Subaru "sielunsyöjä" Impreza GT

Omien autoprojektien esittely.
Post Reply
User avatar
Makke
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 427
Joined: 26. Jan 2012 20:29
Location: Hirvas

Subaru "sielunsyöjä" Impreza GT

Post by Makke » 02. Feb 2012 16:12

Kylmän pohjois tuulen puhaltaessa ja lumi kinosten kasvaessa, ikuista talvea odottaessa, alkoi saksalais merkit tympäänyttämään siihen malliin ja vajaa vetoinen kun oli päätin siis siirtyä uusille alue valtauksille. Se mitä tulevalta autolta piti löytyä, oli voimaa, ulkonäköä ja neliveto. Valinnaksi osottautui sitten tämmöinen sielunsyöjä kuin Subaru Impreza 2.0 GT turbo.

Tähän nyt voisi suoraan mainita, että mitä nyt saksalaisten autojen vietyttejen vuosien aikana, verrattuna tähän, on eroa kuin yöllä ja päivällä. Nyt vain on yö, jolloin näitä pahuuden olentoja on vain liikenteessä ;).

Riivattuhan auto kuin olikin osto päivästä seuraavana aamuna, virtalukko päätti sanoa työsopparin irti, joten jää nähtäväksi kuinka monta sielua tämä auto aikanaan ottaa. (kyseinen virtalukko olikin sitten astetta hauskempi tarina)

Mutta sitten sen mitä sillä on tullut nyt ajeltua, onhan se eräänlainen susi lampaan taljassa ja sillä on vain yksi tavoite, mennä sinne minne haluaa ja kyselemättä ajajalta mitään, sekä syödä kaikki mitä vastaan tulee.

Jotain mitä on autoon tehty...
HKS ssqv3 dumpvalve
sti alusta
sti jarrut
moottorin ohjaus päivitetty
kabiinimallin ahtopaineen säätö
rosteri downpipe 3"
rosterinen race katti 3"
muu putkisto myös rosteria vaimentimineen
takana japstyle päätevaimennin
keulacooleri -setti kiillotetuilla putkilla.
18" aws racewheels
prodrive takasiipi
kevyt konepelti (alumiinia)

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Sitten se haave osia. Koska kuskin synkän mielen, aatteiten ja musan maun takia niin yksinkertaisesti ilmettä ja pahuutta lisää, jonkin näköistä ehkäpä kauhu, kuoleman ja fantasia teemoja käyttäen.

Tehoa on sen verran ettei ihan heti tartte olla lissäilemässä, joten siksi siis keskitytään tähän ulkopuolisiin tekijöihin enemmänkin, ajettavuuteen ja rokki vehkeisiin että mörkö rokki soi ja h*lvetin lujaa sekä kauas. Sekä mikä itseäni on aina kiinostanut ja kiehtonut eniten, on ollut valot ja kaikki niihin liittyvät.

Tietty tästäkin pahuuden sielun elämästä olisi hyvä saada jatkuvaa tietoa kabiinin puolelle, joten ahtopaine mittari siellä on tosiaan, mutta tuota, en vain itse tykkää tuommosesta joka nyt lähinnä näyttää talouspaperi pahviselta rullalta joka on maalattu mustaksi, joten siksipä sen tilalle tullaan keksimään jotain muuta sekä myös laajakaista lambdan hommataan myös. Haaveenahan se dynolappukin olisi tietenkin.

Autohan sinänsä näyttää lähinnä joltain tikkurilan värikartalta, mutta itessään auton väritä tykkään astetta tummempi ehkäpä kuitenkin, kuitenkaan se ei ole normi impun smurffi väri. Siksipä auto varmaankin maalautetaan sitten samalla värillä yli jonain päivänä tai sitten tarroitetaan koko auto yli.

Ensi talveksi olen laittanut itselleni tavoitteeksi hommata kuitenkin 16" tai 17" ns.rallivanteet eli valkoiset 5 puolaset vanteet, vannetukun sivuilla on Motecin rallivanteet mutta ilmeisesti ei löydy subarun jaolla vain. Joten jos joku sattuu tietämään mistä sattuis löytymään niin yv. Ja kun kuitenkin on pimeää suurin osa vuojesta, niin lähetään nyt sillä asenteella valojen suhteen että tie valaistuu pohjoisnavalle saakka.

Tietty täksi kesäksikkin voisi isolla EHKÄ sanalla harkita erinlaisemmat vanteet, ei noi 18" aws:lläiset niin paljoa nappaa, esim. Drag Wheels DR25 olisivatkin enemmän tota subarun tyyliä, miksei ei jopa valkoisena?...
Apexin turbo timeri ja vaihteen välin lyhenin löytyvät jo tallista. sekä puskuri lähtee tässä joku päivä tilaukseen. Uudet peilit on tulossa, koska nuista pisaran mallin peileistä ei sitten näe yhtään mitään. Joten ne ois tietty myytävänä jos joku haluaa niin laittelee yv.

Autohan itsessään tulee olemaan jatkossa aina rojekti/harrastus/käyttis/raaseri millä nimellä sitä eripäivinä haluaakin kutsua. Kun ns. huoltohistoriasta kun ei ole paljoa tietoja, niin lähetään siis melkeempä 0 tasolta tämän kanssa liikenteeseen, tarkoittaen että askel kerrallaan kohti pimeyttä.

Ja jovain, rakkaalla lapsella on monta eri nimeä, joten vaikkakin auton on vasta ollut minulla muutaman päivän, niin ompahan sillekkin jo tullut nimet "sielunsyöjä" ja "pahatar", kiukkuisen ja synkän luonteen takia.

Tässäpä tämä pieni tarina, anteeksi kirjoitus virheet xD...

Tottakai sana on vapaa =) ajatuksia, haukkuja ja moitteita saa laitella ihan vapaasti. = ) ...
ps... ja kuvissa talavi lookki =P ja paremmat kuvat tulee aikanaan

User avatar
Makke
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 427
Joined: 26. Jan 2012 20:29
Location: Hirvas

Re: Subaru "sielunsyöjä" Impreza GT

Post by Makke » 02. Feb 2012 16:24

Ja kun nyt tää aloitettiin niin pistetää siitä virtalukosta saman tien pientä tarinaa..

Tosiaankin kun auton vaihdatin, niin hymyssä suin tietty seuraavana päivänä sitä mentiin autoon istumaan. Avain virtalukkoon ja ei tapahtunut mitään, yksinkertaisesti virtalukko oli niin jumissa, taikka ennemmin sanottuna avain oli sen verran väljä että se vain toiminut.

Romikselle siis tilausta ja uutta virtalukkoa tulemaan. Ja totta kai, sitä siinä vaiheessa aattelee kyllä se sillä alkaa toimimaan =)...

Kuten yllä mainitsinkin auto on ilmeiseti kirottu ja riivattu, uusi virtalukko paikoilleen, pari iloista tasa jalka pomppua että nyt pääsee taas autolla ajelemaan, mutta ei. auto kyllä starttaa mutta ei lähe käyntiin ja antaa vikakoodia. Eli siis ajonesto meni päälle, ja autohan ei päättänyt lämpimästä tallista siirtyä -30 asteen pakkaseen, en sillä en kyllä minäkään.

Ei muuta kuin pään rapsutasta ja mietintä myssyä päähän.... Noh, vanha virtalukko oli ollut nyt noin 3 yötä sellasesa myrkky ämpärissä likuamassa jos vaikka alkais toimimaan, joka sitten alkoikin tosiaan toimimaan, ja totta kai auto sitten sillä lähti käyntiin =). Sitten vain teetettiin uusi avain, ja toivotaan nyt että se toimis jollain tavalla taasen vähän aikaa. =)

Tälläinen pieni virtalukko jumppa, joka loppujen lopuksi olikin pelkästään henkimaailmojen juttujen, tai sitten johtui näistä pakkasesta...

User avatar
Mystic
STAFF
STAFF
Posts: 15560
Joined: 30. Jan 2011 19:54
Location: Kittilä & Kemi & Varkaus
Contact:

Re: Subaru "sielunsyöjä" Impreza GT

Post by Mystic » 02. Feb 2012 22:22

On tuo varmaan vähän erilainen fiilinki Audin jälkeen varsinkin näin talvella. :D Onnittelut hyvästä valinnasta. Tuuhan näyttämään livenä heti kun vain oma aikataulu sallii! ;)

Pientä fixailua vaan, niin kyllä tuosta vielä hyvä tulee. :) Kuvista paha sen tarkemmin katsella ja sanoa mitään, mutta Mysticin ensireseptinä loputkin merkit pois, antennille peitelevy ja takavalojen vaihto johonkin enemmän alkuperäistä kunnioittavaampiin. Kuskinpuolelle kannattee myös kuramatto hankkia, kun muuten on kohta reikä lattiaverhoilussa. :D

Minkälainen puskuri ja peilit oli mielessä? Tästä ideoita muuhun jatkojalostukseen.. 8-)

Image
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.

Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
@japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.

User avatar
Makke
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 427
Joined: 26. Jan 2012 20:29
Location: Hirvas

Re: Subaru "sielunsyöjä" Impreza GT

Post by Makke » 02. Feb 2012 22:45

Pistetääs muutama linkki, mitäs tässä olen nyt haaveilut ISOSTI =)


Image

https://www.dectane.de/product_info.php ... black.html

tossa ajatusta valoista =)

ja puskurina

http://www.ebay.de/itm/SUBARU-IMPREZA-W ... 484235b81f

Peilit valitsin sitten tämmöset http://kauppa.completos.fi/PublishedSer ... KSPMD05P-H

Tuossa ois nyt mitä ois ajatuksena laitella tässä pikku hiljaa =) ....

ja tuosta valkosesta sen verran, ajatuksena tosiaan nuin matalaksi sais sitten kesäksi, ehkei tälle vuojelle mutta seuraavalle vuojelle sitten sekä enemmän sellasta vihaisuuden näköä keulaan.. Vanteet vain valkoisina... Mutta kuitenkin tohon tyyliin = ) .....

Mistäs tollasen antennin peite palan löytyy?, ehdottomasti kyllä sellasen laitan.. = )...

User avatar
vantanen
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 166
Joined: 01. Aug 2011 09:52

Re: Subaru "sielunsyöjä" Impreza GT

Post by vantanen » 03. Feb 2012 10:55

suunnitelmathan kuullostaa varsin hyvälle. :D vähemmän näitä subaruja laiteltuna tosiaan näkee, ainakaan täällä itä-suomessa. :lol:

User avatar
Makke
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 427
Joined: 26. Jan 2012 20:29
Location: Hirvas

Re: Subaru "sielunsyöjä" Impreza GT

Post by Makke » 03. Feb 2012 11:16

vantanen wrote:suunnitelmathan kuullostaa varsin hyvälle. :D vähemmän näitä subaruja laiteltuna tosiaan näkee, ainakaan täällä itä-suomessa. :lol:
Oma mielipide, että liian vähän nuita laitettuja imppuja on muutenkin, tai sitten itse asun susirajan takana ettei niitä edes näy?.... 8-) ... Mutta kuitenkin, yleensä mitä imppuja on tai näkyy, ne kun laittelee riviin, pitää tyyliin avaimella ratkoa kenen on kenenkin auto. Joten siis miks ei yksi massasta poikkeava siis?...

User avatar
samsam
JUNKIE
JUNKIE
Posts: 876
Joined: 21. Mar 2011 13:14
Location: Oulu

Re: Subaru "sielunsyöjä" Impreza GT

Post by samsam » 03. Feb 2012 12:23

Massasta on hyvä erottua, eikä se varmasti tän korimallin impulla ihan helppoa ole, ku nuita tuntuu aika paljon olevan. Plussat mustasta väristä! Mutta minun mielestä nuo takavalot ja tuo tuning-puskuri pilaisivat muuten hienon ja potentiaalia omaavan auton. Kunnioitan omistajan omia näkemyksiä asiasta, mutta minusta varsinki tuo etupuskuri on aivan kauhea. Katotaan mitä tästä tulee, että joudunko syömään sanani. onnea projektiin ja ei herneitä :)
"Jokainen, jonka virheiden korjaamiseen kestää kymmenen vuotta, on aikamoinen mies."

User avatar
Makke
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 427
Joined: 26. Jan 2012 20:29
Location: Hirvas

Re: Subaru "sielunsyöjä" Impreza GT

Post by Makke » 03. Feb 2012 12:38

samsam wrote:Massasta on hyvä erottua, eikä se varmasti tän korimallin impulla ihan helppoa ole, ku nuita tuntuu aika paljon olevan. Plussat mustasta väristä! Mutta minun mielestä nuo takavalot ja tuo tuning-puskuri pilaisivat muuten hienon ja potentiaalia omaavan auton. Kunnioitan omistajan omia näkemyksiä asiasta, mutta minusta varsinki tuo etupuskuri on aivan kauhea. Katotaan mitä tästä tulee, että joudunko syömään sanani. onnea projektiin ja ei herneitä :)
:D, tottahan se on että hankala näillä on loppujen lopuksi erottua, mutta pitää ainakin yrittää... =)... Puskurista sen verran, että sehän nyt ei ole ikuinen, koska kysyistä lumikolaa ajattelin sitten talvi puskuriksi, kun näissä kun kuulemin toi puskurin vaihto on suht heleppo homma.... Veilsideltä löytyy se lumikola joka joskus tulee varmaan laitettua =),http://www.trc-tuning.com/_products/_su ... za_01f.jpg
kun se euro määrä voi olla astetta eri tasoisempi = ) ... Nuista takavaloista, ainuat oikeesti musta takavalot olivat noi yllämainitut =), tai no mitä mie olen viellä löytänyt, google käy mansikkana koko ajan... :twisted:

User avatar
vantanen
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 166
Joined: 01. Aug 2011 09:52

Re: Subaru "sielunsyöjä" Impreza GT

Post by vantanen » 03. Feb 2012 12:48

TuonenKulkija wrote:vantanen kirjoitti:
suunnitelmathan kuullostaa varsin hyvälle. vähemmän näitä subaruja laiteltuna tosiaan näkee, ainakaan täällä itä-suomessa.


Oma mielipide, että liian vähän nuita laitettuja imppuja on muutenkin, tai sitten itse asun susirajan takana ettei niitä edes näy?.... ... Mutta kuitenkin, yleensä mitä imppuja on tai näkyy, ne kun laittelee riviin, pitää tyyliin avaimella ratkoa kenen on kenenkin auto. Joten siis miks ei yksi massasta poikkeava siis?...
juurikin näin, ja itsellehän näitä loppukädessä rakennellaan. ;) sen kummemmin mitään rakentelu suuntaa pilkkaamatta täytyy kuitenkin sanoa, että mulle nyt ei henk. koht. ole loppukädessä väliä onko auto rakennettu *no pokemon shit* vaiko perinteiseen tuning tyyliin kunhan auton muutokset on kaikinpuolin huolellisesti tehtyjä. :D over and out...

User avatar
Mystic
STAFF
STAFF
Posts: 15560
Joined: 30. Jan 2011 19:54
Location: Kittilä & Kemi & Varkaus
Contact:

Re: Subaru "sielunsyöjä" Impreza GT

Post by Mystic » 03. Feb 2012 13:52

Yhtä monta rakentajaa kuin autoakin, vai miten se oli.. ;)

Itse näkisin tuon puskurin ongelmaksi sen monimuotoisuuden ja massiivisuuden (varsinkin alanurkat), että näyttää yksinään kyllä aivan eriparilta sitten muun auton kanssa ja helmalinja painuu sisään heti puskurin jälkeen. Tuo Veilsiden setti näyttää kokonaisuudessaan ihan hyvältä eli ehkä säästäisin rahaa siihen ja vaihtaisin valotkin sitten vasta sen sekä maalauksen yhteydessä. Tuommoiset etuvalotkin olen muuten suht vakiossa Imprezassa nähnyt eikä semmoisenaan kyllä oikein sovi ilmeeseen; vaatii paljon muutakin.. :) Jos muuten haluaa kikkailla, niin jostain nappaa alkuperäiset takavalot ja tummentaa ne miedosti sekä eteen värkkää jenkkiparkit jne, kun niitä ei näissä kauheasti ole kyllä näkynyt. 8-) Erilainen voi olla myös vähän miedommilla muutoksilla ja mikä parasta, niitä saa samaan hintaan rutkasti enemmän.

Englannin eBaysta löytyy halvalla nuita STI:n puskimia ja sille sitten kaveriksi vaikka joku hitusen orkkista massiivisempi etuhelma, niin alkaa olla keulan "välikelin" ilme kunnossa. :mrgreen: Voisin tsekata tuota antennin peitelevyä eBaysta. Jos ei suoraan löydy niin luulisi olevan aika universaaleja.. Otetaan mitat ja verrataan esimerkiksi Civicin vastaavaan. :P
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.

Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
@japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.

User avatar
Makke
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 427
Joined: 26. Jan 2012 20:29
Location: Hirvas

Re: Subaru "sielunsyöjä" Impreza GT

Post by Makke » 03. Feb 2012 14:02

Mystic wrote:Yhtä monta rakentajaa kuin autoakin, vai miten se oli.. ;)

Itse näkisin tuon puskurin ongelmaksi sen monimuotoisuuden ja massiivisuuden (varsinkin alanurkat), että näyttää yksinään kyllä aivan eriparilta sitten muun auton kanssa ja helmalinja painuu sisään heti puskurin jälkeen. Tuo Veilsiden setti näyttää kokonaisuudessaan ihan hyvältä eli ehkä säästäisin rahaa siihen ja vaihtaisin valotkin sitten vasta sen sekä maalauksen yhteydessä. Tuommoiset etuvalotkin olen muuten suht vakiossa Imprezassa nähnyt eikä semmoisenaan kyllä oikein sovi ilmeeseen; vaatii paljon muutakin.. :) Jos muuten haluaa kikkailla, niin jostain nappaa alkuperäiset takavalot ja tummentaa ne miedosti sekä eteen värkkää jenkkiparkit jne, kun niitä ei näissä kauheasti ole kyllä näkynyt. 8-) Erilainen voi olla myös vähän miedommilla muutoksilla ja mikä parasta, niitä saa samaan hintaan rutkasti enemmän.

Englannin eBaysta löytyy halvalla nuita STI:n puskimia ja sille sitten kaveriksi vaikka joku hitusen orkkista massiivisempi etuhelma, niin alkaa olla keulan "välikelin" ilme kunnossa. :mrgreen: Voisin tsekata tuota antennin peitelevyä eBaysta. Jos ei suoraan löydy niin luulisi olevan aika universaaleja.. Otetaan mitat ja verrataan esimerkiksi Civicin vastaavaan. :P
Mitä tuossa viikolla klikkailin ajan kuluksi, niin toi brittien maa on sitten kummallinen imppujen suhteen, joko niitä autoja on kasvanut sinne niinku sieniä sateella, ja kaikki ajettu johonkin lyhty tolppaan solmuksi, tai sitten se on vain yleinen auto siellä. Koska todellakin niitä puskureita oli aivan h*lvetisti. Parastahan tässä on se että mitään en ole viellä päättänyt, kaikki vasta ajatuksen tasolla, tai no paperilla oikeastaan niinku että mitä missä milloin = ) ...
Nyt pitää kysyä kun sen verran osa asioista on uutta tietoa, että mitkäs ihmeen jenkkiparkit? ... :oops: Kun tässäkin on sellanen (EN TIEDÄ KYLLÄ MIKSI) mutta erillinen parkkien katkaisija, että voisi toimia ihan hyvin....
Mitens onkos tuosta lamin x käyttö kokemusta?, sielätähän löytys suht tummaakin kalavoa nuihin valoihin?...

User avatar
Pete
STAFF
STAFF
Posts: 2370
Joined: 10. Apr 2011 01:27
Location: Rovaniemi

Re: Subaru "sielunsyöjä" Impreza GT

Post by Pete » 03. Feb 2012 15:00

Hyvän ostoksen teit. Kyllähän nuo Imprezat erottaa, älkää nyt höpöttäkö. Ohan nuo nyt aivan eri levelillä, ku jotku Passatit yms. Koriltaan ja muodoiltaan hienoja, tällöin riittää maltillinen tuunaus ja pienten yksityiskohtien lisäys. Eli minusta ois parasta laittaa jäitä vielä hattuun ja miettiä tarkasti mitä tekee. Mutta loppupelissä se on tieten up to you. Jos haluaa erottua muista Imprezoista niin osta tämmöset: http://www.rs25.com/forums/f14/t165401- ... lares.html
Image

Siitä vähän ideaa. Nuo jos mitkä näyttää agressiivisilta ja "pahoilta".
Image
http://blog.ameereehal.com/2011/08/1998 ... 5rs-coupe/
Image
JDM only.

JZX100 Chaser + ZVW35 käyttis
ex Legacy BR9 GT
ex Mitsubishi Airtrek Turbo-R
ex Crown Athlete GRS184
ex Atenza
ex Soarer
ex Xedos 6

User avatar
Makke
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 427
Joined: 26. Jan 2012 20:29
Location: Hirvas

Re: Subaru "sielunsyöjä" Impreza GT

Post by Makke » 03. Feb 2012 15:08

Alimmainen nuista impuista on kyllä *nam* xD :D

User avatar
Mystic
STAFF
STAFF
Posts: 15560
Joined: 30. Jan 2011 19:54
Location: Kittilä & Kemi & Varkaus
Contact:

Re: Subaru "sielunsyöjä" Impreza GT

Post by Mystic » 03. Feb 2012 15:50

Tuossa vielä pari ajatuksia tuomaan;

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Pete tuossa jo aika hyvin kiteyttikin.. Ihan rauhassa vain suunnittelee ja pienillä muutoksilla eteenpäin rahaa säästellen, niin sitten voi myöhemmin heittäytyä "hulluksi" esimerkiksi tuolla Veilsiden korisarjalla jos siltä tuntuu ja budjetti sen, valot ja maalauksen sallii. ;) Laittaa sitten kerralla kunnolla eikä niputa osia yksitellen, niin pysyy autokin hyvässä lookissa kokoajan. :)

Jep tuolla Englannin puolella kyllä pirusti nuita puskureita ja halvalla, fiksu valkkaa sieltä semmoisen jossa on valmiiksi jo vähän erilaisempi/isompi etuhelma. Jenkkiparkeilla tarkoitan nyt tässä yhteydessä sitä, että etuvilkut palaa parkkien tilalta tai vaihtoehtoisesti parkit on oranssit (jos löytyy suoraan oikealla kannalla). Tuossa nyt yksi esimerkki yhdessä kirkkaiden xenonien kanssa (tarkkasilmäiset huomaa myös modin takavaloissa);



Jos taas JDM-lookkia hakee, niin pyörähtäähän tuolla kuvissa oransseilla etu- ja sivuvilkuillakin varustettuja Imppuja. Ei tuokaan paha ole, kun tuo mukavasti kontrastia varsinkin jos nuille vielä ne jenkkiparkit kaveriksi värkkää. 8-) Myös nuita heijastamattomia pintoja näyttää porukka maalailleen, joten vaihtoehtoja kyllä löytyy. Lamin-X toimii hyvin esimerkiksi takavalojen tummentamiseen, mutta melkein Impussa ihan vain lakkauttaisin alkuperäiset takavalot jossain niin saa juuri oikean tummuusasteen ja valoistakin uuden näköiset. :)

Ps. Tuo Peten toinen linkittämä auto on kyllä muutenkin aika makea, ainakin radalla. :mrgreen:

http://vimeo.com/13053369
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.

Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
@japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.

User avatar
Makke
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 427
Joined: 26. Jan 2012 20:29
Location: Hirvas

Re: Subaru "sielunsyöjä" Impreza GT

Post by Makke » 03. Feb 2012 16:12

=D, kerrankin opin jotain uutta xD, tai no myönnetään jokainen asia tulee mulle vähän kuin oppikirjasta lukien xD... Mutta niin kyllähän nuista alkaa sellasia tuota "ahaaa" elämyksiä olemaan suhteellisen paljonkin =) ... Noi kaarilevikkeet mm. alko houkuttelemaan siinä määrissä, että mistähän nuitakin mahtais löytyä, alkaa tutkimaan ja hutkimaan...
Eipä tossa ees mittään kiirettä ole tuon auton kanssa, kevättä on viellä pitkästi jäljellä =), tuon pay pallia nyt yrittänyt pitkälti opiskella, niin sais tilaukseenkin jotain.... Noi kaiken maailman tarrat aina myös kiinosta, että niitä tulee melkeempä harvasen ilta metsästettyä aina. =) ..


Tuossa ois nyt sitten jo vähän seuraavaa juttua mitä pitäis alkaa asentelemaan kun saa isoimmat ajo poltteet ajettua ja tän pakkasen hellitettyä. apexin turbo timeri ja rulla hiilikuitu tarraa =P
Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests