No mut Roope hei ihan oikeesti.. Nuokin olisi voinu tehdä kunnolla paskoissa olosuhteissa tai sitten olla kokonaan tekemättä jos paskaa rupee veistämään ihan tarkotuksella.rojak wrote:Sellaista se on, jokainen tekee tyylillään ja olosuhteiden myötä.
Mysticin vannepaja 2.0
Re: Mysticin vannepaja 2.0
Instagram @juucso
"I like cars that look like they were dropped from fifteen feet"
"I like cars that look like they were dropped from fifteen feet"
Re: Mysticin vannepaja 2.0
En nyt täällä ala tätä asiaa puimaan. Uskon, että saadaan Jonin kanssa asia hoidettua jotenkin.Juucso wrote:No mut Roope hei ihan oikeesti.. Nuokin olisi voinu tehdä kunnolla paskoissa olosuhteissa tai sitten olla kokonaan tekemättä jos paskaa rupee veistämään ihan tarkotuksella.rojak wrote:Sellaista se on, jokainen tekee tyylillään ja olosuhteiden myötä.
Instagram.com/Jakonen
Nissan 350Z VQ35DE 3,5l - 2004 (projekti)
Honda civic type R fn2 2,0l -2007 (ex-projekti)
Nissan 350Z VQ35DE 3,5l - 2004 (projekti)
Honda civic type R fn2 2,0l -2007 (ex-projekti)
Re: Mysticin vannepaja 2.0
Kiitokset kommenteista! Sopivista olosuhteista en tiedä tai niihin ota sen ihmeemmin kantaa, mutta kuten sanottua niin ihan puhtaasti on nyt edellinen viikko ulkona värkkäilty. Tervetuloa vain tänne Lappiin kokeilemaan, josko joku tuota ihanteellisena tilanteena sattuu pitämään. Samoin tyylin suhteen varmaan jollekkin kelpaa, mutta itse lie sen verran niuhottaja joissakin asioissa, että tullut pidettyä lähemmältä tutkimiselta suurinta osaa autoon tehdyistä ratkaisuista jollain tapaa kauheana. Jos positiivisesti asiaa katsotaan, niin eipä jää nyt ainakaan mikään paikka huomioimatta saati tarkastamatta.
.. Ja ehkä muotoilin hieman väärin tuon edellisen, notta puhtaasti "stancetettua" saati race-teemaan rakennettua yksilöä tästä ei ole tarkoitus tehdä, vaan omaan silmään sopivasti jotain sieltä väliltä oli sitten järkeä tai ei. Itse en nyt tätä erityisen matalana vielä edes pidä (saa toki ilmiantaa jos tietää matalemman, niin mieluusti alustan geometrian suhteen kuulisin muutamia vinkkejä); renkaat kääntyvät kyllä tarvittaessa äärilaitoihin eikä tarvi heittoihinkaan tai pieniin nyppylöihin sen ihmeemmin hidastella, vaikka setti ei tietysti mikään optimi lujaa ajamiselle olekkaan. Pahimpien katukivetyksien ja tietyömaiden kanssa joutuu toki vähän kikkailemaan, mutta ei rajoita kertyvistä kilometreistä huolimatta minun elämää sitä vertaa, että jänistämään korkeuden suhteen pitäisi alkaa. Puskuri on tarvittaessa mallia nopeasti irroitettava ja maalia sekä lasikuitua on kyllä varattuna hyllyyn, josko vahinko pääseekin yllättämään.
Puheen lisäksi joku kuvakin todisteeksi, että Mika on tämän nyt saanut huostaansa ja vierailuja on varmasti vielä paljon jäljellä. Ehti jo diagnosoida saman minkä itse todennut eli ainakin kytkin kerrassaan p*skana. Huomenna jatkuu tutkiminen!
edit. Tuosta näkee aika hyvin asennonkin ja että perä on vielä noin 10mm etupäätä korkeammalla. Taidetaan hyvällä tuurilla päästä jo ensi viikolla tätäkin hipostelemaan.
Kahvojen suhteen ei ole enää ongelmaa, hoidossa on. Tekniikan osalta voin toki enemmän huudella sitten YV:llä tuossa tuonnempana.Shakini wrote:Nuo kahvasetit makso briteissä 88e kpl (valmiiksi värissä ovat), marmorilta satkun enemmän Lingsiltä ainkin näkyisi löytyvän.
MIetin, että pitikö se omaankin tilailla jossain vaiheessa uudet.
Pikkuisen ehken jakaa tuo, että jos tämä nyt on ns. "Race"-käyttis, niin miks se pitää silti vetää noin länään...
Millaista probleemaa sulla o tekniikassa, jos viitit verhoa vähän raottaa (vaikka YV:llä)?
.. Ja ehkä muotoilin hieman väärin tuon edellisen, notta puhtaasti "stancetettua" saati race-teemaan rakennettua yksilöä tästä ei ole tarkoitus tehdä, vaan omaan silmään sopivasti jotain sieltä väliltä oli sitten järkeä tai ei. Itse en nyt tätä erityisen matalana vielä edes pidä (saa toki ilmiantaa jos tietää matalemman, niin mieluusti alustan geometrian suhteen kuulisin muutamia vinkkejä); renkaat kääntyvät kyllä tarvittaessa äärilaitoihin eikä tarvi heittoihinkaan tai pieniin nyppylöihin sen ihmeemmin hidastella, vaikka setti ei tietysti mikään optimi lujaa ajamiselle olekkaan. Pahimpien katukivetyksien ja tietyömaiden kanssa joutuu toki vähän kikkailemaan, mutta ei rajoita kertyvistä kilometreistä huolimatta minun elämää sitä vertaa, että jänistämään korkeuden suhteen pitäisi alkaa. Puskuri on tarvittaessa mallia nopeasti irroitettava ja maalia sekä lasikuitua on kyllä varattuna hyllyyn, josko vahinko pääseekin yllättämään.
Puheen lisäksi joku kuvakin todisteeksi, että Mika on tämän nyt saanut huostaansa ja vierailuja on varmasti vielä paljon jäljellä. Ehti jo diagnosoida saman minkä itse todennut eli ainakin kytkin kerrassaan p*skana. Huomenna jatkuu tutkiminen!
edit. Tuosta näkee aika hyvin asennonkin ja että perä on vielä noin 10mm etupäätä korkeammalla. Taidetaan hyvällä tuurilla päästä jo ensi viikolla tätäkin hipostelemaan.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Mysticin vannepaja 2.0
Mikähän lie näissä pinnapulttien paksuus rihlojen kohdalta.. Liekkö sama kuin esimerkiksi EG-korimallissa? ARPilta löytyy ainakin sopiva setti pidempiä, mutta ynnäilin käyvätkö esimerkiksi myös BLOXin vastaavat?
http://www.ebay.com/itm/ARP-100-7711-Ex ... 2i&vxp=mtr
https://www.akr-performance.fi/p/pyrn-p ... BXAC-00120
http://www.ebay.com/itm/ARP-100-7711-Ex ... 2i&vxp=mtr
https://www.akr-performance.fi/p/pyrn-p ... BXAC-00120
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Mysticin vannepaja 2.0
^ Itse itselleni vastaten paksuus on sama eli ~12,25mm. BLOXit tosin sentin vielä pidemmät muihin verrattuna, mutta taitaisi riittää itselle vähempikin. Katsotaan mitkä saa nopeiten ja sopivimpaan hintaan (Hardracelta nähtävästi löytyy myös). Lisäksi sen verran tein empiiristä tutkimusta, että 12mm pitää olla lätyt mikäli haluaa suuntaansa keskittävät eikä sen enempää modaile. Nuo varmaan menee loppujen lopuksi kuitenkin tilaukseen, sillä jostain se on kuitenkin lähdettävä liikkeelle. Huudatetaan sitten sorvia tarvittaessa.
.. Ja vaihdelaatikko otetaan pöydälle jahka tässä parin viikon sisään osat saapuvat. Vauhtipyörä pitäisi vielä valita FX300:n kaveriksi; Fidanza (~3,6kg), Clutchmasters (~3,5kg), Competition Clutch (~3,9kg) vai ihan joku muu? Ensimmäinen on alumiinia, niin hieman karsastan, vaikka edullinen onkin. Clutchmasters menee jo reilusti tyyriimmäksi, mutta paperilla vaikuttaa parhaalta. Toki on jo sen verran sitten kevytkin, että miten lie toimii hitaissa nopeuksissa.. Vakiolla painoa sen ~4,8kg.
.. Ja vaihdelaatikko otetaan pöydälle jahka tässä parin viikon sisään osat saapuvat. Vauhtipyörä pitäisi vielä valita FX300:n kaveriksi; Fidanza (~3,6kg), Clutchmasters (~3,5kg), Competition Clutch (~3,9kg) vai ihan joku muu? Ensimmäinen on alumiinia, niin hieman karsastan, vaikka edullinen onkin. Clutchmasters menee jo reilusti tyyriimmäksi, mutta paperilla vaikuttaa parhaalta. Toki on jo sen verran sitten kevytkin, että miten lie toimii hitaissa nopeuksissa.. Vakiolla painoa sen ~4,8kg.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Mysticin vannepaja 2.0
Älä ainakaan noita bloxeja osta. Mulla ne on aika löysän oloiset varman jotain 8.8 tina paskaa saa olla tarkkana kun kiristelee. Oon vetänyt 90nm maks nuita ettei veny poikki. Laittele yv:eenä linkkiä noista apr pulteista mulla on tuo sama 12.3mm rihla.12,25mm. BLOXit tosin sentin vielä pidemmät muihin verrattuna, mutta taitaisi riittää itselle vähempikin
Nissan Almera n15gti
Re: Mysticin vannepaja 2.0
^ Ai p*rkele, notta pitää varmaan ARPit sitten.. Tuossahan on yksi linkki ylempänä, mutta täytyy vielä katsoa tilaisiko ihan Euroopasta, niin tulisi nopeampaa eikä tullin kanssa tarvitsisi jähiä. Laitan YV:tä huomenna, kun zoomaan parit paikat läpi.
Sinähän mulle muuten höyläät sitten lätyt oikeaan kokoon, jos/kun pitää vähän millejä karsia, eiks je?
Sinähän mulle muuten höyläät sitten lätyt oikeaan kokoon, jos/kun pitää vähän millejä karsia, eiks je?
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Mysticin vannepaja 2.0
Juu laitetaan sorvi laulamaan jos aika taulut natsaa.Sinähän mulle muuten höyläät sitten lätyt oikeaan kokoon, jos/kun pitää vähän millejä karsia, eiks je?
Nissan Almera n15gti
Re: Mysticin vannepaja 2.0
Mikä näissä K-sarjalaisissa on tarkka vauhtipyörän pulttien pituus ilman kantaa? Josko jollakin olisi hollilla, niin arvostaisin kovasti josko jotain mittoja saisi näin etukäteen..
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Mysticin vannepaja 2.0
Turha päivitys, mutta uusi ilmansuodatinsarja ja muun muassa Todien seuraajat saapuivat. Täytyy ensin mainitulle värkkäillä oma 3" imuputkensa, niin ei enää jatkossa tarvitse sitten päivittää kuin supiste.
edit. Myyntipuolelle lisätty tavaraa.
edit. Myyntipuolelle lisätty tavaraa.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Mysticin vannepaja 2.0
Tänään jaksoin taas painaa alkuyön tuon perän kanssa samalla kun muovikaarien asentoa korjasin; onneksi javilta sai jeesiä, niin meni jokseenkin kohtuudella. Suuret kiitokset sinne vain! Säätöpalikoihin tehtiin tosiaan ns. suorat pohjat, minkä myötä pystyi jättämään kaikki jousilautaset pois (lisävaraa tuli näillä eväin noin 15mm). Ei tuon jälkeen oikeastaan vaatinutkaan sitten muuta kuin asentaessa tarkkaa sihtausta ja sopivan kumisen holkin, ettei jousi pääse heilumaan kierreosan ympärillä. Perä putosi sen toivotun sentin kun iskarille saatiin lisää painetta ja samalla sai siitä etupään tavoin kääntää jäykkyyden tappiin; loppui tuo turha pomppiminenkin, kun jousen esijäykkyys väheni. Vielä kun jossain vaiheessa ne pienet lätyt, hieman muovikaarien pokkauksien hipsuttelua sekä jonkin verran carmber-rallia, niin aletaan toivottavasti olla alueella.
edit. Huonot kuvat, mutta u got idea.
Lisäksi olen kahden vaiheilla, että tilaanko vielä tuollaisen lippasarjan puskureiden ja helmojen jatkoksi..
edit. Huonot kuvat, mutta u got idea.
Lisäksi olen kahden vaiheilla, että tilaanko vielä tuollaisen lippasarjan puskureiden ja helmojen jatkoksi..
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Mysticin vannepaja 2.0
Kyllä tilaat!
Instagram @juucso
"I like cars that look like they were dropped from fifteen feet"
"I like cars that look like they were dropped from fifteen feet"
Re: Mysticin vannepaja 2.0
Auto edelleen fiksaamatta ja muovikaaret jyrsimättä, vaikka Varkaudessa tulikin käytyä, kun oli hieman muuttujia mukana ja piti toistakin projektia potkia samalla eteenpäin. Talliporukan (Tomille erityiskiitos) kanssa tekaistiin kuitenkin hieman liioitellut 3" ulostulot tähän ja maski sekä puskuri saivat odotetut mustat verkkonsa; etsivät kaikki vähän paikkaansa ja ulostulojen asento pitää vielä zoomata kertaalleen, kun saa putkistoon ja moottoriin jäykemmät kannakkeet. Lukuisia pienempiäkin modeja tehty tässä samalla, mutta niistä lisää tuonnempana.. Lie pitää tuo lippasarjakin vielä lookkiin sopivasti tilata, jahka vain rahatilanne sen sallii.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Mysticin vannepaja 2.0
Voehan putket. No comments
Hävititkö nuo vanhat vanteet muuten?
Hävititkö nuo vanhat vanteet muuten?
Honda Civic Type R FN2 #05979
Honda CR-X del Sol ESi
Backwoods Customs
Honda CR-X del Sol ESi
Backwoods Customs
Re: Mysticin vannepaja 2.0
^ Maailmalta haettiin vähän vaikutteita ja varmasti mielipiteet jakaa sekä siinä samalla mieliäkin pahoittaa; katsotaan lyhentämistä sitten, jos oikein kaikkia ärsyttää tai/ja lookki alkaa itseäkin tympäisemään. Hieman tuo tuosta tietysti tasoittuu vielä, kun ulonevat läpät tulee (ja vähän madaltaa).
Orkkikset on vielä varastossa ja OZit ei sitä vertaa sykäyttäneet, että ne mukaan alunperin olisin ottanut. Jos ne kiinnostaa, niin rojakilta voinee varmaan kysellä vielä ovatko tallella varastossa.
edit. Hötsiinkin tätä tuossa kyseltiin. Katsotaan jos jonkun saa tämän tuomaan ja puunaamaan, niin kai se siellä jossain piilossa nurkassa menisi.
Orkkikset on vielä varastossa ja OZit ei sitä vertaa sykäyttäneet, että ne mukaan alunperin olisin ottanut. Jos ne kiinnostaa, niin rojakilta voinee varmaan kysellä vielä ovatko tallella varastossa.
edit. Hötsiinkin tätä tuossa kyseltiin. Katsotaan jos jonkun saa tämän tuomaan ja puunaamaan, niin kai se siellä jossain piilossa nurkassa menisi.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 24 guests