O: 88-91 Civic levyjarrut

Post Reply
simo9966
BEGINNER
BEGINNER
Posts: 8
Joined: 15. May 2018 21:12

O: 88-91 Civic levyjarrut

Post by simo9966 » 18. Jan 2020 06:36

Hei!

Etsinnässä 4 koriseen hatchback civicciin (vm-90) sopivat isot jarrut. Eli taakse tehokkainta mallia vastaava levyjarrupaketti tukivarsien kanssa. Sekä eteen levyjarrukokonaisuus.
Ilmeisesti myös jarrujen paineventtiili pitää vaihtaa jarruremontissa?

Ilmeisesti 88-00 vuotisista civiceistä käy levyjarrut bolt on asennuksena? Netissä on vähän ristiriitaista tietoa näistä, tai en osaa vain etsiä :D

Myös kallistuksenvakaaja taakse etsinnässä.

Rottenquad
BEGINNER
BEGINNER
Posts: 6
Joined: 04. Apr 2018 22:20

Re: O: 88-91 Civic levyjarrut

Post by Rottenquad » 21. Jan 2020 22:16

En suosittele Simon kanssa minkäänlaisia kauppoja. Lähetin kesällä madallusjouset postiennakolla, mutta hän ei vaivautunut koskaan hakemaan niitä eikä maksamaan edes postikuluja. Googelella löytyy miehestä lisää tietoa. Ilmeisesti tapana on ollut hoitaa kaupat paskasti, ei ollenkaan, tai sitten ihan vain suoraan kusettamalla.

Haista Simo vittu. Tiedän missä asut.

simo9966
BEGINNER
BEGINNER
Posts: 8
Joined: 15. May 2018 21:12

Re: O: 88-91 Civic levyjarrut

Post by simo9966 » 22. Jan 2020 01:59

Pahoittelen aiheuttamiani ongelmia kaupankäynnissä viimevuosina. Minulla on nuoresta (18v) asti ollut vakava peliriippuvuus, joka lopulta johti siihen että rahaa oli saatava jostain ja muutamia kymmeniä kauppoja on vuosien aikana mennyt päin persettä minun osalta. Nyt 2019 vuoden loppupuolella sain selätettyä peliriippuvuuteni, jonka takia kauppoja on mennyt mönkään, tavaraa olen myynyt jota en koskaan läheytänyt, ostanutkin pari kertaa ja jäänyt noutamatta kun kaikki rahani olen pahimpina kuukausina pelannut.

Nyt ongelman poistuttua olen saanut elämäni kuntoon, ja vastaavaa ei enää tule tapahtumaan. Moni varmaan vähättelee tätä kommenttiani asiasta, huijarin maineen kun menin ottamaan vuosien aikana. Rohkenin nyt kertomaan asian syyn, miksi myynti/ostokäyttäytymiseni on ollut sellaista kun on ollut, ja toivoisin että minut voitaisi ottaa paremmilla mielin vastaan näissä asioissa sekä foorumeilla.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests