EP3 Type R -04
Posted: 10. Oct 2018 08:29
Noniin sain lääkettä syysmasennukseen, käyttis Streami vaihtui -04 EP3 Type R:ään.
Eli tämä olisi tarkoitus pitää/palautella mahdollisimman alkuperäiseksi. Uskomattoman pitkälti vielä pysynytkin alkuperäisenä, vähän vain päässyt väsähtämään käytön myötä, eli pikkuisen huoltoa edessä.
Tekniikka: Alkuperäinen ilmanottoa myöden, ainut muutos on putkisto pakosarjalta taakse päin.
Kori: Alkuperäinen vanteita luukuunottamatta.
Sisusta: Alkuperäinen pois lukien Radio, Etu ovien kajarit, Sisätilan pistoke, jotain hifi juppi piuhoja menee konttiin.
Tarkoitus olisi huoltaa tekniikkaa ja alustaa lähelle OE-specciä.
-Jakopää pitäisi tehdä, kun ei ole merkintää missään onko vielä tehty.
-Kansi käydä läpi ja vaihtaa vähintään venttiilien ohjurit joskus tulevaisuudessa.
-Putki pitäisi vaihtaa hiljaisempaan.
-TPS ilmeisesti oireilee, koska röpöttää pienillä kierroksilla vähän kaasua painettaessa. Tarkastus/vaihto jos siitä löytyy vikaa.
-Puslat pitäisi käydä alustasta läpi ja vaihtaa OEM-Hondiin/Uretaanisiin paikasta riippuen.
-Etuvalojen automaatti korkeuden säädössä jotain häikkää. Pitää ottaa auki ja tutkia.
-Ohjaukseen pitäisi vaihtaa liukupala ja rasvata hyväksi. Oireilee tahmealla ohjauksella.
-Ennen talvea tarkoitus ruoste suojata pohjaa.
-Orginaalit vanteet olis kiva löytää, tästä kun löytyy uskomattomat SAMURAI vanteet.
Siinä nyt vähä osviittaa mitä olen löytänyt/todennu parissa päivässä. Tällä olisi tarkoitus hoitaa käyttiksen virkaa ainakin toistaiseksi ja huoltaa siinä sivussa yllä mainittuja pikku juttuja.
BOSCHIN tulpat Vaihtuu Denson tai NGK-tulppiin, piti nämä ekana kattoa tuon röpötyksen takia
Vaikka auto luultavasti pysyy melko orginaalina, niin ajattelin silti tehdä tänne topicin, kun ei täälä ruuhkaakaan tunnu olevan.
Helppo ja kiva tapa pitää kirjaa autolle tehdyistä huolloista ja muutoksista.
Eli tämä olisi tarkoitus pitää/palautella mahdollisimman alkuperäiseksi. Uskomattoman pitkälti vielä pysynytkin alkuperäisenä, vähän vain päässyt väsähtämään käytön myötä, eli pikkuisen huoltoa edessä.
Tekniikka: Alkuperäinen ilmanottoa myöden, ainut muutos on putkisto pakosarjalta taakse päin.
Kori: Alkuperäinen vanteita luukuunottamatta.
Sisusta: Alkuperäinen pois lukien Radio, Etu ovien kajarit, Sisätilan pistoke, jotain hifi juppi piuhoja menee konttiin.
Tarkoitus olisi huoltaa tekniikkaa ja alustaa lähelle OE-specciä.
-Jakopää pitäisi tehdä, kun ei ole merkintää missään onko vielä tehty.
-Kansi käydä läpi ja vaihtaa vähintään venttiilien ohjurit joskus tulevaisuudessa.
-Putki pitäisi vaihtaa hiljaisempaan.
-TPS ilmeisesti oireilee, koska röpöttää pienillä kierroksilla vähän kaasua painettaessa. Tarkastus/vaihto jos siitä löytyy vikaa.
-Puslat pitäisi käydä alustasta läpi ja vaihtaa OEM-Hondiin/Uretaanisiin paikasta riippuen.
-Etuvalojen automaatti korkeuden säädössä jotain häikkää. Pitää ottaa auki ja tutkia.
-Ohjaukseen pitäisi vaihtaa liukupala ja rasvata hyväksi. Oireilee tahmealla ohjauksella.
-Ennen talvea tarkoitus ruoste suojata pohjaa.
-Orginaalit vanteet olis kiva löytää, tästä kun löytyy uskomattomat SAMURAI vanteet.
Siinä nyt vähä osviittaa mitä olen löytänyt/todennu parissa päivässä. Tällä olisi tarkoitus hoitaa käyttiksen virkaa ainakin toistaiseksi ja huoltaa siinä sivussa yllä mainittuja pikku juttuja.
BOSCHIN tulpat Vaihtuu Denson tai NGK-tulppiin, piti nämä ekana kattoa tuon röpötyksen takia
Vaikka auto luultavasti pysyy melko orginaalina, niin ajattelin silti tehdä tänne topicin, kun ei täälä ruuhkaakaan tunnu olevan.
Helppo ja kiva tapa pitää kirjaa autolle tehdyistä huolloista ja muutoksista.