Honda Civic ED6 Dohc
Honda Civic ED6 Dohc
Moro! Pistetäämpä tuosta omasta kiposta hieman jutuntynkää.
-2014 Kesäkuussa tuli myytyä oma ensiauto (renault laguna) armeijaan lähdön takia. Ensiksi tarkoituksena oli ostaa auto intin jälkeen, mutta eihän sitä voinut elää ilman autoa
-Sisko oli alkanut katselemaan ensiautoa ja puhui useasti honda crx:stä(jonka lopulta osti viikko ennen minun sivikin ostoa), joten päätin itsekkin katsella hondia. Bongasin netistä 4 kopan Ed sivikin ja ihastuin välittömästi kyseiseen koriin. Siitä alkoi ed sivikin metsästys. Päiviä kului eikä sivikkiä löytynyt millään, kunnes 4.7 alkuillasta bongasin torista hopean kanadantuonti ed hatchback sivikin 1.5 koneella ja puolinahkapenkeillä
Auto oli sopivasti täällä Oulussa, mutta jakoremmi katkenneena. Välittömästi myyjälle tekstiviestiä ja tinkasin hinnan sopivaksi. Hakupäiväksi sovimme 7.7 ja tuolloin itellä lähti bussi kohti sodankylää.
Sovimme isäukon kanssa, että hän hakee auton ja minä lähden sotimaan. Olihan se yhtätuskaa odotella kaksiviikkoa ensilomia ja uutta autoa. Lopulta pääsin lomille ja näin tuon "pappamallin" sivikin ja tuli hieman naureskeltua, että mitähän sitä tuli ostettua.
Ostokunto:
Koneessa ei ollut mitään rikki. Uusi hihna kiinni ja kovaa ajoa. Sanotaanko näin, että hävettää nyt itseä kun muistelee miten tätä tuli tuunattua Kuvia en halua lisätä, mutta siihen kuului: 5% tummennukset, kusikalvot, levipellit, laikkajouset...
-2015 Kesän olin töissä ja ostin 15x7 perus alumiinivanteet ja niihin 195/50 pullakumet. Etupuskuriin myös ostin hondakaverilta lipan. Nuiden vanteiden myyjä ei koskaan lähettänyt kahta uupuvaa keskikuppia joten pistin nuo kiertoon ja ostin jo legendaariset japaracing jr10 15x8 et20 195/50 kumeilla.
Loppukesällä kaveri alkoi kauppaamaan omaa projekti honda crx:ää joka osottautui lahoksi kittipommiksi. Vähän siinä hierottiin ja kaupat sovittiin. Volvolla koti pudasjärveä ja "räxä" trailerin kyytiin. Tämän kohtaloksi sovittiin. että auto osiksi, myyntiin ja kori roskiin mutta tekniikka itselle. Osia lähti ympärisuomea ja loppuraato jäi odottamaan kevättä. (2016 crx seisoo ressunalla, joskus takaisin ajoon)
Lumet alkoi sulamaan ja itsellä oli selkeät kuviot hahmottunut mielessä talvenaikana: Uusi tekniikka, pienet venykumet ja kenttään. Paskamyrsy alkakoon.
Renkaiksi vaihtui hillityt 185/45. Alusta on mallia Madallustolpat ja coilover sleevet. Tekniikanvaihto oli edessä.
Elikkä kone on perus crx:n D16Z5 peltipakosarja ja oravaimuri. Tällä setupilla tuli rappailtua pitkin kyliä ja virkavalta kehui niinpaljon korkeutta, että uhkasi kilvet viedä.
Muutamapäivä ennen virkavallan kehuja pistin kuvan facebook hondacrew ryhmään, yksi kommentti oli: "moro pistimpäs sulle yv viestiä" äkkiä naama punaisena lukemaan, että mitähän sitä nyt on tehnyt niin sehän oli kutsu peteltä kemiin KTCE tapahtumaan Japtoysin osastolle!
Virkavallan kehujen takia olin nostanut auton "ihmisten korkeudelle" ja nyt se pitäsi laskea takaisin maatavasten...kylläse mulle kelpaa. Lähtöpäivä lopulta koitti. Ilma oli pilvinen ja vähäväliä vettä satoi. Iin kärkkäisen pihalla sivikin putki nippareilla niinylös kun meni, ukot kyytiin ja kohti kemiä.
Kemissä sitten ilmaselkeni ja aurinkokin paisteli. Mukava päivä, hienoja ihmisiä ja olipas gti magazinen ukkokin ottanu sivikistä kuvan. (kuva teksti ei ihan onnistunut mutta eivoi mitään)
Sisko alkoi ostamaan nuita jr:iä joten vanteet lähti taas vaihtoon. Tilalle tuli jnc 021 15x8 et20 kiinantinat 185/45 renkailla.
Tollasella käytiin oulun bf-miitissä pariinkertaan ja Nurtsicruising-tapahtumssa oltiin myös näytillä.
Pikkujuttuja tuli lisäiltyä ja vaihdettua esim. Punaiset sir tyylin teipit ja dohc tarrat. Tähän lopulta päästiin:
Oon tässä nyt tilannut akr-performancelta chargespeed spoilerin, spacerit ja muuta pikkukivaa tarkoituksena olisi sekoittaa kanjoa ja stancea. Semmonen tarina virheitä varmasti löytyy juttua kyllä riittäisi mutta ei tämä kirjoitus ole meikäläisen leipälaji. Risu-ukkoja ja ruusuja. Instagramia päivittelen: haima-san
-2014 Kesäkuussa tuli myytyä oma ensiauto (renault laguna) armeijaan lähdön takia. Ensiksi tarkoituksena oli ostaa auto intin jälkeen, mutta eihän sitä voinut elää ilman autoa
-Sisko oli alkanut katselemaan ensiautoa ja puhui useasti honda crx:stä(jonka lopulta osti viikko ennen minun sivikin ostoa), joten päätin itsekkin katsella hondia. Bongasin netistä 4 kopan Ed sivikin ja ihastuin välittömästi kyseiseen koriin. Siitä alkoi ed sivikin metsästys. Päiviä kului eikä sivikkiä löytynyt millään, kunnes 4.7 alkuillasta bongasin torista hopean kanadantuonti ed hatchback sivikin 1.5 koneella ja puolinahkapenkeillä
Auto oli sopivasti täällä Oulussa, mutta jakoremmi katkenneena. Välittömästi myyjälle tekstiviestiä ja tinkasin hinnan sopivaksi. Hakupäiväksi sovimme 7.7 ja tuolloin itellä lähti bussi kohti sodankylää.
Sovimme isäukon kanssa, että hän hakee auton ja minä lähden sotimaan. Olihan se yhtätuskaa odotella kaksiviikkoa ensilomia ja uutta autoa. Lopulta pääsin lomille ja näin tuon "pappamallin" sivikin ja tuli hieman naureskeltua, että mitähän sitä tuli ostettua.
Ostokunto:
Koneessa ei ollut mitään rikki. Uusi hihna kiinni ja kovaa ajoa. Sanotaanko näin, että hävettää nyt itseä kun muistelee miten tätä tuli tuunattua Kuvia en halua lisätä, mutta siihen kuului: 5% tummennukset, kusikalvot, levipellit, laikkajouset...
-2015 Kesän olin töissä ja ostin 15x7 perus alumiinivanteet ja niihin 195/50 pullakumet. Etupuskuriin myös ostin hondakaverilta lipan. Nuiden vanteiden myyjä ei koskaan lähettänyt kahta uupuvaa keskikuppia joten pistin nuo kiertoon ja ostin jo legendaariset japaracing jr10 15x8 et20 195/50 kumeilla.
Loppukesällä kaveri alkoi kauppaamaan omaa projekti honda crx:ää joka osottautui lahoksi kittipommiksi. Vähän siinä hierottiin ja kaupat sovittiin. Volvolla koti pudasjärveä ja "räxä" trailerin kyytiin. Tämän kohtaloksi sovittiin. että auto osiksi, myyntiin ja kori roskiin mutta tekniikka itselle. Osia lähti ympärisuomea ja loppuraato jäi odottamaan kevättä. (2016 crx seisoo ressunalla, joskus takaisin ajoon)
Lumet alkoi sulamaan ja itsellä oli selkeät kuviot hahmottunut mielessä talvenaikana: Uusi tekniikka, pienet venykumet ja kenttään. Paskamyrsy alkakoon.
Renkaiksi vaihtui hillityt 185/45. Alusta on mallia Madallustolpat ja coilover sleevet. Tekniikanvaihto oli edessä.
Elikkä kone on perus crx:n D16Z5 peltipakosarja ja oravaimuri. Tällä setupilla tuli rappailtua pitkin kyliä ja virkavalta kehui niinpaljon korkeutta, että uhkasi kilvet viedä.
Muutamapäivä ennen virkavallan kehuja pistin kuvan facebook hondacrew ryhmään, yksi kommentti oli: "moro pistimpäs sulle yv viestiä" äkkiä naama punaisena lukemaan, että mitähän sitä nyt on tehnyt niin sehän oli kutsu peteltä kemiin KTCE tapahtumaan Japtoysin osastolle!
Virkavallan kehujen takia olin nostanut auton "ihmisten korkeudelle" ja nyt se pitäsi laskea takaisin maatavasten...kylläse mulle kelpaa. Lähtöpäivä lopulta koitti. Ilma oli pilvinen ja vähäväliä vettä satoi. Iin kärkkäisen pihalla sivikin putki nippareilla niinylös kun meni, ukot kyytiin ja kohti kemiä.
Kemissä sitten ilmaselkeni ja aurinkokin paisteli. Mukava päivä, hienoja ihmisiä ja olipas gti magazinen ukkokin ottanu sivikistä kuvan. (kuva teksti ei ihan onnistunut mutta eivoi mitään)
Sisko alkoi ostamaan nuita jr:iä joten vanteet lähti taas vaihtoon. Tilalle tuli jnc 021 15x8 et20 kiinantinat 185/45 renkailla.
Tollasella käytiin oulun bf-miitissä pariinkertaan ja Nurtsicruising-tapahtumssa oltiin myös näytillä.
Pikkujuttuja tuli lisäiltyä ja vaihdettua esim. Punaiset sir tyylin teipit ja dohc tarrat. Tähän lopulta päästiin:
Oon tässä nyt tilannut akr-performancelta chargespeed spoilerin, spacerit ja muuta pikkukivaa tarkoituksena olisi sekoittaa kanjoa ja stancea. Semmonen tarina virheitä varmasti löytyy juttua kyllä riittäisi mutta ei tämä kirjoitus ole meikäläisen leipälaji. Risu-ukkoja ja ruusuja. Instagramia päivittelen: haima-san
Last edited by hempppa on 25. May 2017 21:59, edited 2 times in total.
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Tässä on kyllä hyvä esimerkki et miten pienillä muutoksilla saa hyvännäköisen, mutta tuo nippuside etulippa pistää aina silmään kun tämä vastaan tulee. Sekin on vissiin jo otettu pois?
Jaguar XF - Käyttis
Opel Vectra B - Käyttis
Nissan Skyline R33 - Harrastepeli
Opel Vectra B - Käyttis
Nissan Skyline R33 - Harrastepeli
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Hyvä reissu oli Kemissä Muutamissa tietyö kohdissa vaan sai odotella vähän että tuleekohan se Haimamies perässä ehyenä Monet kerrat kylillä katellu autoa ja ihaillut.
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Monet kerrat tykkäillyt tän kuvista naamakirjassa. Stanceilua lukuunottamatta douppi kokonaisuus. Käy ihan kivasti noi Jnct tähän Muutenkin mukava nähdä et joku vielä rakentaa neloskoppaista kun näitä ei enää juuri liikenteessäkään näe...
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Tämä on kyllä oikeinkin hyvä! Mielenkiinnolla odotellaan, mitä ensi kausi tuo tullessaan.
Taisi olla sekin kyllä yksi kesän hämmentävimmistä reissuista.Bete wrote:Hyvä reissu oli Kemissä Muutamissa tietyö kohdissa vaan sai odotella vähän että tuleekohan se Haimamies perässä ehyenä Monet kerrat kylillä katellu autoa ja ihaillut.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Nostellaan pikkusen! Kiitoksia palautteesta =)
Elikkäs tilattuja pikkuhiluja on alkanut tippumaan postilaatikkoon: 12mm spacerit, Konepellin spacerit, Pidemmät pinnapultit taakse ja pidemmät etutolppien yläpäät. Yläpäät vaihdoinkin jo.
Chargespeed siiven toimitus on viivästynyt. Epävirallinen arvio saatu, että tammikuun lopussa saisivat siiven matkaan
Perän kaikki hilppeet olisi nyt valmiina asennusta vaille
Suunnitelmissa ollut, että keväällä konehuone käydään kokonaan läpi: Johdot, letkut ja vaijerit piiloon, kunnonpesu motille ja venakopan maalaus (väri ei vaihdu)
Lopuksi kuva talvilookista ja yksi vanhempi kuvatus kunnon kameralla otettuna. Toivotaan että seuraavassa päivityksessä olisi jarrut ja siipi kiinni autossa
Elikkäs tilattuja pikkuhiluja on alkanut tippumaan postilaatikkoon: 12mm spacerit, Konepellin spacerit, Pidemmät pinnapultit taakse ja pidemmät etutolppien yläpäät. Yläpäät vaihdoinkin jo.
Chargespeed siiven toimitus on viivästynyt. Epävirallinen arvio saatu, että tammikuun lopussa saisivat siiven matkaan
Perän kaikki hilppeet olisi nyt valmiina asennusta vaille
Suunnitelmissa ollut, että keväällä konehuone käydään kokonaan läpi: Johdot, letkut ja vaijerit piiloon, kunnonpesu motille ja venakopan maalaus (väri ei vaihdu)
Lopuksi kuva talvilookista ja yksi vanhempi kuvatus kunnon kameralla otettuna. Toivotaan että seuraavassa päivityksessä olisi jarrut ja siipi kiinni autossa
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Ihmettelinki ettei tästä löytynyt mitään projutopiccia. Hyvä, että oot alkanu kirjottaa! Itelläki löytyy 4genin sedani pressukatoksesta lojumasta.. mitähän sille tekis.. kuskinpuolelle pitäs löytää suorat ovet kun joku apina ne kävi potkimassa 2014 syksyllä sisään.. (sillo ollu viimeeks ajossa ) Keep it going - Crewin yp
If You Can Dream It You Can Do It
Honda Accord CL3 2.3i ES -02 -Ex
Honda Civic ED3 -91 -Ex
Honda Accord CL9 Type-S - 06
@Flushmike
Honda Accord CL3 2.3i ES -02 -Ex
Honda Civic ED3 -91 -Ex
Honda Accord CL9 Type-S - 06
@Flushmike
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Pitihän sitä pikkusen kirjotella juttua vaikka ei kovin kummosia ole autolle tehty. Nyt äkkiä se sedani työnalle ja ajoon! Kaikennäkösiä hyypiöitä sitä liikkuu kun tollasta tekevät. Pakko itelläki asentaa hälytin, jos sillä saisi etes vähäsen turvattua autoa ettei se vaan katoaisi yönaikana pihastaItzkwmike wrote:Ihmettelinki ettei tästä löytynyt mitään projutopiccia. Hyvä, että oot alkanu kirjottaa! Itelläki löytyy 4genin sedani pressukatoksesta lojumasta.. mitähän sille tekis.. kuskinpuolelle pitäs löytää suorat ovet kun joku apina ne kävi potkimassa 2014 syksyllä sisään.. (sillo ollu viimeeks ajossa ) Keep it going - Crewin yp
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Hoplaa! Sehän ois vissiin kevät vaikka välillä sataakin räntää ja muuta paskaa.
Elikkäs AKR sai lähetettyä takasiiven, oli vissiin aika hyvätuuri tai jotain tuon siiven kanssa, koska heti tiedustelujeni jälkeen poistivat nuo siivet omilta sivuiltaan. Luultavasti tekivät just mua varten tuon oman.
Pitihän sitä heti testata ja hyvinhän se istuu.
Eipä siinä montaa päivää mennyt kun kaveri laitto viestiä ja kysy siipeä lainaan. Siipi lähti kaverille joka otti muotin itelle. Jossain välissä alkoi tuo punainen teippi tympäseen joten se sai lähtä. Edellisessä päivityksessä uhosin, että venakopan ja jarrujen väri ei tule vaihtumaan. Myös mysticille väitin näin, mutta mitenkäs siinä kävikään...
Eli väri vaihtuu tollaseen oikeen tummanviolettiin kuvissä näyttävät ehkä hieman siniseltä.
Tuli myös vaihdettua eturenkaat pienempiin elikkäs takana samat 185/45 ja edessä 165/45
Tässä pariviikkoa sitten sain siiven maalattua ja aloin tuota konehuonetta laitteleen. Elikkäs piilotin pesuriletkut, valojenjohdot ja siirsin akun peräkonttiin. Mulla nuo sähköhommat aina vähän huolettaa, joten jätin suosiolla sulakeboxin rauhaan ja vedin johdot alakautta, koska johtosarjan pidennys olisi vienyt aikaa, eikä käyttöautoa viitti seisottaa viikkoja. Kuvassa näkyy meikäläisen "asennuspiste" Isällä oma projekti tallissa, joten sinne ei ole asiaa...
Semmone siitä tuli mulle välttää ihan hyvin. Tuli myös kesärenkaat heitettyä alle. Nyt auto on vielä "välikelin" korkeudella elikkä madalletaan kun voidaan. Levyjarrut ja cambervarret tulossa tässä lähiviikkoina alle luultavasti, myös uudet alatukivarret pitäisi tilata...
Joku tietäjä saattaa tietää, että mikä auto tuolla tallissa seisoo.
Semmosta tälläkertaa eipä kovin kummosta. Takasiiven alapuoli huutaa jotain isoa tarraa jos mystic herralta vaikka löytyisi joku tosi iso japtoys tarra niin sehän saattaisi kiinnostaa.
Elikkäs AKR sai lähetettyä takasiiven, oli vissiin aika hyvätuuri tai jotain tuon siiven kanssa, koska heti tiedustelujeni jälkeen poistivat nuo siivet omilta sivuiltaan. Luultavasti tekivät just mua varten tuon oman.
Pitihän sitä heti testata ja hyvinhän se istuu.
Eipä siinä montaa päivää mennyt kun kaveri laitto viestiä ja kysy siipeä lainaan. Siipi lähti kaverille joka otti muotin itelle. Jossain välissä alkoi tuo punainen teippi tympäseen joten se sai lähtä. Edellisessä päivityksessä uhosin, että venakopan ja jarrujen väri ei tule vaihtumaan. Myös mysticille väitin näin, mutta mitenkäs siinä kävikään...
Eli väri vaihtuu tollaseen oikeen tummanviolettiin kuvissä näyttävät ehkä hieman siniseltä.
Tuli myös vaihdettua eturenkaat pienempiin elikkäs takana samat 185/45 ja edessä 165/45
Tässä pariviikkoa sitten sain siiven maalattua ja aloin tuota konehuonetta laitteleen. Elikkäs piilotin pesuriletkut, valojenjohdot ja siirsin akun peräkonttiin. Mulla nuo sähköhommat aina vähän huolettaa, joten jätin suosiolla sulakeboxin rauhaan ja vedin johdot alakautta, koska johtosarjan pidennys olisi vienyt aikaa, eikä käyttöautoa viitti seisottaa viikkoja. Kuvassa näkyy meikäläisen "asennuspiste" Isällä oma projekti tallissa, joten sinne ei ole asiaa...
Semmone siitä tuli mulle välttää ihan hyvin. Tuli myös kesärenkaat heitettyä alle. Nyt auto on vielä "välikelin" korkeudella elikkä madalletaan kun voidaan. Levyjarrut ja cambervarret tulossa tässä lähiviikkoina alle luultavasti, myös uudet alatukivarret pitäisi tilata...
Joku tietäjä saattaa tietää, että mikä auto tuolla tallissa seisoo.
Semmosta tälläkertaa eipä kovin kummosta. Takasiiven alapuoli huutaa jotain isoa tarraa jos mystic herralta vaikka löytyisi joku tosi iso japtoys tarra niin sehän saattaisi kiinnostaa.
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Sää lupasit..
edit. Diggaan silti enemmän uudesta väristä.
Oletko liikenteessä huomenna, jos tuon mukana?
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Honda Civic ED6 Dohc
No problem.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Hola!
Taas pientä päivitystä tännekin, elikkäs sivikki lähti paaliin...eiku siis lyhyesti: mulle riitti tuo stancehomoilu.
Syitä tälle on monia, mutta isoinsyy on se, että mulla käy sääliksi tuon vanhuksen pohjaa ja koria muutenkin. =D Elikkäs nyt pistettiin stoppi tuolle hommalle, ainakin tämän auton osalta. Venykumet lähti kaverin valkoiseen ED sedaniin joka myös löytyy täältä foorumilta ja mulle tuli 195/50 pullakumet tilalle.
Lippa myös ruuvattu keulaan ja kuppipenkki vaihdettu kuskille. Kallistuksenvakaaja tulossa taakse, kahdentuuman putki kokomatkalle, katalysaattorin poisto, vanteisiin uutta väriä? Suunnitelmat vielä vähän auki mutta yritetään jotakin keksiä. Ensinmäistä kertaa päässyt nauttimaan koneesta ja pienestä kevyestä korista. kuvia räpsinyt ©Aki270
Auton nostosta olen saanut kuulla kehuja ja myös haukkuja mun mielestä täysin oikea tyyli tälle. Myös kaveriporukan whatsapp ryhmässä kävi tunteet kuumina tämän takia. lainaus sieltä: "minä en kyllä nostais autoa jonku 130hepan takia, eihän se ole mittään xD" noh samapa tuo mulle mitä muut ajattelee.
Taas pientä päivitystä tännekin, elikkäs sivikki lähti paaliin...eiku siis lyhyesti: mulle riitti tuo stancehomoilu.
Syitä tälle on monia, mutta isoinsyy on se, että mulla käy sääliksi tuon vanhuksen pohjaa ja koria muutenkin. =D Elikkäs nyt pistettiin stoppi tuolle hommalle, ainakin tämän auton osalta. Venykumet lähti kaverin valkoiseen ED sedaniin joka myös löytyy täältä foorumilta ja mulle tuli 195/50 pullakumet tilalle.
Lippa myös ruuvattu keulaan ja kuppipenkki vaihdettu kuskille. Kallistuksenvakaaja tulossa taakse, kahdentuuman putki kokomatkalle, katalysaattorin poisto, vanteisiin uutta väriä? Suunnitelmat vielä vähän auki mutta yritetään jotakin keksiä. Ensinmäistä kertaa päässyt nauttimaan koneesta ja pienestä kevyestä korista. kuvia räpsinyt ©Aki270
Auton nostosta olen saanut kuulla kehuja ja myös haukkuja mun mielestä täysin oikea tyyli tälle. Myös kaveriporukan whatsapp ryhmässä kävi tunteet kuumina tämän takia. lainaus sieltä: "minä en kyllä nostais autoa jonku 130hepan takia, eihän se ole mittään xD" noh samapa tuo mulle mitä muut ajattelee.
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Kyllä tuo tyylikäs madallus ja pullakumit toimii.
Who is online
Users browsing this forum: simo9966 and 20 guests