ÄÄS13, from romukasa to käyttis

Omien autoprojektien esittely.
User avatar
Mikk-
JUNKIE
JUNKIE
Posts: 642
Joined: 10. Apr 2011 23:45

Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis

Post by Mikk- » 22. Jun 2016 23:13

Juucso wrote:
Mikk- wrote:En vieläkään ymmärrä tätä mustakonepelti-katto-takaluukku juttua näissä, oisin melkiin halunnu nähdä tossa harmaassa koko korin. Väri on kyllä 5/5
Ainakin mun mielestä S13:n rumin kohta on se missä takasivulasi loppuu ja tekee typerän kulman siinä katon rajassa. Musta väri vähäsen kompensoi sitä, että sitä ei edes huomaa. ;)
Joo, jos se katto ahdistaa niin miksi tuo konepelti ja takaluukku? Jää heti sellanen karjalalippisräpellys kuva koko autosta. Ei siinä, ei mun tarvi tätä katella, kunhan ihmettelen :D
Image

User avatar
Controll3d
JUNKIE
JUNKIE
Posts: 620
Joined: 20. Apr 2011 18:31
Location: Iisalmi
Contact:

Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis

Post by Controll3d » 23. Jun 2016 16:33

Mikk- wrote:
Juucso wrote:
Mikk- wrote:En vieläkään ymmärrä tätä mustakonepelti-katto-takaluukku juttua näissä, oisin melkiin halunnu nähdä tossa harmaassa koko korin. Väri on kyllä 5/5
Ainakin mun mielestä S13:n rumin kohta on se missä takasivulasi loppuu ja tekee typerän kulman siinä katon rajassa. Musta väri vähäsen kompensoi sitä, että sitä ei edes huomaa. ;)
Joo, jos se katto ahdistaa niin miksi tuo konepelti ja takaluukku? Jää heti sellanen karjalalippisräpellys kuva koko autosta. Ei siinä, ei mun tarvi tätä katella, kunhan ihmettelen :D
Alunperinhän katto onkin kaksi värinen. A-pilari / ikkunan reuna on musta sivuikkunoiden mukaisesti. Joka on aikalailla juurikin hyvä. :)
Subaru Impreza WRX STI -98
Honda Civic Coupe 1.5LSi -95
Honda Accord CL9 -04
BMW E36 328i Coupe M-Sport -95


ex. Nissan Silvia S15 エアロ -00 // GTi-Magazine 04/2013
ex. Nissan Primera GT -97, Nissan 200SX S13 -90
ex. BMW E34 525i -91, BMW E34 520i -93, Audi A4 1.9TDI quattro -00


.•° controll3d.kuvat.fi // at-r.fi °•.

User avatar
Nigsanen
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 122
Joined: 04. Nov 2013 16:27
Location: Sonkajärvi/ Iisalmi

Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis

Post by Nigsanen » 22. Jul 2016 15:50

Noniin moro taas :D

Jotakin taas autolle tapahtunut ja osia osteltu jonkun verran nii pävitellääs taas. Elikkäs tuli pariviikkoa sitten tehtyä reissu Lohjalle (450km suuntaan ja 10h ajua :x ) MLV:n tallille. Sieltähän tarttu mukaan yks palapelin pala :D

Image

Ihan perus CA18DET muuten vakio paitsi T28 turbolla :) Pakettiin tuli kone, loota, maffi, ecu ja keulan johtosarja joka nyt jää ylimääräseks. Eipä ole kun nyt moottoria putsailtu ja katkennut hukkaportin tanko hitsattu kuntoon. Ajellaan nyt ainakin yks kesä tällä kokoonpanolla ja keräillään vähän rahaa ja katotaa sitte mitä tuolle keksii ;) Jos viikonlopuks saan nostimen lainaan niin nostellaan kone keulille 8-)

Sitten sattumalta samalta kylältä yheltä toiselta säksäharrastelijalta löyty lisää osia.

Image
Image
Mishimoton alusyyläri sekä ilmeisesti Z-Powerin keulacoolerisarja josta oli välijäähy maalattu räikeen vihreäksi :lol: Maalit hiottiin välijäähystä, hipsittiin vähän metalpolishilla ja kenno maalattiin mustaksi. Ahtoputket ja syyläri vedettiin metalpolishilla myös.
Image
Mukaan tarttu kans tommonen pumppu eli Walbron 255lph ja se asenneltiin heti paikalleen. Pitää vielä tankki käyttää irti ja tyhjentää ja putsailla vanhoista bensoista.
Sitten tuli akkukaapelit niputeltua takakonttia kohti ja akulle löytyi paikka tuolta nurkasta. Ja ''virtahana'' oli entisellä omistajalla tuolla keskikonsolin lokerossa ollu nii sama se on sinne laittaa kans. :D
Image
Image
Tuli testailtua valoja ja sähkölaitteita ja kaikki pelas mitä vaan pysty testaamaan, paitsi käsijarrun valo palo kokoajan mittaristossa. Pitää käyttää keskikonsoli irti ja tsekkailla käsijarrun valokytkin :) Ja toiselle takavilkulle pitää jotain keksiä kun toinen on punainen ja toinen oranssi :lol: Tai katsotaan jos myöhemmin koukivalot hommais.
Image
Image
Eipä siinä pitää varmaan tehdä reissu mätänettiin ja hakea muutama silikoniletku, lattarautaa penkkeihin, syyläriin ja välijäähyyn. Ja pakoputkisto tehdä/ ostaa jos jollain löytyy valmiina. Puskurit, helmalevikkeet ja muutama pikkuosa oottelee vielä maalaamolla hakijaa. Jos jollain löytyy ylä- ja alavesiletkuja säksään niin ostan!

Eikait sitte muuta :lol: Enskertaan!
''Less traction, more action!''

User avatar
Controll3d
JUNKIE
JUNKIE
Posts: 620
Joined: 20. Apr 2011 18:31
Location: Iisalmi
Contact:

Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis

Post by Controll3d » 24. Jul 2016 22:52

Nigsanen wrote:paitsi käsijarrun valo palo kokoajan mittaristossa. Pitää käyttää keskikonsoli irti ja tsekkailla käsijarrun valokytkin :)
Ei taida olla jarrunesteitä vielä sisässä? (Jos ei ihan väärin muista niin) palaa käsijarrun merkkivalo kun nesteet vajaat. :)
Omassa silloin aikanaan pääsylinteri vuoti niin tiesi milloin lisätä nesteitä. :lol:
Subaru Impreza WRX STI -98
Honda Civic Coupe 1.5LSi -95
Honda Accord CL9 -04
BMW E36 328i Coupe M-Sport -95


ex. Nissan Silvia S15 エアロ -00 // GTi-Magazine 04/2013
ex. Nissan Primera GT -97, Nissan 200SX S13 -90
ex. BMW E34 525i -91, BMW E34 520i -93, Audi A4 1.9TDI quattro -00


.•° controll3d.kuvat.fi // at-r.fi °•.

User avatar
Nigsanen
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 122
Joined: 04. Nov 2013 16:27
Location: Sonkajärvi/ Iisalmi

Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis

Post by Nigsanen » 24. Jul 2016 23:23

Controll3d wrote:
Nigsanen wrote:paitsi käsijarrun valo palo kokoajan mittaristossa. Pitää käyttää keskikonsoli irti ja tsekkailla käsijarrun valokytkin :)
Ei taida olla jarrunesteitä vielä sisässä? (Jos ei ihan väärin muista niin) palaa käsijarrun merkkivalo kun nesteet vajaat. :)
Omassa silloin aikanaan pääsylinteri vuoti niin tiesi milloin lisätä nesteitä. :lol:
Juu ei ole nesteitä vielä kun ei ole edessäkään vielä levyjä ja satuloita. Mutta ei pidä sitten vielä mennä sinne ränklimään ennen kun on ne nesteet. :lol:
''Less traction, more action!''

User avatar
Nigsanen
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 122
Joined: 04. Nov 2013 16:27
Location: Sonkajärvi/ Iisalmi

Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis

Post by Nigsanen » 08. Aug 2016 19:31

Nonni jotain taas tapahtunu nii päivitellää. Osia osteltu ja muuten vaan kasailtu eteenpäi :)

Pariviikkoo sitten mr.kuulalaakerin kanssa tiputeltiin cadetti keulille. Ekaa kertaa itekkään mitään moottoria nostin keulille niin sihen kahtoen ihan hyvin onnistu tuokii homma :lol: Lukuunottamatta että vähän väärin sidottiin kone nosturiin ja kun kone laskettiin apurungolle niin huomattiin että perskele tännehän jäi nää liinat nytten näiden korvakoiden ympärille :lol: Ja se että puolet vaihdelaatikkoöljyistä levis tallin lattialle. Mutta sama ne on sitten vaihtaa kunnon öljyihin kunhan siihen vaiheeseen päästään.

Joku pikanen ja huonolaatunen timelapsevideo tuli kuvattua hommasta. Huonolaatunen siksi koska tietokone ei suostu parin tunnin gopropätkää renderöimään edes 720p:lle kaatumatta...


Ja soviteltiin syyläriä ja cooleria paikalleen.
Image
Ja tuli sitten latiskasta tekastua molemmille kunnon kiinnikkeet. Pitäs ainaki pysyä.
Image
Image
Image

Johtosarjat ja bensalinjat ja muut lärpäkkeet tuli laitettua kiinni ja ahtoputkia soviteltua hollille. Joo ja ne vesiletkut... Koko netti selailtu läpi ja taas perinteinen että kukaan kehtaa postittaa tai edes vastata viesteihin :lol:
Noh tilasin sitte iha uudet Björk Motorsportilta ja hyvin tuntuu käyvän tonne. Samalla löyty vaihdelaatikon uretaaninen kannakekumi vanhan rikkinäisen tilalle.
Image
Image

Joo ja penkkejä ruvettiin sovittelemaan kiskoihin ja kun vakiokiskojen kanssa nuo tulee ihan tavattoman korkeelle nuo penkit, niin laitettiin kuskille lattaraudasta kehikko ja pultattiin kiskoihin. Vänkärin penkki tulee sitten kiinteenä lattiaan. Kuski joutuu melkeen pää katossa ajelemaan mutta enhköhän mää jossain välissä hommaa ihan sivukiinnitteiset kuppipenkit ja lowmax kiskot. Ja tuli peltoautonissanista pöllittyä vaihdekepin nuppi :lol:
Image

Sitte suuniteltiin ahtoputkia ja letkuja ja tilasin silikoniletkut.fi:ltä 2 kpl 45 asteen mutkaa 70mm ja 60->50mm kokoisina. Sinne kait ne sujahti.
Image
Vielä pitäs pakoputki hommata niin pääsis ehkä kokeilemmaan käyntiin tota :D

Takapuskimen ruuvailin kiinni ja kokeiltiin miltä näyttää etupuskurin ja sleepyeyesin kanssa.
Image
Image
Image

Vähän tutustuttu tohon imusarjan letkujen sielunelämään ja siistitty tuota johtoletku hässäkkää. Ilmeisesti mitä nyt netistä oon lukenut niin tuo hot start solenoid/prcsv mikä on ptu:n alapuolella on aikalailla turha ja sen voi repiä huoletta helvettiin ja yhdistää ton imusarjan takaa tulevan letkun suoraa fpr:lle:
Image

Ja tuo evapin poisto että tankilta konehuoneeseen menevä letku irti tosta fuel check valvelta ja letku tonne tankin taakse. näin: http://zilvia.net/f/showthread.php?t=503574
Vaikuttaako miten hirveesti päästöihin noiden poisto? Ja kertokee toki ite miten ootte näiden kanssa toiminu :D

Nojaa eikait muuta. Enskertaan!
''Less traction, more action!''

User avatar
Nigsanen
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 122
Joined: 04. Nov 2013 16:27
Location: Sonkajärvi/ Iisalmi

Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis

Post by Nigsanen » 21. Sep 2016 19:48

Ehtoota :)

DNSF:ltä löyty 2,5'' putkisto katinkorvikkeella ja jollain motonetin pöntöllä ja värkkäilin sen paikalleen. Motonetista hain vielä asennustahnaa niihin kohtiin mihin ei tiivisteitä ollut ja samalla reissulla tarttu kannakekumeja, moottoriöljyä, lootaöljyä, jäähdytysnestettä ja uusi akku :D

Tänä maanantaina työnneltiin kahestaan mr.kuulalaakerin kanssa auto pihalle ja laiteltiin uus akku paikalleen,nesteet ja öljyt koneeseen ja ysikasia tankkiin. Sittenpä kokeiltiin käännellä avainta.



Yks 80A ANL-sulake palo aluks pluskaapelista ja ilmeisesti liian pieni tolla virtamäärälle mitä tartti ottaa, joten pitää hankkia nyt joku ainakin 100A. En tiedä miten on edellisellä omistajalla kestänyt joka nuo kaapelit on vetäny tonne konttiin :?: Laitettiin nyt ekan startin ajaks ilman sulaketta ja kokeiltiin. Käynitiinhän se lähti, aluks hirveetä nakutusta piti (ilmeisesti kuivista nostajista) jota en edes hyttiin kuullut tuon putken takia :lol: Pitää nyt vielä ilmanputsari hommata ja katella sytty kuntoon ja säädellä tuo tyhjäkäynti kuntoon kun ei oikeen tyhjää pyöri. :D Mutta askel jo eteenpäin että edes käyntiin sai :thumbsup:
Perä pitäs hommata, laittaa laatikkoon lisää öljyä, saada tuo tyhjäkäynti pelaamaan ja tsekkailla kaikki läpi että laturi lataa, vesi kiertää jne..
''Less traction, more action!''

kuulalaakeri
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 64
Joined: 09. Nov 2015 11:18

Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis

Post by kuulalaakeri » 21. Sep 2016 21:13

Ja ei, mr kuulalaakeri ei käytä huumeita vaikka käyntiinlähtö reaktiosta vois niin kuvitella :D :D

User avatar
Nigsanen
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 122
Joined: 04. Nov 2013 16:27
Location: Sonkajärvi/ Iisalmi

Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis

Post by Nigsanen » 12. Oct 2016 18:08

Iltaa. kvik updeit

Tyhjäkäyntikin löyty autoon ja AutoGaugen ahtopainemittari löyti tiensä kojelautaan. Löyty vanteetkin vihdoin autoon:
Image
Japan Racing JR3 18x9 et15 joka nurkkaan.
Image
Jopon verran tilaa kaaren ja vanteen väliin :D Eli kipeästi tarttis lääkkeitä tähän traktoristanceen.
''Less traction, more action!''

User avatar
Nigsanen
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 122
Joined: 04. Nov 2013 16:27
Location: Sonkajärvi/ Iisalmi

Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis

Post by Nigsanen » 27. Mar 2017 19:52

Ainiin täällä oli tämmönenki...

Elikkäs jotain sentään tapahtunu sitten viime kirjottelun joten uppaillaas tätäkin ;)

Jarruremppa done :thumbsup: Eli satulat kunnostettu (männät ja kaikki tiivisteet) eestä ja takaa sekä uudet levyt taakse ja palat molempiin päihin. Etulevyt päätin vielä käyttää koska on ebc tuotteita ja uritetut vielä. Levyjen kaveriksi tuli ebc:n greenstuffit.
Image
Image

Eikä tämäkään remppa mennyt kohtuudella :lol: Yhet männäntiivisteet meni mäsäksi edestä jo ekalla polkaisulla, koska oli ilmeisesti jäänyt asentaessa jotenkin rullalle. Jarrunesteet lattialle ja eikun hakemaan uudet tiivisteet ja homma uusiksi :oops: No toisella kerralla onnistui ja ilmauskin onnistui nätisti, kiitokset taas mr. kuulalaakerille avusta ;)
Image

Voimansiirtokin on 100% done, eli perämurikkakin löytyi jonne tuikkasin uudet öljyt ja tiivistin takakannen uusiksi.
Image
Kardaani ja vetarit löyti paikkansa ja laatikkoon uudet öljyt. Elikkä auto tällä hetkellä on siinä kunnossa että käy, liikkuu ja pysähtyy :D

Jos jotain on saatu aikaan niin on myös hieman takapakkiakin tullut, kun tallissa lojunut mopo kaatui sattuneesta syystä koneppellin päälle ja teki aika mukavan naarmun. :facepalm: Vielä tosi pölyinen niin näyttää tosi kivalle kuvassa :lol:
Image
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, ja tuokin homma korjataan ennen kesää :oops:

Sisustaakin alettu suunnittelemaan. Ostin yhdet takatan drift 3 vyöt ja Mustikilta tuli kivan näköiset Briden kuppijakkarat 8-)
Image
Image
Toiset vyöt vielä pitää hommailla ja Driftworksilta lähti jo tulemaan kiskot ja uudet pyöränmutterit! :)

Hommaa riittää... Jatketaan kun jotain taas tapahtuu :thumbsup:
''Less traction, more action!''

User avatar
Nigsanen
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 122
Joined: 04. Nov 2013 16:27
Location: Sonkajärvi/ Iisalmi

Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis

Post by Nigsanen » 01. May 2017 15:56

Terve taas!

Driftworksin paketti saapui ja tällaista tavaraa sieltä tuli:
Image
Penkit ja kiskot löin pikku imuroinnin jälkeen samontein kiinni. Sisustaa muutenkin tullut kasailtua, kattoverhoilu, matkustamon kaikki listat ja lärpäkkeet, kaijuttimet ja mankka. Penkit imo tosi hyvännäköiset 8-) Pari kaveria jotka istunut tuuminut vaan että melko timmit istua :lol:
Image
Image
Takaluukkukin 95% valmis. Kyllästyin vanhaan akkutelineeseen joten laitoin tuommoissen akkuboxin, ainakin vähän järkevämmän näköinen :D Jos joltain löytyy tuo puuttuva pahvi niin YV tänne vaan!
Image
Pahoittelut tosi huonoista kuvista, pitäis varmaan pikkuhiljaa päivitellä puhelinta uudempaan :oops:
Konehuonekkin näyttää jo ihan hyvältä, vielä meinasin venttilinkopat maalailla kun pistää aika pahasti silmään. Ehkä siniset?
Image
Vielä jotain hommaa ennen kuin leimalla käyttää, kuskin vyöt, sisusta loppuun, lukkosarja vielä postissa tulossa, katalysaattori ja 235/40 renkaat taakse. Toivottavasti kohta sulais nuo lumetkin täältä niin pääsisi pölyt pesemään ja korjailemaan nuita maalivaurioita :oops:

Jeess mutta ensikertaan!
''Less traction, more action!''

User avatar
Nigsanen
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 122
Joined: 04. Nov 2013 16:27
Location: Sonkajärvi/ Iisalmi

Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis

Post by Nigsanen » 10. Aug 2017 21:18

Jaahans pitkästä aikaa :D

Photobucketti näemmä räjähtäny ja kaikki kuvatukset hävinny, suurimman osan kuvista oon siirtänyt jo toiselle palvelimelle ja katotaan miten sillä pelittää. Muokkaillaan linkit vanhoihin päivityksiin kunhan jaksaa, vai oiskohan helpompi tehä uus ketju :roll:

Mutta eniveis säksällekkin tapahtunut kaikenlaista niin rustaillaan vaikka siitä jotain. Sisustaa tehty eteenpäin, löytyi toiset samanlaiset vyöt ja vaihdekepin nupin väänsin vanhasta bmx:än jalkatapista :lol: Lukkosarjakin löytyi viimein :thumbsup:
Image
Image
Lattiamattokin värkättiin takapenkin tilalle, vähän sävyeroa ja ei ihan siisteimmän näkönen mutta parempi kuin ei mitään.
Venttiilinkopat maalasin ja konehuonetta muutenkin siistitty.
Image
Alkoi leima-aika lähenemään ja piti katti hommailla tyhjän pöntön tilalle.
Image
Pikku testilenkit ajeltiin hupilapuilla ja kaikki tuntui pelaavan ihan hyvin. Mitä nyt vähän venttiilinkopantiiviste vuoti downpipen päälle ja etujarrulevyt kävi aika lämpimänä :D
Image
Seuraavana päivänä fixailin viat, vaihdoin öljyt ja ajelin iisalmeen konttorille. Muuten olisi kerrasta leima tullut mutta vielä piti muutoskatsastaa renkaat ja takapenkin poisto. Sen jälkeenhän se tuli 8-) Aika nolo tilanne kävi kun katsuri löi leiman lappuun niin nosturilta lähtiessä paloi plusjohdon sulake :lol: Noh ajelin kotiin ja laitoin pykälän isomman sulakkeen.

Nyt parisataa kilsaa ajaneena on kyllä mukava laite vaikka perus vakiosäksä onkin. Bridet ja takatatkin yllättävän mukaviksi osoittautuneet kun niihin on alkanut tottua :lol: Vielä olis mielessä alustasarja laittaa tälle kesää, Deekakkosta tai BC racingia todennäköisesti.

Ajellaan autolla loppukesä, keräillään vähän rahaa ja katsotaan mitä tälle talven aikana keksitään. Mielessä nyt ainakin moottorille jotain päivitystä, takavalot vaihtuu, jotain etulippaa ja jos budjetti antaa perään niin vanteetkin voisi vaihtua :twisted:
''Less traction, more action!''

User avatar
Nigsanen
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 122
Joined: 04. Nov 2013 16:27
Location: Sonkajärvi/ Iisalmi

Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis

Post by Nigsanen » 01. May 2018 22:47

Täh, täällä on tämmönenki?


Jaajoo siitä on aikaa kun on rustailtu ja senki eestä kaikkee touhuttu nissanin parissa, jotenka ettei tule romaania tästä niin koitetaa kiteyttää lyhyesti :lol: Loppukesä ajeltiin ongelmitta ja nissani palveli käyttiksenä oikein hyvin. Viskoflekti tuli tiensä päähän mutta olipahan hyvä syy laittaa sähköinen tilalle. Löytyi hyvään hintaan vähän ajettu BC:n V1 setti ja kyllähän sillä ilme ja ajettavuus parani :)
Image
Image

Kelien kylmentyessä päätin työntää auton talliin ja alkaa valmistelemaan ensi ajokautta varten.
Konepellin lommo ja muut pikku fiksiä tarvittavat kohdat hioin ja kittailin valmiiksi että saa keväällä paikkamaalata ne, ja vähän kuiduttelin korsarjalle jämäkämpiä kiinnikkeitä. Samalla siirsin johtosarjoja lokarien alta hieman ylemmäs ettei raavi renkaisiin.

Tuli myös tommonen ''vertical hood mod'' + kaasujouset tehtyä konepeltiin ja etupuskuriin tuli pikku lippa + canardit.
Image

Sitten tinat vaihtoi omistajaa ja laittelin Mysticille savumerkkiä että jotain ois saatava tilalle. Hetken siinä selailtiin Distroa ja sompailtiin sopivia ehdokkaita, loppujenlopuksi tämmöiset kiekot siltä tuli:

Image
Image

Elikkä SSR Vienna Couraget on kyseessä koossa 18x9,5 + 30 ja 18x10,5 +30 ja renkaat koossa 225/40 ja 235/40. Eteen tarvitsi 10mm spacerin mutta muuten istuu kyllä oikein näppärästi 8-) Parista vanteesta hieman rujossa kunnossa lipat mutta eipä haitannut niin hirveästi kun jossain välissä relipataan kuitenkin.

Monta metriä piuhaa tullut myös vedettyä: flektin johdot uusiksi nyt pakkokytkimellä ja termostaattikytkimellä, ahto, PLX laajakaista ja öljynpainemittareille piuhat ja kaikille näille sulakerasia keskikonsoliin.

Sitten rupesi vähän ärsyttämään tuo amis-look mökäpönttö takana ja halusin jotain erilaista. Katilta taakseppäin tuli 3'' putki yhdellä vaimetimella ja ''shotgunit'' puskurin alle ja vähän yli :lol: Kotona heppailin osat migillä ja kuulalaakeri hoiti saumat loppuun tigillä.
ImageImage
Oli tosiaan tarkoitus jotain piristystä saada moottorille ja ostinkin yhden peltipakosarjan joka ei kuitenkaan käynyt paikalleen :facepalm: Koneelle ei oikeastaan tullut muuta talven aikana tehtyä kuin siistiä paikkoja, vaihdoin venttilikopan tiivisteet, vesipumpun ja kaikki imusarjan allaolevien letkujen klemmarit parempiin.

Kaikkea en nyt varmasti muista tähän kirjoittaa mutta tässä kuosissa auto tällähetkellä on :

Image
Image
Image
Image

Omaan silmään alkaa jo ulkonäkö miellyttää 8-) Kova on yritys saada parin viikon sisään leima autoon ja 19. päivä voisi lähteä kajaanissa pyörähtämään kun siellä vissiin jotain tuninkiautoja on enemmänkin :D
''Less traction, more action!''

Emetus
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 84
Joined: 07. Oct 2014 17:15
Location: Jyväskylä

Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis

Post by Emetus » 02. May 2018 11:58

On kyllä siisti kokonaisuus! Jotain pientä ja agressiivista muutosta tää kaipais :D. Ehkä vitun iso spoileri tai jotain :lol:

User avatar
Nigsanen
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 122
Joined: 04. Nov 2013 16:27
Location: Sonkajärvi/ Iisalmi

Re: ÄÄS13, from romukasa to käyttis

Post by Nigsanen » 02. May 2018 12:05

Emetus wrote:
02. May 2018 11:58
On kyllä siisti kokonaisuus! Jotain pientä ja agressiivista muutosta tää kaipais :D. Ehkä vitun iso spoileri tai jotain :lol:
Totta turiset... Ryssäsiipeä? :lol:
''Less traction, more action!''

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests