My summer s13 part 2
-
- NORMAL USER
- Posts: 64
- Joined: 09. Nov 2015 11:18
Re: My summer s13 part 2
Kyllä tämä vissiin sitä on, tuli äkkiä tutuks
-
- NORMAL USER
- Posts: 64
- Joined: 09. Nov 2015 11:18
Re: My summer s13 part 2
En osannu olla ilmankaan
Eli tosiaan s13 tuli taas haettua mikkelistä, tarkotus olis taikoo kesäkulkine tästä. Ensmäisen nissanin myynnistä jäi niin iso tyhjä aukko syrämmeen
Auto kesti melkein 24 tuntia, särky vaihelaatikko ja kytkin. Ne vaihtelin tuossa männä viikolla. Sitten sekos sähköt jonkun apinan laittamien ajonestojen takia, ne tein uusiks. Sitten tuli viikonlopulla pikku päähänpisto saaha auto yksväriseks vielä tälle syksyä
Mattamustaks tuli sipastua. Ulkokuori siis aikalailla vakio, bc alusta löytyy kummiskin alta niin vanteet vaihtamalla menee tämän syksyn oikein hyvin Tulevaisuudessa mennään samaan suuntaan mitä aiempi nismo oli.
Pellin alta löytyy takomotti, garretin 3071, suuttimet sun muut. Nistune toimii moottorinohjauksena. Tekniikalle olis suunnitelmissa isompi turbo näin alkuunsa.
Pysytäämpä kuulolla.
Eli tosiaan s13 tuli taas haettua mikkelistä, tarkotus olis taikoo kesäkulkine tästä. Ensmäisen nissanin myynnistä jäi niin iso tyhjä aukko syrämmeen
Auto kesti melkein 24 tuntia, särky vaihelaatikko ja kytkin. Ne vaihtelin tuossa männä viikolla. Sitten sekos sähköt jonkun apinan laittamien ajonestojen takia, ne tein uusiks. Sitten tuli viikonlopulla pikku päähänpisto saaha auto yksväriseks vielä tälle syksyä
Mattamustaks tuli sipastua. Ulkokuori siis aikalailla vakio, bc alusta löytyy kummiskin alta niin vanteet vaihtamalla menee tämän syksyn oikein hyvin Tulevaisuudessa mennään samaan suuntaan mitä aiempi nismo oli.
Pellin alta löytyy takomotti, garretin 3071, suuttimet sun muut. Nistune toimii moottorinohjauksena. Tekniikalle olis suunnitelmissa isompi turbo näin alkuunsa.
Pysytäämpä kuulolla.
-
- NORMAL USER
- Posts: 64
- Joined: 09. Nov 2015 11:18
Re: My summer s13 part 2
Jaaaahas, se varmaan ois taas rassattava. Loppukesä tuli rankastua nipponia oikeestaan ilman isompia murheita, ensi pakkasilla jääty nesteet ja meni erinäisiä juttuja särki mutta ne on jo korjattu
Vaihoin kuitenkin alle mazdavainaan vanteet, sai vähän järkevämmän näkösen, siitä ei varsinaisesti kuvia ole. Samalla ruuvasin autoo vähän alemmas.
Ja vähän on talvirönttää kyllä ikävä, tässä vielä siitä kuva leviämishetkeltä
Sittempä tuli osteltua erinäisiä palikoita, mm. uus turbiina hx40 superi holsetti. Katotaan mitenkä pellaa, toivottavasti korkeelta ja kovvaa
Helemalevikkeet on kans tilattu niin saa ees vähä fiksumman näköseks näin ens hätään. Stockbody ei oikein omaan mieleen ole mutta tällä "rottalookilla" ja matalalla mennään ens kesä
PS. tuo photobucketin leima on perseestä, minnekkä näitä kuvia pitäs uppia???
Vaihoin kuitenkin alle mazdavainaan vanteet, sai vähän järkevämmän näkösen, siitä ei varsinaisesti kuvia ole. Samalla ruuvasin autoo vähän alemmas.
Ja vähän on talvirönttää kyllä ikävä, tässä vielä siitä kuva leviämishetkeltä
Sittempä tuli osteltua erinäisiä palikoita, mm. uus turbiina hx40 superi holsetti. Katotaan mitenkä pellaa, toivottavasti korkeelta ja kovvaa
Helemalevikkeet on kans tilattu niin saa ees vähä fiksumman näköseks näin ens hätään. Stockbody ei oikein omaan mieleen ole mutta tällä "rottalookilla" ja matalalla mennään ens kesä
PS. tuo photobucketin leima on perseestä, minnekkä näitä kuvia pitäs uppia???
Re: My summer s13 part 2
flickr parempi imo
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: My summer s13 part 2
Itsellä käytössä toi kuvat.fi maksaa vähän, mutta on Suomalainen ja luotettava
-
- NORMAL USER
- Posts: 64
- Joined: 09. Nov 2015 11:18
Re: My summer s13 part 2
Nismoon hommailin halavan kuitutakapuskimen, oli tarkotus mennä kokonaan iliman takapuskinta mutta sielloli ruostereikä Ruiskin siihenkii mattamustan värin pintaan.
Auto tosiaan romotti jonnii aikaa tuolla hangessa, lähinnä motivaationpuutteen takia Mätiksestä sai kuitenki rahalla ostettua motivaatiota, nyt ois ahtoputket heppailtu läjjään ja imupuolikin tehty. Sitten kait se vaatis ennää patoputken, scriimerin ja turbon öljynpalluun teon. Kait sillä vois tuolla lumessa revitellä
Ja jos täältä joltakin löytyy bn mallista etupuskinta ja mahollisesti alusyyläriä, niin voisin halpaan hintaan poistaa semmosen itelleni!
Tässä taas tälle kertaa!
Auto tosiaan romotti jonnii aikaa tuolla hangessa, lähinnä motivaationpuutteen takia Mätiksestä sai kuitenki rahalla ostettua motivaatiota, nyt ois ahtoputket heppailtu läjjään ja imupuolikin tehty. Sitten kait se vaatis ennää patoputken, scriimerin ja turbon öljynpalluun teon. Kait sillä vois tuolla lumessa revitellä
Ja jos täältä joltakin löytyy bn mallista etupuskinta ja mahollisesti alusyyläriä, niin voisin halpaan hintaan poistaa semmosen itelleni!
Tässä taas tälle kertaa!
-
- NORMAL USER
- Posts: 64
- Joined: 09. Nov 2015 11:18
Re: My summer s13 part 2
Taas puuhailtu pientä, ahtoputket kassailtu ja maalailtu loppuun asti. Turbo on ennää öljyä ja downpipee vailla, huomenna aukiaa kait kaupat niin pääsee ne ostelemaan.
Sitten teki mieli virinokkia, tuli kuitenkii mieleen että on vielä ca:n raatoja nurkat pullollaan niin sieltä ongin yhen pakonokan. Sen asennus imupuolelle on kummiskin melkolailla neppaushomma.
Pakonokka heitetään siis imupuolelle. Ajoitus tehään siten jotta se heitetään yhtä hammasta aikasemmalle. Kuvia ei tullut otettua eikä auto vielä käy eli en tiiä pelaako Puristukset ainakin on vielä tallella
Verrattuna tuohon vakio jdm-mallin imunokkaan siinä on kummiskin about milli enempi, siliminnähtävä ero.
Jospa sen sais kohtapuoliin jollekkin viiä penkkiin sääjettäväks, joku joka on nistunella varustettuja vehkeitä käyttäny penkissä vois suositella hyviä paikkoja täältä pohjos-savon kuppeesta. Eikä se välimatkakaan kyllä este oo.
[url=https://flic.kr/p/2dJwFgq]
Sitten teki mieli virinokkia, tuli kuitenkii mieleen että on vielä ca:n raatoja nurkat pullollaan niin sieltä ongin yhen pakonokan. Sen asennus imupuolelle on kummiskin melkolailla neppaushomma.
Pakonokka heitetään siis imupuolelle. Ajoitus tehään siten jotta se heitetään yhtä hammasta aikasemmalle. Kuvia ei tullut otettua eikä auto vielä käy eli en tiiä pelaako Puristukset ainakin on vielä tallella
Verrattuna tuohon vakio jdm-mallin imunokkaan siinä on kummiskin about milli enempi, siliminnähtävä ero.
Jospa sen sais kohtapuoliin jollekkin viiä penkkiin sääjettäväks, joku joka on nistunella varustettuja vehkeitä käyttäny penkissä vois suositella hyviä paikkoja täältä pohjos-savon kuppeesta. Eikä se välimatkakaan kyllä este oo.
[url=https://flic.kr/p/2dJwFgq]
-
- NORMAL USER
- Posts: 64
- Joined: 09. Nov 2015 11:18
Re: My summer s13 part 2
Noniiiin, ja hommahan lähti laukalle ihan tosissaan. Ostelin nissaniin puskurit, takakyljet ja etulokarit ja kattolippa elikkäs koko ulkokuori meni uusiksi Ja Suizalta tuli osteltua uudet vanteet eli gtr-d rotat koossa 18x12 ja 9,5.
Väriksi valikoitui semmonen mitä tuskin tulee heti tuolla tiellä vastaan, ja itse auton korin rotjasin tänään. Intti nyt vähä jarruttaa, joutuu kotona sykkimään ihan tosissaan jos mielii ajuun saaha vielä ens kesäks.. Katto, konepelti ja paksin luukku jää mustaks.
Myös uuet jakkarat ostelin, saahan nähä miten tiukat on istua että joutaavatko heti takasin myyntiin.
Sen lisäks rakentelin jopa äänentoistovehkeet ettei tarvi ennää peltorit päässä ajella. Ovissa rainbowin erkkasarjat joille ääni tulee alpinen 2din kosketusnäyttösoittimelta DD audion vahvarin kautta. Järkyttävä siistiminen on sisätiloissa ennen kun uusia penkkejä ees suunnittelee sisälle...
Vähä tunnustaa koko rojekti kaatuvan niskaan tuon ajanpuutteen takia Kalis oli takarajana valmistumiselle mutta saahan nähä.
Väriksi valikoitui semmonen mitä tuskin tulee heti tuolla tiellä vastaan, ja itse auton korin rotjasin tänään. Intti nyt vähä jarruttaa, joutuu kotona sykkimään ihan tosissaan jos mielii ajuun saaha vielä ens kesäks.. Katto, konepelti ja paksin luukku jää mustaks.
Myös uuet jakkarat ostelin, saahan nähä miten tiukat on istua että joutaavatko heti takasin myyntiin.
Sen lisäks rakentelin jopa äänentoistovehkeet ettei tarvi ennää peltorit päässä ajella. Ovissa rainbowin erkkasarjat joille ääni tulee alpinen 2din kosketusnäyttösoittimelta DD audion vahvarin kautta. Järkyttävä siistiminen on sisätiloissa ennen kun uusia penkkejä ees suunnittelee sisälle...
Vähä tunnustaa koko rojekti kaatuvan niskaan tuon ajanpuutteen takia Kalis oli takarajana valmistumiselle mutta saahan nähä.
Re: My summer s13 part 2
Hyvin näyttää takavanteet mahtuvan, oliko noi millä et:llä?
-
- NORMAL USER
- Posts: 64
- Joined: 09. Nov 2015 11:18
Re: My summer s13 part 2
takasissa mahto et olla 20 plus siihen 25mm speiserit eli -5
-
- NORMAL USER
- Posts: 64
- Joined: 09. Nov 2015 11:18
Re: My summer s13 part 2
Noniiin ja nismo alkais olemaan pikkuhiljaa nipussa, helmojen maalaus ja konepelti enää kesken. Konepeltiin tuloo dmaxi ventti vanhojen aikojen kunniaks
Rumautan alle pari todistekuvaa
[url=https://flic.kr/p/2dJrdpn][url=https://flic.kr/p/2dJrdpn]
Vielä pitäis eteen hommailla kapeemmat kumit, joku 215/35 varmaan mahtuis jo paremmin kääntyilemään. Etupuskurin alle suunnittelilla splitteri kun vaan keksis mistä ja minkälainen. Teipit kans kiinnostais muttei oo rahaa hommata semmosia. Tässä vaiheessa saa sitten haukkua ja sanoa mitä mieleen tulee
Rumautan alle pari todistekuvaa
[url=https://flic.kr/p/2dJrdpn][url=https://flic.kr/p/2dJrdpn]
Vielä pitäis eteen hommailla kapeemmat kumit, joku 215/35 varmaan mahtuis jo paremmin kääntyilemään. Etupuskurin alle suunnittelilla splitteri kun vaan keksis mistä ja minkälainen. Teipit kans kiinnostais muttei oo rahaa hommata semmosia. Tässä vaiheessa saa sitten haukkua ja sanoa mitä mieleen tulee
Re: My summer s13 part 2
Tätä oon kyllä jo whatsappin puolella haipannu enemmän kun tarpeeks, mutta onhan se helvetin siisti
-
- NORMAL USER
- Posts: 64
- Joined: 09. Nov 2015 11:18
Re: My summer s13 part 2
Nytpä uskaltais varmaan väittää autoo valamiiks. Penkityshän sille vielä pitäs tehä mutta ajellaan alakukesä lomarahoihin asti pikkupaineilla Kaikki korin osat tuli laiteltua lopullisesti kiinni, mitään niistä ei kuvien ottamisen aikana oltu vielä kumminkaan tehty. Kattoon sutasin superbläkit ja konepeltiin myös dmax räppänän kera. Johtohommat kabiiniin tein loppuun ja ikkunat tummentelin
Ajokorkeudeks valikoitu matala, katotaan pääseekö ens viikonloppuna pihasta ees ehjänä pois Kaikkee pientä tullu taas niin vauhilla tehtyä ettei kaikkee ees muista. Pistän kuvia niin seleviää vähäsen paremmin.
018646f3e86ad375550445d767aab0a46d36d21ba3 by Pauli patronen, on Flickr
0160e6bc850bde57a76ddab559ccd8392754494aed by Pauli patronen, on Flickr
011b156a46579883ffd99b6c2ae4c9d84c6ad88991 by Pauli patronen, on Flickr
015109576eb41047dd38038589b0665d6d30cb77f3 by Pauli patronen, on Flickr
Pysytäämpä kuulolla
Ajokorkeudeks valikoitu matala, katotaan pääseekö ens viikonloppuna pihasta ees ehjänä pois Kaikkee pientä tullu taas niin vauhilla tehtyä ettei kaikkee ees muista. Pistän kuvia niin seleviää vähäsen paremmin.
018646f3e86ad375550445d767aab0a46d36d21ba3 by Pauli patronen, on Flickr
0160e6bc850bde57a76ddab559ccd8392754494aed by Pauli patronen, on Flickr
011b156a46579883ffd99b6c2ae4c9d84c6ad88991 by Pauli patronen, on Flickr
015109576eb41047dd38038589b0665d6d30cb77f3 by Pauli patronen, on Flickr
Pysytäämpä kuulolla
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests