Antin RB25DET S13 rocketbunny v1
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny v1
Home anturi rakenneltuna, pitää liittimet hommata ja piuhat vetää vielä.
IMG_20180506_194539 by Antti Saharinen, on Flickr
IMG_20180506_194534 by Antti Saharinen, on Flickr
Toisen lambdan paikka kans pistetty, huomenna koittas ton home anturin johdottaa ja pääsis kokeilee
IMG_20180506_194539 by Antti Saharinen, on Flickr
IMG_20180506_194534 by Antti Saharinen, on Flickr
Toisen lambdan paikka kans pistetty, huomenna koittas ton home anturin johdottaa ja pääsis kokeilee
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny v1
Tosiaan, auto käy maxxilla sekventiaalisena nyt, toimii niinku pitääki. Nokkia ajotettiin kaverin kanssa ja huomattiin siinä et orkkis ykk merkki n 2astetta pielessä ollu sytkä 2 astetta myöhäsellä. Ja imunokka oli n4 astetta myöhäsellä kans jos vertaa noiden nokkien ohje arvoihin. Kai seki jotai vaikuttaa siihe huonoo heräävyytee Tiistaina pennkiin, sitä ennen pitäs vielä asentaa ahtopaine solenoidi, sähköselle ahtopaineohjaukselle. Saadaan 2 ahtopaine karttaa tehtyä, toine vähä lievempi niin mukavempi ajella kadulla ja säästää vähän konetta ja renkaita
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny v1
jooh ja jööh....
Sähkönen ahtopainesolenoidi asennettu, ja penkissä käyty.
paras tulos 2bar 544hv 605nm. Pakoputki ilmeisesti liian pieni kun 1.3bar saatiin 505hv 566nm... Väännöt jää niin alas ettei mitään järkee ja nokkien kääntäminen ei vaikuta mitään (kirjaimellisesti, 2 peräkkäistä vetoa, toisessa nokkia käännetty 6 ja 3 astetta ja tulos täysin identtinen.) Afr ok, ei nakuta, eikä ennakoiden muuttaminen vaikuta mitään. ideoita saa antaa, tällähetkellä ideana kokeilla pelkällä dpllä veto kadulla ja tarkistaa afr yms. Ja laittaa 4" putki alusta loppuun hetikun budjetti sallii.
Yks ajatus oli myös vaihtaa ahdin borg warneriin, 57 63 tai 69mm imusiivellä, kaikilla pitäis päästä yli 600hv kuitenkin, 57 ja 63 varmaan auttais heräämisen paljon. Tämä siis joskus heinäkuun alkupuolella vois onnistua.
Laitetaan nyt vielä tää säälittävän näkönen penkkilappu tähän...
IMG_20180515_204429 by Antti Saharinen, on Flickr
Joo kattellaa syssymmällä kun saa jotain aikaseks, nyt pistän varmaan auton katsastus kuntoon ja koitan leiman saada...
Sähkönen ahtopainesolenoidi asennettu, ja penkissä käyty.
paras tulos 2bar 544hv 605nm. Pakoputki ilmeisesti liian pieni kun 1.3bar saatiin 505hv 566nm... Väännöt jää niin alas ettei mitään järkee ja nokkien kääntäminen ei vaikuta mitään (kirjaimellisesti, 2 peräkkäistä vetoa, toisessa nokkia käännetty 6 ja 3 astetta ja tulos täysin identtinen.) Afr ok, ei nakuta, eikä ennakoiden muuttaminen vaikuta mitään. ideoita saa antaa, tällähetkellä ideana kokeilla pelkällä dpllä veto kadulla ja tarkistaa afr yms. Ja laittaa 4" putki alusta loppuun hetikun budjetti sallii.
Yks ajatus oli myös vaihtaa ahdin borg warneriin, 57 63 tai 69mm imusiivellä, kaikilla pitäis päästä yli 600hv kuitenkin, 57 ja 63 varmaan auttais heräämisen paljon. Tämä siis joskus heinäkuun alkupuolella vois onnistua.
Laitetaan nyt vielä tää säälittävän näkönen penkkilappu tähän...
IMG_20180515_204429 by Antti Saharinen, on Flickr
Joo kattellaa syssymmällä kun saa jotain aikaseks, nyt pistän varmaan auton katsastus kuntoon ja koitan leiman saada...
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny v1
paljos sitä ennakkoa nyt sitte oli, onko sulla laittaa tähän vaikka kuva siitä kartasta?
h52 16 pesällä rb:ssä on kyllä semmosta 700 otettu ulos rb koneessa ettei se nyt ihan tukossa pitäisi olla tossakaan..
h52 16 pesällä rb:ssä on kyllä semmosta 700 otettu ulos rb koneessa ettei se nyt ihan tukossa pitäisi olla tossakaan..
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny v1
18 oli, tiputettii 11 ei vaikutusta, eikä naulaa/naulannu nii no mun pitää testaa pelkäl dp:llä
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny v1
Tuli käytyä mexicos kokeilee miten toi suttaa, kai se noillaki iha hyvi jaksaa
IMG_20180519_202108 by Antti Saharinen, on Flickr
Öljynlauhduttimen siirsin tohon (aikasemmin syylärin edessä) niin saa tilaa isommalle flektille. Pistän varmaan kaks työtävää flektiä tohon etupuolelle, jotku vähä paremmin virtaavat ku bilteman tai sitte yhden isomman etupuolelle ja toi pieni takapuolella.
IMG_20180524_190004 by Antti Saharinen, on Flickr
IMG_20180519_202108 by Antti Saharinen, on Flickr
Öljynlauhduttimen siirsin tohon (aikasemmin syylärin edessä) niin saa tilaa isommalle flektille. Pistän varmaan kaks työtävää flektiä tohon etupuolelle, jotku vähä paremmin virtaavat ku bilteman tai sitte yhden isomman etupuolelle ja toi pieni takapuolella.
IMG_20180524_190004 by Antti Saharinen, on Flickr
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny v1
Tehottomuuden ja pakopaineiden syyksi on selvinnyt pakosarja Ainakin virtaustestissä virtaa päin vittua joten uutta pakosarjaa tekemään. Samalla tulee toinen ahdin kun se oli tarkotuksena vaihtaa ens talvena kuitenkin niin en nyt jaksa tehdä pakosarjaa ja dptä monta kertaa uusiksi.
Vanhan pakosarjan mukaan tehty jigi, uusi turbo tulee siis samaan asentoon mutta sarja itsessään tulee kokonaan uusiksi ja paremmaksi.
IMG_20180609_165556 by Antti Saharinen, on Flickr
Tässä siis tuo uusi ahdin, borgwarner 8776 eli s364sx-e mallinen, 64.5mm billetti kompressori siipi ja 68mm pakosiipi, eli molemmat siivet on hiukan pienemmät kuin edellisessä holsetissa. Heräävyyden toivossa tähän päädyttiin ja tämä kuitenkin riittää 800hv paikkeille, tavotteena siis edelleen se 600whp eli n700 koneteho. Tämä on siis 1.0ar pakopesällä eli isoin mitä tähän saa.
IMG_20180608_115956 by Antti Saharinen, on Flickr
Vertailussa hx55/52 ja toi uusi bw, paino holsetilla 16.2kg ja bwllä 11.3kg ja on se vähä pinemepiki toi bw.
IMG_20180608_130206_734 by Antti Saharinen, on Flickr
Billetti
IMG_20180608_124143 by Antti Saharinen, on Flickr
Uus hukkaportti tulee kanssa kun toi vanha on vähä elämää nähneen näkönen ni samalla seki nyt sitte uusiks kun pakosarja tulee tehtyä.
KKD 60mm
IMG_20180609_144029 by Antti Saharinen, on Flickr
Laitetaan nyt tähän samaan vielä noi flektit mitä tuli briteistä, 12 tuumaset 2kpl, 120w moottoreilla ja jotai 1700-1900cfm tais olla virtaus.
IMG_20180603_163739 by Antti Saharinen, on Flickr
IMG_20180603_170126 by Antti Saharinen, on Flickr
Vanhan pakosarjan mukaan tehty jigi, uusi turbo tulee siis samaan asentoon mutta sarja itsessään tulee kokonaan uusiksi ja paremmaksi.
IMG_20180609_165556 by Antti Saharinen, on Flickr
Tässä siis tuo uusi ahdin, borgwarner 8776 eli s364sx-e mallinen, 64.5mm billetti kompressori siipi ja 68mm pakosiipi, eli molemmat siivet on hiukan pienemmät kuin edellisessä holsetissa. Heräävyyden toivossa tähän päädyttiin ja tämä kuitenkin riittää 800hv paikkeille, tavotteena siis edelleen se 600whp eli n700 koneteho. Tämä on siis 1.0ar pakopesällä eli isoin mitä tähän saa.
IMG_20180608_115956 by Antti Saharinen, on Flickr
Vertailussa hx55/52 ja toi uusi bw, paino holsetilla 16.2kg ja bwllä 11.3kg ja on se vähä pinemepiki toi bw.
IMG_20180608_130206_734 by Antti Saharinen, on Flickr
Billetti
IMG_20180608_124143 by Antti Saharinen, on Flickr
Uus hukkaportti tulee kanssa kun toi vanha on vähä elämää nähneen näkönen ni samalla seki nyt sitte uusiks kun pakosarja tulee tehtyä.
KKD 60mm
IMG_20180609_144029 by Antti Saharinen, on Flickr
Laitetaan nyt tähän samaan vielä noi flektit mitä tuli briteistä, 12 tuumaset 2kpl, 120w moottoreilla ja jotai 1700-1900cfm tais olla virtaus.
IMG_20180603_163739 by Antti Saharinen, on Flickr
IMG_20180603_170126 by Antti Saharinen, on Flickr
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny v1
Kollektorin väänsin, saumat aika meh mut eipä ne pahemmin tuolta näy ja on hitsattu sellasella virralla että läpäisee hyvin.
IMG_20180615_201807 by Antti Saharinen, on Flickr
IMG_20180615_201837 by Antti Saharinen, on Flickr
IMG_20180615_201732 by Antti Saharinen, on Flickr
Ekat kolme runneria tehty, pitäs olla noi 3cm sisään pituudet.
IMG_20180619_190127 by Antti Saharinen, on Flickr
Vanteetkin lähti vaihtoon, ei oikeen enää omaa silmää miellyttänyt ja toi etuvanteen et rupes ketuttaan ku ei mahdu ilman spaceriä. Joten tuli tääläset tilalle, Cosmis Racing xt206r Koossa 18x9.5 ja 11 et:t edessä 10 takana 8. Spacerit vaatii nämäkin että kaarelle saa mutta pääsee katsastamaan näillä vanteilla ilman spaceriä yms. ja omaan silmään taas mukavemman näköset
IMG_20180618_191743 by Antti Saharinen, on Flickr
Ja etu fitmentti vielä, 50mm spacerin kanssa, kilometrin korkeudessa
varmaan joku 30-40mm spaceri sopis eteen, taakse saa laittaa 25mm ja camberit 0
IMG_20180618_195228 by Antti Saharinen, on Flickr
IMG_20180615_201807 by Antti Saharinen, on Flickr
IMG_20180615_201837 by Antti Saharinen, on Flickr
IMG_20180615_201732 by Antti Saharinen, on Flickr
Ekat kolme runneria tehty, pitäs olla noi 3cm sisään pituudet.
IMG_20180619_190127 by Antti Saharinen, on Flickr
Vanteetkin lähti vaihtoon, ei oikeen enää omaa silmää miellyttänyt ja toi etuvanteen et rupes ketuttaan ku ei mahdu ilman spaceriä. Joten tuli tääläset tilalle, Cosmis Racing xt206r Koossa 18x9.5 ja 11 et:t edessä 10 takana 8. Spacerit vaatii nämäkin että kaarelle saa mutta pääsee katsastamaan näillä vanteilla ilman spaceriä yms. ja omaan silmään taas mukavemman näköset
IMG_20180618_191743 by Antti Saharinen, on Flickr
Ja etu fitmentti vielä, 50mm spacerin kanssa, kilometrin korkeudessa
varmaan joku 30-40mm spaceri sopis eteen, taakse saa laittaa 25mm ja camberit 0
IMG_20180618_195228 by Antti Saharinen, on Flickr
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny v1
IMG_20180622_185742 by Antti Saharinen, on Flickr
Siinä olis pakosarja "valmiina" vielä tulee hukkiksen putket ja sitte kuumankestomaali niskaa
IMG_20180622_191224 by Antti Saharinen, on Flickr
Sinnehä se istuu
Siinä olis pakosarja "valmiina" vielä tulee hukkiksen putket ja sitte kuumankestomaali niskaa
IMG_20180622_191224 by Antti Saharinen, on Flickr
Sinnehä se istuu
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny v1
Näyttää hienosti muotoutuvan paloista uusi pakosarja. Miten virtaustesti käytännössä suoritetaan? Onko tuo normaalia 42,4 mm vesijohtoputkea ja minkälaisella hitsauskalustolla on hitsattu kasaan? Itselläkin pakosarjan vääntö menossa ja siksi kyselen.
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny v1
migillä hitsattu, iha perus vesijohtoputkee taitaa olla, 2.6 seinämä ja vissiin just toi 42.4mm.
Siis virtaushan on yksinkertaisuudessaan niin että puhallat paineilmaa sylinteristä putkeen ja kattoo vaan ettei se puhalla takasin toiseen sylinteriin. paras vielä jos esim 1 putkeen puhaltaessa tulee alipaine 2 ja 3 putkeen.
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny v1
IMG_20180627_233852 by Antti Saharinen, on Flickr
jätän vain tämän tähän 1.9bar e85. ps. sutii tossa tyli 6krpm....
jätän vain tämän tähän 1.9bar e85. ps. sutii tossa tyli 6krpm....
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny v1
Käppyrähän nousi mallikkaasti edelliseen verrattuna Nopeesti katottuna noin 160 Nm.
Varmasti hauska vehje
Tässä kohtaa kuulostaisi järkevältä panostaa jarruihin ja mahdollisesti turvakaariin, alkaa olla jo pienelle kevyelle autolle aika paljon voimmaa.
Varmasti hauska vehje
Tässä kohtaa kuulostaisi järkevältä panostaa jarruihin ja mahdollisesti turvakaariin, alkaa olla jo pienelle kevyelle autolle aika paljon voimmaa.
-Honda Civic EJ8 -97 B18C Projekti/Kesäauto
-Honda Civic MB6 -97 B16A1 tekeillä
-Honda CR-Z -13 Käyttis
-Instagram
-Honda Civic MB6 -97 B16A1 tekeillä
-Honda CR-Z -13 Käyttis
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny v1
ens talvena sitte juu kyllähä se ihan hyvin liikahtaa nyt ku pääsee vielä leimalle
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny v1
Nonnii herätellääs tätäkin välillä Elikkäs tämä ruoskahan on nyt leimattu, kaikki muutokset otteesa ja täysin katulaillinen
Eli leimallehan tuli tehtyä mittaristo valmiiks, ja auton sähköt siistittyä kokonaan, sähköistä ei kuvaa mutta mittaristosta löytyy
IMG_20180715_113652 by Antti Saharinen, on Flickr
Nosturilla pyörähdin autoa nostamassa katsastus korkeuteen. Ihan kiva stance oliki ennen sitä
IMG_20180715_135706 by Antti Saharinen, on Flickr
#pumppukaasuracing, käykääs tykkäämässä/seuraamassa facebook ja instagram @pumppukaasuracing, kaveriporukan harraste "tiimi" eli autoja rakennellaan, löytyy volvoo, fordii, subaruu, bemarii, kaikki ämpärinkokosilla ahtimilla ja katukäytössä
Ja siinä leimattuna
IMG_20180807_200106_075 by Antti Saharinen, on Flickr
Tossa kaverin kanssa hitsailtiin an lähdöt toisiin venakoppiin, näille myös tehty catch can, siitä nyt ei vielä kuvaa.
Tosiaan alakerran huohotuksen välipönttö tossa myös väänetty.
IMG_20180729_191637_319 by Antti Saharinen, on Flickr
Tuli vähä muutoksia taas, single 60mm hukkis vaihtuu tupla 38mm, tilanpuutteen vuoksi ja toimivuuden parantamiseksi.
Myös tulossa polttoaineen keruusäiliö ja siihen 2x 340lph pumppua, ja siirtopumppuna tuo nykyinen 450lph walbro.
IMG_20180814_192329_890 by Antti Saharinen, on Flickr
Eli siis tupla tial 38mm, eikä lopu soppa ihan heti kesken näillä pumpuilla, 275lph @5bar per pumppu, 550lph riittää aika pitkälle, ahdin olis tarkotus vetää rajoille n. 800hv.
Tässä pakosarjan muutos hepeissä. Tarkotus oli muutenki muuttaa portin putket ku ne oli vähä juosten kustu...
IMG_20180814_211756 by Antti Saharinen, on Flickr
Loppuun vielä pari kuvaa reilun kuukauden takaisesta uusimaa night cruisingista.
IMG-20180701-WA0004 by Antti Saharinen, on Flickr
644c79dd919248b03effd9a3eba8aab1 by Antti Saharinen, on Flickr
Peppu ainaki omasta mielestä aika maukas
Eli leimallehan tuli tehtyä mittaristo valmiiks, ja auton sähköt siistittyä kokonaan, sähköistä ei kuvaa mutta mittaristosta löytyy
IMG_20180715_113652 by Antti Saharinen, on Flickr
Nosturilla pyörähdin autoa nostamassa katsastus korkeuteen. Ihan kiva stance oliki ennen sitä
IMG_20180715_135706 by Antti Saharinen, on Flickr
#pumppukaasuracing, käykääs tykkäämässä/seuraamassa facebook ja instagram @pumppukaasuracing, kaveriporukan harraste "tiimi" eli autoja rakennellaan, löytyy volvoo, fordii, subaruu, bemarii, kaikki ämpärinkokosilla ahtimilla ja katukäytössä
Ja siinä leimattuna
IMG_20180807_200106_075 by Antti Saharinen, on Flickr
Tossa kaverin kanssa hitsailtiin an lähdöt toisiin venakoppiin, näille myös tehty catch can, siitä nyt ei vielä kuvaa.
Tosiaan alakerran huohotuksen välipönttö tossa myös väänetty.
IMG_20180729_191637_319 by Antti Saharinen, on Flickr
Tuli vähä muutoksia taas, single 60mm hukkis vaihtuu tupla 38mm, tilanpuutteen vuoksi ja toimivuuden parantamiseksi.
Myös tulossa polttoaineen keruusäiliö ja siihen 2x 340lph pumppua, ja siirtopumppuna tuo nykyinen 450lph walbro.
IMG_20180814_192329_890 by Antti Saharinen, on Flickr
Eli siis tupla tial 38mm, eikä lopu soppa ihan heti kesken näillä pumpuilla, 275lph @5bar per pumppu, 550lph riittää aika pitkälle, ahdin olis tarkotus vetää rajoille n. 800hv.
Tässä pakosarjan muutos hepeissä. Tarkotus oli muutenki muuttaa portin putket ku ne oli vähä juosten kustu...
IMG_20180814_211756 by Antti Saharinen, on Flickr
Loppuun vielä pari kuvaa reilun kuukauden takaisesta uusimaa night cruisingista.
IMG-20180701-WA0004 by Antti Saharinen, on Flickr
644c79dd919248b03effd9a3eba8aab1 by Antti Saharinen, on Flickr
Peppu ainaki omasta mielestä aika maukas
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 22 guests