Honda Civic ED6 Dohc
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Nyt on hyvä!
Honda Civic Type R FN2 #05979
Honda CR-X del Sol ESi
Backwoods Customs
Honda CR-X del Sol ESi
Backwoods Customs
Re: Honda Civic ED6 Dohc
"Oikeat" vanteet kun vielä saat, niin tässäkin tyylissä osaa elää paremmin mukana.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Iha hitosti asiallisempi noin . 195/50/15 ei kyllä ole mikään "pulla" vaan sopivalla vanteella just passeli tuon aikakauden Civic:iin tai CRX:ään. Ja 130hv autohan niitä ajo-ominaisuuksia juuri tarvitsee kun ei voi jyrätä teholla kun suora aukee.
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Ohhoh tännehän on tullut kommenttia =D kiitoksia niistä.
Kiitoksia! kyllähän tuo nyt alkaan oleen "mintissä"
Kiitän, joo just sopivan pullat nuo renkaat tuolle korkeudelle =D
Totta Katsotaan mitä tapahtuu..voipi olla että menee honda myyntiin kesällä.
No tuon 165/45 jälkeen alkoi tuo 195/50 olemaan aika pulla mutta nytkun silmätottunut nuihin niin onhan ne juuri sopivat tähän koriin. Kyllähän tuolla 130hv aika sukkelaan pääsee bemarijonneja karkuun
Re: Honda Civic ED6 Dohc *iso päivitys*
Moro pitkästä aikaa! Pävitellään välillä tännekin, että mitäs sitä on tullut sivikille tehtyä.
KESÄN ALKU JA KATSASTUS
Tosiaan kesä oli ja meni. Kesän alussa alkoi kuumotella tuo koneen leimaus, eipä sekään ollut mikään läpihuuto juttu. Päätettiin isän kanssa, että ajetaan sivikki suoraan katsastukseen ja haetaan ns.vikalista ja tiedustellaan katsurilta, että mitä dokumentteja tarvitaan, jotta koneen leimaus onnistuisi.
JNC vanteet meni työkaverin golffin alle.
Itse autossa ei ollut mitään muuta vikaa kuin yksi väljä nivel, mutta eihän sieltä leimaa tullut koska kaikki moottorinvaihto lomakkeet puuttuivat. Katsuri antoi sitten tämän moottorinvaihto lapun johon tulee entisen ja vaihdetun koneen tiedot yms.
Mutta muiden papereiden lisäksi tarvin vertailutodistuksen maahantuojalta. Nappuri on tosiaan töissä wetterillä, jonka kautta saatiin yhteys maahantuojaan.
KAIKKI MENEE PIELEEN
Sivikin ja crx:n runkonumerot naapurille sähköpostiin ja sitten odotellaan, että todistus tulisi. Muutama viikko odottelua ja lopulta tuli naapurilta puhelu: " jooo tosiaan tuo sun sivikki on jenkkituonti, jonka takia maahantuoja ei näe siitä mitään tarvittavia tietoja, eli ei onnistu leimaus" Voi sitä V***U sanan määrää mitä tuli pihalla sitten huudettua naamapunaisena.
AUTO MYYNTIIN JA UUSI YRITYS
Sitten iski se surullisen kuuluisa burnout tuon auton suhteen. Ei jotenkin iskenyt enää yhtään koko auto. suorastaan vitutti koko kippo ainakun sitä pihalla katseli. Leimaa oli enää viikko jäljellä, joten sillon päätin, että nyt se saa lähtä. Sivikki olikin sitten myynnissä muistaakseni noin kuukauden. Muutama vaihtoehotus, mutta eihän tuo kellekkään kelvannut, joten otin sivikin pois myynnistä. Päätin, että yritetään nyt vielä jotenkin leimata sivikki tuolle koneelle.
Toisella katsastus asemalla sanottiin, että jos saat jostain hommattua tavallisen 1.5 ED6 suomiauton runkonmueron niin sillä pystyt hommaamaan sen vertailutodistuksen. No sehän ei ole homma eikä mikään! Pidetään runkonumeron lainaaja salaisena ihan kaiken varalta. Kaverin ja crx:n runkonumerot taas naapurille ja siitä maahantuojalle. Nyt oli voittaja fiilis että onnistuuhan tämä vihdoin!
TUNTEIDEN VUORISTORATA
Maahantuojasta ei kuulu mitään, aina kun naapurilta kysyttiin asiasta niin oli kuulemma vieläkin lomalla. Kuukausi kului eikä vieläkään mitään tietoa koko ukosta. Sitten lopulta tuli taas naapurilta puhelu: "moro! se on sellanen homma, että tämä ukko ei ole enää töissä hondan maahantuojalla. Eipä saada todistusta" Sitä puhelua en olisi ikinä halunnut kuulla, Se oli vikatikki.
Tehtiin sellainen päätös, että 1.6 kone pois ja 1.5 pannu takaisin ja sitten leimalle. Pakkohan sivkki on saada liikenteeseen.
No eihän siinä koneen irroituksessa mennyt kuin päivä. Konehuonetta siistin lisää, kittailin koloja ja muita monttuja piiloon. Myös valojen, töötin, vilkkujen ja flektin johoja tuli pidennettyä, jotta ne voisi pujotella nätisti lokasuojan alta. Tästä hommasta en löytänyt hyviä kuvia. =/
VAIKEUKSIEN KAUTTA VOITTOON
Sitten koitti se päivä! Olin tallissa ihastelemassa juuri kiillotettua sivikin maalipintaa kun puhelin värähti. "jaaha isältä tekstiviesti mikäs sillä nyt on hätänä?" No tuostapa sen nyt näkee. Eli maahantuoja oli lähettänyt vertailutodistuksen!
Katsastus asemalta varmistus että homman on selvä. 1.6 dohc tekniikka takaisin ja leimaus onnistuu. Kieltämättä pikkusen otti päähän kun oli juuri nostanut pois koneen niin sen saakin laittaa takaisin.
Tuo konehan oli kyllä suoraan sanottuna melko paskassa kunnossa. Tupsutti sinistä ja vaihdelaatikko rallatti niinkuin viimeistä päivää. Elikkäs koko kone atomeiksi ja täydellinen kone remontti oli edessä.
Kone saatiin niputettua ja laskettua oikealle paikalle 8)
Vanteet tuli myös tilattua ja renkaat samalla. Vanteiksi päätyivät rota slipstreamit matta mustana 15x7 ET40 koossa ja renkaiksi TOYO proxes cf2 koossa 195/50
LEIMA JA KISALOOK
Katsatusta edeltävänä iltana päästö- ja kulma lappujen teko. Seuraavana päivänä leimalle klo 15:00
Olihan se aivan loistava tunne kun tiesi, että auto käyty kokonaan läpi ja leimakin olisi ihan kohta. Tankin kautta kohti Oulun toppilaa. Koko matkan hymykorvissa sai päästellä menemään. Kaverikin tuli jännittämään, että mites henkan sivikin nyt käy. No tottakai sieltä leima tuli! Kone, vanteet ja alusta ois nyt otteessa. Aika sanattomaksi se veti, kuukausien odottelu ja stressi oli nyt ohi.
Mitäpä siihen enää lisäämään. Toivottavasti edes joku jaksoi lukea. Taas alkanut autokuume ja b-moottorilla varustettu honda himottaisi. Katotaan meneekö honda keväällä myyntiin. Typeräähän se olisi kaiken tämän jälkeen myydä mutta eihän sitä tiedä. Jospa enskesänä päästään radalle testaileen. Toivottavasti vaan tää autokuume helpottaisi
-henkka
IG: haima_san
KESÄN ALKU JA KATSASTUS
Tosiaan kesä oli ja meni. Kesän alussa alkoi kuumotella tuo koneen leimaus, eipä sekään ollut mikään läpihuuto juttu. Päätettiin isän kanssa, että ajetaan sivikki suoraan katsastukseen ja haetaan ns.vikalista ja tiedustellaan katsurilta, että mitä dokumentteja tarvitaan, jotta koneen leimaus onnistuisi.
JNC vanteet meni työkaverin golffin alle.
Itse autossa ei ollut mitään muuta vikaa kuin yksi väljä nivel, mutta eihän sieltä leimaa tullut koska kaikki moottorinvaihto lomakkeet puuttuivat. Katsuri antoi sitten tämän moottorinvaihto lapun johon tulee entisen ja vaihdetun koneen tiedot yms.
Mutta muiden papereiden lisäksi tarvin vertailutodistuksen maahantuojalta. Nappuri on tosiaan töissä wetterillä, jonka kautta saatiin yhteys maahantuojaan.
KAIKKI MENEE PIELEEN
Sivikin ja crx:n runkonumerot naapurille sähköpostiin ja sitten odotellaan, että todistus tulisi. Muutama viikko odottelua ja lopulta tuli naapurilta puhelu: " jooo tosiaan tuo sun sivikki on jenkkituonti, jonka takia maahantuoja ei näe siitä mitään tarvittavia tietoja, eli ei onnistu leimaus" Voi sitä V***U sanan määrää mitä tuli pihalla sitten huudettua naamapunaisena.
AUTO MYYNTIIN JA UUSI YRITYS
Sitten iski se surullisen kuuluisa burnout tuon auton suhteen. Ei jotenkin iskenyt enää yhtään koko auto. suorastaan vitutti koko kippo ainakun sitä pihalla katseli. Leimaa oli enää viikko jäljellä, joten sillon päätin, että nyt se saa lähtä. Sivikki olikin sitten myynnissä muistaakseni noin kuukauden. Muutama vaihtoehotus, mutta eihän tuo kellekkään kelvannut, joten otin sivikin pois myynnistä. Päätin, että yritetään nyt vielä jotenkin leimata sivikki tuolle koneelle.
Toisella katsastus asemalla sanottiin, että jos saat jostain hommattua tavallisen 1.5 ED6 suomiauton runkonmueron niin sillä pystyt hommaamaan sen vertailutodistuksen. No sehän ei ole homma eikä mikään! Pidetään runkonumeron lainaaja salaisena ihan kaiken varalta. Kaverin ja crx:n runkonumerot taas naapurille ja siitä maahantuojalle. Nyt oli voittaja fiilis että onnistuuhan tämä vihdoin!
TUNTEIDEN VUORISTORATA
Maahantuojasta ei kuulu mitään, aina kun naapurilta kysyttiin asiasta niin oli kuulemma vieläkin lomalla. Kuukausi kului eikä vieläkään mitään tietoa koko ukosta. Sitten lopulta tuli taas naapurilta puhelu: "moro! se on sellanen homma, että tämä ukko ei ole enää töissä hondan maahantuojalla. Eipä saada todistusta" Sitä puhelua en olisi ikinä halunnut kuulla, Se oli vikatikki.
Tehtiin sellainen päätös, että 1.6 kone pois ja 1.5 pannu takaisin ja sitten leimalle. Pakkohan sivkki on saada liikenteeseen.
No eihän siinä koneen irroituksessa mennyt kuin päivä. Konehuonetta siistin lisää, kittailin koloja ja muita monttuja piiloon. Myös valojen, töötin, vilkkujen ja flektin johoja tuli pidennettyä, jotta ne voisi pujotella nätisti lokasuojan alta. Tästä hommasta en löytänyt hyviä kuvia. =/
VAIKEUKSIEN KAUTTA VOITTOON
Sitten koitti se päivä! Olin tallissa ihastelemassa juuri kiillotettua sivikin maalipintaa kun puhelin värähti. "jaaha isältä tekstiviesti mikäs sillä nyt on hätänä?" No tuostapa sen nyt näkee. Eli maahantuoja oli lähettänyt vertailutodistuksen!
Katsastus asemalta varmistus että homman on selvä. 1.6 dohc tekniikka takaisin ja leimaus onnistuu. Kieltämättä pikkusen otti päähän kun oli juuri nostanut pois koneen niin sen saakin laittaa takaisin.
Tuo konehan oli kyllä suoraan sanottuna melko paskassa kunnossa. Tupsutti sinistä ja vaihdelaatikko rallatti niinkuin viimeistä päivää. Elikkäs koko kone atomeiksi ja täydellinen kone remontti oli edessä.
Kone saatiin niputettua ja laskettua oikealle paikalle 8)
Vanteet tuli myös tilattua ja renkaat samalla. Vanteiksi päätyivät rota slipstreamit matta mustana 15x7 ET40 koossa ja renkaiksi TOYO proxes cf2 koossa 195/50
LEIMA JA KISALOOK
Katsatusta edeltävänä iltana päästö- ja kulma lappujen teko. Seuraavana päivänä leimalle klo 15:00
Olihan se aivan loistava tunne kun tiesi, että auto käyty kokonaan läpi ja leimakin olisi ihan kohta. Tankin kautta kohti Oulun toppilaa. Koko matkan hymykorvissa sai päästellä menemään. Kaverikin tuli jännittämään, että mites henkan sivikin nyt käy. No tottakai sieltä leima tuli! Kone, vanteet ja alusta ois nyt otteessa. Aika sanattomaksi se veti, kuukausien odottelu ja stressi oli nyt ohi.
Mitäpä siihen enää lisäämään. Toivottavasti edes joku jaksoi lukea. Taas alkanut autokuume ja b-moottorilla varustettu honda himottaisi. Katotaan meneekö honda keväällä myyntiin. Typeräähän se olisi kaiken tämän jälkeen myydä mutta eihän sitä tiedä. Jospa enskesänä päästään radalle testaileen. Toivottavasti vaan tää autokuume helpottaisi
-henkka
IG: haima_san
-
- SUPPORTER
- Posts: 271
- Joined: 04. May 2015 07:57
- Location: Kajaani / Kuusamo
- Contact:
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Hienosti vaikeuksien kautta voittoon!
Hieno kampe kaikin puolin ja eihän tuommosta myydä kannata kun renkaan potkijoita riitää vaan ei kukaan oo valmis maksamaan mitään järkevää.
Hieno kampe kaikin puolin ja eihän tuommosta myydä kannata kun renkaan potkijoita riitää vaan ei kukaan oo valmis maksamaan mitään järkevää.
Honda Prelude 2.2 VTEC BB8 JDM SiR 4WS -98
Honda Prelude 2.0i16 BA4 4WS (B20A7) -88 (Silmäterä)
Instagram: @AleksiKoppine
http://iusedtodriveaprelude.blogspot.fi/
Honda Prelude 2.0i16 BA4 4WS (B20A7) -88 (Silmäterä)
Instagram: @AleksiKoppine
http://iusedtodriveaprelude.blogspot.fi/
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Ai että, on kyllä komea kapistus!! Tämä kori ehkä civicin mallistosta hienoimpia ja asiallisen näköinen setuppi muutenkin
''Less traction, more action!''
Re: Honda Civic ED6 Dohc *iso päivitys*
Täytyy taas todeta että tämä on kyllä asiallinen . Jos koppa vaan on hyvässä kunnossa (ja vielä itselle mieluinen) niin en kyllä luopuisi vaan jatkaisin jalostusta ja tekisin sen B-swapin tuohon yksilöön. Säästää loppupelissä aikaa, vaivaa ja rahaa. Nimittäin kun rupeaa miettimään miten harvassa natiivit ja hyväkuntoiset B16/B18 Hondat on (nuorimmatkin jo 17 vuotiaita), millaisia rävellyksiä 99% tekniikanvaihdoista sisältää tai miten huonoihin aihioihin ne on tehty, niin alkaa kuume vähän laskemaan . Euroopassa tarjonta heikentynyt vuosi vuodelta ja hinnat nousseet, tietysti Japanin tuonti on hyvä vaihtoehto.hempppa wrote: ↑22. Oct 2017 20:44Taas alkanut autokuume ja b-moottorilla varustettu honda himottaisi. Katotaan meneekö honda keväällä myyntiin. Typeräähän se olisi kaiken tämän jälkeen myydä mutta eihän sitä tiedä. Jospa enskesänä päästään radalle testaileen. Toivottavasti vaan tää autokuume helpottaisi
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Moro taas pitkästä aikaa!
Päivitellään nyt tätäkin ettei aivan unohdu. Näköjään oli tätä meikäläisen "projektia" jaettu naamakirjassa oikein kuvan kera, jonku aikaa sitten. Isot kiitokset siitä! Mitäkö kuuluu sivikille? No hyvää kuuluu, mitänyt pieniä vastoinkäymisiä siellä täällä mutta sehän vain vahvistaa tätä "suhdetta"
Niinhän se talvi taas tuli ja kesärenkaat saivat mennä vintille odottelemaan kesää.
Pyöräytin sitte alle jokku 14-tuumaiset perus alumiinivanteet. Pitihän sitä nastoihin myös toyo tekstit maalata.
Kylille olin menossa katseleen menoja niin tuohan sitten hyytyi. Isäukko tuli sitten volvolla pelastaan ja saatiin hinattua sivikki kotio. Bensapumppu oli sanonut sopimuksen irti. Tähän hätään en yhtäkkiä löytänyt kuvaa siitä, mutta sehän oli sikamäskillä ja nippusiteillä kasattu. Näissä ärsyttävä vaihtaa tuo pumppu, koska joutuu tankin tiputtaan ja siihenhän me ei alettu.
Muistin sitten katsoneeni youtubesta "youngstatic" nimistä kaveria, joka harrastaa näitä EF koreja. yhdeltä videolta muistin, että sehän oli leikannut takapenkin alle luukun mistä voi helposti vaihtaa pumpun. Ei muutakun video tulille, screenshotti talteen ja rälläkän kanssa autoon. Isä sitten antoi ottaa omasta rallipösöstä walbron pumpun. luukku kiinni ja kovaa ajoa.
Niinkauan kun oon tätä ed koria harrastanut, niin oon kuolannut netissä kuvia näistä jenkkikavereista, joilta löytyy tämä "mugenstyle midwing" no pakkohan se oli itelläkin saada. En usko, että ihan jokaisessa vastaan tulevassa ed:ssä on sellaista.
Postipoika sitten kiikutti siiven kotiovelle. Kattelin sitä heti, että tämänkö pitäisi taipua siihen takaluukkuun??!! Heti alkoi takaraivossa tuntuu ne kaksi arvostelua tuosta siivestä,jotka meni näin: "tämä ei istu mitenkään" Tulikohan nyt ostettua aivan susi.
Päätin että kyllähän meikä tuon ruuvaa vaikka väkisin. Kaverin kanssa sitä mallailtiin ja pyöriteltiin. Alkuperäinen suunnitelma oli, että laitan sen ylimääräiseen luukkuun että ei tarvi pilata tuota silotettua luukkua. No meikähän porasi tähän toiseen luukkuun reiät ja sain tuon siiven jotenkin kiinni, niin eihän se ylempi chargespeed siipi sitten istunut tähän luukkuun mitenkään.
Eihän siinä sitten auttanut kun uhrata tämä parempi luukku ja toivoa, että kaikki menee putkeen. Kyllähän se ärsytti porailla parempiluukku täyteen reikiä, eikä oikeastaan ollut mitään varmuutta koko hommasta.
[/url
Kyllähän sitä sai melko tasaisesti kiristää jokasuunnasta. Pelotti että tuo pamahtaa keskeltä poikki.
]
Siitä vielä kuva koko takapuolesta.
Nythän sitä on tullut haalittua pikkusen osia, jos niitä tässä talven tai viimeistään kevään aikana pääsisi asenteleen. Elikkäs tuli ostettua tollanen käärmeenpesä pakosarja made by V.Sippola. Camber säädettävät ylätukivarret britteistä ja camber säätövarret taakse.
Hommasin myös ulkomailta tollasen honda primo tuulilasi tarran ja oviin tollaset NGR tarrat.
Joku saattaa jo aavistaa mihin suunataan tämä on menossa. Sitten viimeisin ostos, elikkäs kaikkien tuntema herra Koponen oli nyt japanissa käymässä niin hän oli sieltä napannut itselleen pari (2) kappaletta SSR Type-c vanteita. Nämä kuitenkin tulivat myyntiin. Bonggasin vanteet naamakirjasta ja pikkusen aikaa mietittyä aloin pommittaan koposta vanteista. No pakkohan ne oli ostaa talteen. Helppoa ja sujuvaa kaupankäyntiä! Iso peukku
Speksit sieltä näkeekin kaikki lukea.
Päätetään tämä raportti vaikka tähän. Jatketaan juttua vaikka sitenkun vanteet ovat tulleet, sitten voin enemmän avautua suunnitelmista.
Päivitellään nyt tätäkin ettei aivan unohdu. Näköjään oli tätä meikäläisen "projektia" jaettu naamakirjassa oikein kuvan kera, jonku aikaa sitten. Isot kiitokset siitä! Mitäkö kuuluu sivikille? No hyvää kuuluu, mitänyt pieniä vastoinkäymisiä siellä täällä mutta sehän vain vahvistaa tätä "suhdetta"
Niinhän se talvi taas tuli ja kesärenkaat saivat mennä vintille odottelemaan kesää.
Pyöräytin sitte alle jokku 14-tuumaiset perus alumiinivanteet. Pitihän sitä nastoihin myös toyo tekstit maalata.
Kylille olin menossa katseleen menoja niin tuohan sitten hyytyi. Isäukko tuli sitten volvolla pelastaan ja saatiin hinattua sivikki kotio. Bensapumppu oli sanonut sopimuksen irti. Tähän hätään en yhtäkkiä löytänyt kuvaa siitä, mutta sehän oli sikamäskillä ja nippusiteillä kasattu. Näissä ärsyttävä vaihtaa tuo pumppu, koska joutuu tankin tiputtaan ja siihenhän me ei alettu.
Muistin sitten katsoneeni youtubesta "youngstatic" nimistä kaveria, joka harrastaa näitä EF koreja. yhdeltä videolta muistin, että sehän oli leikannut takapenkin alle luukun mistä voi helposti vaihtaa pumpun. Ei muutakun video tulille, screenshotti talteen ja rälläkän kanssa autoon. Isä sitten antoi ottaa omasta rallipösöstä walbron pumpun. luukku kiinni ja kovaa ajoa.
Niinkauan kun oon tätä ed koria harrastanut, niin oon kuolannut netissä kuvia näistä jenkkikavereista, joilta löytyy tämä "mugenstyle midwing" no pakkohan se oli itelläkin saada. En usko, että ihan jokaisessa vastaan tulevassa ed:ssä on sellaista.
Postipoika sitten kiikutti siiven kotiovelle. Kattelin sitä heti, että tämänkö pitäisi taipua siihen takaluukkuun??!! Heti alkoi takaraivossa tuntuu ne kaksi arvostelua tuosta siivestä,jotka meni näin: "tämä ei istu mitenkään" Tulikohan nyt ostettua aivan susi.
Päätin että kyllähän meikä tuon ruuvaa vaikka väkisin. Kaverin kanssa sitä mallailtiin ja pyöriteltiin. Alkuperäinen suunnitelma oli, että laitan sen ylimääräiseen luukkuun että ei tarvi pilata tuota silotettua luukkua. No meikähän porasi tähän toiseen luukkuun reiät ja sain tuon siiven jotenkin kiinni, niin eihän se ylempi chargespeed siipi sitten istunut tähän luukkuun mitenkään.
Eihän siinä sitten auttanut kun uhrata tämä parempi luukku ja toivoa, että kaikki menee putkeen. Kyllähän se ärsytti porailla parempiluukku täyteen reikiä, eikä oikeastaan ollut mitään varmuutta koko hommasta.
[/url
Kyllähän sitä sai melko tasaisesti kiristää jokasuunnasta. Pelotti että tuo pamahtaa keskeltä poikki.
]
Siitä vielä kuva koko takapuolesta.
Nythän sitä on tullut haalittua pikkusen osia, jos niitä tässä talven tai viimeistään kevään aikana pääsisi asenteleen. Elikkäs tuli ostettua tollanen käärmeenpesä pakosarja made by V.Sippola. Camber säädettävät ylätukivarret britteistä ja camber säätövarret taakse.
Hommasin myös ulkomailta tollasen honda primo tuulilasi tarran ja oviin tollaset NGR tarrat.
Joku saattaa jo aavistaa mihin suunataan tämä on menossa. Sitten viimeisin ostos, elikkäs kaikkien tuntema herra Koponen oli nyt japanissa käymässä niin hän oli sieltä napannut itselleen pari (2) kappaletta SSR Type-c vanteita. Nämä kuitenkin tulivat myyntiin. Bonggasin vanteet naamakirjasta ja pikkusen aikaa mietittyä aloin pommittaan koposta vanteista. No pakkohan ne oli ostaa talteen. Helppoa ja sujuvaa kaupankäyntiä! Iso peukku
Speksit sieltä näkeekin kaikki lukea.
Päätetään tämä raportti vaikka tähän. Jatketaan juttua vaikka sitenkun vanteet ovat tulleet, sitten voin enemmän avautua suunnitelmista.
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Hieno peli, ja pisteet kanjo racer-tyylistä
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Kiitoksia! Kerrankin jotain muuta entä alusta ja vanteet "buildeja"
Laitetaan pieni välipäivitys tähän väliin!
Vanteista ei ole kuulunut mitään, mutta eiköhän ne sieltä tule joskus...
Tuli myös tilattua muutamat poikkituet, eli tulossa on poikkituki konehuoneeseen, peräkonttiin takatolppien väliin ja C-pilarien väliin. Niistä tuskin tarvitsee kuvia laitella.
Tuli myös dipattua nuo slipstreamit valkoiseksi. Tarkoituksena on siis laittaa nämä takavanteiksi ja ne SSR etuvanteiksi. Vai olisiko parempi toisinpäin?
-
Tulihan nuita jo fillisteltyä auton alla. Pistin myös toisen NGR-tarran oveen huvinvuoksi Se ei siis ole vielä liimattu.
Ja sitten vähän tympeää asiaa...
Päätti sitten eräs rouva hyökätä kolmion takaa pösöllä kimppuun. Eipä muuten ollut ihan selvinpäin. Töissä sitten tehtiin korjauskustannus arvio ukkojen kanssa. Toivotaan että tuosta saisi muutaman satasen jolla pystyisi hommaamaan uuden lokasuojan.
Parkkiumpion kiinnikkeet meni rikki mutta niiden korjaus onnistuu. Itse umpioon tuli pieni hiertymä. jonka sain kiillotettua pois. Tarkoituksena siis olisi hommata molemmat lokarit, ehkä toinen puskuri ja tuo maskipelti, jonka jälkeen voisi maalata koko auton yliasti toisella värillä.
Jatketaan...
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Run Kanjo!
Jatketaan yksinpuhelua, ehkä tätä joku katselee.
Tulipas mahdollisuus ostaa hieman harvinaisempaa oem herkkua sivikkiin. Tuskin näistä kukaan muu innostuu paitsi meikä itse. Tollanen hieman elämää nähnyt alkuperäisen 1.6 Dohc mallin sisusta ja etulippa tuli lunastettua itselle.
Siinä vielä kuva ovipahveista. Tosiaan sähkölasi vermeet ja kahvat haettava tässä kesän aikana kaverilta.
Eipä sille ole sen kummempia tapahtunut. Tullut enimmäkseen ajeltua ja otettua kuvia. Liimailin nuo kanjo tarratkin jo kiinni vaikka aikoin ne säästää. Peltiosia pitäisi pikkuhiljaa tässä ruveta metsästään. Alla muutamat ihan kivat puhelimella otetut kuvatukset, Joo tiedän kaikki samalta puolen mutta eihän sitä rutattua lokaria kannata kuvata.
I'd Rather Be Racing
-Henkka IG: haima_san
Jatketaan yksinpuhelua, ehkä tätä joku katselee.
Tulipas mahdollisuus ostaa hieman harvinaisempaa oem herkkua sivikkiin. Tuskin näistä kukaan muu innostuu paitsi meikä itse. Tollanen hieman elämää nähnyt alkuperäisen 1.6 Dohc mallin sisusta ja etulippa tuli lunastettua itselle.
Siinä vielä kuva ovipahveista. Tosiaan sähkölasi vermeet ja kahvat haettava tässä kesän aikana kaverilta.
Eipä sille ole sen kummempia tapahtunut. Tullut enimmäkseen ajeltua ja otettua kuvia. Liimailin nuo kanjo tarratkin jo kiinni vaikka aikoin ne säästää. Peltiosia pitäisi pikkuhiljaa tässä ruveta metsästään. Alla muutamat ihan kivat puhelimella otetut kuvatukset, Joo tiedän kaikki samalta puolen mutta eihän sitä rutattua lokaria kannata kuvata.
I'd Rather Be Racing
-Henkka IG: haima_san
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Tää on kyl hieno! Tykkäsin tästä siinä stance-vaiheessa paljon. Sitten tuli omaan makuun pieni notkahdus, mutta nyt on taas mennyt tosi hyvään suuntaan.
Mulla on ollut itellä EG-Civicci, mut tällanen ois vielä omistamatta. Kattoo jos joku päivä vielä!
Mulla on ollut itellä EG-Civicci, mut tällanen ois vielä omistamatta. Kattoo jos joku päivä vielä!
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Iltaa
Nostellaan taaas vaihteeksi tätäkin topiccia =D Niinhän siinä taas kävi, että tyylisuunta vaihtui taas kerran.
No tulikohan tästä taas mieluinen?
Tosiaan kanjo hommat jäi taakse tänä syksynä, koska bongasin halvalla meikän unelma vanteet eli OZ turbot koossa 15x8 ja 8.5 ensikesänä sitten tiputettaan keulaa ja persettä kunnolla ja lisätään sitä ihanaa camberia.
Pitäisikö nuille vanteille kenties jotain väriä suihkia? hukkuuko nuo kaiken hopean sekaan
Nostellaan taaas vaihteeksi tätäkin topiccia =D Niinhän siinä taas kävi, että tyylisuunta vaihtui taas kerran.
Kiitoksia kommentista! Kyllähän jokaisen täytyy ainakin kerran elämässä omistaa sivikkien kuningas koppa.
No tulikohan tästä taas mieluinen?
Tosiaan kanjo hommat jäi taakse tänä syksynä, koska bongasin halvalla meikän unelma vanteet eli OZ turbot koossa 15x8 ja 8.5 ensikesänä sitten tiputettaan keulaa ja persettä kunnolla ja lisätään sitä ihanaa camberia.
Pitäisikö nuille vanteille kenties jotain väriä suihkia? hukkuuko nuo kaiken hopean sekaan
Re: Honda Civic ED6 Dohc
Moro taas!
Pitkä pimeä talvi edessä, eli nyt näitä autoja pitäisi ilmeisesti yrittää rakennella..
Tuossa vähän ennen vuoden vaihtumista päätettiin kaverin kanssa ottaa tuollainen talliosake halli vuokralle, missä saadaan sitten rauhassa laitella näitä vehkeitä. Yllättävän hyvinhän tuonne mahtui pikku sivikki ja tollanen ultimate klasse pemari. vähän reilu parikymmentä neliötä oleva parvi on kyllä ehdottomasti parasta tässä.
Sitten asiaan --> Jäätyneen riisikulhon sulattua sitähän pääsikin jo hiukan purkamaan. Tarkoituksena olisi siis talven aikana suorittaa totaallinen värin vaihto.
Turpot tuli myös räjäytettyä alkutalvesta, pikkuisen lippoja hieroin ja liimat vaihdoin kannujen ja lippojen väliin. Rengastus on päätetty eli perus varma 185/45 eteen ja taakse.
-89 vuosimallin teinisivikki eikä yhtään ruostereikää listojen alla :shock:
Takalasien alla näyttää myös hyvältä
Takaluukku on ehdottomasti surkeimassa kunnossa, välispoileri on myös jäämässä pois
Alkuperäinen konepelti menee myös vaihtoon ja tilalle tulee crx:n dohc kyhmypelti
Vanha kuva pattipellistä
Keulasta tuli myös purettua lähes kaikki mitä tarvitsee
Aikalailla näille sijoille on nyt sitten jääty, lokasuoja ja peräpelti lärpäke pitäisi tuolta Etelä-Suomesta olla tulossa joskus tässä..
Kaverilta tuli myös ostettua -96 ej9 sivikki, jonka mukana tuli sitten ilmeisesti joku weitec:in säädettvävä alusta. Se tulee todennäköisesti ruuvattua tähän vanhaan alle ja niihin ajattelin tehdä jatkettavat yläpäät, että saadaan se massu kiinni maahan. Patit konehuoneeseen ylätukivarsia varten ovat myös pohdinnan alla :scratch:
Jatketaan värkkäämistä...
IG:haima_san
Pitkä pimeä talvi edessä, eli nyt näitä autoja pitäisi ilmeisesti yrittää rakennella..
Tuossa vähän ennen vuoden vaihtumista päätettiin kaverin kanssa ottaa tuollainen talliosake halli vuokralle, missä saadaan sitten rauhassa laitella näitä vehkeitä. Yllättävän hyvinhän tuonne mahtui pikku sivikki ja tollanen ultimate klasse pemari. vähän reilu parikymmentä neliötä oleva parvi on kyllä ehdottomasti parasta tässä.
Sitten asiaan --> Jäätyneen riisikulhon sulattua sitähän pääsikin jo hiukan purkamaan. Tarkoituksena olisi siis talven aikana suorittaa totaallinen värin vaihto.
Turpot tuli myös räjäytettyä alkutalvesta, pikkuisen lippoja hieroin ja liimat vaihdoin kannujen ja lippojen väliin. Rengastus on päätetty eli perus varma 185/45 eteen ja taakse.
-89 vuosimallin teinisivikki eikä yhtään ruostereikää listojen alla :shock:
Takalasien alla näyttää myös hyvältä
Takaluukku on ehdottomasti surkeimassa kunnossa, välispoileri on myös jäämässä pois
Alkuperäinen konepelti menee myös vaihtoon ja tilalle tulee crx:n dohc kyhmypelti
Vanha kuva pattipellistä
Keulasta tuli myös purettua lähes kaikki mitä tarvitsee
Aikalailla näille sijoille on nyt sitten jääty, lokasuoja ja peräpelti lärpäke pitäisi tuolta Etelä-Suomesta olla tulossa joskus tässä..
Kaverilta tuli myös ostettua -96 ej9 sivikki, jonka mukana tuli sitten ilmeisesti joku weitec:in säädettvävä alusta. Se tulee todennäköisesti ruuvattua tähän vanhaan alle ja niihin ajattelin tehdä jatkettavat yläpäät, että saadaan se massu kiinni maahan. Patit konehuoneeseen ylätukivarsia varten ovat myös pohdinnan alla :scratch:
Jatketaan värkkäämistä...
IG:haima_san
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 31 guests