Honda Accord CL9 Type-S -06
Posted: 13. Jan 2019 18:49
Tulipas haettu toukokuun lopussa uus Honda itelle. Pitempään jo 7koria suunnitellu niin pitihän se sit hakia. Tälle oli suunnitelmana käytännössä heti, ajo-ominaisuuksien parantaminen, kevyttä vannetta yms.
Alla oli TSW:n 18" kromikiekot ja muuten org kuntoinen. Vanteet pyöri kuukauden kaks alla ja myin sitten toiselle Honda Crewiläiselle kun tuli vastaan hyvät korvaavat.
Katotaan jos osais jonku kuvanki laittaa.
Nyt vaihdeltu : Osramin laatuledit kilvenvaloiksi&parkkivaloiksi.
Mugen look window visorit. Bc-Racing BR alusta & Erittäin kevyet Advan RG:t 17" ja niille kietaistu Toyo Proxes Sportit, koossa 235/45r17 + Mutekin pyöränmutterit. Tietenkin jarrusatulat maalattu keltaisiksi. ja tietenkin pakolliset kilventelineet pois, edestä se älytön pitsalautanen.. + finnittömät&reijättömät kilvet.
Tieten kulmat meni takana mettään madalluksen takia joten tuli tilattua fullcartuningista Hardracen säädettävät varret taakse (pitäis vaihdella ne ja nauttia pulttien/mutterien aukeamattomuudesta samalla) tuli myös tilattua samalla roof spoiler takalasin päälle + jäykemmät kallistuksenvakaajanhelat (Hardrace). Nekin vois joskus asennella.. Muuten pysytty OEM lookissa. Nyt toki talveksi laitettu Walonia Pursuit keulalle niin näkee ajella maantiellä.
Ajattelin tehdä pikku skriivauksen tästä autosta kun tänään tuli yksi aikakausi päähänsä ja ED3 Facelift sedan vaihtoi omistajaa mennen yhdelle Honda Crewin jäsenelle.
Alla oli TSW:n 18" kromikiekot ja muuten org kuntoinen. Vanteet pyöri kuukauden kaks alla ja myin sitten toiselle Honda Crewiläiselle kun tuli vastaan hyvät korvaavat.
Katotaan jos osais jonku kuvanki laittaa.
Nyt vaihdeltu : Osramin laatuledit kilvenvaloiksi&parkkivaloiksi.
Mugen look window visorit. Bc-Racing BR alusta & Erittäin kevyet Advan RG:t 17" ja niille kietaistu Toyo Proxes Sportit, koossa 235/45r17 + Mutekin pyöränmutterit. Tietenkin jarrusatulat maalattu keltaisiksi. ja tietenkin pakolliset kilventelineet pois, edestä se älytön pitsalautanen.. + finnittömät&reijättömät kilvet.
Tieten kulmat meni takana mettään madalluksen takia joten tuli tilattua fullcartuningista Hardracen säädettävät varret taakse (pitäis vaihdella ne ja nauttia pulttien/mutterien aukeamattomuudesta samalla) tuli myös tilattua samalla roof spoiler takalasin päälle + jäykemmät kallistuksenvakaajanhelat (Hardrace). Nekin vois joskus asennella.. Muuten pysytty OEM lookissa. Nyt toki talveksi laitettu Walonia Pursuit keulalle niin näkee ajella maantiellä.
Ajattelin tehdä pikku skriivauksen tästä autosta kun tänään tuli yksi aikakausi päähänsä ja ED3 Facelift sedan vaihtoi omistajaa mennen yhdelle Honda Crewin jäsenelle.