Page 22 of 23

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 26. Sep 2016 20:30
by Mystic
^ Teemulta vain uusi iskari tilalle; ei niitä tosiaan huoltamaan kannate alkaa nuilla hinnoilla. :)

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 26. Sep 2016 21:48
by Mikap
Itse tuli purerrua yhdet k-sport taka iskarit tiivisteet oli semmoista kokoa ettei saa ainakaan mistään järkevään hintaan. Jos nuo on 50mm patruunat niin k-sporttina niitä ei saa jostain syystä? Joten tilasin d2 patruunat täysin samat kierteet yms speksit.

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 08. Nov 2016 18:55
by Baffa
Kukaan muutoskatsastanut bc-racingin coilover-alustoja näiden uusien säännösten aikana? Tuliko leima helposti? Taistelun jälkeen? vaiko ollenkaan?

Omaan autoon olisi tätä nykyä sellainen saatavilla ja myyjäliike vakuuttelee että saa leimattua ongelmitta. Miten lienee asian laita tosielämässä?

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 08. Nov 2016 20:11
by Toncha
Baffa wrote:Kukaan muutoskatsastanut bc-racingin coilover-alustoja näiden uusien säännösten aikana? Tuliko leima helposti? Taistelun jälkeen? vaiko ollenkaan?

Omaan autoon olisi tätä nykyä sellainen saatavilla ja myyjäliike vakuuttelee että saa leimattua ongelmitta. Miten lienee asian laita tosielämässä?
Aikalailla inssi/konttori kohtaista, käy kysymässä mitä mieltä ovat ja jos sanovat et ei saa niin vaihda konttoria.

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 10. Nov 2016 18:47
by jake---
-98 camryyn muutoskatsastin kesällä kyseisen alustan. Antoin valmistajan laput käteen ja kyseli sen jälkeen että mistä alusta on ostettu yms. ja sittenpä oli merkintä papereissa.

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 10. Nov 2016 21:11
by Shivare
Uusien säännösten tultua pyysin maahantuojan uusimmat lappuset ja käytin pyöränsuuntauksessa kun vaatiivat nykyään niistä laput myös. Leima tuli. Joillekkin katsureille ilmeisesti ongelma on ollut se jos esim. cambereita ei saada ohjearvoihin niin eivät myönnä leimaa. Selvitin tuonkin katsurilta ennenkuin vein muutoskatsastukseen. Hän sanoi että ei ole ongelma koska ei ole säätöjä niin arvot on mitä ne on eikä vaikuta leiman saantiin. Alustana siis BC-Racing BR ja auto Honda Accord Type-S.

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 11. Nov 2016 20:12
by Baffa
Okei. Eli varmaan uskaltaa tilata alustan. Oma auto on -06 avensis sedan ja ilmeuseati ainoastaannedullisinta coiloveri-sarjaa tarjolla.

Kuuleman mukaan jonkinmoiset tehdas cambersäädöt kaiketi on, tiedä sitten miten pitkälle ne riittää. Onko joku mahdollisesti pk-seudulla saanut leimaa ja pystyisi kertomaan missä konttorilla on onnistunut että tietää mistä lähtisi ensiksi kokeilemaan.

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 28. Jan 2017 17:55
by tarez
Moro:)

Yksi holmö kysymys taas he he...
ajattelin että jos jollain olisi kokemuksia....

mamasanilta meinasin tilata BR Track alustan Nissan 350z.aan

Jos en mankeloisi kaaria enkä venyttäisi kumia vanteen päällee niin paljonko pitäisi jättää tilaa renkaan ja lokasuojan väliin, jottei se rikkoisi autoa/lokasuojaa.
Eli periatteessa siis rengas ei saisi osua lokasuojaan, koska se ottaisi kiinni välittömästi.

saa myös sanoa, että siinä ei ole mitään järkeä vaan renkaan/kumin on mahduttava kaaren sisään.., tiedän kyllä

mutta jos ei nyt sitten mahtuisi niin kuinka matalaksi sen uskaltaisi laskea. nykyisin tilaa vakioalustalla n.4cm (renkaan ja lokasuojan välissä)

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 28. Jan 2017 20:31
by Mystic
^ Siis puhutaanko nyt etupäästä ja nimenomaan joustossa, kun käännetään? Takanahan riittää millikin, kunhan vain mahtuu joustamaan sisään.

Edessä riippuu taas jouston määrästä, mikä on taas sidoksissa jousien jäykkyyteen ja alustan muihin säätöihin, että hieman vaikea noin suorilta sanoa.

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 28. Jan 2017 21:40
by tarez
Kyse on kummastakin päästä eli takanakaan ei olisi tilaa, sillä se ottaisi heti kiinni kaareen.

eli nimen omaan kysyn, että paljonko kannattaisi jättää tilaa, vaika maht jäykän alustan laittaisi.

Ymmärrän kyllä, että ei siihen ole selkeätä vastausta.

Mutta siis suurin piirtein . paljonko sellainen jäykkä alusta taipuu varovaisessa ajossa??

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 20. Feb 2017 20:19
by Baffa
Kellään uusia kokemuksia bc-racing coiloverien muutoskatsastuksen onnistumisesta e-tyyppihyväksyttyyn autoon? Ovatko konttoreilla käytännöt jo vakiintuneet niin että riittää bc:n mukana tulevat laput ja pyöränsuuntausdokumentit? Ja jos saitte leimattua pk-seudulla/uudenmaan alueella niin voisitteko kertoa missäpäin ja millä konttorilla?

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 24. Feb 2017 18:57
by Vadelli
Ei vielä, mutta lähitulevaisuudessa on. Kun kelit paranee niin kaivan silvian leimalle :)

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 01. Mar 2017 20:25
by Baffa
Vadelli wrote:
24. Feb 2017 18:57
Ei vielä, mutta lähitulevaisuudessa on. Kun kelit paranee niin kaivan silvian leimalle :)
Jos viitsit niin laitatko sitten tänne että miten kävi?

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 14. Mar 2017 19:02
by Vadelli
Sopiihan tuo, vähän saattaa olla kulmajumppaa vielä ennen sitä kuitenkin. Camberit pitää myös olla arvojen sisässä :thumbsup: :mrgreen:

Image

Re: Keskustelua eri alustoista

Posted: 30. Apr 2017 16:50
by tommp
Kokemuksia ebayn halppis coilisatseista T22 (D4D) farkku avensikseen? Ei viiti halpaan ja laiskaan räpsyyn BC-Racingiä investoida, jätetään moiset tuolle korollalle :roll: