EP3 Type-R
EP3 Type-R
Moi! Viimeinkin sain aikaseksi liittyä tämän foorumin jäseneksi, muutaman vuoden sivusta seuraamisen jälkeen
Eli viime keväänä valtavan autokuumeen ansiosta selasin nettiautoa, hakusessa oli joku auto, mikä ei olisi niin yleinen. Muutaman tonnin budjetilla semmoista on melko hankala löytää ja olin päätymässäkin saab 9-3:seen tai s40 t4 volvoon, vaikka japanilaiset autot ovat etusijalla aina ja tulevat olemaankin
Silmään kuitenkin puoliksi vahingossa osui vm. 94 coupe Accord, josta soitin heti ja seuraavana aamuna olin auton onnellinen omistaja mittariin oli ostohetkellä kertynyt 254tkm, nyt mittarissa 268tkm, eli 14tkm ilman isompia ongelmia on ajettu. Käyttiksen virassa auto minulla on, mutta jonkin verran on matkan varrella tullut laiteltua ja kunnostettua parempaan suuntaan : )
Ostoiltana napattu kuva kaverin Ke70 Corollan kanssa
Puolen vuoden verran olen Hondaa "rakennellut" melko pienellä budjetilla opiskelujen takia... paljon on vielä tulossa muutoksia ja jonkin verran niitä on jo tehty. Ajattelin nyt kuitenkin jakaa muille ideani ja toteutukseni tässä muodossa Tänne tulen päivittämään muutaman kerran viikossa kuvien ja tekstin muodossa
-saku-
Eli viime keväänä valtavan autokuumeen ansiosta selasin nettiautoa, hakusessa oli joku auto, mikä ei olisi niin yleinen. Muutaman tonnin budjetilla semmoista on melko hankala löytää ja olin päätymässäkin saab 9-3:seen tai s40 t4 volvoon, vaikka japanilaiset autot ovat etusijalla aina ja tulevat olemaankin
Silmään kuitenkin puoliksi vahingossa osui vm. 94 coupe Accord, josta soitin heti ja seuraavana aamuna olin auton onnellinen omistaja mittariin oli ostohetkellä kertynyt 254tkm, nyt mittarissa 268tkm, eli 14tkm ilman isompia ongelmia on ajettu. Käyttiksen virassa auto minulla on, mutta jonkin verran on matkan varrella tullut laiteltua ja kunnostettua parempaan suuntaan : )
Ostoiltana napattu kuva kaverin Ke70 Corollan kanssa
Puolen vuoden verran olen Hondaa "rakennellut" melko pienellä budjetilla opiskelujen takia... paljon on vielä tulossa muutoksia ja jonkin verran niitä on jo tehty. Ajattelin nyt kuitenkin jakaa muille ideani ja toteutukseni tässä muodossa Tänne tulen päivittämään muutaman kerran viikossa kuvien ja tekstin muodossa
-saku-
Last edited by -saku- on 12. May 2017 19:40, edited 2 times in total.
Re: Sakun "projektikäyttis" cd7 coupe -94
Hyvin äkkiä nää pienen "projektoinnin" kohteena olevat "käyttöautot" lipuu sinne projektiautojen osioon. Varo vaan
Sun kanssahan me taidettiin sitä pakosarjaa ulkoiluttaa ympäri valtakuntaa kun ei sopinu niinku piti? Saitkos sä hommattua korvaavaa tuotetta tilalle?
Sun kanssahan me taidettiin sitä pakosarjaa ulkoiluttaa ympäri valtakuntaa kun ei sopinu niinku piti? Saitkos sä hommattua korvaavaa tuotetta tilalle?
1990 Honda Accord CB3 H23
1993 Honda Accord Aerodeck CB8
1993 Honda Accord Aerodeck CB8
Re: Sakun "projektikäyttis" CD7 coupe -94
Joo tää on just se mistä se pakosarja murtui... vielä en ole ehtinyt uutta hommaamaan, korityöt ajattelin ensin tehdä, koska ajoa toi pieni murtuma pakosarjassa ei tunnu haittaavan, umpeutuu nimittäin tiiviiksi koneen lämmetessä ja ei vuoda sillon Tässä kuussa kuitenkin laitan peltisarjan tilaukseen.
Armeijaan lähtö on tammikuun 4. päivä... honda menee seisontaan ja voin keskittyä sitten lomilla pelkkään auton rakenteluun. Pakoputkisto menee kokonaan uusiksi ennen ensi kesää.
Armeijaan lähtö on tammikuun 4. päivä... honda menee seisontaan ja voin keskittyä sitten lomilla pelkkään auton rakenteluun. Pakoputkisto menee kokonaan uusiksi ennen ensi kesää.
Re: Sakun "projektikäyttis" CD7 coupe -94
1kk verran auto oli ollut mulla kunnes aloin miettimään keulan ilmettä uusiksi. Maskin ja merkin maalasin ensimmäisenä tuosta mustaksi ja poistin sen järkyttävän näköisen kilven alusen ajovaloihin laitoin hetken mielijohteesta tummennuskalvot, mikä omasta mielestä oli virhe:D tuli jotenkin tunkkainen ilme keulalle niillä kalvoilla...
Päätin sitten poistaa kalvot ja tein tummaoptiikkaumpiot
Siedettävemmän näköinen noilla tummaoptiikoilla... vielä kun jostain löytyis kirkkaat kuvut noihin niin ois bueno
Päätin sitten poistaa kalvot ja tein tummaoptiikkaumpiot
Siedettävemmän näköinen noilla tummaoptiikoilla... vielä kun jostain löytyis kirkkaat kuvut noihin niin ois bueno
Re: Sakun "projektikäyttis" CD7 coupe -94
Joo vois tänne taas kirjotella.... paljon tuli kesällä ajettua ihan ajamisen ilosta kun auto toimi niin kuin piti siinä oheessa tuli jotain pientä aina näprättyä takakontista otin ylimääräiset merkinnät pois ja takavaloumpiot saivat kalvolla vähän uutta ilmettä!
Jarrusatulat saivat myös uuden värin, kyllä muuten pysähtyy paremmin, eivaan
Autossa valmiiksi alla olleet Alession vanteet olivat pahasti hilseilleet ja niihin oli pinttynyt jarrupölyä yms. kiinni, niin päätin antaa niille vielä vähän lisää aikaa maalaamalla ne ensi kesäksi on suunnitteilla jotain uutta vannetta tilalle, ei nuo oikeen miltään näytä
Paljon pientä siistimistä ja maaleilla läträämistä tuli tehtyä seuraavaks oli vuorossa konehuone... alkutilanne näytti suhteellisen karulta.
Lopputulokseen olen kuitenkin enemmän kuin tyytyväinen, konehuoneen ilme muuttui vähän parempaan suuntaan peltipakosarja on tällä hetkellä jossain päin maailmaa tulossa, sekin tuo sitten vähän lisää hohtoa
Tällä hetkellä auto on talvisäilössä hallissa. Armeijaan lähtö edessäpäin, lomilla aion pikkuhiljaa laitella Hondaa ensi kesäksi hyvään kuntoon sisusta on nyt lähestulkoon kokonaan purettu kojelautaa ja rattia lukuunottamatta.
Todella hirveässä kunnossa oleva sisustan verhoilu saa uuden värin niskaansa seuraavaksi. Tarkoituksena on myös parantaa äänieristystä rengasmelun vaimentamiseksi.
Paljon on vielä mielessä asioita mitä teen autolle, mutta niistä infoan myöhemmin
-saku-
Jarrusatulat saivat myös uuden värin, kyllä muuten pysähtyy paremmin, eivaan
Autossa valmiiksi alla olleet Alession vanteet olivat pahasti hilseilleet ja niihin oli pinttynyt jarrupölyä yms. kiinni, niin päätin antaa niille vielä vähän lisää aikaa maalaamalla ne ensi kesäksi on suunnitteilla jotain uutta vannetta tilalle, ei nuo oikeen miltään näytä
Paljon pientä siistimistä ja maaleilla läträämistä tuli tehtyä seuraavaks oli vuorossa konehuone... alkutilanne näytti suhteellisen karulta.
Lopputulokseen olen kuitenkin enemmän kuin tyytyväinen, konehuoneen ilme muuttui vähän parempaan suuntaan peltipakosarja on tällä hetkellä jossain päin maailmaa tulossa, sekin tuo sitten vähän lisää hohtoa
Tällä hetkellä auto on talvisäilössä hallissa. Armeijaan lähtö edessäpäin, lomilla aion pikkuhiljaa laitella Hondaa ensi kesäksi hyvään kuntoon sisusta on nyt lähestulkoon kokonaan purettu kojelautaa ja rattia lukuunottamatta.
Todella hirveässä kunnossa oleva sisustan verhoilu saa uuden värin niskaansa seuraavaksi. Tarkoituksena on myös parantaa äänieristystä rengasmelun vaimentamiseksi.
Paljon on vielä mielessä asioita mitä teen autolle, mutta niistä infoan myöhemmin
-saku-
Re: Sakun "projektikäyttis" CD7 coupe -94
Tuo matto kannattaa sitten pestä ennen kuin maalaat, niinkuin oli whats appissa puhetta Ite oon noita pessy painepesurilla ja mäntysuovalla. Aika pain in the ass kuivattaa mutta tuntus äkkiseltään että väri pysyy paremmin puhtaassa materiaalissa. Suosittelen jos vaan on paikka missä tehä
Pointsit tuosta että revit nuo karseet kalvot pois noista valoista Enemmän Passat-miesten juttuja IMO. Ei näytä hyvältä Accordin keulalla... Ei tuo samanlaista "syvyyttä" tohon keulan ilmeeseen toisin kuin black house-umpiot
Pointsit tuosta että revit nuo karseet kalvot pois noista valoista Enemmän Passat-miesten juttuja IMO. Ei näytä hyvältä Accordin keulalla... Ei tuo samanlaista "syvyyttä" tohon keulan ilmeeseen toisin kuin black house-umpiot
1990 Honda Accord CB3 H23
1993 Honda Accord Aerodeck CB8
1993 Honda Accord Aerodeck CB8
Re: Sakun "projektikäyttis" CD7 coupe -94
Joo eilen illalla sitä tossa pesinkin... kävi mielessä myös kattoverhoilun maalaus, vinyylimaalilla se varmaan kannattaa vetäistä kun ei ole semmonen perinteinen kangasverhoilu.
Re: Sakun "projektikäyttis" CD7 coupe -94
Noniin, vois taas pitkästä aikaa tänne kirjotella! Armeijan takia rakentelu on vähän hitaan puoleista, ja vielä vähemmän ehtii kirjotella... No kesällä kun kotiudun niin alkaa taas hommat kulkemaan eri tahtia Jotain pientä on kuitenkin saatu aikaan, vanhan murtuneen valurautapakosarjan tilalle en edes viitsinyt ostaa alkuperäistä, vaan hommasin suoraan 4-2-1 peltisarjan. Tuskin on eroa suorituskyvyssä, mutta äänet muuttui mukavan mataliksi alakierroksilla ja yläkierroksilla taas mukavan kireiksi
Sisustaan on sen verran muutosta tullut, että lattiamatto saatiin värjättyä mustaksi. Tosi iso muutos kun vertaa siihen alkuperäiseen harmaaseen johon oli läikytelty ties mitä !
Sisustaan on sen verran muutosta tullut, että lattiamatto saatiin värjättyä mustaksi. Tosi iso muutos kun vertaa siihen alkuperäiseen harmaaseen johon oli läikytelty ties mitä !
CD7 coupe -94 ja EP3 type-R -02
Noniin, salasana armeijan aikana tänne oli unohtunut ja myös se sähköpostiosoite, jolla olin käyttäjän tehnyt niin uutta en saanut mutta nyt tänään, 5.2.2017 se muistuikin mieleeni ja on aika taas kertoa mitä autolle on tehty ajan kuluessa
Hommasin myös viralliseksi käyttikseksi ep3 type ärrän noin kaksi kuukautta sitten
Mutta, kesän aikana coupeen ostin paljon perusosia jotka olivat vaihtokunnossa. mm pakoputkisto, uudet renkaat, kytkinpaketti, palat & levyt joka nurkkaan, takapäähän kourallinen puslia yms... Niiden lisäksi ulkonäkö muuttunut hieman. Alle on tullut japanracing jr3 valkoisella värillä, hieman race-lookkia hain niillä ;D Sitten jotain pieniä ulkonäköparannuksia; kromilistat dipattiin mustalla ja ikkunat saivat 35% kalvotuksen
Mutta parhain sijoitus oli ehdottomasti bc racing br alustasarja, joka on jokaisen euron arvoinen
Vakioratti tuntui alusta asti liian kapeakehäisletä, pitkään katselin erityylisiä ratteja, mutta päädyin nardin 90mm syvään nahkaratiin, joka tuntuu paljon paremmalta käsiin.
Tällä hetkellä auto on talvisäilössä parkkihallissa pölyn peitossa
Ensi kesäksi on suunnitteilla jotain uutta tyyliä tuohon mutta varmaksi en osaa sanoa vielä mitään. Tekniikanvaihto H-sarjalaiseen vtec koneeseen käynyt sillointällöin mielessä, mutta toi käyttis type r vie niitä varoja kun sen kulkupuolta alan päivittämään.
Tosiaan noin 2kk sitten kävin hakemassa pitkäaikaisen haaveeni, eli ep3 type ärrän. Alunperin oli tarkoitus hommata facelift-mallinen ep3, mutta löytyi kuitenkin täysin räpeltämätön ja vähän ajettu (180tkm) 02 vm prefacelift edulliseen hintaan. Pakkohan se oli sitten hakea kovassa autokuumeessa tyytyväinen olen kuitenkin ollut Type ärrään on 2017 vuonna tavoitteena saada 230 hv, eli perus putki- ja ilmanottoviritykset ja hondata moottorinohjaus yms.
Pohjavärissähän se on, mutta eiköhän saiitäkin saa kivan näköisen tyylikkäillä vanteilla ja pienillä yksityiskohdilla
Palailen kirjoittamaan kuvien kera, kun jommalle kummalle autolle tapahtuu jotain päivitystä
-saku-
Hommasin myös viralliseksi käyttikseksi ep3 type ärrän noin kaksi kuukautta sitten
Mutta, kesän aikana coupeen ostin paljon perusosia jotka olivat vaihtokunnossa. mm pakoputkisto, uudet renkaat, kytkinpaketti, palat & levyt joka nurkkaan, takapäähän kourallinen puslia yms... Niiden lisäksi ulkonäkö muuttunut hieman. Alle on tullut japanracing jr3 valkoisella värillä, hieman race-lookkia hain niillä ;D Sitten jotain pieniä ulkonäköparannuksia; kromilistat dipattiin mustalla ja ikkunat saivat 35% kalvotuksen
Mutta parhain sijoitus oli ehdottomasti bc racing br alustasarja, joka on jokaisen euron arvoinen
Vakioratti tuntui alusta asti liian kapeakehäisletä, pitkään katselin erityylisiä ratteja, mutta päädyin nardin 90mm syvään nahkaratiin, joka tuntuu paljon paremmalta käsiin.
Tällä hetkellä auto on talvisäilössä parkkihallissa pölyn peitossa
Ensi kesäksi on suunnitteilla jotain uutta tyyliä tuohon mutta varmaksi en osaa sanoa vielä mitään. Tekniikanvaihto H-sarjalaiseen vtec koneeseen käynyt sillointällöin mielessä, mutta toi käyttis type r vie niitä varoja kun sen kulkupuolta alan päivittämään.
Tosiaan noin 2kk sitten kävin hakemassa pitkäaikaisen haaveeni, eli ep3 type ärrän. Alunperin oli tarkoitus hommata facelift-mallinen ep3, mutta löytyi kuitenkin täysin räpeltämätön ja vähän ajettu (180tkm) 02 vm prefacelift edulliseen hintaan. Pakkohan se oli sitten hakea kovassa autokuumeessa tyytyväinen olen kuitenkin ollut Type ärrään on 2017 vuonna tavoitteena saada 230 hv, eli perus putki- ja ilmanottoviritykset ja hondata moottorinohjaus yms.
Pohjavärissähän se on, mutta eiköhän saiitäkin saa kivan näköisen tyylikkäillä vanteilla ja pienillä yksityiskohdilla
Palailen kirjoittamaan kuvien kera, kun jommalle kummalle autolle tapahtuu jotain päivitystä
-saku-
Re: CD 7 coupe ja EP3 type-r
Kevät ja kesä lähestyy niin on motivaatiokin autoja kohtaan noussut entistä paremmalle tasolle. Putkisto on jo tullut hommattua kun käytettynä sellanen edullisesti osui eteen. Eli 70mm Skunk 2 megapower. Tästä on hyvä tää virittely aloittaa, sai niitä VeeTekin ääniä vähän esille Ja jos jollain sattuu nurkissa pyörimään jotain viripalikkaa K-sarjalaiseen koneeseen, niin voipi ottaa yhteyttä
Tuli myös heräteltyä Accordi talviunilta. Nätisti lähti toimimaan puolen vuoden seisotuksen jälkeen lukuunottamatta kytkintä, johon on laatikonpään kampuran stefan kautta päässyt öljyä ja sehän tottakai luistaa. Eli kytkinremppa tiedossa lähiaikoina. Ensimmäisenä kuitenkin suuntasin auton pesuun. Pölyn alta paljastuikin ihan asiallisessa kunnossa oleva maalipinta Ei tietenkään puhelimella otettujen kuvien kautta oikein välity
Vanteet kyllä jäävät turhan sisään. Seuraavana onkin sitten coupeen hankintalistalla spacerit.... Varmaan 20mm tai 25mm riittänee.
Kirjottelen taas kun jotain muutoksia tapahtuu
-saku-
Tuli myös heräteltyä Accordi talviunilta. Nätisti lähti toimimaan puolen vuoden seisotuksen jälkeen lukuunottamatta kytkintä, johon on laatikonpään kampuran stefan kautta päässyt öljyä ja sehän tottakai luistaa. Eli kytkinremppa tiedossa lähiaikoina. Ensimmäisenä kuitenkin suuntasin auton pesuun. Pölyn alta paljastuikin ihan asiallisessa kunnossa oleva maalipinta Ei tietenkään puhelimella otettujen kuvien kautta oikein välity
Vanteet kyllä jäävät turhan sisään. Seuraavana onkin sitten coupeen hankintalistalla spacerit.... Varmaan 20mm tai 25mm riittänee.
Kirjottelen taas kun jotain muutoksia tapahtuu
-saku-
Re: EP3 type-r
Aika paljon on tapahtunut parin kuukauden aikana Aikaa, tilaa ja mielenkiintoa kahdelle autolle ei yksinkertaisesti riittänyt niin päätin cd accordista luopua, joten nyt voin keskittyä Type R:än rakenteluun. Kohensin ulkoasua perus tummennuksilla ja tuuliohjaimilla, toivat kummasti lisää näköä, jääköön ne nyt hetkeksi ainoiksi ulkonäköparannuksiksi vanteiden lisäksi, joten voin keskittyä tekniikan paranteluun.
Vanteetkin menivät vaihtoon ja alle tuli perus kiinantina racingit koossa 17x8.5 et35
Vakio alustalla nuo näyttää vähän keskeneräiseltä, alle on kuitenkin tilattu entuudestaan tuttu ja turvallinen bc-racingin coilisarja, myös siinä toivossa että ajettavuus paranee. Mitään överimatalaa tästä en halua, vaan sellaisen korkeuden mikä on vielä kunnolla ajettavissa jollain kivalla mutkapätkällä
Myös tehopuolelle olen ehtinyt jo keräämään pikkusen palikkaa. Tänään saapui matkahuoltoon Hondatan Kpro4 ja rrc imusarja.
Seuraavaksi täytyy ettiä asiallinen 4-2-1 pakosarja katinkorvausputken kera, sekä joku parempi ilmanotto. Niiden asentelun jälkeen ois tarkoitus suunnata auto penkkiin ja käydä säädättämässä. Tavoitteeksi otan 235hv, pitäis kyllä irrota aika kivuttomasti.
Vanteetkin menivät vaihtoon ja alle tuli perus kiinantina racingit koossa 17x8.5 et35
Vakio alustalla nuo näyttää vähän keskeneräiseltä, alle on kuitenkin tilattu entuudestaan tuttu ja turvallinen bc-racingin coilisarja, myös siinä toivossa että ajettavuus paranee. Mitään överimatalaa tästä en halua, vaan sellaisen korkeuden mikä on vielä kunnolla ajettavissa jollain kivalla mutkapätkällä
Myös tehopuolelle olen ehtinyt jo keräämään pikkusen palikkaa. Tänään saapui matkahuoltoon Hondatan Kpro4 ja rrc imusarja.
Seuraavaksi täytyy ettiä asiallinen 4-2-1 pakosarja katinkorvausputken kera, sekä joku parempi ilmanotto. Niiden asentelun jälkeen ois tarkoitus suunnata auto penkkiin ja käydä säädättämässä. Tavoitteeksi otan 235hv, pitäis kyllä irrota aika kivuttomasti.
Re: EP3 type-r
Loistava imusarja valinta.
Käytännössä kaikki asianmukaiset pakosarjat eliminoi katalysaattorin, joten mitään varsinaisia katinkorvausputkia ei tarvita. Pakosarjan jatkoksi vielä 3" putkisto (jollei jo ole). Imupuolelle RSX cai (=3"), sellaisen diy-vastine tai sitten lyhyempi ilmantotto koteloituna (kuten vaikka esellä). K.o. tehotavoite on saavutettavissa putkivireillä mutta piikkitehojen tuijottamisen sijaan suosittelen varmistamaan että säätäjällä on nokkakulmakarttojen säätö hallussa, koska sillä saadaan kaivettua tuon moottorin todellinen suorituskyky esiin.
Re: EP3 type-r
Joo tuo olikin jo tiedossa että kunnon pakosarja korvaa tuon katin jo itsessään, K-Tunedin tekemää 4-2-1 sarjaa olenkin jo haaveillut ja lähtee tilaukseen kun taloudellinen tilanne sen taas sallii Tuo tämänhetkinen Skunkin putkisto on 2.75". Tiedä sitten minkälainen 3" verrattuna ja ilmanotoksi aattelin sitä Tegiwan hiilikuituboksia joka ottaa ilman siitä tuulilasin alareunasta. Ihan toimivaksi ratkaisuksi vissiin havaittuKaze wrote: ↑13. May 2017 07:41Loistava imusarja valinta.
Käytännössä kaikki asianmukaiset pakosarjat eliminoi katalysaattorin, joten mitään varsinaisia katinkorvausputkia ei tarvita. Pakosarjan jatkoksi vielä 3" putkisto (jollei jo ole). Imupuolelle RSX cai (=3"), sellaisen diy-vastine tai sitten lyhyempi ilmantotto koteloituna (kuten vaikka esellä). K.o. tehotavoite on saavutettavissa putkivireillä mutta piikkitehojen tuijottamisen sijaan suosittelen varmistamaan että säätäjällä on nokkakulmakarttojen säätö hallussa, koska sillä saadaan kaivettua tuon moottorin todellinen suorituskyky esiin.
Re: EP3 type-r
Huomioi että Tegiwan replica GruppeM:stä on suunniteltu RHD EP3 Civicceihin. Vaatii ainakin kytkin- ja jarrunestesäiliön siirron ja ongelmia tulee myös varmaan tuulilasinpyyhkijienkin kanssa. Joskus tuota selvittelin ja joku turkkilainen oli sellasen omaan LHD Civicciin laittanu mut ei ollu sen tarkempia tietoja mitä tehty. Siksi en kyseistä kapistusta aikoinaan ostanut kun olis joutunu jonkun verran modaamaan noita.-saku- wrote: ↑13. May 2017 12:52Joo tuo olikin jo tiedossa että kunnon pakosarja korvaa tuon katin jo itsessään, K-Tunedin tekemää 4-2-1 sarjaa olenkin jo haaveillut ja lähtee tilaukseen kun taloudellinen tilanne sen taas sallii Tuo tämänhetkinen Skunkin putkisto on 2.75". Tiedä sitten minkälainen 3" verrattuna ja ilmanotoksi aattelin sitä Tegiwan hiilikuituboksia joka ottaa ilman siitä tuulilasin alareunasta. Ihan toimivaksi ratkaisuksi vissiin havaittu
Tuo K-Tunedin pakosarja on ainakin omasta mielestä sen verran arvokas et jos tuollanen on budjetti niin kysy tarjousta Zof Motorsportsilta pakosarjasta EP3:seen, mulla on hänen 4-1 sarjansa omassa. Ite yrittäisin tuossa vaiheessa jotain käytettyä sarjaa ettiä. Harmi kun myin oman Jackson Racingin 4-2-1 pakosarjan tuossa talvella, olis tähän ollu passeli
Skunkin megaääni putkisto on varmaan ihan hyvä budjetti kompromissi tähän jos ei halua vielä 3" ränniin panostaa.
R #26284
IG: esevaan
IG: esevaan
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 22 guests