R32->R324
Re: R32 GTS-T & STI
Jaa pitäskö tänneki jotai rustailla
Talven kivoilla loskapaskapakkasyöt keleillä takakaaresta läks iso jäälohkare ja repi puskurin mennessää. Tuli korjattua puskuri hienolla patentilla
Sit etujarrusatula alko laahaamaan todella pahasti. Alvadist yyberhalvalla (6e) tiivistesarja ja taas pelittää.
Sit tuli hiomatöhnällä hinkattua jonku parkissa aiheuttama naarmu takaovesta. Oisko jotain Prestan töhnää ollu, samalla vedin edellisen subinki.
Laitoin mää sitten vähä vahaaki päälle. Nyt vaa ajellu tyytyväisenä.
Talven kivoilla loskapaskapakkasyöt keleillä takakaaresta läks iso jäälohkare ja repi puskurin mennessää. Tuli korjattua puskuri hienolla patentilla
Sit etujarrusatula alko laahaamaan todella pahasti. Alvadist yyberhalvalla (6e) tiivistesarja ja taas pelittää.
Sit tuli hiomatöhnällä hinkattua jonku parkissa aiheuttama naarmu takaovesta. Oisko jotain Prestan töhnää ollu, samalla vedin edellisen subinki.
Laitoin mää sitten vähä vahaaki päälle. Nyt vaa ajellu tyytyväisenä.
Re: R32 GTS-T & STI
Piiiiitkästä aikaa skylinelleki tapahtunu. Alkaa jopa olemaan jonkun näkösiä toiveita auton koomasta herättelyn suhteen..
Kävin tuossa perjantaina työntämässä auton tallista ulos vuoden sisällä seisomisen jälkeen. Sain vesilinjat laiteltua imusarjan alta, apulaitteet paikoilleen, turbon öljynpaluun laiteltua, iso nippu sähköistä löys paikkansa, suunniteltua ostoslistaa yms.
Tuli sitten samalla poistettua ohjaustehostimesta tuo hicas lopullisesti.
Jonkin näköstä motivaatiota tuo sekin että "tallipaikka" lähtee alta syyskuun jälkeen..Eli jos jollaki täällä on infoa lahen alueelta tallipaikoista niin infoa saa laittaa?
Subaruhan sinänsä on toiminu käyttiksenä vallan mainiosti. Perjantaina skylle-reissulla ylävesiletkuun ilmesty reikä mutta muuta ongelmaa ei oo aiheuttanu kertaakaan.
Vaikka imppu on maalattu viime vuonna niin takakaaret kaipailee jo pientä fixiä..Ja koska oon nykyään laiska hitsailemaan niin vedän garage-shopin 50mm levittävät kaaret joka nurkkaan ennen talvea. Ahtopainemittarin laitoin huvikseen kiinni ku semmosen löysin skyllen lattialta. 0.8bar näyttää olevan niinku oletuksena olikin.
Näihin kuviin ja tunnelmiin. Eiköhän tänä kesänä vielä jotain tapahdu.
Kävin tuossa perjantaina työntämässä auton tallista ulos vuoden sisällä seisomisen jälkeen. Sain vesilinjat laiteltua imusarjan alta, apulaitteet paikoilleen, turbon öljynpaluun laiteltua, iso nippu sähköistä löys paikkansa, suunniteltua ostoslistaa yms.
Tuli sitten samalla poistettua ohjaustehostimesta tuo hicas lopullisesti.
Jonkin näköstä motivaatiota tuo sekin että "tallipaikka" lähtee alta syyskuun jälkeen..Eli jos jollaki täällä on infoa lahen alueelta tallipaikoista niin infoa saa laittaa?
Subaruhan sinänsä on toiminu käyttiksenä vallan mainiosti. Perjantaina skylle-reissulla ylävesiletkuun ilmesty reikä mutta muuta ongelmaa ei oo aiheuttanu kertaakaan.
Vaikka imppu on maalattu viime vuonna niin takakaaret kaipailee jo pientä fixiä..Ja koska oon nykyään laiska hitsailemaan niin vedän garage-shopin 50mm levittävät kaaret joka nurkkaan ennen talvea. Ahtopainemittarin laitoin huvikseen kiinni ku semmosen löysin skyllen lattialta. 0.8bar näyttää olevan niinku oletuksena olikin.
Näihin kuviin ja tunnelmiin. Eiköhän tänä kesänä vielä jotain tapahdu.
Re: R32
Re: R32->R324
Noniin eilen sain auton lämpimään talliin ekaan kertaan kolmeen vuoteen ja talli sijaitsee jopa kilometrin päässä kotoa
Eilinen päivä nyt meni aikalailla järjestellessä tavaroita ja vähän tutkiessa mitä kaikkee sitä laatikoista löytyykään. Mutta kokeilinpa vähän mallailla nopeesti korisarjaa paikalleen. Ei oo kyl edellisellä voinu kauheen siististi olla, muokattavaa löyty vaikka miten paljon mutta eipä hätää.
Nyt vaan pitäs miettiä vetääkö kyljet vaa niiteillä vai liimalla ja saumattomaks?
Näillä näkymin tulee myös Holsetin HX35/40 hybridi, isommat suuttimet ja joku iso siipi ton getarin vakion tilalle.
EDIT: Kävin hakemassa föönin! Eli tosiaan HX35/40 Hybridi tuli sitten, #14 pesällä. Siipien kokoa en tähä hätää muista mut on se parempi ku tuo "Garretti"
Eilinen päivä nyt meni aikalailla järjestellessä tavaroita ja vähän tutkiessa mitä kaikkee sitä laatikoista löytyykään. Mutta kokeilinpa vähän mallailla nopeesti korisarjaa paikalleen. Ei oo kyl edellisellä voinu kauheen siististi olla, muokattavaa löyty vaikka miten paljon mutta eipä hätää.
Nyt vaan pitäs miettiä vetääkö kyljet vaa niiteillä vai liimalla ja saumattomaks?
Näillä näkymin tulee myös Holsetin HX35/40 hybridi, isommat suuttimet ja joku iso siipi ton getarin vakion tilalle.
EDIT: Kävin hakemassa föönin! Eli tosiaan HX35/40 Hybridi tuli sitten, #14 pesällä. Siipien kokoa en tähä hätää muista mut on se parempi ku tuo "Garretti"
Re: R32->R324
Kyllähän se jonku verran kaipailis hieromista Tuo kuskin puoleinen lokari istuu jotenkin vammasesti kun tää settihän on tarkotettu getariin mutta jostain syystä tuo konepelti on liian kapee mukamas, jää rako lokarin ja pellin väliin
Parit kuvat toisen valon asennuksista.
Holsetin vetäsin ryppymaalilla ja heitin paikoilleen niinku edellisenki aikoinaan. Siniset silikonit tulee vielä vaihtumaan mustiks.
Jatketaan..
Parit kuvat toisen valon asennuksista.
Holsetin vetäsin ryppymaalilla ja heitin paikoilleen niinku edellisenki aikoinaan. Siniset silikonit tulee vielä vaihtumaan mustiks.
Jatketaan..
Re: R32->R324
Vähän on edenny.
Uudet suuttimet löys paikalleen, ahtoputkisto on läjässä, dp muokattu, flektit väsätty paikalleen, puolat paikoillaan, öö ja ää...kaikenlaista siis tapahtunu.
Biltemasta sai ihan pirun kätevän setin näiden flektien kiinnitykseen
Dp mallailtuna ja ennen uutta maalikerrosta.
Ehkä se kesäks..ehkä
Vielä olis "to do"-listalla ennen savuja mm.
- Öljynputsarin laipan kiinnitys
- Akun virtajohdon kolvailu ja johtojen selvittelyä
- Bensapumpun releytys sekä bensamittarin johtojen korjailu
- Biltsusta flekteille anturi ja paikalleen
- Imusarjan alta alipaineiden vetely
- yms yms
Uudet suuttimet löys paikalleen, ahtoputkisto on läjässä, dp muokattu, flektit väsätty paikalleen, puolat paikoillaan, öö ja ää...kaikenlaista siis tapahtunu.
Biltemasta sai ihan pirun kätevän setin näiden flektien kiinnitykseen
Dp mallailtuna ja ennen uutta maalikerrosta.
Ehkä se kesäks..ehkä
Vielä olis "to do"-listalla ennen savuja mm.
- Öljynputsarin laipan kiinnitys
- Akun virtajohdon kolvailu ja johtojen selvittelyä
- Bensapumpun releytys sekä bensamittarin johtojen korjailu
- Biltsusta flekteille anturi ja paikalleen
- Imusarjan alta alipaineiden vetely
- yms yms
Re: R32->R324
Pitkästä aikaa tänneki pikkupäivitys.
Viime päivityksen jälkee skylle majaillu kahessa eri tallissa, molempii kuitenkin ihan ajamalla liikkunut.
Hommasin tos "bcl" 170cm spoikan ja tilaillu muutenki härpäkkeitä että sais ajokuntoon kesäks. Peräpää alkaa olla kiinnikkeitä lukuunottamatta hierottu valmiiks.
Etupuskuriin ja loksuihin tehny uudet ilmareiät vielä.
Enää ei oo kun oikeestaan keulan kasailua, kuskin lokaria joutuu uusiks kuiduttelee että saa istumaa nätisti. Hirveitä ongelmia ei pitäs tulla enää..
Viime päivityksen jälkee skylle majaillu kahessa eri tallissa, molempii kuitenkin ihan ajamalla liikkunut.
Hommasin tos "bcl" 170cm spoikan ja tilaillu muutenki härpäkkeitä että sais ajokuntoon kesäks. Peräpää alkaa olla kiinnikkeitä lukuunottamatta hierottu valmiiks.
Etupuskuriin ja loksuihin tehny uudet ilmareiät vielä.
Enää ei oo kun oikeestaan keulan kasailua, kuskin lokaria joutuu uusiks kuiduttelee että saa istumaa nätisti. Hirveitä ongelmia ei pitäs tulla enää..
Re: R32->R324
Ostin Workin VS-XX. Speksit 19", 11,5/13" ja molemmissa ET2.
Re: R32->R324
Hiljaa hyvä tulee.
Pidähän ajantasalla
Pidähän ajantasalla
Re: R32->R324
Joko alkais Mysticil sykkimää?
Taakse nyt varmaan sitten tuleeki 50mm kaarilevikkeet vielä päälle
Re: R32->R324
Alkaa olla hyvännäköne combo omaan silmään. Kyllä tää tästä pikkuhiljaa edistyy kun Mystic alko potkimaan persuksille ja asetti deadlinen
Taakse varmaankin tosiaan pienet levikkeet laitan, ei ihan cambermonsteria kehtaa tästä tehdä. Puskuriin tein jo kiinnikkeet valmiiks, seuraavaks keulan kimppuun.
Eteen kaipailis cambervarsia kyllä. Katsotaan.
Re: R32->R324
Hyvältä vaikuttaa. Eteen tosiaan inasen camberia niin toimii varmasti ajossakin.
Mitä tarkoitat levikkeillä taakse?
Ethän mitään niittikaaria, ethän?
Mitä tarkoitat levikkeillä taakse?
Ethän mitään niittikaaria, ethän?
Re: R32->R324
Isämiehellä pitänyt vähän kiirettä.
.. Mutta sykkii ja oikein sydäntä lämmittää, kunhan nyt vain tuon istuvuuden saat sipisteltyä. Minun silmään taakse kestää kyllä camberia ruuvata reilumminkin, joskin pitäisi etupää saada sitten samaa sarjaa olevaksi. Sammyboyta komppaan siinä että jos vain mitenkään mahdollista on, niin muiden kuidutuksien lomassa muokkaisin tuota nykyistä takapään levikettä jokusen sentin isommaksi ja loput kompensoisin sitten camberilla (ei överillä, mutta silmiinpistävän "sopivalla"). Vastaavasti eteen kaveriksi sitten lättyä ja samassa suhteessa camberia, kuten tuossa aiemmin mutuilinkin. Tulisi kerralla vähän kliinimpi toteutus plus kuvien perusteella etupään hilppeet muutenkin vähän pyöreämmät, niin todennäköisesti paranee vain yhteinen ulkonäkö levikkeissä.
Offtopiccina tuosta Pöndeixin mainitsemasta deadlinesta sen verran, että ensi elokuussa jysähtää Itä-Suomen suunnalla yhdelle viikonlopun verran. Tästä tapahtumasta ei valitettavasti voi vielä tässä vaiheessa ihan älyttömästi julkisesti paljastaa/mainostaa. Oman foorumin puitteissa voinee kuitenkin sen verran mainita että jos jollakin ko. häppeninki kiinnostaa ja omaa mielenkiintoisen/asiaankuuluvan auton (merkillä ei väliä), niin voi törkätä meikälle suoraan viestiä nolnelnol-8211989. Joitakin hajapaikkoja löytynee vielä!
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: R32->R324
Kuvissa aika pölynen mutta siinä se nyt olis..
Taas olis ajamalla siirretty tallista toiseen jatkosuunnitelmia varten
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 85 guests