan Silvia S15 -99
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96
Re: Nissan Cube Z11 & Nissan Silvia S15
YV-laatikkoni on avoinna sinulle, kun ajankohtaiseksi tulee!Vadelli wrote:Hintahan saadaan kohdilleen, siitä se ei ole kiinni
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 26 guests