[TXP] Nissan 180sx Sileighty, Daily Smolboi ja Datsun b310
Posted: 14. Mar 2017 11:36
Päivää vinosilmäiset kansalaiset!
Vihdoin pääsen tekemään tännekkin topiccia, kun tuli haettua ensimmäinen oma riisikippo .
Elikkäs kyseessä on otsikon mukainen vehjes. Ajettiin kevyet 350km suuntaansa, koska kun sopiva Nissani on myynnissä, semmonen on myös haettava. Monta vuotta oon Japanilaisia autoja katellu sillä silmässä, mutta ei oo sopivaa tullut vastaan tai ainakaan rahaa ei oo ollu tarpeeks .
Kyseinen auto on siis tuotu Japanista joskus vuonna ???? ja on ollut ainakin Doriwavella ja samanlaisella käytöllä myös minua edeltäneellä omistajalla .
Tekniikka on siis SR20DET black top kevyesti piristettynä 330hv/450nw:
Garret GT2860RS
Apexi Power FC ecu
700cc suuttimet, Z-Power
Greddy cooleri
Z32 maffi
3" downpipe ja suora putki.
6-lapanen jousittamaton sintteri, vakio asetelmalla
Jumalkemppilukko
Alustana on joku säädettävä Apexin tuote
Autohan on ajettu erittäin vähän eli n.120tkm ja erittäin mittava koneremontti tehty n.10tkm sitten.
Jospa kuvia
Autohan tuli mulle peltivanteilla ja nää valkoset oli kontissa, mutta ei peltivanteilla kehannu ottaa kuvia, joten piti vaihtaa kesärenkaat alle ja liukastella niillä kuvauspaikalle . Osaako joku kertoa mitkä nää vanteet on. Kuulemma jotkut Japanilaiset tuotteet.
Autohan on sinäänsä aika karun näköinen, joten aloiteltiin hommat ulkokuoren kanssa.
Molemmat takakyljet oli täynnä kumia, mutta lähti yllättävän hyvin Acryl Cleanerilla.
Kuskin helma ja takapuskuri oli molemmat halki, joten ne otettiin irti ja helma on vielä korjattavissa, mutta puskuri on aika työmaa .
Tässä kuvassa näkyy kaksi pientä, mutta häiritsevää asiaa, eli nuo amisverkot ja vilkut. Molemmat lähtee. Amisverkkojen tilalle jää vaan reiät taikka kuitua . Ehkä tässä on tarpeeks asiaa ensimmäiseen postaukseen. Vielä todo- ja ostoslista
To do:
Nippusiteiden poisto kaikista paikoista (niitä riittää)
Helmojen, sekä puskureiden alta maalaus, koska kevyttä pintaruostetta havaittavissa
Vanteiden vaihto
Sisustan siistiminen
Tarrojen poisto kaikkialta
Putkiston teko
Vaaleanpunaisen maalin poisto kaikkialta esim. etulokareiden alta, jarrusatuloista yms.
Perän vaihto jos sellaisen löydäm
Laittaa auto sellaiseen kuntoon, että ei tarvii erikseen leimaus osia.
20.4 Lisää ideoita.
Tavaran poisto noitten kuitukylkien alta, koska ainakin käsikopelolla siellä on paljonkin peltiä jätetty.
Putkenpäiden leikkaus puskurin tasalle.
OSTOSLISTA, näitä saa ja pitää tarjota, jos omistaa:
Takapuskuri/koko korisarja
Vanteet 4x114,3 tai 5x114,3 jaolla
Lukkoperä, ei viskoa tai kemppiä
PS13 "tiilivalot"
Ylempänä olevien rumien vilkkujen tilalle jotkut hienommat
Nopeasti ei tuu muuta mieleen. To do lista on vielä aika avoin, mutta tekniikkaa päivitetään vasta ensitalvena, koska tällä hetkellä on turbobemari kesken .
Katotaan mihin suuntaan homma kehittyy
Vihdoin pääsen tekemään tännekkin topiccia, kun tuli haettua ensimmäinen oma riisikippo .
Elikkäs kyseessä on otsikon mukainen vehjes. Ajettiin kevyet 350km suuntaansa, koska kun sopiva Nissani on myynnissä, semmonen on myös haettava. Monta vuotta oon Japanilaisia autoja katellu sillä silmässä, mutta ei oo sopivaa tullut vastaan tai ainakaan rahaa ei oo ollu tarpeeks .
Kyseinen auto on siis tuotu Japanista joskus vuonna ???? ja on ollut ainakin Doriwavella ja samanlaisella käytöllä myös minua edeltäneellä omistajalla .
Tekniikka on siis SR20DET black top kevyesti piristettynä 330hv/450nw:
Garret GT2860RS
Apexi Power FC ecu
700cc suuttimet, Z-Power
Greddy cooleri
Z32 maffi
3" downpipe ja suora putki.
6-lapanen jousittamaton sintteri, vakio asetelmalla
Jumalkemppilukko
Alustana on joku säädettävä Apexin tuote
Autohan on ajettu erittäin vähän eli n.120tkm ja erittäin mittava koneremontti tehty n.10tkm sitten.
Jospa kuvia
Autohan tuli mulle peltivanteilla ja nää valkoset oli kontissa, mutta ei peltivanteilla kehannu ottaa kuvia, joten piti vaihtaa kesärenkaat alle ja liukastella niillä kuvauspaikalle . Osaako joku kertoa mitkä nää vanteet on. Kuulemma jotkut Japanilaiset tuotteet.
Autohan on sinäänsä aika karun näköinen, joten aloiteltiin hommat ulkokuoren kanssa.
Molemmat takakyljet oli täynnä kumia, mutta lähti yllättävän hyvin Acryl Cleanerilla.
Kuskin helma ja takapuskuri oli molemmat halki, joten ne otettiin irti ja helma on vielä korjattavissa, mutta puskuri on aika työmaa .
Tässä kuvassa näkyy kaksi pientä, mutta häiritsevää asiaa, eli nuo amisverkot ja vilkut. Molemmat lähtee. Amisverkkojen tilalle jää vaan reiät taikka kuitua . Ehkä tässä on tarpeeks asiaa ensimmäiseen postaukseen. Vielä todo- ja ostoslista
To do:
Nippusiteiden poisto kaikista paikoista (niitä riittää)
Helmojen, sekä puskureiden alta maalaus, koska kevyttä pintaruostetta havaittavissa
Vanteiden vaihto
Sisustan siistiminen
Tarrojen poisto kaikkialta
Putkiston teko
Vaaleanpunaisen maalin poisto kaikkialta esim. etulokareiden alta, jarrusatuloista yms.
Perän vaihto jos sellaisen löydäm
Laittaa auto sellaiseen kuntoon, että ei tarvii erikseen leimaus osia.
20.4 Lisää ideoita.
Tavaran poisto noitten kuitukylkien alta, koska ainakin käsikopelolla siellä on paljonkin peltiä jätetty.
Putkenpäiden leikkaus puskurin tasalle.
OSTOSLISTA, näitä saa ja pitää tarjota, jos omistaa:
Takapuskuri/koko korisarja
Vanteet 4x114,3 tai 5x114,3 jaolla
Lukkoperä, ei viskoa tai kemppiä
PS13 "tiilivalot"
Ylempänä olevien rumien vilkkujen tilalle jotkut hienommat
Nopeasti ei tuu muuta mieleen. To do lista on vielä aika avoin, mutta tekniikkaa päivitetään vasta ensitalvena, koska tällä hetkellä on turbobemari kesken .
Katotaan mihin suuntaan homma kehittyy