Kyusha Datsun
Kyusha Datsun
Turinoidaas tännekkin vähän juttua tästä tän hetkisestä projektista, jos se vaikka jotakuta kiinnostas.
(lisää kuvia: http://jtmedia.kuvat.fi/kuvat/Nissan-ph ... sun+Sunny/)
Speksi listaa:
Datsun Sunny 120y vm. -80
Ylimaalattu orkkis värillä
Vanteina tällä hetkellä alkuperäiset peltivanteet, joita vähän levitelty. 13x10.5 et -44/ 175/50 Nankangit joka nurkassa. Lisäksi edessä on 10mm ja takana 13mm lätyt
Kaaria on nostettu vakiosta ~15mm
Yleismallin pulttikaaret
Alusta on Bc Racingin AE86 Corollan BR alustasta muokattu
Spoilerit on peräisin 240z:sta ja MK1 Golffista
Sisusta on jätetty lähes vakioksi. Vain etupotkupaneeleihin on tehty kaiuttimille kotelot
Hifivehkeiksi tuli Focalin 5.25" erkkasarja eteen ja saman valmistajan 5.25" 2-tie kaiuttimet hattuhyllylle, soittimeksi valikoitui Alpinen 178BT, vahvistimia tuli kaikkiaan kolme, SPL Dynamicsin ICE sarjaa ja SPL:n XTR200 subi
Eli tollasena auto on ollut mahdollista bongata tän vuoden ekasta getarista ja CDLC:n tapahtumista viime kesänä.
Nyt on kuitenkin alkanut taas muutosten tuulet puhaltelemaan
Täksi kesäksi vanteiksi vaihtuu SSR:n Longchampit
Kokoa näillä on 14x11 ja 14x12.5, et-lukuja en oo jaksanu laskeskella.
Vanha A12 mosa siirtyi viettämään ansaittuja eläkepäiviä ja tilalle tuli iskettyä tällästä:
Eli siis F20c läppiksillä ja custom pakosarjalla.
Tossa nyt tiivistettynä kaikki, mitä on tullut tähän mennessä tehtyä. CDLC:n foorumilta voi halutessaan käydä lukasemassa projetin eri vaiheita tähän kohtaan asti. Niitä en nyt rupea tähän kirjottelemaan, niin pysyy homma vähän selkeempänä. Jatkossa tottakai päivitän tehdyt muutokset tännekin.
(lisää kuvia: http://jtmedia.kuvat.fi/kuvat/Nissan-ph ... sun+Sunny/)
Speksi listaa:
Datsun Sunny 120y vm. -80
Ylimaalattu orkkis värillä
Vanteina tällä hetkellä alkuperäiset peltivanteet, joita vähän levitelty. 13x10.5 et -44/ 175/50 Nankangit joka nurkassa. Lisäksi edessä on 10mm ja takana 13mm lätyt
Kaaria on nostettu vakiosta ~15mm
Yleismallin pulttikaaret
Alusta on Bc Racingin AE86 Corollan BR alustasta muokattu
Spoilerit on peräisin 240z:sta ja MK1 Golffista
Sisusta on jätetty lähes vakioksi. Vain etupotkupaneeleihin on tehty kaiuttimille kotelot
Hifivehkeiksi tuli Focalin 5.25" erkkasarja eteen ja saman valmistajan 5.25" 2-tie kaiuttimet hattuhyllylle, soittimeksi valikoitui Alpinen 178BT, vahvistimia tuli kaikkiaan kolme, SPL Dynamicsin ICE sarjaa ja SPL:n XTR200 subi
Eli tollasena auto on ollut mahdollista bongata tän vuoden ekasta getarista ja CDLC:n tapahtumista viime kesänä.
Nyt on kuitenkin alkanut taas muutosten tuulet puhaltelemaan
Täksi kesäksi vanteiksi vaihtuu SSR:n Longchampit
Kokoa näillä on 14x11 ja 14x12.5, et-lukuja en oo jaksanu laskeskella.
Vanha A12 mosa siirtyi viettämään ansaittuja eläkepäiviä ja tilalle tuli iskettyä tällästä:
Eli siis F20c läppiksillä ja custom pakosarjalla.
Tossa nyt tiivistettynä kaikki, mitä on tullut tähän mennessä tehtyä. CDLC:n foorumilta voi halutessaan käydä lukasemassa projetin eri vaiheita tähän kohtaan asti. Niitä en nyt rupea tähän kirjottelemaan, niin pysyy homma vähän selkeempänä. Jatkossa tottakai päivitän tehdyt muutokset tännekin.
Re: Kyusha Datsun
Mä tykkään tästä, Longchampeilla ja Tekniikka päivityksellä vielä parempi. Sen verran pitää kuitenki sanoo että vetäisin ton takalipan korinväriin, ehkä edestäki.
CDLC:n puolella on seurattu pitemmän aikaa.
CDLC:n puolella on seurattu pitemmän aikaa.
Last edited by jori on 31. Mar 2016 16:43, edited 2 times in total.
Re: Kyusha Datsun
Nyt näyttää hyvältä
Re: Kyusha Datsun
No huhhuh! Rupeaa tatsuni liikahtamaan! Hieno prokkis ja mielenkiinnolla jäädään seuraamaan
1990 Honda Accord CB3 H23
1993 Honda Accord Aerodeck CB8
1993 Honda Accord Aerodeck CB8
Re: Kyusha Datsun
Just vähän aikaa sitten bongasin tän instagramissa! Nätti peli, näis on sitä jotain.
Re: Kyusha Datsun
Huhhuh ku on makee. Ei ainakaa helpota omaa datsunikuumetta tämä.
Mitsubishi Lancer Evolution V
Re: Kyusha Datsun
Isot peukut täältäkin. Pitkään tullut jo seurailtua CDLC puolelta. Etkös sinä tunne Jukka-Pekka sillanpään Porista?
Instagram.com/Jakonen
Nissan 350Z VQ35DE 3,5l - 2004 (projekti)
Honda civic type R fn2 2,0l -2007 (ex-projekti)
Nissan 350Z VQ35DE 3,5l - 2004 (projekti)
Honda civic type R fn2 2,0l -2007 (ex-projekti)
Re: Kyusha Datsun
Törkeen siisti Datsuni! Eikä uudet vanteet ja tekniikkapäivitys ainakaan huononna autoa.
Re: Kyusha Datsun
Tämähän on nyt aivan täyttä kultaa; CDLCHIVADHD puolella ehdotonta kärkeä ja siellä tainnut joskus tulla pommitettuakin, vaikka sittemmin ei ole tullut seurattuakaan.
Löytyykö kabiinin puolelta kuvaa, notta minkälaisia muutoksia sinne joutunut tekemään? Laatikko vissiin kuitenkin jo paikallaan?
Löytyykö kabiinin puolelta kuvaa, notta minkälaisia muutoksia sinne joutunut tekemään? Laatikko vissiin kuitenkin jo paikallaan?
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Kyusha Datsun
No täähän otettiinkin mukavasti vastaan täällä Kiitokset vaan kaikille kehuista!
Joutu tota lattiaa "vähän" pilkkomaan, että toi yhdistelmä tonne sukelsi. vähemmälläkin olisi varmaan päässyt, mutta kun toi ajokorkeus on tässä vähän niinku se juttu niin mennään sen ehdoilla. Samaan siis pyritään mitä se oli viimevuonna, eli 2cm maavaraa runkopalkeista ja apurungosta. Jotka ovat siis auton matalin kohta. Tulevalla vanne + rengas setillä saadaan pari senttiä lisää, mutta se olis tarkotus ottaa myös pois vanteen ja kaaren välistä.
Tällähetkellä tunneli siis näyttää tolta. Vielä pitäs toi loppupää tinata umpeen. Abaut 20cm toi tunneli nousi.
Kardaanikin olis valmiina tasapainotettavaksi.
Ohjauksen systeemit siirty 35mm taaksepäin.
Tossa hiukan havainnollistavaa kuvaa kuinka takana kone on. Konepelti menee juuri ja juuri kiinni. Ollaan siis aika lähellä sitä, missä se on luovuttaja autossakin. Eli etuakselin takana. Ja toi pakosarja on siis ihan omaa tuotantoa. Mitat apinoitu ASM:n 4-1 satsista, mutta primäärien putkikoko supistettu 48mm:stä 45mm. Penkissä näkee sit miten toimii, tai et tehäänkö toinen kehitysversio.
Syylärikin löysi paikkansa. Eli ylikokoinen MKII Golffin syyläri tonne tuli lyötyä. Ja seuraavaks lasketaan kone tuolta pois, että saa hitsuutella ton konehuoneen umpeen.
Juu on joskus hänenkin autoa tullu ropattua, muistaakseni taisi putkisto vaihtua siihen fn2 typerään silloin.rojak wrote:Isot peukut täältäkin. Pitkään tullut jo seurailtua CDLC puolelta. Etkös sinä tunne Jukka-Pekka sillanpään Porista?
Joutu tota lattiaa "vähän" pilkkomaan, että toi yhdistelmä tonne sukelsi. vähemmälläkin olisi varmaan päässyt, mutta kun toi ajokorkeus on tässä vähän niinku se juttu niin mennään sen ehdoilla. Samaan siis pyritään mitä se oli viimevuonna, eli 2cm maavaraa runkopalkeista ja apurungosta. Jotka ovat siis auton matalin kohta. Tulevalla vanne + rengas setillä saadaan pari senttiä lisää, mutta se olis tarkotus ottaa myös pois vanteen ja kaaren välistä.
Tällähetkellä tunneli siis näyttää tolta. Vielä pitäs toi loppupää tinata umpeen. Abaut 20cm toi tunneli nousi.
Kardaanikin olis valmiina tasapainotettavaksi.
Ohjauksen systeemit siirty 35mm taaksepäin.
Tossa hiukan havainnollistavaa kuvaa kuinka takana kone on. Konepelti menee juuri ja juuri kiinni. Ollaan siis aika lähellä sitä, missä se on luovuttaja autossakin. Eli etuakselin takana. Ja toi pakosarja on siis ihan omaa tuotantoa. Mitat apinoitu ASM:n 4-1 satsista, mutta primäärien putkikoko supistettu 48mm:stä 45mm. Penkissä näkee sit miten toimii, tai et tehäänkö toinen kehitysversio.
Syylärikin löysi paikkansa. Eli ylikokoinen MKII Golffin syyläri tonne tuli lyötyä. Ja seuraavaks lasketaan kone tuolta pois, että saa hitsuutella ton konehuoneen umpeen.
Re: Kyusha Datsun
Tää on just parasta mitä Sunnylle voi tapahtua...
-J-
-J-
...olen sairas, en kipeä...
c110kenmeri(a)gmail.com
ISKELMÄRADIOO
-"mä oon siis niii-in pahoillani kaikesta"...taas.
c110kenmeri(a)gmail.com
ISKELMÄRADIOO
-"mä oon siis niii-in pahoillani kaikesta"...taas.
Re: Kyusha Datsun
No joo onhan tuota vähän jyrsitty, mutta must go juttuja varmasti kuten käyttötarkoituksen/tavoitteen mainitsit. Ihanaa. <3Paniini wrote:Joutu tota lattiaa "vähän" pilkkomaan, että toi yhdistelmä tonne sukelsi. vähemmälläkin olisi varmaan päässyt, mutta kun toi ajokorkeus on tässä vähän niinku se juttu niin mennään sen ehdoilla. Samaan siis pyritään mitä se oli viimevuonna, eli 2cm maavaraa runkopalkeista ja apurungosta. Jotka ovat siis auton matalin kohta. Tulevalla vanne + rengas setillä saadaan pari senttiä lisää, mutta se olis tarkotus ottaa myös pois vanteen ja kaaren välistä.
Oletko jo rengaskokoja ehtinyt miettiä?
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Kyusha Datsun
185/60 lähetään nyt eka kokeilemaan molempiin päihin.
Re: Kyusha Datsun
Nostellaas tätäkin välillä...
Noita edellisiä postauksia kun tässä kattelee, niie ei oikeen tiedä edes mistä sitä alottas.
Tosiaan toi viime vuosi meni kaikkea muuta kuin autoa puuhaillessa, mutta siinä samalla tuli pikkuhiljaa haalittua osia nurkkiin. 2k16 puolella ei oikeestaan tullut muuta tehtyä kuin peltihommia. Pohjaan taisi tulla viisi paikkaa, kontti meni käytännössä puoliksi uusiks, kuskinpuolen helmaan tuli uutta peltiä ja takahiekkapelti tuli tehtyä kokonaan uusiks. Ja koska kaikki tietää miten kivoja noi peltihommat on, niin ei noita kuvia juurikaan tullut otettua.
Tollane kuva löyty näköjään tosta hiekkapellin teosta, mutta samalta se uus pelti näyttää muuallakin.
Kun noi korin hitsailut oli saatu tehtyä ruvettiin vääntämään pääkaarelle muottia. Siitä sitten muotin kanssa Marteliukselle.
Kaarivärkit ja pakoputkivärkit sieltä tuli matkaan.Täytyy kyllä antaa isokäsi Marteliukselle asiakaspalvelusta. Asioin mielelläni heillä myös jatkossa.
Siitä sitten heppailemaan kaaria muotoon auton sisään ja ulos, jotta olis vähän mukavampi hitsata saumat umpeen.
Pääkaari on siis 45mm saumatonta 2.5mm seinällä ja diagonaalit 38mm saumatonta 2.5mm seinällä. Lopuksi tuli myös kiillotettua noi kaaret, kun en osannut päättää väriä niille.
Ja pitihän noi kaaret saada oikeesti johonkin kiinni.
6mm levystä tuli tehtyä n. 20x25cm palikat pohjaan ja takaiskaritorneihin. Sääntöjen puolesta olis pienemmätki riittäny, mutta halusin noi kaaret oikeesti kiinni johonkin muuallekkin kuin pelkkään pohjapeltiin.
Tämän jälkeen heitettiin kone takas keulille, että pääsee pakoputken tekemään.
Vähän siellä meinas ahdasta olla, mutta kyllä se sinne vaan saatiin ujutettua.
Toi on siis 2.5" putki yhdellä 14" Magnaflown rosterivaimentimella. Kaikki liitokset on v-pannoilla ja putkeen tuli myös nipat Vibrantin E-Vac systeemille.
Jossain kohtaa sain ahaa elämyksen, että tarvin säädettävät tukivarret. Noh ei muutakun varret palasiks ja uniballit päihin.
Alatukivarret tuli boxattua uudestaan 3mm pellillä ja samaa tavaraa löin vielä apurungon pohjaan vahvikkeeksi. Kallistuksenvakaajaan tilasin Storngflexiltä vielä urtsipuslat. ei pitäs dassen alusta enää turhaan vedellä.
Reaktiotankojen kiinnityspisteisiin tein myös vielä vähän muotoa.
Nyt kun oli päästy taas metallihommien makuun, niin tein ohjaussimpukalle vahvikkeen iskaritorniin.
Sitten oli jarrujen vuoro. Jossain kohtaa olin tilaillut ysäri Civicciin kuuluvat 262mm Wilwoodin jarrut nelimäntäsillä puristimilla.
Foorumin Sune sorvas keskireiät sopiviks, muistaakseni 110mm niistä tuli, ehkä
Itte porasin noihin levyihin vielä uuden jaon, jotta navat saatiin levyihin kiinni. Satuloille adapterit ja naps ne oli paikallas.
Nyt kun alusta oli saatu reilaan pinnotin pohjan Upolin Raptorilla. 8litraa sitä sinne meni, mutta hemmetin hyvää kamaa tohon tarkotukseen kyllä.
Pohjan pinnotuksen jälkeen jyrsein vielä yläpään camber-säätölevyyn lisää säätövaraa ja alapäähän tuli Techno toy tuningin roll center adjusterit, jotka levittää raideväliä tuuman per puoli. Noh tämän jälkeen ei etufillarit enään mahtuneetkaan paikoilleen. Tuli siinä sitten levitettyä lokareita 3cm per puoli. Ja johan istuu taas. :D Tässäkohtaa taisi olla abaut kuukausi messuihin
Sitten ei muutakuin pohjien tekoon.
Tossa kutakuinkin järjestyksessä, miten toi tuli tehtyä. Foorumin oikeet maalarit varmaan nauraa mulle, mut väliäkö tolla. Tekemällä sitä kuulemma oppii.
Lakan kovettuessa olikin hyvää aikaa tehdä kaikkea muuta.
Sisälle neljä laatikkoa Dynamatin Xtreme mattoa.
Pohjaan putket, linjat, akselit ja muut leegot kiinni.
Konehuoneessa sama laulu.
Ja kone takas paikoilleen. Toivottavasti viimisen kerran.
Sitten päästiinkin lakkapinnan viimeistelyyn. Ihan perun 1500p, 2000p ja 3000p kauttaaltaan läpi ja sen jälkee kiillotus kolmena steppinä. Aineina s3g, s17+ ja s40. Laikat tais olla Lake Countryn CSS oranssi, valkoinen ja musta.
Virheetön se ei ole, mut siedettävä tallimaalaukseks. Jotain videonpätkääkin tuli tosta otettua, niin katotaan saanko sen lisättyä vielä tähän.
Aika härskiltä se näyttää ilman kaaria. Abaut 20cm on renkaan keskikohta tullut ulospäin per puoli mitä se on vakiona ollut.
Kauheella kiireellä loput osat ja sisusta kiinni, että pääsee vielä hieromaan istuvuutta ennen messuja.
Etupään olisikin saanut ihan hyväksi, mutta ilmeisesti toi taka-akseli ei täysin keskellä ole tossa, niin takapään kanssa tuli vähän ongelmia. Ei siinä auttanut kuin nöyrtyä ja nostaa edestä samaan tasoon kuin takana. Suunnilleen 5cm siellä on vanteen ja kaaren välissä. Ja helmasta jäi jotain 12cm, mikä on aivan hemmetisti liikaa. Nooh täytyy yrittää löytää järkevämpää rengastusta, jos sillä päästäisiin näitä murheista.
Ja toi taka-akseli ongelma oli jo ensimmäisessä kokoonpanossa, joten en jaksa uskoa että se noista mun tukivarsista johtuis.
Tohon korkeuteen kun sen olis saanu jäämään ni olis ollu omasta mielestä hyvä, mut ei mahda mitään. Ja aikaakaan ei ihmetekoihin enään ollut. Paripäivää ja auto oli trailerilla menossa kohti Helsinkiä.
Ja tähän loppuun vielä vähän messufiilistelyä.
Ei sieltä messuilta tarvinnut tyhjin käsin lähteä. Tuning.fin Chosen One pressi palkinto lähti matkaan.
Kuvista krediitit Nikke Korhoselle
Ja pakko vielä loppuun kiittää koko japtoissin porukkaa ihan huikeista messuista. Ei oo meikäläiselläkään ihan hetkeen ollut noin hauskaa, varsinkaan Amarillossa.
Seuraavaan postaukseen voisin vähän tarkemmin laittaa mitä tosta nyt tuon tekniikan osalta löytyy. Vaikka samalla sitten kun se saadaan käymään.
Noita edellisiä postauksia kun tässä kattelee, niie ei oikeen tiedä edes mistä sitä alottas.
Tosiaan toi viime vuosi meni kaikkea muuta kuin autoa puuhaillessa, mutta siinä samalla tuli pikkuhiljaa haalittua osia nurkkiin. 2k16 puolella ei oikeestaan tullut muuta tehtyä kuin peltihommia. Pohjaan taisi tulla viisi paikkaa, kontti meni käytännössä puoliksi uusiks, kuskinpuolen helmaan tuli uutta peltiä ja takahiekkapelti tuli tehtyä kokonaan uusiks. Ja koska kaikki tietää miten kivoja noi peltihommat on, niin ei noita kuvia juurikaan tullut otettua.
Tollane kuva löyty näköjään tosta hiekkapellin teosta, mutta samalta se uus pelti näyttää muuallakin.
Kun noi korin hitsailut oli saatu tehtyä ruvettiin vääntämään pääkaarelle muottia. Siitä sitten muotin kanssa Marteliukselle.
Kaarivärkit ja pakoputkivärkit sieltä tuli matkaan.Täytyy kyllä antaa isokäsi Marteliukselle asiakaspalvelusta. Asioin mielelläni heillä myös jatkossa.
Siitä sitten heppailemaan kaaria muotoon auton sisään ja ulos, jotta olis vähän mukavampi hitsata saumat umpeen.
Pääkaari on siis 45mm saumatonta 2.5mm seinällä ja diagonaalit 38mm saumatonta 2.5mm seinällä. Lopuksi tuli myös kiillotettua noi kaaret, kun en osannut päättää väriä niille.
Ja pitihän noi kaaret saada oikeesti johonkin kiinni.
6mm levystä tuli tehtyä n. 20x25cm palikat pohjaan ja takaiskaritorneihin. Sääntöjen puolesta olis pienemmätki riittäny, mutta halusin noi kaaret oikeesti kiinni johonkin muuallekkin kuin pelkkään pohjapeltiin.
Tämän jälkeen heitettiin kone takas keulille, että pääsee pakoputken tekemään.
Vähän siellä meinas ahdasta olla, mutta kyllä se sinne vaan saatiin ujutettua.
Toi on siis 2.5" putki yhdellä 14" Magnaflown rosterivaimentimella. Kaikki liitokset on v-pannoilla ja putkeen tuli myös nipat Vibrantin E-Vac systeemille.
Jossain kohtaa sain ahaa elämyksen, että tarvin säädettävät tukivarret. Noh ei muutakun varret palasiks ja uniballit päihin.
Alatukivarret tuli boxattua uudestaan 3mm pellillä ja samaa tavaraa löin vielä apurungon pohjaan vahvikkeeksi. Kallistuksenvakaajaan tilasin Storngflexiltä vielä urtsipuslat. ei pitäs dassen alusta enää turhaan vedellä.
Reaktiotankojen kiinnityspisteisiin tein myös vielä vähän muotoa.
Nyt kun oli päästy taas metallihommien makuun, niin tein ohjaussimpukalle vahvikkeen iskaritorniin.
Sitten oli jarrujen vuoro. Jossain kohtaa olin tilaillut ysäri Civicciin kuuluvat 262mm Wilwoodin jarrut nelimäntäsillä puristimilla.
Foorumin Sune sorvas keskireiät sopiviks, muistaakseni 110mm niistä tuli, ehkä
Itte porasin noihin levyihin vielä uuden jaon, jotta navat saatiin levyihin kiinni. Satuloille adapterit ja naps ne oli paikallas.
Nyt kun alusta oli saatu reilaan pinnotin pohjan Upolin Raptorilla. 8litraa sitä sinne meni, mutta hemmetin hyvää kamaa tohon tarkotukseen kyllä.
Pohjan pinnotuksen jälkeen jyrsein vielä yläpään camber-säätölevyyn lisää säätövaraa ja alapäähän tuli Techno toy tuningin roll center adjusterit, jotka levittää raideväliä tuuman per puoli. Noh tämän jälkeen ei etufillarit enään mahtuneetkaan paikoilleen. Tuli siinä sitten levitettyä lokareita 3cm per puoli. Ja johan istuu taas. :D Tässäkohtaa taisi olla abaut kuukausi messuihin
Sitten ei muutakuin pohjien tekoon.
Tossa kutakuinkin järjestyksessä, miten toi tuli tehtyä. Foorumin oikeet maalarit varmaan nauraa mulle, mut väliäkö tolla. Tekemällä sitä kuulemma oppii.
Lakan kovettuessa olikin hyvää aikaa tehdä kaikkea muuta.
Sisälle neljä laatikkoa Dynamatin Xtreme mattoa.
Pohjaan putket, linjat, akselit ja muut leegot kiinni.
Konehuoneessa sama laulu.
Ja kone takas paikoilleen. Toivottavasti viimisen kerran.
Sitten päästiinkin lakkapinnan viimeistelyyn. Ihan perun 1500p, 2000p ja 3000p kauttaaltaan läpi ja sen jälkee kiillotus kolmena steppinä. Aineina s3g, s17+ ja s40. Laikat tais olla Lake Countryn CSS oranssi, valkoinen ja musta.
Virheetön se ei ole, mut siedettävä tallimaalaukseks. Jotain videonpätkääkin tuli tosta otettua, niin katotaan saanko sen lisättyä vielä tähän.
Aika härskiltä se näyttää ilman kaaria. Abaut 20cm on renkaan keskikohta tullut ulospäin per puoli mitä se on vakiona ollut.
Kauheella kiireellä loput osat ja sisusta kiinni, että pääsee vielä hieromaan istuvuutta ennen messuja.
Etupään olisikin saanut ihan hyväksi, mutta ilmeisesti toi taka-akseli ei täysin keskellä ole tossa, niin takapään kanssa tuli vähän ongelmia. Ei siinä auttanut kuin nöyrtyä ja nostaa edestä samaan tasoon kuin takana. Suunnilleen 5cm siellä on vanteen ja kaaren välissä. Ja helmasta jäi jotain 12cm, mikä on aivan hemmetisti liikaa. Nooh täytyy yrittää löytää järkevämpää rengastusta, jos sillä päästäisiin näitä murheista.
Ja toi taka-akseli ongelma oli jo ensimmäisessä kokoonpanossa, joten en jaksa uskoa että se noista mun tukivarsista johtuis.
Tohon korkeuteen kun sen olis saanu jäämään ni olis ollu omasta mielestä hyvä, mut ei mahda mitään. Ja aikaakaan ei ihmetekoihin enään ollut. Paripäivää ja auto oli trailerilla menossa kohti Helsinkiä.
Ja tähän loppuun vielä vähän messufiilistelyä.
Ei sieltä messuilta tarvinnut tyhjin käsin lähteä. Tuning.fin Chosen One pressi palkinto lähti matkaan.
Kuvista krediitit Nikke Korhoselle
Ja pakko vielä loppuun kiittää koko japtoissin porukkaa ihan huikeista messuista. Ei oo meikäläiselläkään ihan hetkeen ollut noin hauskaa, varsinkaan Amarillossa.
Seuraavaan postaukseen voisin vähän tarkemmin laittaa mitä tosta nyt tuon tekniikan osalta löytyy. Vaikka samalla sitten kun se saadaan käymään.
Re: Kyusha Datsun
Jos sulla on vakio panhard-tanko siellä niin todennäkösesti se tökkää akselin sivuun, selviät tekemällä säädettävän. Mutta onhan tämä aivan helvetin hieno.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests