Carinan alusta
-
- BEGINNER
- Posts: 7
- Joined: 13. Mar 2013 00:27
Carinan alusta
elikkäs hommasin tommosen ta60 carinan harraste autoksi ja pitäis sitä ruveta laittamaan kuhan kelit lämpee ja luisukelit on ohi semmosta vaan tiedustelisin jotta onko kellään kokemusta tuollaasen carinan tontituksesta? pitäis saada selville saisko jostain muusta toyotasta lyhempiä patruunoita iskareihin ku pitäs saada tolppia lyhemmiksi jottei jouset hölskyisi oikeen pahoon katkomisen jälkeen. ei oikeen löydy bolt on sarjoja nii ajattelin kysästä jos joku tietäis ettei tarttisi kokeilemaan ruveta kaikkia mahdollisia hiluja ja sopiiskohan jostaki muusta toitsusta kääntö varret tai mikkä ny ovakkaa jotta sais vähä lisää kääntökulmaa?
Re: Carinan alusta
Ajattelin tuumata että Wilssonilta varmaan saa infoa, mutta ehditkin jo edelle.
viewtopic.php?f=10&t=628&start=40
viewtopic.php?f=10&t=628&start=40
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
-
- BEGINNER
- Posts: 7
- Joined: 13. Mar 2013 00:27
Re: Carinan alusta
joo oli heti pakko kysästä ku bongasin tuon carinan
Re: Carinan alusta
Oiskohan ae86 corollan alusta suht samankaltainen? Muistaakseni näyttää samalta ainakin ta
12sessa
12sessa
Nissan, Designed to improve your performance.
Re: Carinan alusta
^ Tarkennuksena tähän; etupäässä tolppien yläpään kiinnityksien "jako" on hieman eri, eli vaatii vanhan reiän uuden viereen. Taakse Corollan iskari on hieman turhan pitkä, joten vaatii sekin pieniä muutoksia. Wilssonin ratkaisu oli iskaritornien korottaminen. Pyörännapa menee suorilta Corollan tolppaan kiinni, mutta jarrujen kanssa joutuu taas säätämään ja tekemään mm. satuloiden kiinnitykselle kokonaan uudet reiät vanhojen viereen. Helpoin kun investoi sinne samaan syssyyn oleelliset muutkin osat AE86 Corollasta, niin menee suorilta ja saa vaikka samalla vähän isommat jarrutkin. Ei se loppujen lopuksi niin paljoa extraa tule maksamaan.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Carinan alusta
Mulla olis tossa jouten Bc Racingin coilover alusta ae86:seen. On myös GT:n navat ja jarrut viistokeulafarmari corollasta. Jos kiinnostaa niin pistä yv.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests