Joo vähään aikaan taas mitään tullut päivitettyä, mutta auto kuitenkin saatiin kasaan ja penkkiin. Tulihan sieltä nyt ihan kiitettävästi tehoa, 784hv 847nm kampuralta @1.95bar e85. 716hv pyörältä siis ja pikku paineella 591hv pyörältä @1.2bar. Voisi sanoa että borg warner toimii
64mm kompura vaan kuitenki eikä vielä ees tapissa. No tähän nyt tulee lähinnä kuvia ja toisen harraste autonkin hankin, talveks puuhattavaa
siitä kuvaa ja infoo lopussa.
PA-keruu säiliö väänettiin kaverin kanssa.
IMG_20180825_155313_284 by
Antti Saharinen, on Flickr
IMG_20180909_143731 by
Antti Saharinen, on Flickr
Pakosarja sai kuumankestot (mitään vittu kestäny) niskaan ja pääs paikalleen.
IMG_20180826_140743 by
Antti Saharinen, on Flickr
IMG_20180826_141941 by
Antti Saharinen, on Flickr
Taaempi hukkis
IMG_20180907_194931 by
Antti Saharinen, on Flickr
Ja konehuone penkkiin valmiina
IMG_20180920_182142 by
Antti Saharinen, on Flickr
Tälläsellä yhdistelmällä tehtiin reissu täältä etelästä Kuortaneelle, Eduel-dynopalveluun
IMG_20180914_174436 by
Antti Saharinen, on Flickr
ps. Toi shitroenilla pitkän matkan teko on aivan hirveä kokemus t. kuski ja molemmat apukuskit.
Screenshot_20180915-140025 by
Antti Saharinen, on Flickr
Ja tossa penkki kuvassahan näkyy myös uus välijäähytin, 600x290x120mm mishimoton kenno näyttäis olevan ku logo paistaa mustan kilikolin läpi.
Päästiin sillä käymään yhdessä cruisingissakin, porukka tuntu tykkäävän
IMG_20180916_023737 by
Antti Saharinen, on Flickr
Säxä on nyt laitettu talvi teloille pikku accidentin takia mutta ei siitä nyt sen enempää
Tosiaan tuli hommattua toinen harraste auto, nissani tietysti (duhh)
eli r32gts4, rb25 tekniikalla josta siis jäljellä vaan alakerta ja sielläkin kuulemma laakeri vaurio. Sehän selviää varmaan tänään kun koneen irrotan.
IMG_20180927_200351 by
Antti Saharinen, on Flickr
IMG_20180928_192853 by
Antti Saharinen, on Flickr
Pitää varmaan tehdä tästä oma proju topic tms kuhan selviää vähän mitä sille tullaan tekemään