Eli hommasin 2013 kesällä Ruotsista kyseisen auton ennen kuin oli edes korttia taskussa ja auton läpikäyminenhän alkoi jo tuolloin. Ensimmäisenä autosta löytyy muutama ikävä miinus, alla oli mallia kiina madallusjouset joiden kanssa auto makasi iskarin kumien varassa ja moottorin takimmainen T-korva oli entinen.






Eli ne meni ensimmäisenä vaihtoon uusi alkuperäinen hondan T-korva ja vakio iskarit -40mm jousilla. Ja sitten meni nuo vanteet vaihtoon, kun oli omaan makuun liian isot ja kumit oli muutenkin loppuun ajetut.
Vetareihin piti vaihtaa kummallekkin puolelle ulommat suojakumit, ku oli päässy repiämään.
Kaikkea pientä kivaa sai tämän kans puuhata mutta isoo plussa auton korista ja alustasta, kun ei oo ruoste päässy hyökkäämään




Auton kilpiin saaminen oli kyllä yks painajaanen tuon moottorin takia kun ei siitä ollu ruottin puolelta vielä minkäämmoista merkintää ottees ja vielä kaiken lisäksi tuo A1 eli 90 luvun alkupuolen moottori, mutta kyllä sen sitte vänkäämällä ja eri konttoria kokeilemalla lopuksi sai kilpiin

Näillä ajettiin kesä 2014.
Sitten taas talviunilta herättiin tähän vuoteen ja osia oli talven aikana vähän haalittu kasaan.
-d2 street alusta
-Cuscon poikkituki konehuoneeseen
-Recaron jakkarat ja niihin kiskot





Sitte vähä taas pientä näpräystä, Öljypohja vaihtui kun vanha oli kolhaistu ja paikattu huonosti siinä samalla tuli todettua että jonkin moonen kevyt vauhtipyöräki tästä löytyy mallista tai painosta ei tosin mitään hajua.

Konehuonetta maltillisesti myös koittanut siistiä, akku peräkonttiin ja piuhoja sieltätäältä päällystäny mustalla punos sukalla.


Ulkonäölle ei mitää suurempia ole näillä näkymin tulossa mahdollisesti uutta maalia pintaan sais samalla kaikki mustat muovilistat korin väriin


Siinäpä se näin lyhykäisyydessään

Eli autossa tällähetkellä/tulossa
Tekniikka:
-B18C4 lohko 81.00x87.20mm.
-PCT männät 81.00mm.
-Vakio kiertokanget ARP-Ruuveilla ja uusilla OEM laakereilla
-ACL-Race std kokoiset kampiakselin laakerit.
-16-Rivinen öljynjäähdytin, Mocalin termostaatillinen ryöstölaippa-92°C
-2xAN 10-huohotus lohkosta
-Loiskelevyt öljypohjassa
-Fidanza 3.4Kg vauhtipyörä
-Action Clutch stg1 kytkin
-Kytkin+vauhtipyörä 8,8Kg
-PR3 kansi, josta siistitty kanavat
-Vakio imu-ja pakoventtiilit ( 33mm, 28mm.)
-Alkuperäinen kansipaffi
-CAI "AEM" kopio
-Skunk2 pro series imusarja - kohdistettu kanteen ja lievästi siistitty
-70mm kaasuläppä - kavennettu läpän varsi ja siisititty
-Lämpöä eristävät imusarjan- ja kaasuläpäntiivisteet
-Skunk2 tuner series stage 3 nokat:
-Imu 12.7mm Adv.301° 0,050";263°
-Pako 11.91mm Adv.318° 0,050";271°
-Skunk2 Pro Ti retskut
-Skunk2 tuner venttiilien jouset
-PLX SM-AFR DM-6 GEN4 Seosmittari
-Bosch LSU 4.9 Lambda anturi
-Toda tyylinen 4-2-1 Pakosarja
-Megan Racing Catback putkisto
-Hondata S300 V3 ECU
-Bosch EV-14 , 12 ohm, 490cc~3 Bar.
-DeatschWerks DW200 P-Pumppu 255 Lph
-NGK tulpanjohdot
-Hasportin moottorin kannakkeet
-Kiinalainen Dualbend short shifteri
-Vaihteistossa(S9B) synchrotech hiili pinnoitetut synkrot, uudet laakerit, vakio torsen lukko ja uusi 3-4 vaihteen synkropaketti.
Uklopuoli:
-Rota GT3 16x7" 195/45 TOYO T1R kumit
-"TypeR" lippa
-"TypeR" maski (Ei vielä kiinni)
-Kirkkaat sivuvilkut
-Tummapohjaiset etuvalot
-Facelift takavalot
-"Spoon" sähkösäätöiset sivupeilit
-"Mugen" Hiilikuitunen spoileri
Alusta:
-D2 Street Edessä 9,8 kg/mm, Takana 5 kg/mm
-Etu-alatukivarsissa ES-uretaanipuslat
-Raidetangon päät Hardracen käännetyt.
-Vakaajat; edessä vakio 22mm.
Takana MB6 18mm.(vakio 15mm.)
-Edessä ja takana Hardracen camberin säätövarret.
-Takana Hardracen aurauksen säätövarret.
-BWR Alatukivarret
-Function7 Subframe brace
Sisusta:
-Recaro mitsu evo5 jakkarat.
-EP3 Type-r ratti.
-Ovipahvien käsinojat verhoiltu mustiksi.
-Lievää äänieristystä bitumilla.
-ALPINE 131R soitin.
-Sonyn 2-tie kajarit edessä.
-Hertz DCX690.3 6X9 takana+Pieni aktiivi subi.
Siinä ne tärkeimmät
