Okei en tullutkaan ajatelleeks että noi säiliöt tosiaan onkin sen kotelon tiellä no suosiolla joku toinen ratkasu täytyy siihen laitella, kun mahollisimman bolt on olis plussaa. Tuohon vakiokoteloon oon tehny sen "hondata modin" mutta varmaan enempi saa irti jollain kunnollisella.ese wrote: ↑13. May 2017 14:27Huomioi että Tegiwan replica GruppeM:stä on suunniteltu RHD EP3 Civicceihin. Vaatii ainakin kytkin- ja jarrunestesäiliön siirron ja ongelmia tulee myös varmaan tuulilasinpyyhkijienkin kanssa. Joskus tuota selvittelin ja joku turkkilainen oli sellasen omaan LHD Civicciin laittanu mut ei ollu sen tarkempia tietoja mitä tehty. Siksi en kyseistä kapistusta aikoinaan ostanut kun olis joutunu jonkun verran modaamaan noita.-saku- wrote: ↑13. May 2017 12:52Joo tuo olikin jo tiedossa että kunnon pakosarja korvaa tuon katin jo itsessään, K-Tunedin tekemää 4-2-1 sarjaa olenkin jo haaveillut ja lähtee tilaukseen kun taloudellinen tilanne sen taas sallii Tuo tämänhetkinen Skunkin putkisto on 2.75". Tiedä sitten minkälainen 3" verrattuna ja ilmanotoksi aattelin sitä Tegiwan hiilikuituboksia joka ottaa ilman siitä tuulilasin alareunasta. Ihan toimivaksi ratkaisuksi vissiin havaittu
Tuo K-Tunedin pakosarja on ainakin omasta mielestä sen verran arvokas et jos tuollanen on budjetti niin kysy tarjousta Zof Motorsportsilta pakosarjasta EP3:seen, mulla on hänen 4-1 sarjansa omassa. Ite yrittäisin tuossa vaiheessa jotain käytettyä sarjaa ettiä. Harmi kun myin oman Jackson Racingin 4-2-1 pakosarjan tuossa talvella, olis tähän ollu passeli
Skunkin megaääni putkisto on varmaan ihan hyvä budjetti kompromissi tähän jos ei halua vielä 3" ränniin panostaa.
EP3 Type-R
Re: EP3 type-r
Re: EP3 Type-R
Joo enkä tosiaan tiedä onko tuon K-Tunedin sarja miten "proven", hyvän näköinenhän se ei siinä mitn. Vaikkakin, lähes mikä tahansa suoriutuu paremmin kuin vakiopakosarja+katti yhdistelmä. Lähinnä sillä kun markkinoilta löytyy todistetusti vastinetta rahoilleen antavia 4-2-1- ja 4-1-sarjoja. Vähän sama juttu sen cai:n kanssa.
Vähän ot mutta tuli tuosta Tegiwan replicasta mieleen kun ne toi joku vuosi sitten toi oman versionsa EK4/EK9 Mugen airboxista. Hyvä työnlaatu, niinkuin muissakin k.o. firman replika-tavaroissa, mutta niin tarkasti se on myös kopioitu esikuvastaan ettei se sovi ilmastoituun LHD-autoon (RHD:ssa höyrystimen linjat menee luonnollisesti eri tavalla). Tietenkaan asiasta ei ole mainintaa sivuilla vielä tänäkään päivänä.
Vähän ot mutta tuli tuosta Tegiwan replicasta mieleen kun ne toi joku vuosi sitten toi oman versionsa EK4/EK9 Mugen airboxista. Hyvä työnlaatu, niinkuin muissakin k.o. firman replika-tavaroissa, mutta niin tarkasti se on myös kopioitu esikuvastaan ettei se sovi ilmastoituun LHD-autoon (RHD:ssa höyrystimen linjat menee luonnollisesti eri tavalla). Tietenkaan asiasta ei ole mainintaa sivuilla vielä tänäkään päivänä.
Re: EP3 Type-R
Jooh...mielessä nyt käyny, että siirtäis akun tieltä pois niin siihen tilalle sais koteloitua hyvin jonkun putsarin, vähän kun eselläKaze wrote: ↑14. May 2017 08:34Joo enkä tosiaan tiedä onko tuon K-Tunedin sarja miten "proven", hyvän näköinenhän se ei siinä mitn. Vaikkakin, lähes mikä tahansa suoriutuu paremmin kuin vakiopakosarja+katti yhdistelmä. Lähinnä sillä kun markkinoilta löytyy todistetusti vastinetta rahoilleen antavia 4-2-1- ja 4-1-sarjoja. Vähän sama juttu sen cai:n kanssa.
Vähän ot mutta tuli tuosta Tegiwan replicasta mieleen kun ne toi joku vuosi sitten toi oman versionsa EK4/EK9 Mugen airboxista. Hyvä työnlaatu, niinkuin muissakin k.o. firman replika-tavaroissa, mutta niin tarkasti se on myös kopioitu esikuvastaan ettei se sovi ilmastoituun LHD-autoon (RHD:ssa höyrystimen linjat menee luonnollisesti eri tavalla). Tietenkaan asiasta ei ole mainintaa sivuilla vielä tänäkään päivänä.
Re: EP3 Type-R
Hieman on taas ehtinyt edistystä tapahtuman. Parin viikon odotuksen jälkeen tuli puhelimeen viesti, että alusta oli tullut postiin. Se täytyi heti päästä hakemaan ja asentamaan.
Asentamishommat meni kivuttomasti lukuunottamatta takaiskarin alapäitä. Läpipultit olivat perinteisesti hirttäneet kiinni puslan sisälle, ei auttanut lämmittäminen punahehkuun asti eikä pulttipyssyllä rytkyttäminenkään, joten rälläkkähommiksi meni ja joutu vanhojen iskarien alapäät tuhoamaan kokonaan Noh uusien pulttien kanssa takatolpatkin meni mukavasti paikalleen
Alustaan olisi vielä tarkoitus päivittää jdm-mallin kallistuksen vakaajat. Etuvakaaja ei vissiin kaikkien pakosarjojen kanssa mahdu olemaan oikein. Pitää ottaa huomioon se myös pakosarjaa ostaessa
Ohjaukseen tuli kuitenkin alustan vaihdon yhteydessä haettua tarkkuutta ja vakautta, myös korkeus saatiin omaan makuun paremmaksi. Kaarien pokkauksiin ei tarvinnut tällä rengastuksella vielä tehdä mankelointia, asiaan on tulossa jossain vaiheessa muutos, kun laitan järkevämmän kokoiset renkaat alle
Aurauskulmien säätö tuli tottakai tarpeeseen
Löysin vanhan järkkärin kaapista ja piti käydä pari kuvaa räpsimässä nykykunnosta
Akku tuli myös hiljattain siirrettyä takakonttiin tulevan ilmanoton tieltä pois. Vedin 50mm2 kaapelin ja melko helposti sain sen menemään sisustan muovien alla. Biltemasta hain akkukotelon ja sen kiinnitin kontin pohjaan. Sulakkeeksi 200A, luulisi riittävän.
Akkukotelon telinettä joudun ehkä tukevoittamaan vielä. Tällä hetkellä parista latanpätkästä ja kolmesta kohtaa kiinitetty teline ei ole ehkä paras mahdolinen tukevuutensa osalta.
Kirjottelen taas kun jotain järkevää saadaan aikaan
-saku-
Asentamishommat meni kivuttomasti lukuunottamatta takaiskarin alapäitä. Läpipultit olivat perinteisesti hirttäneet kiinni puslan sisälle, ei auttanut lämmittäminen punahehkuun asti eikä pulttipyssyllä rytkyttäminenkään, joten rälläkkähommiksi meni ja joutu vanhojen iskarien alapäät tuhoamaan kokonaan Noh uusien pulttien kanssa takatolpatkin meni mukavasti paikalleen
Alustaan olisi vielä tarkoitus päivittää jdm-mallin kallistuksen vakaajat. Etuvakaaja ei vissiin kaikkien pakosarjojen kanssa mahdu olemaan oikein. Pitää ottaa huomioon se myös pakosarjaa ostaessa
Ohjaukseen tuli kuitenkin alustan vaihdon yhteydessä haettua tarkkuutta ja vakautta, myös korkeus saatiin omaan makuun paremmaksi. Kaarien pokkauksiin ei tarvinnut tällä rengastuksella vielä tehdä mankelointia, asiaan on tulossa jossain vaiheessa muutos, kun laitan järkevämmän kokoiset renkaat alle
Aurauskulmien säätö tuli tottakai tarpeeseen
Löysin vanhan järkkärin kaapista ja piti käydä pari kuvaa räpsimässä nykykunnosta
Akku tuli myös hiljattain siirrettyä takakonttiin tulevan ilmanoton tieltä pois. Vedin 50mm2 kaapelin ja melko helposti sain sen menemään sisustan muovien alla. Biltemasta hain akkukotelon ja sen kiinnitin kontin pohjaan. Sulakkeeksi 200A, luulisi riittävän.
Akkukotelon telinettä joudun ehkä tukevoittamaan vielä. Tällä hetkellä parista latanpätkästä ja kolmesta kohtaa kiinitetty teline ei ole ehkä paras mahdolinen tukevuutensa osalta.
Kirjottelen taas kun jotain järkevää saadaan aikaan
-saku-
Re: EP3 Type-R
Hyvän näkönen ärrä..
Jos oikein muistan niin dc-sportsin pakosarja (4-2-1) mahtuu euromallin vakaajan kanssa ainakin..
Jdm-vakaajassa on siis erona vaan putken kulku aukko/kolo ja passaa näin ollen kaikkien valmiiden sarjojen kanssa...mittatilaus pakosarjoista en sano mitään kun ei oo mitään käryä...
Jos oikein muistan niin dc-sportsin pakosarja (4-2-1) mahtuu euromallin vakaajan kanssa ainakin..
Jdm-vakaajassa on siis erona vaan putken kulku aukko/kolo ja passaa näin ollen kaikkien valmiiden sarjojen kanssa...mittatilaus pakosarjoista en sano mitään kun ei oo mitään käryä...
Re: EP3 Type-R
Kyllä 200A luulis riittävän mutta näissä asioissa ei haeta riittävyyttä vaan sitä että sulake varmasti palaa kun johto menee oikosulkuun. En muista miten itse laskin omasta autosta kun akku oli takakontissa, mutta 100A sulaketta käytin kesän ilman ongelmia ihan vain oman selustani turvaamiseksi. Jos johto menee oikosulkuun esim jostain konetilasta ja tuot sähkön pitkällä piuhalla voi olla että sulake ei edes pala ja autonsähköt on varmaan aika kaput sen jälkeen.
Edit. Onhan sulake kytketty heti akun + navan perään? Ei auta jos sulake on konehuoneessa ja menee oikosulkuun ennen sulaketta.
R #26284
IG: esevaan
IG: esevaan
Re: EP3 Type-R
Joo sulake on heti plusnavan jälkeen... Ja tuo kaapeli on kanssa vedetty kaapelispiraaliin ihan sen kaapelin kuoren puhkihinkkaantumisen ehkäisemiseks. Ei kovin herkullinen tilanne jos maihin ottaa eikä sulake jostain syystä ehtis palamaan ajoissa...ese wrote: ↑31. May 2017 21:10Kyllä 200A luulis riittävän mutta näissä asioissa ei haeta riittävyyttä vaan sitä että sulake varmasti palaa kun johto menee oikosulkuun. En muista miten itse laskin omasta autosta kun akku oli takakontissa, mutta 100A sulaketta käytin kesän ilman ongelmia ihan vain oman selustani turvaamiseksi. Jos johto menee oikosulkuun esim jostain konetilasta ja tuot sähkön pitkällä piuhalla voi olla että sulake ei edes pala ja autonsähköt on varmaan aika kaput sen jälkeen.
Edit. Onhan sulake kytketty heti akun + navan perään? Ei auta jos sulake on konehuoneessa ja menee oikosulkuun ennen sulaketta.
Re: EP3 Type-R
Mitään hienoa ei viikonloppuna todellakaan käynyt autolle. Sunnuntaina aamun tunteina jo auringon nousun aikaan ajelin satasen vauhtia isolla tiellä ja peura yllätti todenteolla. Kova pamaus kuului ja näin peuran konepellin päällä, josta se kaaressa lensi metsään. Autosta menee kaikki keulan peltiosat vaihtoon ja puskuri+oikea umpio. Toivotaan ettei mene lunastukseen
Re: EP3 Type-R
Huutaa keulakonversiota nyt, jos jotain positiivista yrittää asiasta etsiä.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: EP3 Type-R
Melkosen lunastuskelpoiselta ainakin näyttää, mutta toivotaan nyt parasta
Life's too short to drive boring cars.
Mazda 6 MPS
IG: juhoq_
Mazda 6 MPS
IG: juhoq_
Re: EP3 Type-R
Ois menny lunariin, mutta otin mielummin kertakorvauksena, niin 2100€ tulee vakuutusyhtiöltä sillä summalla laittaa ton helposti kuntoon kun on tuttuja maalareita. Faceliftin puskuri tähän näillänäkymin hommataan jos ei ihan ilmasiks löydy prefacen puskuria. Ei tuosta onneks vääntyny pintapeltien lisäks kun umpion kiinnike, joka on kahdella pultilla kiinni. Uuden hinta tais olla 10€ luokkaa.
Re: EP3 Type-R
Peurakolarin jäjet lähes täysin korjattu... Kävin hakemassa faceliftin puskurin marmorilta. Toi kyllä kummasti lisää ilmettä ulkonäköön konepellissä on vielä pieni lommo muistona, mutta sekin menee heti vaihtoon, kun civicci on teknisesti mieluinen. Lokarin ja ajovaloumpion löysin onneksi käytettynä pienen ajomatkan päästä.
Oheessa tuli vaihdettua myös jo jonkin aikaa hyllysä pölyyntynyt RRC imusarja ja briteistä saapunut 4-2-1 peltisarja. Hieman joutui lukkopellistä ottamaan siivua pois, että sain mahtumaan tuon imarin ja yksi reikä piti tulpata, muuten täysin bolt on
Jonkinlainen ero orkkis pakosarjaan verrattuna. Istuvuus on kyllä hyvää luokkaa tuossa. Meni kivuttomasti paikalleen eikä ota kiinni edes tuohon euromallin vakaajaan. Katalysaattoria ei siis enää ole ja sen kyllä huomaa entisestään kasvaneista äänistä
Osien paikalleen laiton jälkeen alkoi vaihdelootan alueelta kuulumaan siritystä ja kaikki oireet viittasivat kytkinakselin laakerin väljyyteen... Noh siinä hetken pohtimisen jälkeen löytyikin sitten käytettynä JDM ep3:sen lukollinen vaiheloota. Lukkolootasta jo pitkään haaveilleena oli hyvä tilaisuus päivittää se
Saman viikon perjantaina siis Lahdesta lähdin hakemaan sen ja viikon viiveellä laitoin paikalleen uuden kytkimen kera.
Työ ei ollutkaan niin paha apurungon tiputtamisen kanssa mitä aattelin. Suhteellisen nopeasti koko homma eteni, varsinkin kasausvaihe. Koeajolenkillä tuli sitten hieman vastoinkäymisiä. 3. vaihe ei mennyt ollenkaan päälle. Ajattelin että vaihteensiirtovaijerit säädetty väärin, mutta tarkastelun jälkeen vika paikallistui laatikon sisälle. Seurasi jäätävä hetkellinen motivaation romahdus. No siitä selvittiin.
Viikon verran ajelin ilman kolmatta vaihdetta ja eilen 23.7 vein auton Lappeenrantaan, jossa samalla tehdään uudelle kpro4 eculle säädöt ja laatikon sisäinen vika korjataan. Todennäköisesti vaihteensiirtäjän haarukka vääntynyt aavistuksen, eikä sen takia pysty laittamaan kolmatta sisään...
Päivittelen taas kunhan saan auton takaisin Andreilta. Innolla ootan kyllä tuloksia ja ekaa testilenkkiä, eroa vakioon verrattuna kun yöllä ja päivällä
-saku-
Oheessa tuli vaihdettua myös jo jonkin aikaa hyllysä pölyyntynyt RRC imusarja ja briteistä saapunut 4-2-1 peltisarja. Hieman joutui lukkopellistä ottamaan siivua pois, että sain mahtumaan tuon imarin ja yksi reikä piti tulpata, muuten täysin bolt on
Jonkinlainen ero orkkis pakosarjaan verrattuna. Istuvuus on kyllä hyvää luokkaa tuossa. Meni kivuttomasti paikalleen eikä ota kiinni edes tuohon euromallin vakaajaan. Katalysaattoria ei siis enää ole ja sen kyllä huomaa entisestään kasvaneista äänistä
Osien paikalleen laiton jälkeen alkoi vaihdelootan alueelta kuulumaan siritystä ja kaikki oireet viittasivat kytkinakselin laakerin väljyyteen... Noh siinä hetken pohtimisen jälkeen löytyikin sitten käytettynä JDM ep3:sen lukollinen vaiheloota. Lukkolootasta jo pitkään haaveilleena oli hyvä tilaisuus päivittää se
Saman viikon perjantaina siis Lahdesta lähdin hakemaan sen ja viikon viiveellä laitoin paikalleen uuden kytkimen kera.
Työ ei ollutkaan niin paha apurungon tiputtamisen kanssa mitä aattelin. Suhteellisen nopeasti koko homma eteni, varsinkin kasausvaihe. Koeajolenkillä tuli sitten hieman vastoinkäymisiä. 3. vaihe ei mennyt ollenkaan päälle. Ajattelin että vaihteensiirtovaijerit säädetty väärin, mutta tarkastelun jälkeen vika paikallistui laatikon sisälle. Seurasi jäätävä hetkellinen motivaation romahdus. No siitä selvittiin.
Viikon verran ajelin ilman kolmatta vaihdetta ja eilen 23.7 vein auton Lappeenrantaan, jossa samalla tehdään uudelle kpro4 eculle säädöt ja laatikon sisäinen vika korjataan. Todennäköisesti vaihteensiirtäjän haarukka vääntynyt aavistuksen, eikä sen takia pysty laittamaan kolmatta sisään...
Päivittelen taas kunhan saan auton takaisin Andreilta. Innolla ootan kyllä tuloksia ja ekaa testilenkkiä, eroa vakioon verrattuna kun yöllä ja päivällä
-saku-
Re: EP3 Type-R
Morjesta!
Hondan sain takasin reilu viikko sitten. Samalla vaihdatin nokkaketjun, kun vanhassa, reilu 200tkm ajetussa ketjussa alkoi venymää näkymään. Kummasteltiin ettei vikavaloa sen takia ollut vielä sytytellyt, nimittäin alamerkki oli ottanut jo sentin verran etumatkaa
Venttiilinvälyksetkin pistettiin myös kohdilleen. Oli liikaa välystä kertynyt niihinkin.
Jdm laatikosta hyödynnettiin siis perävälitys ja lukko, jotka pistettiin vakiolaatikkoon. Loput osat menivätkin sitten varaosiksi. Laatikko oli siis kasattu väärin. Synkron pidätinrengas oli jotenkin pois sijoiltaan ja aiheutti siten 3. vaihteen puutteen. Samalla kytkentäholkki, synkro ja 3. ratas ottivat itseensä. Nyt kuitenkin civicci teknisesti täysin tikissä kaikki vaihteet menee tosi nätisti sisään ja kone toimii hienosti.
Samalla keikalla tehtiin myös penkitys ja säätö. Tehoa/vääntöä irtosi kampiakselilta 237.8hv@7986rpm/227.8Nm@6077rpm
Imuilmat huitelivat turhan korkealla. Reippaasti 30 asteen paremmalla puolen. Seuraava homma onkin putsarin kunnollinen eristys ja kotelointi. Saa helposti tiputettua kymmenelläkin asteella imulämpöjä ja sitä kautta otettua vielä hieman lisää tehoa irti näillä palikoilla.
Koneen luonne muuttui kuitenkin aivan täysin ja parempaan suuntaan! Vetää hienosti viidestä tonnista vajaaseen yhdeksään tonniin.
Seuraava isompi muokkauksen kohde tulee olemaan putkisto. Hieman kulahtanut skunkki saa väistyä uuden tieltä, tai sille näytetään rälläkkää isosti. Vaimentajat helisevät ikävästi eikä tunnu enää vaimentavan yhtään. Molemmat pöntöt menisivät siis vaihtoon. Toki nyt olis myös hyvä sauma päivittää siihen 3:n tuuman putkeen, jää nähtäväksi.
-saku-
Hondan sain takasin reilu viikko sitten. Samalla vaihdatin nokkaketjun, kun vanhassa, reilu 200tkm ajetussa ketjussa alkoi venymää näkymään. Kummasteltiin ettei vikavaloa sen takia ollut vielä sytytellyt, nimittäin alamerkki oli ottanut jo sentin verran etumatkaa
Venttiilinvälyksetkin pistettiin myös kohdilleen. Oli liikaa välystä kertynyt niihinkin.
Jdm laatikosta hyödynnettiin siis perävälitys ja lukko, jotka pistettiin vakiolaatikkoon. Loput osat menivätkin sitten varaosiksi. Laatikko oli siis kasattu väärin. Synkron pidätinrengas oli jotenkin pois sijoiltaan ja aiheutti siten 3. vaihteen puutteen. Samalla kytkentäholkki, synkro ja 3. ratas ottivat itseensä. Nyt kuitenkin civicci teknisesti täysin tikissä kaikki vaihteet menee tosi nätisti sisään ja kone toimii hienosti.
Samalla keikalla tehtiin myös penkitys ja säätö. Tehoa/vääntöä irtosi kampiakselilta 237.8hv@7986rpm/227.8Nm@6077rpm
Imuilmat huitelivat turhan korkealla. Reippaasti 30 asteen paremmalla puolen. Seuraava homma onkin putsarin kunnollinen eristys ja kotelointi. Saa helposti tiputettua kymmenelläkin asteella imulämpöjä ja sitä kautta otettua vielä hieman lisää tehoa irti näillä palikoilla.
Koneen luonne muuttui kuitenkin aivan täysin ja parempaan suuntaan! Vetää hienosti viidestä tonnista vajaaseen yhdeksään tonniin.
Seuraava isompi muokkauksen kohde tulee olemaan putkisto. Hieman kulahtanut skunkki saa väistyä uuden tieltä, tai sille näytetään rälläkkää isosti. Vaimentajat helisevät ikävästi eikä tunnu enää vaimentavan yhtään. Molemmat pöntöt menisivät siis vaihtoon. Toki nyt olis myös hyvä sauma päivittää siihen 3:n tuuman putkeen, jää nähtäväksi.
-saku-
Re: EP3 Type-R
Tämä tulikin spotattua tallissa työnalla kun olin kyläilemässä. Ikävä takaisku tuollainen mutta hyvä homma että sai olemassa olevista osista kasattua toimivan vaihteiston missä kaikki oleellinen.-saku- wrote: ↑13. Aug 2017 22:11Jdm laatikosta hyödynnettiin siis perävälitys ja lukko, jotka pistettiin vakiolaatikkoon. Loput osat menivätkin sitten varaosiksi. Laatikko oli siis kasattu väärin. Synkron pidätinrengas oli jotenkin pois sijoiltaan ja aiheutti siten 3. vaihteen puutteen. Samalla kytkentäholkki, synkro ja 3. ratas ottivat itseensä. Nyt kuitenkin civicci teknisesti täysin tikissä kaikki vaihteet menee tosi nätisti sisään ja kone toimii hienosti.
Suosittelen päivittämään siihen 3":seen, ilman välivaiheita. Joko jokin valmissetti, esim. MegaPower RR tms. , tai jos hiljaisemman haluaa niin kustomputki mahdollisimman isoilla vaimentajilla.-saku- wrote: ↑13. Aug 2017 22:11Seuraava isompi muokkauksen kohde tulee olemaan putkisto. Hieman kulahtanut skunkki saa väistyä uuden tieltä, tai sille näytetään rälläkkää isosti. Vaimentajat helisevät ikävästi eikä tunnu enää vaimentavan yhtään. Molemmat pöntöt menisivät siis vaihtoon. Toki nyt olis myös hyvä sauma päivittää siihen 3:n tuuman putkeen, jää nähtäväksi.
Ei sillä välttämättä piikkilukemat hirveästi enää kasva, mutta keskialue näissä yleensä tykkää avarasta putkesta. Ja niitähän sitä eniten käytetään.
Re: EP3 Type-R
Joo... Varmaankin loppukesän ajelen vielä tolla putkistolla, mikä nyt paikallaan onkin. Tuleva talvi hyvää aikaa miettiä että mitä sinne alle keksii.
Kaikista takaiskuista ei kuitenkaan ihan vielä selvitty. Viime sunnuntaina kytkinlevy päättikin räjähtää osiin. Kesken kiihdytyksen, jonkun verran ennen rajotinta kuului pieni kilaus laatikon seudulta ja vaihteet ei mennytkään enään auton käydessä silmään... Noh, auto sammuksiin, startilla käyntiin ja loput vaihteet ilman kytkintä päälle ja auto parkkiin onneksi kaverin työpaikalta löytyi vapaata tilaa heti seuraavaksi päiväksi jossa laatikko otettiin jälleen kerran alas.
Kytkin näytti tältä. Todennäkösesti valmistusvirhe, kun kesken vedon päätti räjähtää, mene ja tiedä...
No nyt on tilalla uusi kytkin, jonka pitäis kestää vähän paremmin. Toivotaan että auto pysyis nyt läjässä vihdoin
-saku-
Kaikista takaiskuista ei kuitenkaan ihan vielä selvitty. Viime sunnuntaina kytkinlevy päättikin räjähtää osiin. Kesken kiihdytyksen, jonkun verran ennen rajotinta kuului pieni kilaus laatikon seudulta ja vaihteet ei mennytkään enään auton käydessä silmään... Noh, auto sammuksiin, startilla käyntiin ja loput vaihteet ilman kytkintä päälle ja auto parkkiin onneksi kaverin työpaikalta löytyi vapaata tilaa heti seuraavaksi päiväksi jossa laatikko otettiin jälleen kerran alas.
Kytkin näytti tältä. Todennäkösesti valmistusvirhe, kun kesken vedon päätti räjähtää, mene ja tiedä...
No nyt on tilalla uusi kytkin, jonka pitäis kestää vähän paremmin. Toivotaan että auto pysyis nyt läjässä vihdoin
-saku-
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 37 guests