Clean Corolla
Clean Corolla
moroo
Pistetääs ny täst omastakin autosta tarinaa ihmeteltäväks.. Elikkäs ostin tämän syksyllä 2006 ihan perus karvalakkina: vm 05, koneena 1,4d4d ja kilometreinä n.14000..
2006
Ei siinä parissa kuukaudes paljon ehtiny tekee muuta ku madaltamaan ja listat/merkit nyppimään pois..
2007
Kesäl saatiin sit edellisestä autosta jääneet vanteet alle 18" motegit. Sillon vie suuniteltii ajanmukaisii tuning-puskureita mut eihän ne ikinä autoon ehtiny...
2008
Sit rupes tuo vakio perus harmaa tökkimään niin paljon et päätettiin vaihtaa väri kerta heitolla. Väriksi valiokoitui pitkän miettimisen seurauksena citikan sininen. Katto ja vanteet saivat ylleen ihan perus mustan. Etu-umpiot maalailtiin mustaksi sisältä ja nakattiin valoluomet koristeeksi..
2009
No sit lähti loputkin estot muokata autoa. Olihan värikin vaihdettu ni samal päätettiin et corollaan tehdään kaikki mikkä vähänki voidaan silmällä pitäen sitä että autolla ajellaan ympäri vuoden..
Siinä sit tutun peltisepän kanssa suuniteltiin vilkkuen poistamista ku olin hommannu avensiksen vilkkupeilit, mut innostuttiin sen verran että lähtihän ne kahvatkin samalla...
Samalla sit tummennettiin kaikki paitsi tuulilasi sivut 50% ja takalasi 5%..
2010
2009-2010 talveks otin kolaroudun etupuskurin työn alle ja siitä poistelin lampunpesurit ja kilvenpaikan tasotin. Motegit rupes kyllästyttää, olihan ne jo ollut monet vuodet alla ja uusiksi vanteiksi valikoitui keskin kt5 17"x7,5" ja auton ilme muuttui totaalisesti. Muita muutoksia oli maskin vaihto, koko punaisiksi kalvotetut takavalot ja alustan ruuvaaminen hiukan alemmas..
2011
Viime vuonna ei sit tapahtunu mitään näkyvää.. Keskikonsolin tarrotin..
Mystikiltä tuli ostettua helmat ja tuli aloitettua vielä kliinimpi etupuskuri (jotka ovat vieläkin kesken ja keräävät motivaatiota työpaikalla)
Yrittäny nyt tiivistää corollan "elämänkaaren" mutta fintuningille voi mennä kattelemaan kaikkia suunitelmia mitä vuosien varrella on ollut...
Pistetääs ny täst omastakin autosta tarinaa ihmeteltäväks.. Elikkäs ostin tämän syksyllä 2006 ihan perus karvalakkina: vm 05, koneena 1,4d4d ja kilometreinä n.14000..
2006
Ei siinä parissa kuukaudes paljon ehtiny tekee muuta ku madaltamaan ja listat/merkit nyppimään pois..
2007
Kesäl saatiin sit edellisestä autosta jääneet vanteet alle 18" motegit. Sillon vie suuniteltii ajanmukaisii tuning-puskureita mut eihän ne ikinä autoon ehtiny...
2008
Sit rupes tuo vakio perus harmaa tökkimään niin paljon et päätettiin vaihtaa väri kerta heitolla. Väriksi valiokoitui pitkän miettimisen seurauksena citikan sininen. Katto ja vanteet saivat ylleen ihan perus mustan. Etu-umpiot maalailtiin mustaksi sisältä ja nakattiin valoluomet koristeeksi..
2009
No sit lähti loputkin estot muokata autoa. Olihan värikin vaihdettu ni samal päätettiin et corollaan tehdään kaikki mikkä vähänki voidaan silmällä pitäen sitä että autolla ajellaan ympäri vuoden..
Siinä sit tutun peltisepän kanssa suuniteltiin vilkkuen poistamista ku olin hommannu avensiksen vilkkupeilit, mut innostuttiin sen verran että lähtihän ne kahvatkin samalla...
Samalla sit tummennettiin kaikki paitsi tuulilasi sivut 50% ja takalasi 5%..
2010
2009-2010 talveks otin kolaroudun etupuskurin työn alle ja siitä poistelin lampunpesurit ja kilvenpaikan tasotin. Motegit rupes kyllästyttää, olihan ne jo ollut monet vuodet alla ja uusiksi vanteiksi valikoitui keskin kt5 17"x7,5" ja auton ilme muuttui totaalisesti. Muita muutoksia oli maskin vaihto, koko punaisiksi kalvotetut takavalot ja alustan ruuvaaminen hiukan alemmas..
2011
Viime vuonna ei sit tapahtunu mitään näkyvää.. Keskikonsolin tarrotin..
Mystikiltä tuli ostettua helmat ja tuli aloitettua vielä kliinimpi etupuskuri (jotka ovat vieläkin kesken ja keräävät motivaatiota työpaikalla)
Yrittäny nyt tiivistää corollan "elämänkaaren" mutta fintuningille voi mennä kattelemaan kaikkia suunitelmia mitä vuosien varrella on ollut...
Re: Clean Corolla
Alku talvesta sit tuli innostus uusiin vanteihin ja eritoten koottaviin ni tulipa sit ostettuu tuollaiset murhevanteet eli Artec turbo adapterivanteet koossa 17"x8"/8,5" et 60/54. ajattelin et speissereillä saisi sopivasti kaarelle mut sittehän se murheen iski ku selvis että jaonmuutos 4x100-->5x112 olikin hankalempaa koska yks pulteista tulisi aina samaan kohtaan..
Joulun jälkee sit tilasin tommisbilletiltä tupla-adapterit. Ainoona miinuksena niissä tulee paksuus minimi ku on se 40mm
Viime viikol sitten sain ne ja kyllähän nuo vanteet ny kohtuu ulos jää..
Joulun jälkee sit tilasin tommisbilletiltä tupla-adapterit. Ainoona miinuksena niissä tulee paksuus minimi ku on se 40mm
Viime viikol sitten sain ne ja kyllähän nuo vanteet ny kohtuu ulos jää..
Re: Clean Corolla
onko noihin napoihin mahdollista porauttaa 5x100 jako? yks tulee kohtalaisen lähelle 4-kertasen jakoa mutta ei haittaa kuiten. näin selviää yhellä adapterilla ja sopivammalla ET:llä. näin on siis vaggilaisten kanssa porukka tehny
Re: Clean Corolla
ei voi tietää... olen enempi kitti & maali puolen miehii ku tekniikan...jarskii- wrote:onko noihin napoihin mahdollista porauttaa 5x100 jako? yks tulee kohtalaisen lähelle 4-kertasen jakoa mutta ei haittaa kuiten. näin selviää yhellä adapterilla ja sopivammalla ET:llä. näin on siis vaggilaisten kanssa porukka tehny
Re: Clean Corolla
tai sit yks mahollisuus on avensiksesta tai jostain muusta toyotassa missä on 5x100 jako niin napa vaihtaa jos on samanlainen muuten mut jako eri
Re: Clean Corolla
Omasta mielestäni autossa pitää olla ovenkahvat, joten nuo kahvattomat ei oikein mun silmälle passaa. Viimeisimmät vanteet näyttävät aivan mukavilta.
Re: Clean Corolla
.. Tai sitten pitää vain nuin ja tekee muut muutokset sen mukaan? Meikä kyllä tykkää; vähän erilainen Corolla ja maukas paketti tulossa mitä nyt pidemmän aikaa seurannut!jortsa wrote:Joulun jälkee sit tilasin tommisbilletiltä tupla-adapterit. Ainoona miinuksena niissä tulee paksuus minimi ku on se 40mm
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Clean Corolla
juu jotenki arvasin sulta tuollaista kommenttia... mut kyl se on niin hauska nähdä ihmisten ilmeet ku yrittää ekaa kertaa corollaan sisään...Mai wrote:Omasta mielestäni autossa pitää olla ovenkahvat, joten nuo kahvattomat ei oikein mun silmälle passaa. Viimeisimmät vanteet näyttävät aivan mukavilta.
tuokin kyl käyny mielessä mut roikkuu vie noi keskinet nurkis ni aattelin ne pitää ihan tuollaisina kevät/katsastus vanteina ku eihän niistä mitää saa jos ne myyntii laittaa..jarskii- wrote:tai sit yks mahollisuus on avensiksesta tai jostain muusta toyotassa missä on 5x100 jako niin napa vaihtaa jos on samanlainen muuten mut jako eri
tykkään ajattelu tavastasi... ainoo ongelma mikä omaan mieleen tulee et millais saa sisäkaaret pidettyy jos antaa kaarille mankelii... etupääs tykkäisin kummiski pitää ne..Mystic wrote:.. Tai sitten pitää vain nuin ja tekee muut muutokset sen mukaan? Meikä kyllä tykkää; vähän erilainen Corolla ja maukas paketti tulossa mitä nyt pidemmän aikaa seurannut!
Re: Clean Corolla
Väristä ainakin plussaa heti, muutenki näyttää asialliselta projektilta.
Tulee seurattua.
Tulee seurattua.
Re: Clean Corolla
Tykkää noista sheivatuista kyljistä:) vieläku tasotat takluukuja poistat ton tankin luukun kyljestä niin paranee paljon..
Re: Clean Corolla
Mieto tummennus takalamppujen keskiosaan? Tuo peruutus- ja vilkkuvalon osio.
Joku minimaalinen lippa takakontin pääle saattais myös sopia.
Joku minimaalinen lippa takakontin pääle saattais myös sopia.
JDM only.
JZX100 Chaser + ZVW35 käyttis
ex Legacy BR9 GT
ex Mitsubishi Airtrek Turbo-R
ex Crown Athlete GRS184
ex Atenza
ex Soarer
ex Xedos 6
JZX100 Chaser + ZVW35 käyttis
ex Legacy BR9 GT
ex Mitsubishi Airtrek Turbo-R
ex Crown Athlete GRS184
ex Atenza
ex Soarer
ex Xedos 6
Re: Clean Corolla
kiitoksii kiitoksii...
tosiaanki nois takalampuis oli punaset kalvot jotka otin katsastuksen takii pois... vois kyl seuraavaks koittaa tummaa ja vaiks etu-umpioihinki ja niistä poistin tosiaanki noi luomet tos viime vuonna rupes näyttämään kauhian irtonaisilta omaan silmään...
takaluukku on ollu kans työn alla varmaa parikin vuotta.. jos sen kans sais joskus paikalleen...
pistetääs ny vie kuvaa viime kesältä...
tosiaanki nois takalampuis oli punaset kalvot jotka otin katsastuksen takii pois... vois kyl seuraavaks koittaa tummaa ja vaiks etu-umpioihinki ja niistä poistin tosiaanki noi luomet tos viime vuonna rupes näyttämään kauhian irtonaisilta omaan silmään...
takaluukku on ollu kans työn alla varmaa parikin vuotta.. jos sen kans sais joskus paikalleen...
pistetääs ny vie kuvaa viime kesältä...
Re: Clean Corolla
Tämä on kyllä siisti rolla. Fin-tuningin puolelta bongailin tämän joskus ja vielä yhtä komee
Ex: Nissan Sunny -89
Ex: Nissan Almera Gti -99
Ex: Lexus Is200 -99
Nykyinen Mazda Atenza -02
Ex: Nissan Almera Gti -99
Ex: Lexus Is200 -99
Nykyinen Mazda Atenza -02
Re: Clean Corolla
Onhan tuossa vaihtoehtoja, mutta ne lokasuojan kiinnikkeet nyt ainakin "katoaa" mankeloinnin myötä. Sisäkaaret pysyy kyllä paikallaan ilman niitäkin pienellä muokkauksella.. Paljon antaa lämpöä, niin nuitahan voi muokata isommalla kädellä miten parhaaksi näkee, että saa varmasti riittävästi tilaa kaariin. Tai jos ei niin justiinsa ole, niin heittää nuo sitten vain aina talveksi paikalleen. Ongelmat on tehty ratkaistavaksi!jortsa wrote:tykkään ajattelu tavastasi... ainoo ongelma mikä omaan mieleen tulee et millais saa sisäkaaret pidettyy jos antaa kaarille mankelii... etupääs tykkäisin kummiski pitää ne..
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 17 guests