Page 3 of 6
Re: Prelude JDM BB8 SiR -98 (Ugly Cross Country - Edition)
Posted: 21. Nov 2015 19:03
by mCoupe
Onko tuo ajossa minkälainen? Kaupungissa varmaan ihan näppärä. Onhan tuo hieno jo pelkästään erikoisuutensa takia
Re: Prelude JDM BB8 SiR -98 (Ugly Cross Country - Edition)
Posted: 21. Nov 2015 19:11
by AleksiKoppine
mCoupe wrote:
Onko tuo ajossa minkälainen? Kaupungissa varmaan ihan näppärä. Onhan tuo hieno jo pelkästään erikoisuutensa takia
Talviajo ominaisuudet:
Kaupungissa ajaessa ei passaa liiaan jyrkkiä käännöksiä tehdä. (Poikittaispito takarenkailta voi hävitä hyvin salakavalasti)
Matka-ajossa ei juuri huomaa. (Osittain siksi ettei juuri käännä renkaita enää nopeassa ajossa)
Kiva tällä tosin on leikkiä
Re: Prelude JDM BB8 SiR -98 (Ugly Cross Country - Edition)
Posted: 24. Nov 2015 07:23
by Jakkeri
Saako näihin sitä 4ws lock bar:ia? Eli saa poistettua koko ohjauksen sellaisella jäykällä tangolla? Silloin häviää nuo liukkausonglemat ja samalla on hajoavia osia vähemmän
Ainakin Aristoon tuli sellainen tekaistua ja olen ollut tyytyväinen kun pääsin tuosta nelipyörä ohjauksesta eroon
Re: Prelude JDM BB8 SiR -98 (Ugly Cross Country - Edition)
Posted: 24. Nov 2015 17:18
by AleksiKoppine
Jakkeri wrote:Saako näihin sitä 4ws lock bar:ia? Eli saa poistettua koko ohjauksen sellaisella jäykällä tangolla? Silloin häviää nuo liukkausonglemat ja samalla on hajoavia osia vähemmän
Ainakin Aristoon tuli sellainen tekaistua ja olen ollut tyytyväinen kun pääsin tuosta nelipyörä ohjauksesta eroon
Perässä ilmeisesti "älyboxi" tuolle 4WS:lle (en ole kaivanut esiin) ja yksi kaapeli sieltä irti niin takarenkaat ei käänny enää.
Vikatilanteessa siis lukitsee takarenkaat suoraan.
Ajattelin lähinnä parempaa rengasta alle koska tuo kääntyvyys on aivan mahtava
Re: Prelude JDM BB8 SiR -98 (Ugly Cross Country - Edition)
Posted: 29. Nov 2015 11:24
by AleksiKoppine
Pientä puuhastelua talvea varten harrasteltu.
Sisätilalämmitin viritelty paikalleen kun Japanin talvet on niin leutoja ettei penkinlämmittimiä tunneta.
Heräsi myös sääli alkuperäisiä kangasmattoja kohtaan ja puuilon ja motonetin mattosarjoista sai viriteltyä kumimatot autoon.
On kohtuu vaikeaa löytää sopivia mattoja näihin JDM-kikottimiin.
Re: Prelude JDM BB8 SiR -98 (Cross Country - Edition)
Posted: 15. Dec 2015 21:59
by AleksiKoppine
Kävin tänään hakemassa leiman
Ensimmäinen autoni joka meni ekalla katsalta läpi...
Pakollinen maininta otteeseen ledi parkeista
Leimaa varten tuli viikonloppuna irroteltua enkelin simmut pois ja vakio umpiot tilalle.
Talvivanteet ei ole ihan parhaasta päästä kerää lunta ihan pirusti...
Re: Prelude JDM BB8 SiR -98 (Cross Country - Edition)
Posted: 16. Dec 2015 09:56
by Pekkiis
Kyllähän nuo vakioumpiot näyttääkin paremmalta. Imo.
Re: Prelude JDM BB8 SiR -98 (Cross Country - Edition)
Posted: 16. Dec 2015 10:12
by AleksiKoppine
Pekkiis wrote:Kyllähän nuo vakioumpiot näyttääkin paremmalta. Imo.
Thyning umpiot myynnissä, ken näkee ne hienona
Re: Prelude JDM BB8 SiR -98 (Cross Country - Edition)
Posted: 05. Jan 2016 23:05
by AleksiKoppine
Todiste siitä että JDM Lude on järkevä talviauto
Re: Prelude JDM BB8 SiR -98 (Cross Country - Edition)
Posted: 06. Jan 2016 00:50
by mCoupe
Näin on, ei ollut itselläkään valittamista
Lämmin ja hyvä ajettava
Re: Prelude JDM BB8 SiR -98 (Cross Country - Edition)
Posted: 25. Jan 2016 22:36
by AleksiKoppine
Ihan näin offtopic ajattelin täräyttää tämän tähän.
Re: Prelude JDM BB8 SiR -98 ("Järkevä talviauto")
Posted: 16. Feb 2016 14:30
by AleksiKoppine
Aurinko paistaa ja keväälle on suunnittelilla kaikkea pientä ennakoivaa huoltoa ja päivitystä.
Jakopään hilppeet alkaa olla katseltuna valmiiksi ja mielessä on jos samalla vauhdilla päivittäisi pakosarjan ja putkiston.
Katselin tuossa AKR:ltä että SRS:ssää ois tyrkyllä tuolle koneelle vaan mallistojen eroja ei löydy mistään selitettynä...
Putken modaa tarpeen vaatiessa itsekkin, mutta tarkoituksena ei ole rakentaa mitään fartcannonia vaan pienellä tehon lisäyksellä hyvälle kuulostavaa ratkaisua.
Kokemuksia? Vaihtoehtoja? Hyväksi havaittuja?
Re: Prelude JDM BB8 SiR -98 ("Järkevä talviauto")
Posted: 16. Feb 2016 18:16
by mCoupe
Srs catbackeissa isoin ero taitaa olla että g55 on irroitettava ja säädettävä vaimennin sisässä ja g50 ei. Lähes samalla rahalla tosin saa megan racingin putkiston mikä vaikuttais vähän laadukkaamalta. Parasta jos haluaa niin mugenin twinlooppi mutta on sillä sitten hintaakin
Re: Prelude JDM BB8 SiR -98 ("Järkevä talviauto")
Posted: 16. Feb 2016 18:45
by AleksiKoppine
mCoupe wrote:Srs catbackeissa isoin ero taitaa olla että g55 on irroitettava ja säädettävä vaimennin sisässä ja g50 ei. Lähes samalla rahalla tosin saa megan racingin putkiston mikä vaikuttais vähän laadukkaamalta. Parasta jos haluaa niin mugenin twinlooppi mutta on sillä sitten hintaakin
AKR:
Olen miettinyt tuota Skunk2:sta merkkinä onko enemmän hypee kun hyötyä?
Vähän on ulkona budjetista tuo twinloop jo..
Re: Prelude JDM BB8 SiR -98 ("Järkevä talviauto")
Posted: 16. Feb 2016 21:06
by mCoupe
Mitä noista lukenut niin ääntä ainakin lähtee vakiona, mutta jos sillä ei ole väliä niin melko maukkaat soundit pitäisi olla. Tuskin ainakaan farttaa samanlailla mitä nuo halvemmat putkistot.