Page 1 of 23

Keskustelua eri alustoista

Posted: 17. Dec 2011 11:49
by Veni
Kaikki vihjeet hyvästä alustasta Corollaan otetaan vastaan. Haussa ennen kaikkea halpa vaihtoehto kun autokaan ei paljoa maksanut.

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 17. Dec 2011 14:57
by Mystic
Lähtöhintoja Corollan alustoihin;

FK Highsport 450e
Ta Technix PRO Serie 500e
H&R 850e
KW 1000e
BC-Racing V1 750e

Ei näyttäisi nuita halvemman mallin alustoja olevan tuohon korimalliin oikein saatavilla. BC-Racingia on kovasti kehuttu ja saa Suomesta ihan kohtalaiseen hintaankin; ei luulisi säätövarojenkaan loppuvan ihan heti kesken (tämäkin tosin autokohtaista). :)

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 17. Dec 2011 15:24
by Veni
Tänks. Täytyy alkaa suunnittelemaan.

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 17. Dec 2011 15:27
by Mystic
Veni wrote:Tänks. Täytyy alkaa suunnittelemaan.
Jeah nö pröblem. 8-) Katson illalla vielä nuo halpamerkit läpi löytyvyyden suhteen eli JOMit ym. ja huutelen vaikka, jos jotain mielenkiintoista sattuu eteen.. :)

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 19. Dec 2011 23:29
by Sanchez
BC Racing tekee vissiin halvimmat laadukkaat sarjat?

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 20. Dec 2011 00:44
by Mystic
Miten määritellään laadukas? :D Kai nuo TA Technixit ym. toimii myös ihan miten pitääkin (varsinkin jos paremmista malleista puhutaan), mutta saatavuus vain tahtoo japanilaisiin olla huono. BC Racing, D2 ja K-Sport taitavat kaikki olla parin satasen sisällä toisistaan halvemmista malleista puhuttaessa mikä nyt ei sinänsä ihme ole, kun nuo räjäytyskuviltaan eivät mitenkään radikaalisti toisistaan eroa. :)

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 20. Dec 2011 05:02
by samsam
Sanchez wrote:BC Racing tekee vissiin halvimmat laadukkaat sarjat?
Ite oon ajanu yhellä 200sx s13:lla missä on BC Racing "BR" mallin coiloverit. Eli toiseksi halvimmat. Minusta oli aivan törkeän mukava ja jämäkkä ajaa. Itelle tulee semmoset sitten ens kesäksi. Hinta tuolla sarjalla tällähetkellä 859€. Joka ei minusta ole mikään älytön.

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 21. Dec 2011 12:07
by Mystic
^ Mitä eroa nuilla on siihen halvempaan settiin..? :)

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 21. Dec 2011 13:05
by samsam
Mystic wrote:^ Mitä eroa nuilla on siihen halvempaan settiin..? :)
Yläpään erillinen laakerointi ainaki, en tiiä sit onko sisuskaluissa eroa, en usko :)

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 21. Dec 2011 15:46
by Mystic
^ Jep, ei näyttäisi listojenkaan mukaan muuta eroa olevan. Halvin settihän maksaa 689e. :) Jos Sammy on tilaamassa tuommoista settiä keväämmällä, niin muistahan huudella tänne! Vissiin parilla muullakin foorumilaisella kiinnostaa, niin saattaisitta jotkut kimpat saada aikaan. Mamasan tulee vissiin ihan mukavasti vastaan tuommoisissa.. ;)

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 21. Dec 2011 18:59
by jäse
Mystic wrote:^ Jep, ei näyttäisi listojenkaan mukaan muuta eroa olevan. Halvin settihän maksaa 689e. :) Jos Sammy on tilaamassa tuommoista settiä keväämmällä, niin muistahan huudella tänne! Vissiin parilla muullakin foorumilaisella kiinnostaa, niin saattaisitta jotkut kimpat saada aikaan. Mamasan tulee vissiin ihan mukavasti vastaan tuommoisissa.. ;)
Täälläkin voisi olla yksi kiinnostunut jos vain hinta saadaan kohdilleen. :D

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 21. Dec 2011 19:15
by Garash
Mulla on nissanissa tuo bc:n br alusta, on siinä isompi öljytilavuus ainakin vrt v1 sarjaan. Käytännössä siis tarkottaa, että alusta ei menetä ominaisuuksiaan kovassa ajossakaan (radalla). Kovasti tivasin noita eroja mamasanilta ja kehu liia kovasti tota br:ää vrt. v1, että oli pakko ostaa se :lol:

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 21. Dec 2011 19:23
by samsam
Garash wrote:Mulla on nissanissa tuo bc:n br alusta, on siinä isompi öljytilavuus ainakin vrt v1 sarjaan. Käytännössä siis tarkottaa, että alusta ei menetä ominaisuuksiaan kovassa ajossakaan (radalla). Kovasti tivasin noita eroja mamasanilta ja kehu liia kovasti tota br:ää vrt. v1, että oli pakko ostaa se :lol:
Missä nissanissa sulla oli toi alusta? En jaksa kännykällä ettiä sinun projektitopikkia :D
Sitä vain mietin ku en kysyny kaverilta, että onko siinä paljon säätövaraa alaspäin? Kuullu joskus mysticin haukkuvan jotain sarjaa ku ei saatu tarpeeksi alas. Oliko se nyt just bc racing, mutta 3 koppasessa suprassa?

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 21. Dec 2011 20:59
by Garash
samsam wrote:
Garash wrote:Mulla on nissanissa tuo bc:n br alusta, on siinä isompi öljytilavuus ainakin vrt v1 sarjaan. Käytännössä siis tarkottaa, että alusta ei menetä ominaisuuksiaan kovassa ajossakaan (radalla). Kovasti tivasin noita eroja mamasanilta ja kehu liia kovasti tota br:ää vrt. v1, että oli pakko ostaa se :lol:
Missä nissanissa sulla oli toi alusta? En jaksa kännykällä ettiä sinun projektitopikkia :D
Sitä vain mietin ku en kysyny kaverilta, että onko siinä paljon säätövaraa alaspäin? Kuullu joskus mysticin haukkuvan jotain sarjaa ku ei saatu tarpeeksi alas. Oliko se nyt just bc racing, mutta 3 koppasessa suprassa?
N15 almerassa on nytten alla, en oo jaksanu ees ruuvailla sitä alustaa, nii en osaa sanoo meneekö se tarpeeks alas :shock:

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 21. Dec 2011 21:09
by Mystic
^ Jeba, BC Racingin sarjoissa on vissiin aika paljon autokohtaisia eroja nuiden säätövarojen suhteen; olikohan juuri nuissa V1 sarjoissa. Yhtä Supraa viime kesänä tuolla sarjalla pajotettiin eikä se kyllä haluttuun korkeuteen mennyt vaikka miten päin pyöriteltiin; nuita ulkomaisia foorumeja lueskellessa huomannut että muissakin automalleissa samoja "ominaisuuksia" (Bemarit, Infinitit jne). Olikohan vielä niin, että Tepilläkin loppui säätövarat takaa kesken? Autona tosiaan mk3 Supra. Vertailukohtana sitten vaikka tuo Tonchan Lexus, jonka tuntuu saavan vaikka maan alle.. :D

Tietenkin lyhyemmät jouset olisi yksi ratkaisu, mutta sitten ei taas tiedä miten ajettavuus muuttuu..