Joonas & Aristo + lempipuuhat

Omien autoprojektien esittely.
Joonasvaan
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 11
Joined: 04. Dec 2016 20:03

Re: Joonas & Aristo + lempipuuhat

Post by Joonasvaan » 02. Apr 2017 08:52

Airliftin ohjaus pitää huolen siitä, että kompura lähtee pyöriin vasta tietyn ajan päästä virtojen kytkimisestä.
On kokeiltu useempaa ja isompaakin yellowtoppia ja agm akkuja. Kai sitä seuraavaks pitää koittaa ostaa ihan uus :lol:
Laturi kumminkin pukkaa latausjännitettä ihan hyvin +14.20V

User avatar
Pete
STAFF
STAFF
Posts: 2370
Joined: 10. Apr 2011 01:27
Location: Rovaniemi

Re: Joonas & Aristo + lempipuuhat

Post by Pete » 02. Apr 2017 10:49

Ei se vika ainakaan Tojotassa voi olla. :D Never.
JDM only.

JZX100 Chaser + ZVW35 käyttis
ex Legacy BR9 GT
ex Mitsubishi Airtrek Turbo-R
ex Crown Athlete GRS184
ex Atenza
ex Soarer
ex Xedos 6

nosliw_
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 79
Joined: 13. Nov 2014 21:17
Location: Espoo

Re: Joonas & Aristo + lempipuuhat

Post by nosliw_ » 02. Apr 2017 17:27

Joonasvaan wrote:
02. Apr 2017 08:52
Airliftin ohjaus pitää huolen siitä, että kompura lähtee pyöriin vasta tietyn ajan päästä virtojen kytkimisestä.
On kokeiltu useempaa ja isompaakin yellowtoppia ja agm akkuja. Kai sitä seuraavaks pitää koittaa ostaa ihan uus :lol:
Laturi kumminkin pukkaa latausjännitettä ihan hyvin +14.20V
Ootko mitannu kyykkääkö jännite kuinka matalaksi kun kompura kytkeytyy päälle? välähtääkö sisävalot tms. Voihan se olla että sulla on huono maadotus myös jossain joka tolleen sitten oikuttelee.
Pete wrote:
02. Apr 2017 10:49
Ei se vika ainakaan Tojotassa voi olla. :D Never.
Nimenomaan, pakko olla ominaisuus :lol:
Image

Joonasvaan
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 11
Joined: 04. Dec 2016 20:03

Re: Joonas & Aristo + lempipuuhat

Post by Joonasvaan » 24. Jul 2018 10:55

Noniin vähän päässy unohtuun tää foorumitöhöily :lol:

Nykyään tosiaanhan ilmastointikin toimii, oli kompura rikki.
Akku pysyy hyvänä eikä sähkövikoja oo ilmenny lisää, laturista diodisilta kaput. Eli diodisilta vaihdettu.

Toinen kompressori tuli paikalleen ja 3H ohjaus toimii.

Viimetalven aikana tuli kötösteltyä single turbo.

Image
Image
Image

Setti on lyhkäisyydessään

-Master Power R6164 #17
-6-2 twinscroll pakosarja
-2x "tial" 38mm hukkaporttia
-3,5" DP ja 3" perälle yhdellä vaimentimella
-MAF siirretty painepuolelle
-Walbro 255lph ja 12V modi tehty pumpun eculle
-LDperformance ahtopaineensäädin vastapaineohjauksella ja MAC venttiilillä
-Ecumaster DET3 piggyback
-Sard 840cc suuttimet
-PVC poisto ja huohotukset
-Laatikolle 30rivinen jäähy 7"flektillä
-1,3Bar juustoa ja viinaa tankissa

Näillä resepteillä rupes löytyy ohituskiihtyvyyttä.
Vähän pitäs vielä hieroo polttoainekarttaa spoolin nurkilta niin sais heräämään samallatavalla, ku bensalla.
Muuten on kyllä vehkeet rokannu, mut alustan puslat väsähti heti, ku sai vähän menohaluja.

Niin tosiaan teipitki läks.

Image

Suunnitelmia on ulkoisesti niinkun aina, mutta katotaan mitä tästä vielä tulee isona 8-)

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests