Kävin leimalla silvian kanssa, luin kyllä ton sun postauksen uusiksi niin olikin e-tyyppihyväksyttyyn autoon (ole hätäinen tai lukutaidoton, aina tulee virhe

Bc:n lappu missä alustan tiedot, soveltuvuus autoon ja etu- sekä taka-akselin massat pitää olla näkyvillä. Sitten tietysti kulmista todistus mihin "syyksi" merkattuna alustasarjan asennus, navan keskipisteestä kaaren/lokarin reunaan olevat mitat (etu ja taka erikseen) ja periaatteessa pitäisi olla vielä että paljonko auto on madaltunut. Nämähän tarvitsee siis nimmarin ja leiman myös.. Tottakai

Tosin omassa tapauksessa kun auto tuotu eu:n ulkopuolelta niin tuota alkup. korkeutta ei voi tarkistaa mistään ja "alkuperäisiä mittoja ei saanut otettua" vaikka mulla olikin vakio alusta kiinni kun auto mulle tuli. Mutta kuka tuonkin mittaa?
Viime viikolla leimasin ja ei ainakaan vielä kukaan ole haulikolla tullut oven taakse. Ehkä vielä jonain päivänä...
Nykyäänhän ei saa enään katsuri merkata säätövaraa otteeseen vaan tulee yksi kiinteä lukema ja korkeus saa poiketa katsastuksessa +-20mm tuosta. Sitä en tiedä miten poliisi suhtautuu asiaan kun sulla onkin vaikka 15mm eri luvut, kai siitäkin joku pahoittaa mielensä.