Takavalo jo tulikin jo vaihdettua ja paskottua uudestaan, on nuo kanttivolvot niin teräviä.
Tuli sitten sisätilanpuhallin vaihettua ja johan alkoi pelaamaan, kunnon ilmaus syylärille ja baanalle. Kaaret ja sisälokarit raapi renkaisiin niin vitusti, monta kertaa otin parin sentin siivuja pois rälläkällä mutta ei vaan parantunut ja piti ruuvata coiloverit yläasentoon, sisälokareille lekaa ja rälläkkää.
Ensimmäinen ilta melkosta hakemista ja totuttelua, etupainoinen kuitenkin suht kevyt auto heittää suht kovaa vastaan, vauhtiakin oli aivan erilailla kuin muilla johtuen varmaan tuosta nolla ackermannista. Jos jotain muutoksia pitäisi eteen enään tehdä niin varmaan hiukan lisää casteria tulee kokeiltua, turhan paljon saa ite veivata ruoria, aina ei ehdi mukaan.
Lauantaina oli vähän villimpää ja uskalsi jo rajoja kokeilla, löytyhän ne.
Muuten säily auto ehjänä mutta terävä kanttivolvo tuli keulasta sisään kesken tandemin kun sillä vaihtu yllättäen menosuunta, kävi sit syyläri moikkaamassa ohjaustehostimen pumppua ja lopun voitte arvata.
Hallilla kun tutkailtiin tuhoja ja suoristeltiin peltejä seuraavana päivänä niin huomasin että molemmat eutjoiset poikki, siitä siis johtu se kumma ääni.
Bilsteinin säädettävät iskarit tuli tilalle ja oli tarkoitus vakiojousien kanssa käyttää, mutta kun nurkissa pyöri s14 jic magic alusta niin otin siitä jouset ja säätörenkaat ja kasailin tuonne e30 tolppiin.
Vakio vs JIC Magic
Autossa on nyt siis perässä joku madallussarja, ja edessä tuo vähän eri palikoista kasattu todella jäykkä ja timmin "lifted truck" alusta. Stance tuo mieleen jokkis fiiatin jotka keulii startissa. Ajomukavuus parani todella paljon verrattuna vanhaan.
Tuli bash bar väsättyä kans jonka voi ruuvailla kiinni ennen jäärata-ajoa, pitää 740 volvot edes vähän loitommalla.
Päivän lopuksi vaihdoin seitsemänmnen syylärin paikoilleen ja koeajoin, seuraavaksi glykoolit sisään ja ulso seisomaan pressun alle odottelemaan jäitä, ja nissania pajalle.