Nyrkkipaja kustoms S14A
Re: Nyrkkipaja kustoms S14A
Niinno, jokainen voi tykönään miettiä kuinka nähtyjä japan racingit on Mut hyvän näköistä touhua! vähän motia omiin pohjahommiin
IG: giantmiro
Re: Nyrkkipaja kustoms S14A
Aivan upeeta työn jälkeä! Kyllä tälläsitä pitää jo oikeasti pitää arvostaa! Keep up the good work ja silleen.
Jos jostain pitää valittaa niin mikäänhän ei mun makuun ole parempaa kuin syvät lippivanteet. Toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä ja joku hullu isästä.
Jos jostain pitää valittaa niin mikäänhän ei mun makuun ole parempaa kuin syvät lippivanteet. Toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä ja joku hullu isästä.
Instagram @juucso
"I like cars that look like they were dropped from fifteen feet"
"I like cars that look like they were dropped from fifteen feet"
Re: Nyrkkipaja kustoms S14A
.. Ja saa niitä concave-vanteitakin ihan "oikeita" ilman että miljoonia tarvitsee maksaa. Ei sillä etteivätkö JR:t varmasti lookkiin passaisi, mutta oletettavasti kaiken muun hyvän keskellä jättävät meidät kiihkomieliset jokseenkin kylmäksi.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Nyrkkipaja kustoms S14A
Joo en voi kieltää etteikö japan racingejä ole joka toisessa vastaan tulevassa autossa, mutta kyseistä mallia säksättimen alla ei ainakaan suomenmaalla ole hirveästi nähtyMiro wrote:Niinno, jokainen voi tykönään miettiä kuinka nähtyjä japan racingit on Mut hyvän näköistä touhua! vähän motia omiin pohjahommiin
Re: Nyrkkipaja kustoms S14A
Kiitostakiitosta Kyllähän ne syvät lippivanteet toimii autossa kuin autossaJuucso wrote:Aivan upeeta työn jälkeä! Kyllä tälläsitä pitää jo oikeasti pitää arvostaa! Keep up the good work ja silleen.
Jos jostain pitää valittaa niin mikäänhän ei mun makuun ole parempaa kuin syvät lippivanteet. Toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä ja joku hullu isästä.
Re: Nyrkkipaja kustoms S14A
Juu varmasti saa oikeitakin concave vanteita ja tinat voi hakea motonetistä mutta peli avattiin tämän auton kanssa näillä vanteilla ja en sitä sano etteikö tulisi vaihtumaan jossain vaiheessaMystic wrote:.. Ja saa niitä concave-vanteitakin ihan "oikeita" ilman että miljoonia tarvitsee maksaa. Ei sillä etteivätkö JR:t varmasti lookkiin passaisi, mutta oletettavasti kaiken muun hyvän keskellä jättävät meidät kiihkomieliset jokseenkin kylmäksi.
Re: Nyrkkipaja kustoms S14A
Säksän rakennus on taas vähän hidastunut kun loma loppui niin ei voi kokopäivää norkoilla tallilla ja töitten jälkeen tallilla oleminen menee lähinnä ihmettelyksi..
Mutta vanteita ja helmoja sovitettu paikoilleen. Helmat on jotku garageshopin ei niin huonosti istuvat
20160723_192526~2 by Tomi Sippula, on Flickr
Postipate kiikutti vähän lisää osia
20160727_173351 by Tomi Sippula, on Flickr
Alapallonivelten kanssa kävi pieni moka kun nopeasti netistä kattelin että p12 primeran alapallojen pitäis mennä suoraan ja niinhän ne menikin nimittäin tukivarsiin. kartio oli siis väärä enkä viitsinyt alkaa palauttelemaan ja tilailemaan merten yli ehkä sopivia, joten mahdollisuus kun on niin sorvasin kartiot sopiviksi. Tästä jotkut tuntui pahoittavan mieltään tuolla facebookin puolella
20160728_092426 by Tomi Sippula, on Flickr
20160728_101836 by Tomi Sippula, on Flickr
Turhat projektit part 2653. tein uudet jarrukilvet taakse kun oli aika happamassa kunnossa
20160728_140816 by Tomi Sippula, on Flickr
Turvakaaret alkaa olemaan myös aika hyvällä mallilla muutaman harjoitus taivutuksen jälkeen. Mielestäni onnistunut ihan hyvin siihen nähden että ekat kaaret mitä taivuttelen
20160729_173418 by Tomi Sippula, on Flickr
20160729_173430 by Tomi Sippula, on Flickr
20160729_173453 by Tomi Sippula, on Flickr
20160729_173435 by Tomi Sippula, on Flickr
20160729_173501 by Tomi Sippula, on Flickr
20160729_173506_HDR by Tomi Sippula, on Flickr
Vielä olis tehtävä ristikko noihin takaiskaritornien tukien väliin, "harness bar" ja muutama racinki reikälevy yhdistämään kaaret koriin.
Vanteille kävin pyöräyttämässä renkaat päälle ja tasapainoitettiin samalla. Eteen tuli 225/40 syron race1+ kun sattui olemaan vannetukulla alennuksessa ja taakse 245/40 käytetyt goodyearit koska kaikkihan tietää mitä niille käy ensimmäisellä koeajolla
Myös etujarrusatulat on kunnostettu mutta niistä sitten enemmän kun on täysin valmiit.
Toivottavasti parinviikon sisään olis apinahäkki valmis niin pääsis vihdoin maalaamaan pohjan, konehuoneen ja óhjaamon niin vois alkaa kasaamaan
Että tälläisiin tunnelmiin tälläkertaa!
Mutta vanteita ja helmoja sovitettu paikoilleen. Helmat on jotku garageshopin ei niin huonosti istuvat
20160723_192526~2 by Tomi Sippula, on Flickr
Postipate kiikutti vähän lisää osia
20160727_173351 by Tomi Sippula, on Flickr
Alapallonivelten kanssa kävi pieni moka kun nopeasti netistä kattelin että p12 primeran alapallojen pitäis mennä suoraan ja niinhän ne menikin nimittäin tukivarsiin. kartio oli siis väärä enkä viitsinyt alkaa palauttelemaan ja tilailemaan merten yli ehkä sopivia, joten mahdollisuus kun on niin sorvasin kartiot sopiviksi. Tästä jotkut tuntui pahoittavan mieltään tuolla facebookin puolella
20160728_092426 by Tomi Sippula, on Flickr
20160728_101836 by Tomi Sippula, on Flickr
Turhat projektit part 2653. tein uudet jarrukilvet taakse kun oli aika happamassa kunnossa
20160728_140816 by Tomi Sippula, on Flickr
Turvakaaret alkaa olemaan myös aika hyvällä mallilla muutaman harjoitus taivutuksen jälkeen. Mielestäni onnistunut ihan hyvin siihen nähden että ekat kaaret mitä taivuttelen
20160729_173418 by Tomi Sippula, on Flickr
20160729_173430 by Tomi Sippula, on Flickr
20160729_173453 by Tomi Sippula, on Flickr
20160729_173435 by Tomi Sippula, on Flickr
20160729_173501 by Tomi Sippula, on Flickr
20160729_173506_HDR by Tomi Sippula, on Flickr
Vielä olis tehtävä ristikko noihin takaiskaritornien tukien väliin, "harness bar" ja muutama racinki reikälevy yhdistämään kaaret koriin.
Vanteille kävin pyöräyttämässä renkaat päälle ja tasapainoitettiin samalla. Eteen tuli 225/40 syron race1+ kun sattui olemaan vannetukulla alennuksessa ja taakse 245/40 käytetyt goodyearit koska kaikkihan tietää mitä niille käy ensimmäisellä koeajolla
Myös etujarrusatulat on kunnostettu mutta niistä sitten enemmän kun on täysin valmiit.
Toivottavasti parinviikon sisään olis apinahäkki valmis niin pääsis vihdoin maalaamaan pohjan, konehuoneen ja óhjaamon niin vois alkaa kasaamaan
Että tälläisiin tunnelmiin tälläkertaa!
Re: Nyrkkipaja kustoms S14A
Tais lähtee leimaruostekorjaukset vähän lapasesta.
Nissan Silvia s14 -93
Re: Nyrkkipaja kustoms S14A
Long time no see vai miten se meni!
Vastoin kaikkien odotuksia tämä projekti on kasassa katsastettuna. Edellisen ja tämän postauksen välillä on tapahtunut kaikenlaista mm. omakotitalon osto+sen remontointia. Auto siis niputettu kk aikana ja siintä video postauksen lopussa jos sattuu näkymään!
Pidemmittä puheitta:
IMG_20170428_165810 by Tomi Sippula, on Flickr
IMG_20170428_165827 by Tomi Sippula, on FlickrIMG_20170428_231807 by Tomi Sippula, on FlickrIMG_20170428_234024 by Tomi Sippula, on FlickrIMG_20170511_113831 by Tomi Sippula, on FlickrIMG_20170511_175318 by Tomi Sippula, on FlickrIMG_20170514_122819 by Tomi Sippula, on FlickrIMG_20170514_135602 by Tomi Sippula, on IMG_20170517_185739 by Tomi Sippula, on IMG_20170518_184055 by Tomi Sippula, on IMG_20170524_170245 by Tomi Sippula, on IMG_20170526_174949 by Tomi Sippula, on IMG_20170526_221159 by Tomi Sippula, on IMG_20170601_182257 by Tomi Sippula, on 2017-5-14-13-48-57 by Tomi Sippula, on Flickr
Loppuun vielä jr11 on myyty ja ostettu oikeaa japanin rautaa tilalle
Sana vapaa. Kyselkää jos kysyttävää ja risut ja ruusut aina tervetulleita
Vastoin kaikkien odotuksia tämä projekti on kasassa katsastettuna. Edellisen ja tämän postauksen välillä on tapahtunut kaikenlaista mm. omakotitalon osto+sen remontointia. Auto siis niputettu kk aikana ja siintä video postauksen lopussa jos sattuu näkymään!
Pidemmittä puheitta:
IMG_20170428_165810 by Tomi Sippula, on Flickr
IMG_20170428_165827 by Tomi Sippula, on FlickrIMG_20170428_231807 by Tomi Sippula, on FlickrIMG_20170428_234024 by Tomi Sippula, on FlickrIMG_20170511_113831 by Tomi Sippula, on FlickrIMG_20170511_175318 by Tomi Sippula, on FlickrIMG_20170514_122819 by Tomi Sippula, on FlickrIMG_20170514_135602 by Tomi Sippula, on IMG_20170517_185739 by Tomi Sippula, on IMG_20170518_184055 by Tomi Sippula, on IMG_20170524_170245 by Tomi Sippula, on IMG_20170526_174949 by Tomi Sippula, on IMG_20170526_221159 by Tomi Sippula, on IMG_20170601_182257 by Tomi Sippula, on 2017-5-14-13-48-57 by Tomi Sippula, on Flickr
Loppuun vielä jr11 on myyty ja ostettu oikeaa japanin rautaa tilalle
Sana vapaa. Kyselkää jos kysyttävää ja risut ja ruusut aina tervetulleita
Re: Nyrkkipaja kustoms S14A
Noniin eli noin 1000km kerkesin ajaa kunnes kytkin ja vaihdelaatikko sanoi sopimuksensa irti pienen sudituksen jälkeen
IMG_20170618_152501 by Tomi Sippula, on Flickr
Vähän on ikävä nosturia tälläsissä rempoissa
IMG_20170618_165641 by Tomi Sippula, on Flickr
Kytkimestä ja asetelmasta ei tullut kuvaa otettua mutta ne tuli tiensäpäähän, tiedä sitten paljo oli ajettu sillä setillä..
Uusi kytkinsetti tuli tilattua englannista ja tämän viikon aikana pitäis hakea huollettu vaihdelaatikko joten eiköhän tämä ole taas parin viikon sisään ajossa
Myös uusi ratti tuli noin 2kk odotuksen jälkeen
IMG_20170619_165237 by Tomi Sippula, on Flickr
Pitäis ehkä jotku matot laittaa
IMG_20170618_152501 by Tomi Sippula, on Flickr
Vähän on ikävä nosturia tälläsissä rempoissa
IMG_20170618_165641 by Tomi Sippula, on Flickr
Kytkimestä ja asetelmasta ei tullut kuvaa otettua mutta ne tuli tiensäpäähän, tiedä sitten paljo oli ajettu sillä setillä..
Uusi kytkinsetti tuli tilattua englannista ja tämän viikon aikana pitäis hakea huollettu vaihdelaatikko joten eiköhän tämä ole taas parin viikon sisään ajossa
Myös uusi ratti tuli noin 2kk odotuksen jälkeen
IMG_20170619_165237 by Tomi Sippula, on Flickr
Pitäis ehkä jotku matot laittaa
Re: Nyrkkipaja kustoms S14A
Auto taas ajossa!
IMG_20170622_135848 by Tomi Sippula, on Flickr
"uusi" laatikko pk-seudulta ja kytkinasetelma briteistä.
myös tälläinen paketti saapui 2kk odotuksen jälkeen suomalaisesta verkkokaupasta
IMG_20170627_152345 by Tomi Sippula, on Flickr
Tällähetkellä kone ja laatikko vapisee kuin haavanlehti mutta toivottavasti näillä tukikumeilla rauhoittuu
IMG_20170622_135848 by Tomi Sippula, on Flickr
"uusi" laatikko pk-seudulta ja kytkinasetelma briteistä.
myös tälläinen paketti saapui 2kk odotuksen jälkeen suomalaisesta verkkokaupasta
IMG_20170627_152345 by Tomi Sippula, on Flickr
Tällähetkellä kone ja laatikko vapisee kuin haavanlehti mutta toivottavasti näillä tukikumeilla rauhoittuu
Re: Nyrkkipaja kustoms S14A
Mitä katsuri oli mieltä turvakaarista ?
Re: Nyrkkipaja kustoms S14A
Eipä se mitään ihmeempiä, kirjotti vaan papereihi että auto varustettu turvakehikolla
Myös vaihdevälin lyhennin, moottorin ja vaihdelaatikon tukikumit löysivät paikkansa ja kyllä on napakka ajaa! Ainut miinus että auto tärisee tyhjäkäynnillä jonkunverran mutta menkööt because racecar
Re: Nyrkkipaja kustoms S14A
Hellurei ja hellät tunteet tätä projektia voi seurata nykyään youtubesta eka jakso tässä
https://youtu.be/b3X3yhKXXDk
https://youtu.be/b3X3yhKXXDk
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 15 guests