Mazzeyn PS13 Silvia
Re: Mazzeyn S13 säxä -91
Huoh En meinannut nyt tällä "aitoudella" mitään maailmanmuuttavaa, perjaatteessa laitoin puoliajatuksissani tuonkin lausahduksen. Budjettivanteitahan nämä rotat on, mutta lukemani perusteella ihan välttävät, ja käyttävät myös radalla. Nyt tulee kummiskin joku mölisemään näistä hajonneista rotista. Tuo "aito" lause sopis joo paremmin jos puhuttais jostain Workeista tai Rays'seista, pahoittelen kovasti. Joo, väri on hirveä punasessa kopassa, ja korkea kuin traktori. Tässä nyt ei vaan montaa asiaa voi kerralla tehdä kun tallipaikkaa ei ole, ja takapihalla rupee oleen vähän kylmä mitään suurempaa näpertää.
Re: Mazzeyn S13 säxä -91
Oon erilainen nuori ja sanon, että omasta mielestä kunnolla pestynä nuo valkoset vanteet sopis aika nätisti. Korkeudesta sanon sen verran, että en tiiä missä asut, mutta ainaki täälläpäin tuon korkunen ois ajomukavuuden kannalta paras, kun puskuri tai pohja ei raapis jatkuvasti Suomen hyväkuntoista tietä .
Re: Mazzeyn S13 säxä -91
Rotat ei oo sen kummemmat kun jiiärrätkään. Samanlaisia ne on laadultaan.
Sama asia kun että jotkut moittii d2 alustoja ja ylistää bc racinkiä, laadultaan myös samanlaisia nekin.
En muuten väittäisi näin, mutta kun omistan nuo kaikki merkit
Mutta joo, sopii kans mielestäni valkoiset vanteet tähän.
Sama asia kun että jotkut moittii d2 alustoja ja ylistää bc racinkiä, laadultaan myös samanlaisia nekin.
En muuten väittäisi näin, mutta kun omistan nuo kaikki merkit
Mutta joo, sopii kans mielestäni valkoiset vanteet tähän.
Käyttis: Nissan Cube z11
Kesä ja Radio Rock
Re: Mazzeyn S13 säxä -91
Siitähän sä sit Jonttu myyt mulle näppäränä poikana jommankumman alustam, BR tai D2
Re: Mazzeyn S13 säxä -91
Ei taida sopia säxäänMazzey wrote:Siitähän sä sit Jonttu myyt mulle näppäränä poikana jommankumman alustam, BR tai D2
Edit.
Ja en kehuskellut kun sanoin omistavani nuo merkit. Ihmettelin vain miksi jr vanteet olisivat huonompia kuin rotat
Käyttis: Nissan Cube z11
Kesä ja Radio Rock
Re: Mazzeyn S13 säxä -91
Ei taida ko. merkeillä näillä ajoilla olla mitään käytännön eroa; Rota on ollut pidempään markkinoilla, vaikka JR:n aikaisempi historia muiden halpamerkkien kautta huomioitaisiinkin, joten siinä mielessä ovat päässeet vähän paremmin eroon "lapsenvioista" ja laadunvalvonta/asiakaspalvelu toimii hieman jouhevammin.
Hyvät nuo on; ns. varma valinta ja ei taineet olla kalliitkaan. Pidät nyt vain toistaiseksi tuon värin nuissa ja maalaukseen menevistä rahoista investoit ensimmäisenä säädettävään alustaan (minun varastosta saattaisi löytyä parikin hieman huokeampaa vaihtoehtoa). Jeesustellaan sitten lisää.
Hyvät nuo on; ns. varma valinta ja ei taineet olla kalliitkaan. Pidät nyt vain toistaiseksi tuon värin nuissa ja maalaukseen menevistä rahoista investoit ensimmäisenä säädettävään alustaan (minun varastosta saattaisi löytyä parikin hieman huokeampaa vaihtoehtoa). Jeesustellaan sitten lisää.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Mazzeyn S13 säxä -91
No nostellaas taas pitkästä aikaa.
Autolle ei monesta syystä nyt talven aikana oikeen mitään tapahtunut, mitä nyt nardin ratin ostelin ja konehuoneessa näpersin. Suurinpana syynä tähän ehkä toisen auton osto (Lexus is200 ), ja tallipaikan puute. Tuli tuossa vaikka ja mitä näprättyäkin talvella.
Sitten syy miksi nostan taas ilman suurempaa aihetta. Nissani ei suostu lähtemään käyntiin sitten kirveelläkään! Vielä marraskuussa lähti hienosti käyntiin jne, mutta ekojen pakkasten jälkeen en ole enään käyntiin saanut. Koitetaan selittää mahd yksinkeraisesti.
Muutaman kerran saattaa hörähtää, ja käy parisekunttia eikä nosta kierroksia, ja sitten sammuu vastaamatta kaasuun. Tämänjälkeen hörähtää muutamankerran mutta ei sano enään mitään.
Samoin öljynseassa oli pirusti bensaa, öljyt vaihdettu mutta taitaa kärytä taas.
Koitettu toisella eculla, cassilla (nokka ehjä), suuttimien etuvastuksella, puolilla, tulpilla, ja acclla. Kipinää saa, ja suuttimet suihkii hienosti. Nyt viimeisimpänä asiana ostin 630cc dekat noiden vanhojen 550cc ford motorsporttien tilalle jotka oli vähän kyseenalaiset. Eipä auttanut asiaan yhtään. Suuttimien etuvastus on nyt samalla ohitettu.
Tuo bensan öljyjensekaanpääsy huolettaa ja ihmettää, voisko olla että valuu vaan mäntienpäältä pikkuhiljaa alas, vai pitääkö nostaa kansi ilman kummempaa ihmettelyä ylös... Pelko perseessä oon jo haljennutta(neita) mäntää pyöritelly mielessä, tai sitten kannentiivistettä.
Ecussa tosiaan ohjelma samoille kilkkeille kun mulla on, mutta nyt erona nuo dekat. Ei nyt jumalauta pitäis niin paljoa sekottaa ettei käyntiin lähtisi, ei tosin lähtenyt niillä vanhoillakaan...
Apua kaivattais nyt kovasti, hinku saada ajoon kesäksi on todella kova, mutta taitaa kesän ajot jäädä haaveeksi jos on mitään isompaa just nyt, rupeaa motivaatio oleen täysi nolla
Autolle ei monesta syystä nyt talven aikana oikeen mitään tapahtunut, mitä nyt nardin ratin ostelin ja konehuoneessa näpersin. Suurinpana syynä tähän ehkä toisen auton osto (Lexus is200 ), ja tallipaikan puute. Tuli tuossa vaikka ja mitä näprättyäkin talvella.
Sitten syy miksi nostan taas ilman suurempaa aihetta. Nissani ei suostu lähtemään käyntiin sitten kirveelläkään! Vielä marraskuussa lähti hienosti käyntiin jne, mutta ekojen pakkasten jälkeen en ole enään käyntiin saanut. Koitetaan selittää mahd yksinkeraisesti.
Muutaman kerran saattaa hörähtää, ja käy parisekunttia eikä nosta kierroksia, ja sitten sammuu vastaamatta kaasuun. Tämänjälkeen hörähtää muutamankerran mutta ei sano enään mitään.
Samoin öljynseassa oli pirusti bensaa, öljyt vaihdettu mutta taitaa kärytä taas.
Koitettu toisella eculla, cassilla (nokka ehjä), suuttimien etuvastuksella, puolilla, tulpilla, ja acclla. Kipinää saa, ja suuttimet suihkii hienosti. Nyt viimeisimpänä asiana ostin 630cc dekat noiden vanhojen 550cc ford motorsporttien tilalle jotka oli vähän kyseenalaiset. Eipä auttanut asiaan yhtään. Suuttimien etuvastus on nyt samalla ohitettu.
Tuo bensan öljyjensekaanpääsy huolettaa ja ihmettää, voisko olla että valuu vaan mäntienpäältä pikkuhiljaa alas, vai pitääkö nostaa kansi ilman kummempaa ihmettelyä ylös... Pelko perseessä oon jo haljennutta(neita) mäntää pyöritelly mielessä, tai sitten kannentiivistettä.
Ecussa tosiaan ohjelma samoille kilkkeille kun mulla on, mutta nyt erona nuo dekat. Ei nyt jumalauta pitäis niin paljoa sekottaa ettei käyntiin lähtisi, ei tosin lähtenyt niillä vanhoillakaan...
Apua kaivattais nyt kovasti, hinku saada ajoon kesäksi on todella kova, mutta taitaa kesän ajot jäädä haaveeksi jos on mitään isompaa just nyt, rupeaa motivaatio oleen täysi nolla
Re: Mazzeyn S13 säxä -91
Kerta kipinää ja bensaa tulee ni kannattaa varmaa ens töiksee mitata puristukset. Ei varmaa jaon tarkastuskaa ois pahitteeks samalla.
Mitsubishi Lancer Evolution V
Re: Mazzeyn S13 säxä -91
Näin se pitää tehdä. Saa nähdä koska on ajossa jos joutuu remonttia ruveta tässävaiheessa tehdä, ajossa olisi jo moneen otteeseen jos se tallipaikka olisi jostain heltynyt, mutta nocando.
Re: Mazzeyn S13 säxä -91
Jos kipinää ja bensaa tulee niin mahtanevat tulla ihan väärään aikaan. Ei mäntien nyt ittekseen luulis halkeilevan, jos on vain seisonut. Mutta yhdyn edelliseen, jaon ja puristuspaineiden tarkistus kertoo jo paljon.
"Meetkö sinä sinne huoriin vai tilaatko sinä sen pitsan?" -Marko
"Laita säkin rohkeasti allekirjoitukseen se bmw ni sua ymmärretään paremmin" - samsa
Nissan 200SX S13 -89 Omistanut 6 vuotta, ajanut 5000km
"Laita säkin rohkeasti allekirjoitukseen se bmw ni sua ymmärretään paremmin" - samsa
Nissan 200SX S13 -89 Omistanut 6 vuotta, ajanut 5000km
Re: Mazzeyn S13 säxä -91
Olipas tippunut. Noh, ei anneta haitata. Säxän sain keväällä käymään, en enään edes muista mikä oli vialla. Vaihdeltiin tulpat, vagipuolat, ja muutama huohutusletku ja rokkasi. Toukokuun lopulla leimasin, hylky tuli päästöistä ja raidetankon päästä. Raidetangonpään vaihdoin samana päivänä ja seuraavana päivänä sain puhtaat päästölaput muualta ja konttorilta puhdas leima.
Koko kesän sai leipää ja muutakin rokkia, varauksella nostin ahdot täysiin ( ) mitä tuo t28 hyrrä jaksoi painaa, piikkipaine about 1,5b josta tippui baariin.
Sähköflektit laitoin anturin kautta imeen, ja tuulitunnelit sun muut viskot heitin roskalavalle.
Sitten rupesi pikkuhilaa kuulumaan naputus entistä korkeempana, ja kytkinkin rupesi luistamaan ja vikoilla vedoilla menikin jo käyttökelvottomaksi. Päätimpä sitten työntää nissanin vihdoin saatuun tallipaikkaan levolle. Seuraava homma on nostaa kone ylös, ja keksiä mitä tilalle. On tiedossa yksi Ca18det takokamoilla, joka todnäk löytää paikalleen kunhan saan käyttöauton myytyä tai vaihdettua halvempaan. Jos jotakuta kiinnostaa Lexus Is200 -2000 250tkm ajettuna niin yv.
Samalla pitää ahdin uusia, melkoinen päittäis ja sivuttaisvälys, ei kuitenkaan ollut ottanut kompurakoteloon eikä pakopesään kiinni. Jotain isompaa olisi tarkotus laittaa kun perus t28r, ehkä gt30, tai hx35. Suunnitelmat auki ja katsotaan tarjonnan ja rahatilanteen mukaan
Semmosta. Laitetaan lisää postia kun edistyy
Koko kesän sai leipää ja muutakin rokkia, varauksella nostin ahdot täysiin ( ) mitä tuo t28 hyrrä jaksoi painaa, piikkipaine about 1,5b josta tippui baariin.
Sähköflektit laitoin anturin kautta imeen, ja tuulitunnelit sun muut viskot heitin roskalavalle.
Sitten rupesi pikkuhilaa kuulumaan naputus entistä korkeempana, ja kytkinkin rupesi luistamaan ja vikoilla vedoilla menikin jo käyttökelvottomaksi. Päätimpä sitten työntää nissanin vihdoin saatuun tallipaikkaan levolle. Seuraava homma on nostaa kone ylös, ja keksiä mitä tilalle. On tiedossa yksi Ca18det takokamoilla, joka todnäk löytää paikalleen kunhan saan käyttöauton myytyä tai vaihdettua halvempaan. Jos jotakuta kiinnostaa Lexus Is200 -2000 250tkm ajettuna niin yv.
Samalla pitää ahdin uusia, melkoinen päittäis ja sivuttaisvälys, ei kuitenkaan ollut ottanut kompurakoteloon eikä pakopesään kiinni. Jotain isompaa olisi tarkotus laittaa kun perus t28r, ehkä gt30, tai hx35. Suunnitelmat auki ja katsotaan tarjonnan ja rahatilanteen mukaan
Semmosta. Laitetaan lisää postia kun edistyy
Re: Mazzeyn S13 säxä -91
35 superia itte suosittelen, 4krpm täydet ahdot rupee keräämään jostai kolmesta tonnista nokat ku säätäisin itelle ni varmaa alempaataki sais heräämään ja vetää 7800rpm asti
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Mazzeyn S13 säxä -91
onko sun holsetti millä pakopesällä?Anttihhhh wrote:35 superia itte suosittelen, 4krpm täydet ahdot rupee keräämään jostai kolmesta tonnista nokat ku säätäisin itelle ni varmaa alempaataki sais heräämään ja vetää 7800rpm asti
200sx -90 kesäauto
Re: Mazzeyn S13 säxä -91
Kaikki aina kysyy 35 superi on 8# pesällätuomas-k wrote:onko sun holsetti millä pakopesällä?Anttihhhh wrote:35 superia itte suosittelen, 4krpm täydet ahdot rupee keräämään jostai kolmesta tonnista nokat ku säätäisin itelle ni varmaa alempaataki sais heräämään ja vetää 7800rpm asti
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Mazzeyn S13 säxä -91
Tsädäm ja silirimpsis. Nyt puri eilen joku ihmeen motivaatiokärpänen kerta käyttiksen ruosteetkin saatiin paikkailtua. Hetken siinä röökiä polteltuani ja muutaman bissen nautittua päätin että nyt nylppäsen jumalmoottorin ( ) irti kehdostaan. Erittäin suurella todennäköisyydellä olin ensimmäinen joka tähän koppaan sen on tehnyt (Ajettu kuitenkin jo 199tkm )
Sitä pidemmittä puheilla itse hommaan. Olin sähkösarjan ja syylärit, coolerit jne purkanut jo edestä pois. Laatikon jätin paikalleen ja pultit irroittelin. Sitten vielä puhaltimelle menevät letkut irti ja muutamat alipainepaskat edestä pois ja oli valmis nostettavaks. Nosteltiin ja ihmeteltiin että jumalauta kun ei nouse sit millään, mutta siinä hetken tiirailun jälkeen selvis et laatikko olikin vielä yhdellä ylhäältä kiinni, tullut varmaan taas kesken irroituksien jotain helvetin tärkeetä että unohtunu sekin
Kone nousi vihdoin ylös, ja tuli aika tuttu käry samalla kun nosturia veivasi ylöspäin
Kytkin tosiaan meni aika rikki tossa loppukesästä, toistan, aika rikki...
Haisee koko halli samalta paskalta. Hyi.
Ahdinkin on tosiaan tosi loppu, pitkittäisvälystä oli senverran että kun heiluttaa eestaas niin kolina käy keskiössä...
Rupes ilta hämärtään ja kaljat loppumaan niin ajattelin jättää loput huomiselle. Jumalmoottori jäi katselemaan tyhjää hallia nosturin nokkaan tyytyväisenä
Tänään duunista päästyä irrottelen öljypohjan ja kattelen mitä kaikkee laakerit on syönyt, tai onko niitä jäljellä enään ollenkaan.
Palailalan tänään, tai huomenissa kuvien kera taas asiaan
Sitä pidemmittä puheilla itse hommaan. Olin sähkösarjan ja syylärit, coolerit jne purkanut jo edestä pois. Laatikon jätin paikalleen ja pultit irroittelin. Sitten vielä puhaltimelle menevät letkut irti ja muutamat alipainepaskat edestä pois ja oli valmis nostettavaks. Nosteltiin ja ihmeteltiin että jumalauta kun ei nouse sit millään, mutta siinä hetken tiirailun jälkeen selvis et laatikko olikin vielä yhdellä ylhäältä kiinni, tullut varmaan taas kesken irroituksien jotain helvetin tärkeetä että unohtunu sekin
Kone nousi vihdoin ylös, ja tuli aika tuttu käry samalla kun nosturia veivasi ylöspäin
Kytkin tosiaan meni aika rikki tossa loppukesästä, toistan, aika rikki...
Haisee koko halli samalta paskalta. Hyi.
Ahdinkin on tosiaan tosi loppu, pitkittäisvälystä oli senverran että kun heiluttaa eestaas niin kolina käy keskiössä...
Rupes ilta hämärtään ja kaljat loppumaan niin ajattelin jättää loput huomiselle. Jumalmoottori jäi katselemaan tyhjää hallia nosturin nokkaan tyytyväisenä
Tänään duunista päästyä irrottelen öljypohjan ja kattelen mitä kaikkee laakerit on syönyt, tai onko niitä jäljellä enään ollenkaan.
Palailalan tänään, tai huomenissa kuvien kera taas asiaan
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests