Lexus GS 450h (hybrid) aloittelijan kysymyksiä (pikaisia vastauksia toivotaan)

Yleistä keskustelua aiheesta kuin aiheesta.
Post Reply
Tommi81
BEGINNER
BEGINNER
Posts: 1
Joined: 02. Oct 2017 16:21

Lexus GS 450h (hybrid) aloittelijan kysymyksiä (pikaisia vastauksia toivotaan)

Post by Tommi81 » 02. Oct 2017 16:29

Kävin koeajamassa melko paljon ajettua -07 (230tkm) yksilöä, joka tuntui tekniikaltaan toimivalta. Aivan ehdottomasti huippuauto. Minulle jäi kuitenkin muutama kysymys mieleen. Olisikohan täällä ihmisiä jotka tuntevat kyseisen auton?

1) Kun käynnistin auton niin moottori käynnistyi ensimmäisenä ja sitten sammui kyllä. Eikö kuitenkin käynnistyessä pitäisi olla aivan hiljaista eli auto käynnistyy sähköautona? Auto siis hybrid.

2) Millainen varaustaso akuissa saisi olla kun niitä lähdetään vaihtelemaan? Kuulemma 81% tms oli vähän aikaa sitten tehdyssä mittauksessa ollut latausta. Tuo hybridin toimivuushan on ihan ensiarvoista kulutukselle esim kaupungissa kun kone on aika hurja muuten.

3) Kuinka suuret käyttökustannukset autoon keskimäärin voi ajatella menevän? Speksien mukaan bensankulutus ei ole mitään yliampuvaa, vanhan 2 litraisen tasolla ehkä. Minulla oli aiemmin -08 BMW 330 ja siinä oli ensinnäkin hurjat vakuutusmaksut. Lisäksi osista merkkiliike otti n. 100% katteen. Kulutusta en pitänyt pahana. Muuten kyllä erinomainen auto. Lexus oli moottoritekniikaltaan ensimmäinen auto, joka oli lähellä tuota. Luultavasti vielä parempi.

Kieltämättä tässä vähän olen kahden vaiheilla, uskaltaako. Vain hyvää olen kuullut kyseisestä merkistä ja autosta.

taski
BEGINNER
BEGINNER
Posts: 8
Joined: 26. Sep 2015 12:09

Re: Lexus GS 450h (hybrid) aloittelijan kysymyksiä. Pikaisia vastauksia toivotaan.

Post by taski » 13. Oct 2017 00:17

Juu, bensakoneella.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 3 guests