Re: Sinulla foorumin tehokkain auto?
Posted: 28. Nov 2011 18:45
ke-25 corollasta 3t-g turbo koneella 469hp ja 574nm. tuossa video penkityksestä http://www.youtube.com/watch?v=pF-W9uz2fAs
Saattaa liikkua aika hätäsesti tuossa kopassa. Huhhuh.jav wrote:ke-25 corollasta 3t-g turbo koneella 469hp ja 574nm. tuossa video penkityksestä http://www.youtube.com/watch?v=pF-W9uz2fAs
Nostat paineita niin kauan että menee Ei silti... luulis menevän rikki!MitsuT wrote:tän viikon torstaina pitäs lähteä hakee säädöt golffii pidetään peukkuja että 250hv menee rikki
samsam wrote:Nostat paineita niin kauan että menee Ei silti... luulis menevän rikki!MitsuT wrote:tän viikon torstaina pitäs lähteä hakee säädöt golffii pidetään peukkuja että 250hv menee rikki
Hyvät lukemat silti, varsinkin vääntö tuon kokoseen autoon! varmaa mukava ajettavaMitsuT wrote:samsam wrote:Nostat paineita niin kauan että menee Ei silti... luulis menevän rikki!MitsuT wrote:tän viikon torstaina pitäs lähteä hakee säädöt golffii pidetään peukkuja että 250hv menee rikki
eipä paineita hyövää nostaa jos ei kakkua saa koneeseen lisää. eilen tosiaan säädettiin tuo käyttis. eli golf5 2.0tdi ja voimaa irtosi 242hv/542nm 1.4bar oli maksimi paineet. soppa loppu auttamattomasti kesken. eli nyt pitää alkaa viel laittaan nuo uudet suuttimet ja takas säätöhommiin.
No kyllä tuolla kerkiää :O Saa meikänki nipponia virittää aikalailla että pääsee samoihin vääntölukemiin.arzka- wrote:Hyvät lukemat silti, varsinkin vääntö tuon kokoseen autoon! varmaa mukava ajettavaMitsuT wrote: eipä paineita hyövää nostaa jos ei kakkua saa koneeseen lisää. eilen tosiaan säädettiin tuo käyttis. eli golf5 2.0tdi ja voimaa irtosi 242hv/542nm 1.4bar oli maksimi paineet. soppa loppu auttamattomasti kesken. eli nyt pitää alkaa viel laittaan nuo uudet suuttimet ja takas säätöhommiin.
MitsuT wrote:samsam wrote:Nostat paineita niin kauan että menee Ei silti... luulis menevän rikki!MitsuT wrote:tän viikon torstaina pitäs lähteä hakee säädöt golffii pidetään peukkuja että 250hv menee rikki
eipä paineita hyövää nostaa jos ei kakkua saa koneeseen lisää. eilen tosiaan säädettiin tuo käyttis. eli golf5 2.0tdi ja voimaa irtosi 242hv/542nm 1.4bar oli maksimi paineet. soppa loppu auttamattomasti kesken. eli nyt pitää alkaa viel laittaan nuo uudet suuttimet ja takas säätöhommiin.
onkait tuo lappu tuossa. 2300rpm kohdalta lähtee tasasesti nouseen. 450nm on tuossa kohdalla ja siitä 2600rpm on 510nm ja 2800 on 540,siinä se sit pysyy aina tuonne 4500rpm asti. +/- 3nm heilahteluja tulee läpi kierrosalueen. pakopaineet on 0.1-0.3bar edellä ahtopaineita läpikierros alueen. 5000rpm kohdalla alko sit pakopaineet nousta aika jyrkästi. mut ei ole järkeä enään tuon yli kierrättää. kun loppuu tuo soppakin kesken. 4800rpm kohdalle loppuu veto näillä säädöillä.jarskii wrote: saisko lappua minkälaista käppyrää piirsi.. miten muuton pakopaineet käyttäytyy tuolla 1.4? ei taia olla paljon korkeammalla
Mutta paljonko oli teho pyöriltä?Mystic wrote:^ Taitaa olla penkkilapuilla varustetuista foorumin tehokkain toistaiseksi?
Täälähän tulee kohta kisaamisen makuajav wrote:en kyllä nyt osaa sanoa että ilmottaako se penkki tehot suoraa konetehona vai rengastehona mutta kyllä sitä enskesäks lisää on tulossa