Passat 3B -99
Passat 3B -99
Elikkäs tuli hommattuu tollane passatti tossa vuoden 2013 lopuilla pitäis alkaa vähä tekee sitä.
- Moottorina on 1,8 20v
(92 kW (125 hv) @ 5800 r/min 168 Nm @ 3500 r/min) (tainnu vaa puolet kadota kun mihkää ei lähe)
- Alusta taitaa olla se vakio p*ska ehkä on kyl jämäkämpi ku kaverin passat (samanlaine ja paljo löysempi)
- Sisusta on vakio
- Hifit alpinen 123r (kai), 12" spl xtr, spl ice 800
- Suunnitelmia
-- Hifien johtojen laittoa + uudet kaiuttimet oviin.
-- Madallusta
-- Vanteiden vaihto
-- Mahdollisesti maalaukseen
-- Ideoita otetaan vastaan!
Kuvia tulee kun kerkee lisäämään
//No fat chicks/ Will rub //
- Moottorina on 1,8 20v
(92 kW (125 hv) @ 5800 r/min 168 Nm @ 3500 r/min) (tainnu vaa puolet kadota kun mihkää ei lähe)
- Alusta taitaa olla se vakio p*ska ehkä on kyl jämäkämpi ku kaverin passat (samanlaine ja paljo löysempi)
- Sisusta on vakio
- Hifit alpinen 123r (kai), 12" spl xtr, spl ice 800
- Suunnitelmia
-- Hifien johtojen laittoa + uudet kaiuttimet oviin.
-- Madallusta
-- Vanteiden vaihto
-- Mahdollisesti maalaukseen
-- Ideoita otetaan vastaan!
Kuvia tulee kun kerkee lisäämään
//No fat chicks/ Will rub //
Last edited by Vilsmar on 26. Jan 2014 22:42, edited 1 time in total.
Re: Passat 3B -99
Eihä tää ny uus auto olekkaan
Last edited by Vilsmar on 26. Jan 2014 22:42, edited 1 time in total.
Re: Passat 3B -99
Tuli sitte huomattuu et jarrut tainnu päästä elämänsä päähän ku ei oo painetta vaikka kui polkis jarrua :/ ongelmat iskee niskaa
Huomenna koittamaan jos nesteiden vaihdolla pärjäis hetken ettei tarvis viimesii rahoi iskee uusiin levyihin yms
Pitäiskö sitä sit iskee uudet palat levyt vähä paremmiksi?
Onko tietoo kellää kuis isot levyt tuonne mahtuu?
Mites tuo hydraulisesti toimiva käppäri asennetaan tms yms?
Mitäs alustaa suosittelette ?
Opiskelija elämä on hanurista mutta pakko koittaa jaksaa vääntää ! En luovuta enne ku jotain dramaattista käy !
Huomenna koittamaan jos nesteiden vaihdolla pärjäis hetken ettei tarvis viimesii rahoi iskee uusiin levyihin yms
Pitäiskö sitä sit iskee uudet palat levyt vähä paremmiksi?
Onko tietoo kellää kuis isot levyt tuonne mahtuu?
Mites tuo hydraulisesti toimiva käppäri asennetaan tms yms?
Mitäs alustaa suosittelette ?
Opiskelija elämä on hanurista mutta pakko koittaa jaksaa vääntää ! En luovuta enne ku jotain dramaattista käy !
Last edited by Vilsmar on 27. Jan 2014 20:13, edited 1 time in total.
Re: Passat 3B(G) -99
Vuotaako jarrunestettä? Kannattaa ensin etsiä mahdolliset vuotokohdat ennen kuin alkaa levyjä ja paloja vaihtamaan.
Mihin tarkoitukseen tuo hydraulinen käsijarru tulee?
Mihin tarkoitukseen tuo hydraulinen käsijarru tulee?
ECR33 Spec 2
Re: Passat 3B(G) -99
Vilsmar wrote:Tuli sitte huomattuu et jarrut tainnu päästä elämänsä päähän ku ei oo painetta vaikka kui polkis jarrua :/ ongelmat iskee niskaa
Huomenna koittamaan jos nesteiden vaihdolla pärjäis hetken ettei tarvis viimesii rahoi iskee uusiin levyihin yms
Pitäiskö sitä sit iskee uudet palat levyt vähä paremmiksi?
Onko tietoo kellää kuis isot levyt tuonne mahtuu?
Mites tuo hydraulisesti toimiva käppäri asennetaan tms yms?
Mitäs alustaa suosittelette ?
Opiskelija elämä on hanurista mutta pakko koittaa jaksaa vääntää ! En luovuta enne ku jotain dramaattista käy !
paras melkeen laadukkailla OEM-levyillä ja paloiksi ferodon ds2500.
jos haluat parannella jarruja tosissaan niin:
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=58813
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=17 ... ivityst%E4
ja kunnon hoocee meiningillä
http://www.oemplus.com/brake-conversion ... -3001.html ja pysähtyy
Re: Passat 3B(G) -99
Ongelma on vaan se että opiskelija budjetti kusee korvaan :/paras melkeen laadukkailla OEM-levyillä ja paloiksi ferodon ds2500.
jos haluat parannella jarruja tosissaan niin:
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=58813
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=17 ... ivityst%E4
ja kunnon hoocee meiningillä
http://www.oemplus.com/brake-conversion ... -3001.html ja pysähtyy
Re: Passat 3B(G) -99
Jos se poljin painuu pohjaan tai muutoin tuntuu tehottomalta siellä on luultavimmin jokin vuoto jossain entä kuluneita paloja/levyjä, varsinkin jos sieltä vielä nestettä häviää.. Jos taasen levy ruosteessa siellä on luultavasti satula, pala tai mäntä jumissa.
Itsekkin ihemettelin et mihin ihmeeseen sä tarttet hydraylistä käsijarrua? Kyllä se normi käsijarru riittää tuohon kylän pinnassa ja jäällä leikkimiseen..
Itsekkin ihemettelin et mihin ihmeeseen sä tarttet hydraylistä käsijarrua? Kyllä se normi käsijarru riittää tuohon kylän pinnassa ja jäällä leikkimiseen..
Nopeat liikkeet on näyttäviä
Re: Passat 3B(G) -99
Vika löyty oli h*lvetin vanhat nesteet sisäl nii se on lämmenny ja taas stoppaa nyt ootellaan alustaa! Sitten kirjotellaan taas
Re: Passat 3B -99
Alusta nyt ensimmäisenä vaihtoon ja sitten miettii mille seuraavaksi alkaa vai pistääkö vanteetkin samalla kiertoon.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Passat 3B(G) -99
Eipä oo muuta huonoo sanottavaa ferodoista ku se aivan jäätävä jarrupöly mikä noista lähtee. Varsinki ku on valkoset vanteet ni se on pari jarrutusta ja vanteet mustana.jarskii- wrote: paras melkeen laadukkailla OEM-levyillä ja paloiksi ferodon ds2500.
Mitsubishi Lancer Evolution V
Re: Passat 3B -99
Alusta vaihtunee torstaina jos kaveril o vapaa päiväMystic wrote:Alusta nyt ensimmäisenä vaihtoon ja sitten miettii mille seuraavaksi alkaa vai pistääkö vanteetkin samalla kiertoon.
Samal sit vois vähä siivota autoo nii kehtoo ottaa sisältä kuvaa Tää perhe elämä on mukavaa ku on lapsen tavaraa auto täynnä ;D
Tiiäks mustikki verhoilijaa joka penkkei pystyis verhoilee ku kuskin penkki revenny ikävästi
Sisustan valot pitäis vaihtaa, miten mahtaa irrota kuvut ? ei viite hajottaa.
Takavalot ja lasit pitäis uusiks tummentaa ku on päässy halkeilee kamalasti
Kuvia tulee lisää torstaina
Re: Passat 3B(G) -99
Tätä samaa oon kuullu No pysytään vakiojarruissa niin kauan ku tehot pysyy vakiossaRen wrote:Eipä oo muuta huonoo sanottavaa ferodoista ku se aivan jäätävä jarrupöly mikä noista lähtee. Varsinki ku on valkoset vanteet ni se on pari jarrutusta ja vanteet mustana.jarskii- wrote: paras melkeen laadukkailla OEM-levyillä ja paloiksi ferodon ds2500.
Re: Passat 3B -99
Siltä suunnalta en tiedä, mutta foorumilaisten keskuudessa todettu homman pelittävän esmes http://vtjp.fi/.Vilsmar wrote:Tiiäks mustikki verhoilijaa joka penkkei pystyis verhoilee ku kuskin penkki revenny ikävästi
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Passat 3B -99
Jos haluaa hyvät jarrut pienellä budjetilla niin hyvät levy(ihan orggiskamaa esim brembo(älä säikähdä merkkiä hinnan puolesta, yks maailman suurimpia oem-jarrujen valmistajia ja kilpa-osat on asia erikseen)), tämän lisäksi laadukkaat palat ja uudet nesteet. Lisäksi pientä askartelua vaihtamalla liukutapit ja herkistelemällä männät.
Joo no tuo ferodon pölyämisen haittaaminen on ihmisestä kiinni. Itse en pessy viime kesänä kertaakaan autoa niin eipä haitannu
Unoha hydraulinen käsijarru. Joudut piettään mekaanisen myös käytössä lakipykälien takia eikä se ole tarpeellinen kuin kilpa käytössä
Alustaan. Noh kärjistetään näin että rahalla saa ja hevosella pääsee. Eli kalliimpi niin sitä parempi. Joskin myös d2 yms on tullu hyviä ominaisuuksia hintaisekseen mutta kuten aina niin joku asia kärsii. Yksi niin mukavuus. Itse olen h&r twintube v2 ollu enemmän kuin tyytyväinen. Jopa mukava ajettava mutta myös jämäkkä. Lisäksi jos haluaa alustasta viimeisetki hyödyt irti niin vaatii sitten jäykempää vakaajaa josta sitten onki hyvä siirtyä uretaaniapusliin, säädettävää yläpäätä, poikkitukia, jäykistehitsausta. Tässä vaiheessa viimeistään huomaat että auto ei kulje sitten voikin alkaa vaihtaan 1.8t ja siitä repimään tehoa tuonne +500hp tienoilla isot pojat on opetellu joten ei tarvi itse opetella kantapään kautta
Lisäksi noiden bc:n, d2 yms kanssa voi tulla katsastuksessa ongelmaksi tuv-lappujen puute joka ei valmistajalla kiinnosta
Joo no tuo ferodon pölyämisen haittaaminen on ihmisestä kiinni. Itse en pessy viime kesänä kertaakaan autoa niin eipä haitannu
Unoha hydraulinen käsijarru. Joudut piettään mekaanisen myös käytössä lakipykälien takia eikä se ole tarpeellinen kuin kilpa käytössä
Alustaan. Noh kärjistetään näin että rahalla saa ja hevosella pääsee. Eli kalliimpi niin sitä parempi. Joskin myös d2 yms on tullu hyviä ominaisuuksia hintaisekseen mutta kuten aina niin joku asia kärsii. Yksi niin mukavuus. Itse olen h&r twintube v2 ollu enemmän kuin tyytyväinen. Jopa mukava ajettava mutta myös jämäkkä. Lisäksi jos haluaa alustasta viimeisetki hyödyt irti niin vaatii sitten jäykempää vakaajaa josta sitten onki hyvä siirtyä uretaaniapusliin, säädettävää yläpäätä, poikkitukia, jäykistehitsausta. Tässä vaiheessa viimeistään huomaat että auto ei kulje sitten voikin alkaa vaihtaan 1.8t ja siitä repimään tehoa tuonne +500hp tienoilla isot pojat on opetellu joten ei tarvi itse opetella kantapään kautta
Lisäksi noiden bc:n, d2 yms kanssa voi tulla katsastuksessa ongelmaksi tuv-lappujen puute joka ei valmistajalla kiinnosta
Re: Passat 3B -99
jarskii- wrote:Jos haluaa hyvät jarrut pienellä budjetilla niin hyvät levy(ihan orggiskamaa esim brembo(älä säikähdä merkkiä hinnan puolesta, yks maailman suurimpia oem-jarrujen valmistajia ja kilpa-osat on asia erikseen)), tämän lisäksi laadukkaat palat ja uudet nesteet. Lisäksi pientä askartelua vaihtamalla liukutapit ja herkistelemällä männät.
Joo no tuo ferodon pölyämisen haittaaminen on ihmisestä kiinni. Itse en pessy viime kesänä kertaakaan autoa niin eipä haitannu
Unoha hydraulinen käsijarru. Joudut piettään mekaanisen myös käytössä lakipykälien takia eikä se ole tarpeellinen kuin kilpa käytössä
Alustaan. Noh kärjistetään näin että rahalla saa ja hevosella pääsee. Eli kalliimpi niin sitä parempi. Joskin myös d2 yms on tullu hyviä ominaisuuksia hintaisekseen mutta kuten aina niin joku asia kärsii. Yksi niin mukavuus. Itse olen h&r twintube v2 ollu enemmän kuin tyytyväinen. Jopa mukava ajettava mutta myös jämäkkä. Lisäksi jos haluaa alustasta viimeisetki hyödyt irti niin vaatii sitten jäykempää vakaajaa josta sitten onki hyvä siirtyä uretaaniapusliin, säädettävää yläpäätä, poikkitukia, jäykistehitsausta. Tässä vaiheessa viimeistään huomaat että auto ei kulje sitten voikin alkaa vaihtaan 1.8t ja siitä repimään tehoa tuonne +500hp tienoilla isot pojat on opetellu joten ei tarvi itse opetella kantapään kautta
Lisäksi noiden bc:n, d2 yms kanssa voi tulla katsastuksessa ongelmaksi tuv-lappujen puute joka ei valmistajalla kiinnosta
Päädyin hommaamaan JOMilta Bluelinen (kaverilta kun sain ""ilmaseks"" niin ei voinu ku ottaa vastaan )
Ehkäpä ei tosta revitä tehoa ainakaan vielä ei sitä koskaan tiedä jos innostuukin vaikka tai sit vaan haen uuden auton jaappanista
Mitäs paloja suosittelet? mistä levyt? hintaluokka ? Huom. Opiskelija + poika = vähäinen rahatilanne
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests