Getari ähvä
Getari ähvä
pitihän se itsekin tänne lopulta liittyä, kun on tullut paljon sivustoa selailtua. asiaan. tuli keväällä ostettua entisen *kohtuu* rapsakan luukkulampun tilalle konerikkoinen sammakko matu vuodelta -89. eli ensimmäistä vuosikertaa. sen verran ensimmäisestä bg-korisesta viisastuneena tuli ostohetkellä tutkittua kyllä aika tarkkaan kaikki mahdolliset tyyppi ruostepaikat läpi.
auto hinattiin kotio, odottamaan uutta myllyä entisen tilalle. motivaatiota haettiin muutama hassu viikko, jonka jälkeen ruvettiin hommiin. vaihtokoneeksi olin jo talvella hommanut toista tekniikan vaihto projektia ajatellen 203tkm ajetun mosan. se sai kelvata tähän, kun olihan entinen koppa mihin kone piti istuttaa jo purettukin.
koneen vaihdon yhteydessä vaihdettiin tottakai pitkä liuta kulutusosia mm. jakopään hilut, kytkinpaketti, tulpat, johdot, bensan suodatin, ilmanputsari, mobilit sisään tietenkin uudella filsulla, jäähdytinnesteet ym. aikaa operaatioon kului vajaa 10h, kun rauhassa lyötiin läjään ja samalla tietenkin muutamia asennusjuomia nauttien ennenkuin auton lopulta käyntiin sain piti suuttimet ja suutintukki vaihtaa. vaihtokone oli sen verta seisonut, että suuttimet oli hiukan kerenneet itteensä ottaa kovaa raksutustahan kone aluksi piti, mutta siitäpä se sit hiljeni, kun anto yksikseen käydä varttitunnin verran tyhjäkäyntiä.
hieman perustietoa autosta, korilla ajettu vajaa 300tkm. olisko tarkka mittari lukema ollu jossain 294tkm paikkeilla. sillä nyt ei tässä tapauksessa merkitystä ole. vaihtokoneella se rapiat 200tkm, kuten jo aiemmin mainitsin. peruskarvalakki malli, ohjaustehostin ja kierrosluku mittari sentään löytyy. alustana toimii tällä hetkellä kilenin -25mm satsi, mutta tilalle ostettu jo tuliterä weitecin -35mm jousisarja. vanteet hommasin kevään korvilla, kun niin edukkaasti ne sain. merkiltään anzio speed ja kooltaan 7x17 tuumaa, jotka kylläkin nyt jo maaluutettu ammattilaisen toimesta mustaksi. uudet kumitkin niille tuli hommattua rotallan F105 205/40 R17. rengas-onlinesta tietenkin. rattia, hifiä sun muuta hilpettä sisälle tullut nakkailtua. ulkokuori tällä hetkellä vielä aika koskematon vanteita ja alustaa lukuun ottamatta. muutosta siihenkin tulossa. varasto alkaa jo olla aika täynnä tavaraa odottamassa paikoilleen laittoa
muutama kuva kulkineesta.
auto hinattiin kotio, odottamaan uutta myllyä entisen tilalle. motivaatiota haettiin muutama hassu viikko, jonka jälkeen ruvettiin hommiin. vaihtokoneeksi olin jo talvella hommanut toista tekniikan vaihto projektia ajatellen 203tkm ajetun mosan. se sai kelvata tähän, kun olihan entinen koppa mihin kone piti istuttaa jo purettukin.
koneen vaihdon yhteydessä vaihdettiin tottakai pitkä liuta kulutusosia mm. jakopään hilut, kytkinpaketti, tulpat, johdot, bensan suodatin, ilmanputsari, mobilit sisään tietenkin uudella filsulla, jäähdytinnesteet ym. aikaa operaatioon kului vajaa 10h, kun rauhassa lyötiin läjään ja samalla tietenkin muutamia asennusjuomia nauttien ennenkuin auton lopulta käyntiin sain piti suuttimet ja suutintukki vaihtaa. vaihtokone oli sen verta seisonut, että suuttimet oli hiukan kerenneet itteensä ottaa kovaa raksutustahan kone aluksi piti, mutta siitäpä se sit hiljeni, kun anto yksikseen käydä varttitunnin verran tyhjäkäyntiä.
hieman perustietoa autosta, korilla ajettu vajaa 300tkm. olisko tarkka mittari lukema ollu jossain 294tkm paikkeilla. sillä nyt ei tässä tapauksessa merkitystä ole. vaihtokoneella se rapiat 200tkm, kuten jo aiemmin mainitsin. peruskarvalakki malli, ohjaustehostin ja kierrosluku mittari sentään löytyy. alustana toimii tällä hetkellä kilenin -25mm satsi, mutta tilalle ostettu jo tuliterä weitecin -35mm jousisarja. vanteet hommasin kevään korvilla, kun niin edukkaasti ne sain. merkiltään anzio speed ja kooltaan 7x17 tuumaa, jotka kylläkin nyt jo maaluutettu ammattilaisen toimesta mustaksi. uudet kumitkin niille tuli hommattua rotallan F105 205/40 R17. rengas-onlinesta tietenkin. rattia, hifiä sun muuta hilpettä sisälle tullut nakkailtua. ulkokuori tällä hetkellä vielä aika koskematon vanteita ja alustaa lukuun ottamatta. muutosta siihenkin tulossa. varasto alkaa jo olla aika täynnä tavaraa odottamassa paikoilleen laittoa
muutama kuva kulkineesta.
Last edited by vantanen on 26. Jan 2012 18:55, edited 2 times in total.
Re: Getari ähvä
Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta projektilta. Valotatko vähän mitä kaikkea sinne tallin nurkkiin on kertynyt? Tuleeko tähän korisarjaa tjsp?
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Getari ähvä
kyllähän tähän korisarja olis tarkoitus istuttaa auto-tech:in etupuskuri tilattu, saapumis ajasta ei tarkempaa tietoa. saman sarjan takapuskurikin täytyisi laittaa tilaukseen, helmoiksi jotkut ämmä helmat tai pakfeiferit. varastosta löytyy toistaiseksi mm. xenonit, depon crystal umpiot, kattospoikka, ämmä peilit, 2" putkisto tarvikkeet + simons välivaimennin + mufflex takapönttö, merkitöntä nokkapeltii, kirkkaat puskuri vilkut/parkit, weitecin jouset ym.
huomenna olisi sit tarkoitus käydä näyttämässä autoa konttorilla katsotaan nyt mikä sit on inssi miehen tuomio hötsiin mennessä olis tämä viimeistään tarkoitus ajoon saada niin pääsis sielläkin sit käymään
huomenna olisi sit tarkoitus käydä näyttämässä autoa konttorilla katsotaan nyt mikä sit on inssi miehen tuomio hötsiin mennessä olis tämä viimeistään tarkoitus ajoon saada niin pääsis sielläkin sit käymään
Re: Getari ähvä
jotakin taas, tuli käytyä nakkaamassa uudet kumit vanteille. huomenna jos sais leiman tohon kotteroon, niin pääsis nauttii kesän viimeisistä lomapäivistä kahvin kera
Last edited by vantanen on 20. Aug 2011 07:33, edited 2 times in total.
Re: Getari ähvä
^ Yeah! Suunnitelmat kuulostaa hyvältä, joten kuvia vaan kun alat osia lätkimään kiinni.
Pitää sanoa jo nyt ettei unohdu, että tulehan sitten Hötsissä raatailemaan!
Pitää sanoa jo nyt ettei unohdu, että tulehan sitten Hötsissä raatailemaan!
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Getari ähvä
auto katsastettu huomautuksitta, ajoaikaa aina 3.11.2012 asti.
Re: Getari ähvä
päivitellääs tuas, ei ole nyt kyllä kauheita kerennyt autolle tekemään. koulun alut sun muut häslingit painaa aika rankasti päälle. ähväkin pitää huolen siitä, että ylimääräistä aikaa ei kyllä liiemmin jää kohtuu isoon monttuun tuli karautettua kuskin puoli, tässä aikaan saannos sieltä on nyt sit jousen ylälautanen sekä korin yläpää vaihtokunnossa. kokeillaan viikonlopun aikana parsia toi kasaan
Re: Getari ähvä
323 tyyppivika joskus tullut parsittua nuita iskarin yläpään kiinnikkekohtiavantanen wrote:sieltä on nyt sit jousen ylälautanen sekä korin yläpää vaihtokunnossa.
Toyota Corolla ee90 '91
Toyota Hiace LH112 '89
Lada 2105 '95
Retro as F*ck
Varaosamyyjä Motonet Rovaniemi
Toyota Hiace LH112 '89
Lada 2105 '95
Retro as F*ck
Varaosamyyjä Motonet Rovaniemi
Re: Getari ähvä
No joha on käyny. Pitää tänään tulla kattelemaan lähemmi tuovantanen wrote:päivitellääs tuas, ei ole nyt kyllä kauheita kerennyt autolle tekemään. koulun alut sun muut häslingit painaa aika rankasti päälle. ähväkin pitää huolen siitä, että ylimääräistä aikaa ei kyllä liiemmin jää kohtuu isoon monttuun tuli karautettua kuskin puoli, tässä aikaan saannos sieltä on nyt sit jousen ylälautanen sekä korin yläpää vaihtokunnossa. kokeillaan viikonlopun aikana parsia toi kasaan
http://wathplox.kuvat.fi/kuvat/Nissan+s13/
Boost is not a crime
Boost is not a crime
Re: Getari ähvä
jotakin taas. tuli perjantaina parsittua yläpää jollainlailla kasaan. auto menee lumien tultua talviunille niin joutuu varmaan sit poistamaan ruosteet myös apparin puolelta. joskaan se ei ole vielä niin pahaan kuntoon päässyt, kun kuskinpuolen yläpää.
etupuskuri asia alkaa hiljalleen selvitä. lähiviikkojen aikana pitäisi kuulemma paketin saapua. niin on pitänyt kyllä jo puolenvuoden ajan kunhan etupuskuri on turvallisesti kotona laitan samointein tilaukseen saman sarjan takapuskurin. helmoiksi olin ajatellut perus ämmä helmoja.
tulevasta etupuskurista pari kuvatusta. mielipiteita saa jakaa. ja se on myös suotavaa.
etupuskuri asia alkaa hiljalleen selvitä. lähiviikkojen aikana pitäisi kuulemma paketin saapua. niin on pitänyt kyllä jo puolenvuoden ajan kunhan etupuskuri on turvallisesti kotona laitan samointein tilaukseen saman sarjan takapuskurin. helmoiksi olin ajatellut perus ämmä helmoja.
tulevasta etupuskurista pari kuvatusta. mielipiteita saa jakaa. ja se on myös suotavaa.
Re: Getari ähvä
Meinasitko törkätä ihan tuollaisenaan paikalleen vai poistaa nuo yhdet pitkittäiset "rivat"? Nuissa suuremmat aukot omaavissa puskureissa on yleensä se ongelma, että jää vähän ikävästi näkymään taustalla kaikki konehuoneen osat sitten.. Oletko minkälaista maskiverkkoa suunnitellut?
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Getari ähvä
Paskat mitää verkkoja Välijäähyä ja hellan rally 3000 sumuvaloaMystic wrote:Oletko minkälaista maskiverkkoa suunnitellut?
Toyota Corolla ee90 '91
Toyota Hiace LH112 '89
Lada 2105 '95
Retro as F*ck
Varaosamyyjä Motonet Rovaniemi
Toyota Hiace LH112 '89
Lada 2105 '95
Retro as F*ck
Varaosamyyjä Motonet Rovaniemi
Re: Getari ähvä
voi olla että poistan noi rivat tuolta aukoista. saa nyt nähdä kunhan puskuri saapuu, että miltä sit luonnossa näyttää. maskiverkkoja tuskin tulee laitettuu ollenkaa, paitsi jos sit näkyy tosi häiritsevästi koneen osat ym. tälle kesälle välijäähyy tuskin puskurin taakke tulee mut mut....
Re: Getari ähvä
Mietin vain juurikin tuota kuinka ilkeästi alkaa nuo moottoritilan osat läpi paistamaan.. Välijäähyllähän on hyvä tosiaan peittää, jos se siis vielä on ihan toiminnassakin.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 23 guests