Page 2 of 2

Re: Airbägillisen ratin vaihtaminen bägittömään

Posted: 07. Jan 2014 17:16
by Zugu
Iha jees ohjeet oli, mut painotus tuolle että spiraalia ei saa pyörittää eikä sitä saa asentaa eri asennossa, se on herkkä laite ja pirun kallis, lisäksi airbagiä ei saa säilyttää ikinä tyyny alaspäin, jos se jostain syystä laukeaa se lähtee ku tykin suusta. Rateissa harvoin on merkintöjä oikeasta kohdasta joten monesti ne pitää ite tehdä. Lisäksi ratti voi olla pirun tiukassa, jos näin laita se keskiömutteri löysästi paikoilleen, silleen ihan hollille vaan, istu penkille, kampea polvilla ratin alaosasta ja kämmenillä lyöt rattikehälle hieman itseä kohti. Mutteri siksi ettei se ratti lennä päin naamaa, käy nii maa perkeleen kipeää.. Ei tuo hankalaa ole, pitää vaa olla varovainen ja miettiä ennen ku mitään tekee..

Re: Airbägillisen ratin vaihtaminen bägittömään

Posted: 02. Feb 2014 18:45
by AslaMonTTi
^ Otetaan nämä vinkit huomioon tälle iltaa, kun kattelen mikä siellä ratin sisällä kilisee :D

Re: Airbägillisen ratin vaihtaminen bägittömään

Posted: 19. Feb 2014 12:53
by AslaMonTTi
Kyselenpä tämmöistä, kun varmaan ammattiasentajat tietää mikä kuvassa olevalla 975 palikalla on merkitystä? O.o Sehän siellä kilisi yksikköä vasten :D
Image
Ihan vain mielenkiinnosta :roll: