Tummennuskalvot
-
- SUPPORTER
- Posts: 102
- Joined: 31. Mar 2011 21:08
Re: Tummennuskalvot
Löytysköhän nuita minunki suparuun? En oo vielä ehtiny kalvoja laittaa. Onko ne kuin tummia?
Mazda CX-5 -17
Entisiä: 2xCorolla E12, Legacy -08, L200-15 ja pari eksymistä väärälle mantereelle
Entisiä: 2xCorolla E12, Legacy -08, L200-15 ja pari eksymistä väärälle mantereelle
Re: Tummennuskalvot
kannattaa kuitenki huomioida että etusivulasien valonläpäisy pitää olla 70% ja tuulilasin 75%. ei tarvi kovinkaan tummaa lasia. eli ihan sama ku vetää kalvot lasiin. helpompi ottaa vaan irti
Re: Tummennuskalvot
jaa eipä k1 inssi tykänny 50% kalvoista etulaseissa. nooh käyä vaihtaan kalvottomat lasit ja käyttää uusintatarkastuksesta
-
- SUPPORTER
- Posts: 102
- Joined: 31. Mar 2011 21:08
Re: Tummennuskalvot
Kyllähän niistä katsastuksista aina selviää ku tietää mihin konttorille mennä, menee 35% kalvotki läpi hymyssä suin. Enemmän ne nuo lentävät häirittee.jarskii- wrote:jaa eipä k1 inssi tykänny 50% kalvoista etulaseissa. nooh käyä vaihtaan kalvottomat lasit ja käyttää uusintatarkastuksesta
Mazda CX-5 -17
Entisiä: 2xCorolla E12, Legacy -08, L200-15 ja pari eksymistä väärälle mantereelle
Entisiä: 2xCorolla E12, Legacy -08, L200-15 ja pari eksymistä väärälle mantereelle
Re: Tummennuskalvot
eipä tuo haittaa. kuitenki asiallisesti katto kaikki puslat ja kaikki kunnolla läpi ja sano jos jotain vialla on vaikka ei ole vielä korjausta vaadikkaan. sanoin rehellisesti kyllä että käyn vaihtaan lasit ja tuon jälkitarkastukseen niin saa samalla kalvo merkinnät pois.
enemmän v*tuttanu se ku muutaman viikon päästä ite huomaa väljän pyöränlaakerin, raidetangon päät yms pientä remppaa vaativaa
enemmän v*tuttanu se ku muutaman viikon päästä ite huomaa väljän pyöränlaakerin, raidetangon päät yms pientä remppaa vaativaa
Re: Tummennuskalvot
Miten ne katsurit muuten nuita mittailee? Tai yleensä kuulee kalvoista valitettavan, mutta mitä ne tuumailee jos itse lasi on jo tumma.. Eikö voi sanoa vain että tehdasvaruste tjsp?jarskii- wrote:kannattaa kuitenki huomioida että etusivulasien valonläpäisy pitää olla 70% ja tuulilasin 75%. ei tarvi kovinkaan tummaa lasia. eli ihan sama ku vetää kalvot lasiin. helpompi ottaa vaan irti
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Tummennuskalvot
Niillä on semmonen testilasi,johon verrata. Sepä siinä onkin ku nyky autoissa on jo tummenpia laseja alkuperäisenä sävylaseina kuin tuo katsastusaseman "testilasi",mutta eipä siinä muuta voi ku päästää auton läpi.Mystic wrote:Miten ne katsurit muuten nuita mittailee? Tai yleensä kuulee kalvoista valitettavan, mutta mitä ne tuumailee jos itse lasi on jo tumma.. Eikö voi sanoa vain että tehdasvaruste tjsp?jarskii- wrote:kannattaa kuitenki huomioida että etusivulasien valonläpäisy pitää olla 70% ja tuulilasin 75%. ei tarvi kovinkaan tummaa lasia. eli ihan sama ku vetää kalvot lasiin. helpompi ottaa vaan irti
Toyota Carina TA12 -72
+Espoon Avensis
+Espoon Avensis
Re: Tummennuskalvot
Onko sellaset ns. peilaavat kalvot sallittuja. Ei mitään täysin peili mutta kuitenkin sellanen että peilaa vähän.
Vähän tähän tyyliin:
Vähän tähän tyyliin:
ECR33 Spec 2
Re: Tummennuskalvot
^ Muistini mukaan samat säädökset pätee nuihin peilaaviinkin kalvoihin kuin normaaleihin.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Tummennuskalvot
Onkos nää ajovalojen kalvot (lamin-x) miten laillisia?
Re: Tummennuskalvot
Jos vähänkään on tummuusastetta, niin eihän ne laillisia ole. Toisaalta kaikkein vaaleimpia virkavalta saatikka katsuri tuskin tulee noteeraamaan/hoksaamaan.toke wrote:Onkos nää ajovalojen kalvot (lamin-x) miten laillisia?
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Tummennuskalvot
joo kahtoo sitte viihtiikö niitä ees hommata
Re: Tummennuskalvot
Mulla oli 5g Preludessa katsastuksessa etuvaloissa juurikin nuo Lamin-x:ät, tais olla sitä haaleinta tummentavaa. Ei tullut sanomista, vaikka kyseisessä mallissa umpiot on semmoset mollukat että huomaa kyllä helposti jos on kalvot valoissa
Re: Tummennuskalvot
Mites nuo Lamin-X:ät muutes sitte asennetaan? laseja on tullu tummennettua varmaan jo 13 vuotta mutta nuo laminit on mulle vähän uus juttu Puhasta vettä (puhtaalle) umpiolle ja kalvosta suojamuovi pois ja umpion pääle ja lastalla kalvo paikalleen, vai? Hyviä käytännön vinkkejä kaivataan Ei muutes ollu kallista, 30x60cm suikale makso 2,20€ kotia kannettuna, vajaat 2 viikkoa meni toimituksessa.
*Honda Accord Tourer 2,0 2004*
Re: Tummennuskalvot
^ Tonchan valot tuolla aikoinaan päällystettiin porukalla; hyvä olla monta kättä apuna, niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä saa paremman lopputuloksen. Me ainakin todettiin että ei kannate sitä vettä käyttää ollenkaan; menee vain räpimiseksi eikä oikeasti kyllä helpottanut yhtään (tai sitten ei vain osattu). Pienet ilmakuplat ei haittaa, koska ne haihtuvat ajan myötä sieltä alta pois kalvon hengittäessä. Paksuahan tuo on ku piru, niin lämpö auttaa vähän singutteluun (menee kyllä muutenkin muotoonsa voimalla, eli kuumailmapuhallin tjsp. ei lopulta ole välttämätön; reunojen/pokkauksien taakse taittelussa suurin apu). Sitä helpompi homma, mitä yksinkertaisempi/tasaisempi kappale.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests