Nyrkkipaja kustoms S14A
Posted: 28. Dec 2015 11:46
Morjesta vaan muutkin foorumilaiset täältä kuusaalta kouvolan kupeesta!
Vihdoin sain otettua itseäni niskasta kiinni ja runosuonen sykkimään. Teksti ei varmaan tule olemaan kovin laadukasta koska olen koulutukseltani koneistaja enkä kirjailia tms.
Elikkäs ensin tuosta otsikosta sen verran että "nyrkkipaja kustoms" on minun ja muutaman kaverin yhteistallin nimitys missä touhutaan kaikkea mopoista kaljan juontiin
Sitten itse autoon ostin auton loppukesästä 2015 tämän näköisenä Näillä spekseillä:
-tuotu saksasta joskus 2000-luvun alussa
-ajettu korilla 290tkm ja koneella ~200tkm
-vm. 1998
-Nistunen moottorin ohjaus
-Rosteri pakosarja
-3”rosteri outlet ja down pipe
-Marteliuksen 2,5” cat backi
-Garrett gt28r
-Apexin cooleri sarja (600x300x76)
-Rocet arm stopperit
-Walbro tankissa
-Apexin Dual Funnel Suodatin, Apexin adapterilla
-Teräspunos letkut turbolle
-Turbo ruuvi
-Hks ssqv kopio
-Act:n kytkin ja paine asetelma
Asiaan kuuluva koeponnistus samana päivänä: Yleiselle tielle päästiin kurvailemaan vasta pariviikkoa oston jälkeen jolloin sain ajokortin takaisin virkavallan hallusta
Autolla ajeltiikin ongelmitta muutama kuukausi kunnes leimamies koputteli ovelle että alkaa papereissa muste kuivumaan. Pikaiselle vilkaisulla ei ollut muuta laittoa kuin kaksi nyrkin kokosta paikkaa pohjaan ja katti takaisin laippojen väliin... Ei muutakuin auto pukeille ja siitä se painajainen alkoi kuonavasaran saattelemana.
Eli ruostetta oli odotettua enemmän mikä ei sinänsä yllättänyt 2xS13 nissanin omistuksen jälkeen ja olihan tämäkin jo vanha auto.
Pidetään tämä vaikka aloitusviestinä kun ei foorumi anna lisätä suoraan näitä isoja HD-kuvia ja jatketaan ruosteen parissa kun saan ladattua kuvat flickriin.
Ps. Näkyykö nämä aloitusviestin kuvat muille?
Vihdoin sain otettua itseäni niskasta kiinni ja runosuonen sykkimään. Teksti ei varmaan tule olemaan kovin laadukasta koska olen koulutukseltani koneistaja enkä kirjailia tms.
Elikkäs ensin tuosta otsikosta sen verran että "nyrkkipaja kustoms" on minun ja muutaman kaverin yhteistallin nimitys missä touhutaan kaikkea mopoista kaljan juontiin
Sitten itse autoon ostin auton loppukesästä 2015 tämän näköisenä Näillä spekseillä:
-tuotu saksasta joskus 2000-luvun alussa
-ajettu korilla 290tkm ja koneella ~200tkm
-vm. 1998
-Nistunen moottorin ohjaus
-Rosteri pakosarja
-3”rosteri outlet ja down pipe
-Marteliuksen 2,5” cat backi
-Garrett gt28r
-Apexin cooleri sarja (600x300x76)
-Rocet arm stopperit
-Walbro tankissa
-Apexin Dual Funnel Suodatin, Apexin adapterilla
-Teräspunos letkut turbolle
-Turbo ruuvi
-Hks ssqv kopio
-Act:n kytkin ja paine asetelma
Asiaan kuuluva koeponnistus samana päivänä: Yleiselle tielle päästiin kurvailemaan vasta pariviikkoa oston jälkeen jolloin sain ajokortin takaisin virkavallan hallusta
Autolla ajeltiikin ongelmitta muutama kuukausi kunnes leimamies koputteli ovelle että alkaa papereissa muste kuivumaan. Pikaiselle vilkaisulla ei ollut muuta laittoa kuin kaksi nyrkin kokosta paikkaa pohjaan ja katti takaisin laippojen väliin... Ei muutakuin auto pukeille ja siitä se painajainen alkoi kuonavasaran saattelemana.
Eli ruostetta oli odotettua enemmän mikä ei sinänsä yllättänyt 2xS13 nissanin omistuksen jälkeen ja olihan tämäkin jo vanha auto.
Pidetään tämä vaikka aloitusviestinä kun ei foorumi anna lisätä suoraan näitä isoja HD-kuvia ja jatketaan ruosteen parissa kun saan ladattua kuvat flickriin.
Ps. Näkyykö nämä aloitusviestin kuvat muille?