Tietääkseni sasu pommittaaki tällä radalla menemään ainaki silloin tällöin..osku8 wrote:Sä oot varmaan tuohon race tyyliin ihastunu. Tässä kupit ja kaaret niinku oli ladassakin..
Sasun turbomiata
Re: Sasun turbomiata
Toyota Corolla FX EE80 -87Tunnusomaista pullakumille on että vannetta saa etsiä jostain kumin sisältä. Vähä niinkuin tukevamman neidin maha tarttee työntää sivuun löytääkseen herkun.
Toyota Corolla FX EE80 -86
Toyota Corolla AE111 -97
Re: Sasun turbomiata
Onko toi se sama siipi joka sulla on myytävänä, oisin kiinnostunut mahdollisesti ostamaan
Nissan 200SX S13 -89 CA18DET Kesäauto/ikuisuusprojekti
Nissan Murano Z50 -06 VQ35DE Jokapäiväinen kehonliikutin
Nissan Murano Z50 -06 VQ35DE Jokapäiväinen kehonliikutin
Re: Sasun turbomiata
Ai perkele, ois pitänyt kaivaa taskunpohjia enemmä ja ottaa aikasemmi yhteyttä
Nissan 200SX S13 -89 CA18DET Kesäauto/ikuisuusprojekti
Nissan Murano Z50 -06 VQ35DE Jokapäiväinen kehonliikutin
Nissan Murano Z50 -06 VQ35DE Jokapäiväinen kehonliikutin
Re: Sasun turbomiata
Kusilaitunen löytynee vielä? Tuo turkuun jokukerta ja katellaan hinta kohallee
Pidemmän aikaa jo seuraillu tän edistymistä, oikeestaan alusta asti, ja jokakerta vaan näyttää paremmalta kun uutta fotoo tulee!
Pidemmän aikaa jo seuraillu tän edistymistä, oikeestaan alusta asti, ja jokakerta vaan näyttää paremmalta kun uutta fotoo tulee!
Re: Sasun turbomiata
Oletko ajatellu levyttää moottoritilan pohjan umpeen? Ei tuosta etu siivestä ole paljoa apua jos ilma pääsee sieltä vielä auton alle. Konepeltiinkin kannattaa tehdä joku reitti mistä ilma pääsee kulkeen läpi. Tuleeko diffuusoria? sais tuosta etusiivestä hyötyä silläkin.
Re: Sasun turbomiata
Moottoritila on peitetty alkup. muovilla sivuilta + pohjastaan, jotta tosta keulan reiästä menevä ilma menee coolerin, öljynjäähdyttimen ja syylarin läpi. Splitteri jatkuu öljypohjalle asti (n.90cm kokonaispituudeltaan), josta ilma pääsee auton alle.
Konepellissä on 4kpl reikiä, ja korissa on pieni etunoja joka tehostaa jo itsessään takapään downforcea. Tarkotushan tolla ei ole estää ilman moottoritilan/auton alapuolen ilman sekoittumista vaan tehdä paine-ero splitterin ylä/alapuolelle (downforce), ja luulen että siinä se ajaa asiansa paremmin kuin hyvin.
Konepellissä on 4kpl reikiä, ja korissa on pieni etunoja joka tehostaa jo itsessään takapään downforcea. Tarkotushan tolla ei ole estää ilman moottoritilan/auton alapuolen ilman sekoittumista vaan tehdä paine-ero splitterin ylä/alapuolelle (downforce), ja luulen että siinä se ajaa asiansa paremmin kuin hyvin.
Instagram: saarisasu
-
- SUPPORTER
- Posts: 245
- Joined: 08. Aug 2013 23:03
- Location: Mikkeli
Re: Sasun turbomiata
Raju
Re: Sasun turbomiata
tä on kyllä! UH! <3 MAAGINEN!
Zeta --> http://neckbreakerz.com/blog/2013/04/25/neckbreaker-z/ !!!!!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests