FC RX-7
Posted: 09. Sep 2016 20:50
Terve.
Laitetaas oma projutopicci nyt kun on hetken ihmetellyt varjoissa muiden tekemisiä.
Kopsailen toiselta foorumilta setit mitä o aiemmin tullut tehtyä. Kuvia tuntuu olevan reilusti, se tuskin? haittaa.
Eli kirjoitellaan omasta räksä prokkiksesta, joka tuli viime syksynä hankittua vaihdossa.
Laitoshan oli vakiokuntoinen, ilmeisesti saksasta uitettu peli.
Jossain vaiheessa suomen elämää kone on jo kerran käyty läpi, tuskin silloin on kukaan viritellyt. Kulkupuoli viittaa kovin vakioon.
Alkuun ajattelin fiksailla vuotavan pakopuken, ja alkuperäinen painava tuplaputkisto lähti kävelylle.
Tilalle yhdellä vaimentimella 2.5" pätkä, alkuperäinen pakosarja jäi vielä paikkaansa.
Alla olleet 16" tuuman vanteet lähti vaihtoon, ja tilalle tuli kaverilta lainaa 17" SSR:ät jotka olin kesällä myynyt, vieläkin hiukan harmittaa.
Samalla otettiin korkeudesta hiukan pois laikkaamalla alkuperäiset ruosteiset ja parhaat päivät nähneet jouset.
Ulkonäkö alkoi olla hiukan sielläpäin mitä pitikin.
Näillä mentiin loppusyksy, ja auto pääsikin talviteloille marraskun tienoilla.
Kiivaan ebay-selaamisen tuloksena löytyi uusi kytkin, alusta, ja muuta pientä asenneltavaa. Old school vanteet tuli noukittua talteen myös.
Jarrut oli myös syytä päivittää, tiedä koska niille on kukaan mitään edes tehnyt. Etupää jumitteli toiselta puolelta, takana käsijarru jumitteli ja liut olivat yhtä puuta.
Melkein voisi väittää että olivat kiinni..
Pientä kylpyä.
Männät irti ja valmiina puhdistukseen.
Ensimmäinen satula, ja takasatulat.
Maalattuna, uusia tiivisteitä paikoilleen, ja pikkuhiljaa paikoilleen menevää valmista settiä.
Laitetaas oma projutopicci nyt kun on hetken ihmetellyt varjoissa muiden tekemisiä.
Kopsailen toiselta foorumilta setit mitä o aiemmin tullut tehtyä. Kuvia tuntuu olevan reilusti, se tuskin? haittaa.
Eli kirjoitellaan omasta räksä prokkiksesta, joka tuli viime syksynä hankittua vaihdossa.
Laitoshan oli vakiokuntoinen, ilmeisesti saksasta uitettu peli.
Jossain vaiheessa suomen elämää kone on jo kerran käyty läpi, tuskin silloin on kukaan viritellyt. Kulkupuoli viittaa kovin vakioon.
Alkuun ajattelin fiksailla vuotavan pakopuken, ja alkuperäinen painava tuplaputkisto lähti kävelylle.
Tilalle yhdellä vaimentimella 2.5" pätkä, alkuperäinen pakosarja jäi vielä paikkaansa.
Alla olleet 16" tuuman vanteet lähti vaihtoon, ja tilalle tuli kaverilta lainaa 17" SSR:ät jotka olin kesällä myynyt, vieläkin hiukan harmittaa.
Samalla otettiin korkeudesta hiukan pois laikkaamalla alkuperäiset ruosteiset ja parhaat päivät nähneet jouset.
Ulkonäkö alkoi olla hiukan sielläpäin mitä pitikin.
Näillä mentiin loppusyksy, ja auto pääsikin talviteloille marraskun tienoilla.
Kiivaan ebay-selaamisen tuloksena löytyi uusi kytkin, alusta, ja muuta pientä asenneltavaa. Old school vanteet tuli noukittua talteen myös.
Jarrut oli myös syytä päivittää, tiedä koska niille on kukaan mitään edes tehnyt. Etupää jumitteli toiselta puolelta, takana käsijarru jumitteli ja liut olivat yhtä puuta.
Melkein voisi väittää että olivat kiinni..
Pientä kylpyä.
Männät irti ja valmiina puhdistukseen.
Ensimmäinen satula, ja takasatulat.
Maalattuna, uusia tiivisteitä paikoilleen, ja pikkuhiljaa paikoilleen menevää valmista settiä.