Joo, iha katsurista on kiinni niin kokeillaa nyt. Ei tuo kyllä vaikuta näkyvyyteen, mutta ainaha joku kitisee.
Futurezin paketit tuli ja Flexfueli on asennettu. Vajaa pari tuntia meni pimeessä parkkihallissa kaiken sähläyksen ohessa.
Pistetääs nyt kuitenkin vähä asennuksesta juttua, helppo asennus eikä vaatinu mitään erikoista. Yleismittari ja pari ruuvaria+sivuleikkurit bensaletkulle.
Pakettia ja sisältöä:
Eli ite boxi, johtosarja, liittimiä, letkunpätkä, etanolianturi ymsyms.
Sit vaa laatikko kainaloon ja läheiseen pimeään parkkihalliin subarun luokse äheltämään.
Suojamuovi pois ja bp-sulake irti oikeesta alareunasta.
Starttaus, hörähti ja sammui
Suuttimilta johdot irti, kuumalta puolelta joutu imuputken irrottaa että näki vähän paremmin ja pääs käsiks.
Yleismittari käteen ja piippausmodella selvis +12v johdot. Tässä autossa väri väriin ja loput maihin
Tässä välissä kaikki liittimet kiinni ja mallailin vähän paikkaa boxille. Samalla jo maakaapeli akunkenkään.
Sit vaa bensaletku poikki ja etanolianturi väliin. Ei ole käytännön merkitystä laittaako tulo- vai paluulinjaan, mutta suositus on paluulinjaan.
Lämpöanturin vedin imusarjan alle suht lähelle lohkoa.
Ei muuta ku loput johdot nippareilla vähän paremmi kiinni ja suojamuovit takas. Aika semikliini asennus eikä nyt heti huomaa muuta kun tuon etanolianturin sekä sinisen ledin jonka tosin saa pois päältä
Ekalla startilla vaivattomasti käyntii. Jostain syystä ei tarvinnu sekuntiakaan startata kun ennen joutu hetken sahaamaan. Käyttökokemusta e85 kanssa ei vielä oo koska tankkasin 5min ennen saapumisilmotusta tankin täyteen...