Vm -90 Bavaria elikkä, ohjaustehostin, korinväriset puskurit ja peilit, vakkari, ja kierroslukumittari. Auto on teknisesti hyvässä kunnossa eikä koskaan hitsailtu tai ollut mätäongelmia. Oli vielä viisi vuotta sitten semmonen helmi jota oli vahailtu enemmän kuin ajeltu että huhhu.
Kolme vuotta sitten kaveri osti tämän ensimmäiseksi autokseen ja ensimmäisenä talvena tuli lyhtypylväs kurkkaamaan takakontin puolelle kyljestä. Paukutti takakyljen suunnilleen suoraksi ja kovaa ajoa, samassa kunnossa on tänäkin päivänä. Madalluksen ja läskirenkaiden ansiosta molemmat etulokasuojatkin ovat ottaneet damagea, ja sinne tänne ilmestynyt naarmuja rankassa luisupulkka käytössä.

Nyt kun tämä on mulla kuukauden ollut niin alko tehonpuute vaivaamaan, mutta onneksi siihen löytyi lääke nopeasti, tulevalla viikolla käyn uuden tekniikan haalimassa tähän.
M50b25 vanoksella, perseessä getraggi + kardaani ja mukaan tulee myös moottorin johtosarja sekä ecu. Käyttiksen virkaa kun toimittaa niin tarkoitus jonakin viikonloppuna tehdä nopea tekniikanvaihdos. Kemppiliimaa saattaa myös eksyä perään siinä samalla.
Mitä ulkonäköön tulee niin on jo korjauspala hommattu takakyljelle, joutuu sen vaihtamaan tässä syksyn alla vielä. Tulee myös jotkin järkevät leveät 15'' vanteet kunhan semmoiset vaan löytyisi, sekä zg kaarilevikkeet joka nurkkaan piilottamaan noita etulokasuojien accidentteja.
Puskurit vaihtuu varmaan jossain vaiheessa myös ehjempiin, viimeistään ennen talven suunniteltua ylimaalausta.
Pronssit väriset levipellit sekä mattavalkonen maalipinta olis tähän omiaan.

To be continued...