Airliftin ohjaus pitää huolen siitä, että kompura lähtee pyöriin vasta tietyn ajan päästä virtojen kytkimisestä.
On kokeiltu useempaa ja isompaakin yellowtoppia ja agm akkuja. Kai sitä seuraavaks pitää koittaa ostaa ihan uus
Laturi kumminkin pukkaa latausjännitettä ihan hyvin +14.20V
Joonas & Aristo + lempipuuhat
Re: Joonas & Aristo + lempipuuhat
Ei se vika ainakaan Tojotassa voi olla. Never.
JDM only.
JZX100 Chaser + ZVW35 käyttis
ex Legacy BR9 GT
ex Mitsubishi Airtrek Turbo-R
ex Crown Athlete GRS184
ex Atenza
ex Soarer
ex Xedos 6
JZX100 Chaser + ZVW35 käyttis
ex Legacy BR9 GT
ex Mitsubishi Airtrek Turbo-R
ex Crown Athlete GRS184
ex Atenza
ex Soarer
ex Xedos 6
Re: Joonas & Aristo + lempipuuhat
Ootko mitannu kyykkääkö jännite kuinka matalaksi kun kompura kytkeytyy päälle? välähtääkö sisävalot tms. Voihan se olla että sulla on huono maadotus myös jossain joka tolleen sitten oikuttelee.Joonasvaan wrote: ↑02. Apr 2017 08:52Airliftin ohjaus pitää huolen siitä, että kompura lähtee pyöriin vasta tietyn ajan päästä virtojen kytkimisestä.
On kokeiltu useempaa ja isompaakin yellowtoppia ja agm akkuja. Kai sitä seuraavaks pitää koittaa ostaa ihan uus
Laturi kumminkin pukkaa latausjännitettä ihan hyvin +14.20V
Nimenomaan, pakko olla ominaisuus
-
- NORMAL USER
- Posts: 11
- Joined: 04. Dec 2016 20:03
Re: Joonas & Aristo + lempipuuhat
Noniin vähän päässy unohtuun tää foorumitöhöily
Nykyään tosiaanhan ilmastointikin toimii, oli kompura rikki.
Akku pysyy hyvänä eikä sähkövikoja oo ilmenny lisää, laturista diodisilta kaput. Eli diodisilta vaihdettu.
Toinen kompressori tuli paikalleen ja 3H ohjaus toimii.
Viimetalven aikana tuli kötösteltyä single turbo.
Setti on lyhkäisyydessään
-Master Power R6164 #17
-6-2 twinscroll pakosarja
-2x "tial" 38mm hukkaporttia
-3,5" DP ja 3" perälle yhdellä vaimentimella
-MAF siirretty painepuolelle
-Walbro 255lph ja 12V modi tehty pumpun eculle
-LDperformance ahtopaineensäädin vastapaineohjauksella ja MAC venttiilillä
-Ecumaster DET3 piggyback
-Sard 840cc suuttimet
-PVC poisto ja huohotukset
-Laatikolle 30rivinen jäähy 7"flektillä
-1,3Bar juustoa ja viinaa tankissa
Näillä resepteillä rupes löytyy ohituskiihtyvyyttä.
Vähän pitäs vielä hieroo polttoainekarttaa spoolin nurkilta niin sais heräämään samallatavalla, ku bensalla.
Muuten on kyllä vehkeet rokannu, mut alustan puslat väsähti heti, ku sai vähän menohaluja.
Niin tosiaan teipitki läks.
Suunnitelmia on ulkoisesti niinkun aina, mutta katotaan mitä tästä vielä tulee isona
Nykyään tosiaanhan ilmastointikin toimii, oli kompura rikki.
Akku pysyy hyvänä eikä sähkövikoja oo ilmenny lisää, laturista diodisilta kaput. Eli diodisilta vaihdettu.
Toinen kompressori tuli paikalleen ja 3H ohjaus toimii.
Viimetalven aikana tuli kötösteltyä single turbo.
Setti on lyhkäisyydessään
-Master Power R6164 #17
-6-2 twinscroll pakosarja
-2x "tial" 38mm hukkaporttia
-3,5" DP ja 3" perälle yhdellä vaimentimella
-MAF siirretty painepuolelle
-Walbro 255lph ja 12V modi tehty pumpun eculle
-LDperformance ahtopaineensäädin vastapaineohjauksella ja MAC venttiilillä
-Ecumaster DET3 piggyback
-Sard 840cc suuttimet
-PVC poisto ja huohotukset
-Laatikolle 30rivinen jäähy 7"flektillä
-1,3Bar juustoa ja viinaa tankissa
Näillä resepteillä rupes löytyy ohituskiihtyvyyttä.
Vähän pitäs vielä hieroo polttoainekarttaa spoolin nurkilta niin sais heräämään samallatavalla, ku bensalla.
Muuten on kyllä vehkeet rokannu, mut alustan puslat väsähti heti, ku sai vähän menohaluja.
Niin tosiaan teipitki läks.
Suunnitelmia on ulkoisesti niinkun aina, mutta katotaan mitä tästä vielä tulee isona
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 26 guests