ÄÄS13, from romukasa to käyttis
ÄÄS13, from romukasa to käyttis
Päevee!
Tuli tuossa kuukaus sitte haettua S13 (melekeen) tyhjä koppa ja siitä olis tarkotus rakennella käyttis. Tässäpä kuvia hakureissulta.
Koppa on yllätyksenä onneksi ruosteeton lukuunottamatta pieniä pintaruostetäpliä. Kopasta puuttuu tällähetkellä tekniikka, etulokarit, etupuskuri, sisustan osia ja lievästi sanottuna kaikkea! Talven aikana olisi tarkoitus hankkia kaikki korinosat ja maalauttaa auto ja käydä ruostekohdat läpi. Tänään kaverin kanssa purettin konehuone tyhjäksi eli kaikki jarruputket, letkut, ohjaustehostimen osat sun muut.
Ja kaikki merkattiin ammattimaisesti että löytävät tiensä paikalleen
Myös koko etuosan johtosarjat on irrotettu sisustan paneelit purettu.
Ja jotain osia on jo haalittu mm. virtalukko (kiitokset Controll3d:ille ) tolpat molempin päihin -30mm madallusjousilla ainakin näin väliaikaisesti, jos sitä myöhemmin coilovereita miettisi.
Sisusta näyttää tällähetkellä tältä:
Tässä tilannekuva sisustan purusta ja erittäin ergonominen työasento
Tosiaan tulevana talvena olisi tarkoitus maalailla mutta ei ole vielä yhtään käryä millä värillä Ja ensikesänä olisi tarkoitus teknikka ostaa ja ehkä mahdollisesti saada jo auto likkeelle Saahan sitä toivoa
Mutta näihin kuviin ja tunnelmiin! Päivittellään tätä aina kun jaksaa/ jotain tapahtuu
Tuli tuossa kuukaus sitte haettua S13 (melekeen) tyhjä koppa ja siitä olis tarkotus rakennella käyttis. Tässäpä kuvia hakureissulta.
Koppa on yllätyksenä onneksi ruosteeton lukuunottamatta pieniä pintaruostetäpliä. Kopasta puuttuu tällähetkellä tekniikka, etulokarit, etupuskuri, sisustan osia ja lievästi sanottuna kaikkea! Talven aikana olisi tarkoitus hankkia kaikki korinosat ja maalauttaa auto ja käydä ruostekohdat läpi. Tänään kaverin kanssa purettin konehuone tyhjäksi eli kaikki jarruputket, letkut, ohjaustehostimen osat sun muut.
Ja kaikki merkattiin ammattimaisesti että löytävät tiensä paikalleen
Myös koko etuosan johtosarjat on irrotettu sisustan paneelit purettu.
Ja jotain osia on jo haalittu mm. virtalukko (kiitokset Controll3d:ille ) tolpat molempin päihin -30mm madallusjousilla ainakin näin väliaikaisesti, jos sitä myöhemmin coilovereita miettisi.
Sisusta näyttää tällähetkellä tältä:
Tässä tilannekuva sisustan purusta ja erittäin ergonominen työasento
Tosiaan tulevana talvena olisi tarkoitus maalailla mutta ei ole vielä yhtään käryä millä värillä Ja ensikesänä olisi tarkoitus teknikka ostaa ja ehkä mahdollisesti saada jo auto likkeelle Saahan sitä toivoa
Mutta näihin kuviin ja tunnelmiin! Päivittellään tätä aina kun jaksaa/ jotain tapahtuu
''Less traction, more action!''
Re: ÄÄS13 from romukasa to käyttis
Mistä kaikki oikein kaivelee näitä koreja Minäkin haluan!
1990 Honda Accord CB3 H23
1993 Honda Accord Aerodeck CB8
1993 Honda Accord Aerodeck CB8
Re: ÄÄS13 from romukasa to käyttis
Niitähän on joka nurkalla, itselläkin yksi Meinasitko kasailla ihan vakio sisutalla ja korinosilla oikeasti käyttikseksi vai jotain erikoista mielessä?
Nissan 200SX S13 -89 CA18DET Kesäauto/ikuisuusprojekti
Nissan Murano Z50 -06 VQ35DE Jokapäiväinen kehonliikutin
Nissan Murano Z50 -06 VQ35DE Jokapäiväinen kehonliikutin
Re: ÄÄS13 from romukasa to käyttis
Netistä huehuejalmari wrote:Mistä kaikki oikein kaivelee näitä koreja Minäkin haluan!
Joo näköjään on Mutta haittaneeko tuo mittään. Tosiaan unohtu tuossa alotustekstissä kertoakkin suunnitelmista... Mutta ulkokuoreen oon miettinyt pieniä muutoksia mutta en mitään hirmu radikaalia, ehkä RB etupuskuri, helmat ja vähän levittävät lokarit ja takapuskuri jää näillänäkymin vakioksi. Takaa kaarista onkin jo vähän mankeloitu, katsoo tarviiko niitä enää muokkalla riippuen miten leveet ja isot vanteet tulee. Etuvalot jää vakioiksi ja perus sleepy-eyes modi ja taakse tämmöset http://www.enjukuracing.com/products/p2 ... hback.html. Vanteiksi Rota GTR, Japan Racing Jr11 tai jotain vastaavanlaisia.Raze wrote:Niitähän on joka nurkalla, itselläkin yksi Meinasitko kasailla ihan vakio sisutalla ja korinosilla oikeasti käyttikseksi vai jotain erikoista mielessä?
Tässä nyt STunerilla nopeastu hutasin suuntaa antavaa kuvaa ulkokuoresta
Sisusta jää aikalailla vakioksi mutta Mysticiltä tulossa jo Nardi replica ratti + keskiö ja jonkunlaiset kuppipenkit + 4-pistevyöt tai sitten vakio 3-piste riippuen tarpeesta. Kumminkin ajatuksena että saatan joskus radallakin käydä tällä Tekniikka tulee myös sen mukaiseksi. Tiedä sitten miten hyvä käyttiksenä semmonen olla Mutta tällä linjalla olisi ajatus mennä näkee sitten miten suunnitelmat muuttuu ja varmasti muuttuukin Kommentoikaa, haukkukaa, ehdotelkaa jotakin projektiin ja kertokaa toki mielipiteitä + väriehdotuksia saa heitellä!
''Less traction, more action!''
Re: ÄÄS13 from romukasa to käyttis
Juupajuu päivää taas kaikille
Tänään tuli etukelkka kaikkineen hilppeineen irrotettua ja pestyä, sekä kallistuksenvakaaja maalattua. Varmaan tulee koko etupalkkikin maalailtua mutta ei millään kilikolilla Autoon on näemmä laitettu joku jämäkämpi puslasarja eteen ja taakse ja tuntus ihan ehjät kaikki olevan
Sori perunakuvat..
Ja jarruremppaa saattaa olla tiedossa, sen näköset nimittäin levyt, palat ja satulat oli.
Jotain peiniä ruostetäpliä autosta tosiaan löytyy ja toivottavasti jääkin vain niihin, sen verran mätiähän nämä yleensä ovatkin Mutta mitä nyt kokeilin ja pohjaa tutkiskellu niin kovaa peltiä tuntus olevan
Sitten taas niihin suunnitelmiin! Värinä autoon on käynyt mielessä joku metallinhohto sininen. Masato Kawabatan S13:
Tai sitten joku tumma harmaa
Ja vahvan harkinnan alla ollut että tilaisin tuon 326powerin d-lux korisarjan. Omaan silmään todella nätin näköinen ja en hirmu monella ole vastaavanlaisia nähnyt Vaan en tiedä miten hankala prosessi tilata tuolta japanista asti ja mitenkä paljon toimituskulut. Laitoin kyllä spostia tuonne mutta muunlaista vastausta en ole saanut kun että ''please wait a moment'' ja sen jälkeen ei oo kuulunu
Sisustan osia oon aatellu tuolla vesidippauksella vetää hiilikuitu- lookkiseks, ja mittariston taustan ja kehyksen jollain sinisellä. Kojelauta verhoillaan jollain verhoiluhuovalla tai kankaalla ja ovipahvit samalla.
Ensikertaan!
Tänään tuli etukelkka kaikkineen hilppeineen irrotettua ja pestyä, sekä kallistuksenvakaaja maalattua. Varmaan tulee koko etupalkkikin maalailtua mutta ei millään kilikolilla Autoon on näemmä laitettu joku jämäkämpi puslasarja eteen ja taakse ja tuntus ihan ehjät kaikki olevan
Sori perunakuvat..
Ja jarruremppaa saattaa olla tiedossa, sen näköset nimittäin levyt, palat ja satulat oli.
Jotain peiniä ruostetäpliä autosta tosiaan löytyy ja toivottavasti jääkin vain niihin, sen verran mätiähän nämä yleensä ovatkin Mutta mitä nyt kokeilin ja pohjaa tutkiskellu niin kovaa peltiä tuntus olevan
Sitten taas niihin suunnitelmiin! Värinä autoon on käynyt mielessä joku metallinhohto sininen. Masato Kawabatan S13:
Tai sitten joku tumma harmaa
Ja vahvan harkinnan alla ollut että tilaisin tuon 326powerin d-lux korisarjan. Omaan silmään todella nätin näköinen ja en hirmu monella ole vastaavanlaisia nähnyt Vaan en tiedä miten hankala prosessi tilata tuolta japanista asti ja mitenkä paljon toimituskulut. Laitoin kyllä spostia tuonne mutta muunlaista vastausta en ole saanut kun että ''please wait a moment'' ja sen jälkeen ei oo kuulunu
Sisustan osia oon aatellu tuolla vesidippauksella vetää hiilikuitu- lookkiseks, ja mittariston taustan ja kehyksen jollain sinisellä. Kojelauta verhoillaan jollain verhoiluhuovalla tai kankaalla ja ovipahvit samalla.
Ensikertaan!
''Less traction, more action!''
Re: ÄÄS13 from romukasa to käyttis
Veikkaan, että toimitukset on luokkaa +-1000usd jos tulee lentorahdilla kuten mulle tuli. Mitään ongelmia ei ollu, mutta melko ison tukun saa laittaa postitukseen rahaa. Itse jos lähtisin jotain erikoisempaa laittamaan niin pitäisin Spirit Rei:tä vaihtoehtona! Montaa autoa sillä sarjalla en oo nähny eikä taida olla suomessakaan kenelläkään. Kliini ja agressiivinen kitti hyvällä istuvuudella (tämä siis kuultu amerikan kaverilta jolla on sellanen vihreä)!
Edit: Vehviläinen on taas lähdössä Japaniin niin pistä sille viestiä, että paljonko kustantaisi tuonti. Uskoisin, että onnistuu.
Edit: Vehviläinen on taas lähdössä Japaniin niin pistä sille viestiä, että paljonko kustantaisi tuonti. Uskoisin, että onnistuu.
Instagram @juucso
"I like cars that look like they were dropped from fifteen feet"
"I like cars that look like they were dropped from fifteen feet"
Re: ÄÄS13 from romukasa to käyttis
Jos vaihtoehtoja heitellään, niin SuperMaden sarjalle oma ääni!
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis
Noniin noniiin!
Ei kait siinä molemmat yllämainituista korisarjoista omaan silmään tosi nättejä, mutta ei oikeen houkuttele tosiaan nuo toimituskulut, samaten ameriikasta kattelin samanlaista kun tuo SuperMaden sarja ja laitoinkin viestiä sinne. Vastaus meni jotakuinkin näin: Hello! Part total: $851.75, Shipping: $2,031.52, Taxes and Fees: $255.53, Final: $3,138.80. Joten siinä vaiheessa annoin asian olla Amiksen opettaja on kova jenkkiharrastaja ja on ennenkin tilaillut ameriikasta osia yhen firman kautta ja käski sieltä myös kysyä, mutta myös sanoi että kestää todella kauan tulla osat kun monet tulevat kimppatilaukseen mukaan. Mutta katellaan asiaa!
Juuh elikkäs muutama paketti tullut tässä viikon aikana:
Uudet raidetangonpäät ja alapallonivel.
Tosiaan Race.fi:stä tilasin 2kpl alapalloniveliä ja seuraavana päivänä soittivat että ei ole kun 1kpl jäljellä, ja tehtaalta ei vissiin tule enään niitä. Joten nyt pitäis jostain löytää toinen alapallonivel. Motonetistä tilasin raidetangonpäät ja siellä ei ollut kun s14 alapalloniveliä mitkä ei käy, mutta siellä tosin on s13 tukivarsia missä puslat ja nivelet niin laitoin spostia että voiko niitä alapalloniveliä saada erikseen niin ei saa. Mistäs ootte s13 alapalloniveliä hommanneet?
Ja Nardin ratti ja keskiö tuli kans tänään haettua ja testattua paikalleen. Omaan silmään tosi hyvännäkönen ja tuntunen!
Loppuun vielä vähän luisua Ebisulla
Ei kait siinä molemmat yllämainituista korisarjoista omaan silmään tosi nättejä, mutta ei oikeen houkuttele tosiaan nuo toimituskulut, samaten ameriikasta kattelin samanlaista kun tuo SuperMaden sarja ja laitoinkin viestiä sinne. Vastaus meni jotakuinkin näin: Hello! Part total: $851.75, Shipping: $2,031.52, Taxes and Fees: $255.53, Final: $3,138.80. Joten siinä vaiheessa annoin asian olla Amiksen opettaja on kova jenkkiharrastaja ja on ennenkin tilaillut ameriikasta osia yhen firman kautta ja käski sieltä myös kysyä, mutta myös sanoi että kestää todella kauan tulla osat kun monet tulevat kimppatilaukseen mukaan. Mutta katellaan asiaa!
Juuh elikkäs muutama paketti tullut tässä viikon aikana:
Uudet raidetangonpäät ja alapallonivel.
Tosiaan Race.fi:stä tilasin 2kpl alapalloniveliä ja seuraavana päivänä soittivat että ei ole kun 1kpl jäljellä, ja tehtaalta ei vissiin tule enään niitä. Joten nyt pitäis jostain löytää toinen alapallonivel. Motonetistä tilasin raidetangonpäät ja siellä ei ollut kun s14 alapalloniveliä mitkä ei käy, mutta siellä tosin on s13 tukivarsia missä puslat ja nivelet niin laitoin spostia että voiko niitä alapalloniveliä saada erikseen niin ei saa. Mistäs ootte s13 alapalloniveliä hommanneet?
Ja Nardin ratti ja keskiö tuli kans tänään haettua ja testattua paikalleen. Omaan silmään tosi hyvännäkönen ja tuntunen!
Loppuun vielä vähän luisua Ebisulla
''Less traction, more action!''
Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis
Vanhan kunnon kunnon vanhanliiton rFactorin On muuten hupaisa peli vetää kavereiden kanssa tandemia ja muuten vaan luisutella 5/5 suosittelenMiro wrote:Minkäs pelin vanhat silmäni näkevätkään näytöllä?
''Less traction, more action!''
Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis
Juu, on tota rFactoria tullu kokeiltua mut Assetto Corsa enemmän mun juttu Itelläkki G27, tosin huippu_god_tier_bilteman ratilla varustettuna.Nigsanen wrote:Vanhan kunnon kunnon vanhanliiton rFactorin On muuten hupaisa peli vetää kavereiden kanssa tandemia ja muuten vaan luisutella 5/5 suosittelenMiro wrote:Minkäs pelin vanhat silmäni näkevätkään näytöllä?
IG: giantmiro
Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis
Motonetistä Nissan almera tinon alapallo käy tilalle.
Projekti s13 Rocket Bunny
Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis
Joo itekkin olen Assetto Corsaa luisutellu joskus mutta en enään, pitäs itekkin joku kunnon ratti ostaa tuohon ku tuo g27 vakioratti on iha tavattoman pieniMiro wrote:Juu, on tota rFactoria tullu kokeiltua mut Assetto Corsa enemmän mun juttu Itelläkki G27, tosin huippu_god_tier_bilteman ratilla varustettuna.Nigsanen wrote:Vanhan kunnon kunnon vanhanliiton rFactorin On muuten hupaisa peli vetää kavereiden kanssa tandemia ja muuten vaan luisutella 5/5 suosittelenMiro wrote:Minkäs pelin vanhat silmäni näkevätkään näytöllä?
Jeees kiitoksia!Andy-Boy wrote:Motonetistä Nissan almera tinon alapallo käy tilalle.
''Less traction, more action!''
-
- NORMAL USER
- Posts: 64
- Joined: 09. Nov 2015 11:18
Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis
Tillaa nyt ihmeessä se korisarja niin päästään rassautumaan
Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis
Nonnih korisarja tilattu'd ja joululomalla päästään sovittelemaan!kuulalaakeri wrote:Tillaa nyt ihmeessä se korisarja niin päästään rassautumaan
''Less traction, more action!''
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 27 guests